Άσυλο Ανιάτων: Δωρεά τροφίμων από OK! Anytime Markets και Ολυμπιακή Ζυθοποιία 

Date:

Share post:

Το Άσυλο Ανιάτων παρέλαβε την Πέμπτη, 29 Ιουνίου 2022 μία σημαντική δωρεά τροφίμων από την OK! Anytime Markets ΑΕ και την Ολυμπιακή Ζυθοποιία. Η προσφορά υλοποιήθηκε στο πλαίσιο φιλανθρωπικής ενέργειας για τη στήριξη του Ασύλου Ανιάτων και θα καλύψει ένα μεγάλο μέρος των διατροφικών αναγκών των 140 περιθαλπόμενων του Ιδρύματος. 

Συγκεκριμένα, με την αγορά προϊόντων της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας από τα καταστήματα OK! Anytime Markets την περίοδο 14 με 17 Ιουνίου, συγκεντρώθηκαν για το Άσυλο Ανιάτων εμπορεύματα σημαντικής αξίας. Η φιλανθρωπική ενέργεια προβλήθηκε και με την παραγωγή τηλεοπτικού spot από την ΟΚ! Anytime Markets ΑΕ. 

Το Άσυλο Ανιάτων έχει λάβει και στο παρελθόν δωρεά τροφίμων από την OK! Anytime Markets ΑΕ με στόχο την υποστήριξη του Ιδρύματος στην αύξηση κατανάλωσης υγιεινών και θρεπτικών γευμάτων. Η φιλοσοφία της εταιρείας ΟΚ! Anytime Markets ΑΕ να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων αποδεικνύεται έμπρακτα για μία ακόμη φορά. Πρόκειται για μία ουσιώδη δωρεά που συμβάλλει στην ενίσχυση του ιδιαίτερα απαιτητικού έργου της σίτισης των περιθαλπόμενων του Ιδρύματος Περιθάλψεως Χρονίως Πασχόντων.

Η Ιωάννα Ηλιάδη, Πρόεδρος του Ασύλου Ανιάτων, δήλωσε σχετικά: «Ευχαριστούμε θερμά την OK! Anytime Markets ΑΕ και την Ολυμπιακή Ζυθοποιία για την υλοποίηση της φιλανθρωπικής ενέργειας και την πολύτιμη δωρεά τροφίμων. Η OK! Anytime Markets ΑΕ είναι μια κοινωνικά υπεύθυνη εταιρεία, η οποία βρίσκεται πάντοτε κοντά στις ευπαθείς ομάδες, προσφέροντας στήριξη όπου χρειάζεται. Πιστή στην υπόσχεσή της, με συνέπεια, ενσυναίσθηση και αγάπη, προσέφερε στο Άσυλο Ανιάτων 6 παλέτες με τρόφιμα μακράς διάρκειας. Τα τρόφιμα παραδόθηκαν στις εγκαταστάσεις μας στην Κυψέλη από το χαμογελαστό και ευδιάθετο προσωπικό της εταιρείας OK! Anytime Markets ΑΕ. Η συγκίνηση μας είναι μεγάλη και τα αισθήματα ευγνωμοσύνης που μας διακατέχουν απερίγραπτα».

Η Μαρία Αρτίκη, Διευθύντρια Marketing & Επικοινωνίας της OK! Anytime Markets ΑΕ, δήλωσε σχετικά: «Για εμάς στην OK! Anytime Markets Α.Ε. η προσφορά είναι μέρος της κουλτούρας μας και για αυτό δημιουργήσαμε την πλατφόρμα www.eimasteoloiok.gr  που είναι ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης με βασικούς πυλώνες την στήριξη της Κοινωνίας, του Περιβάλλοντος και των Ανθρώπων. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που μαζί με την Ολυμπιακή Ζυθοποιία και φυσικά τους πελάτες μας που ανταποκρίθηκαν στην ενέργεια που κάναμε, καταφέραμε να συγκεντρώσουμε έναν μεγάλο αριθμό τροφίμων για την κάλυψη των αναγκών του Ασύλου Ανιάτων.»

H Τζελίνα Σούχλα, Communication Manager της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας A.E. δήλωσε:  «Με πυξίδα τον εταιρικό μας σκοπό, να ζυθοποιούμε για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο, επιδιώκουμε την ενεργή συμβολή μας σε προγράμματα και πρωτοβουλίες για το κοινό καλό, με έμφαση στις πραγματικές ανάγκες ευάλωτων συνανθρώπων μας. Για αυτό και οι συνέργειες προς αυτήν την κατεύθυνση, αποκτούν ακόμη μεγαλύτερη σημασία, δείχνοντας τον δρόμο της ουσιαστικής συλλογικής προσφοράς και κοινωνικής υπευθυνότητας». 

Στο παρακάτω link μπορείτε να δείτε το τηλεοπτικό spot της φιλανθρωπικής ενέργειας: https://www.youtube.com/watch?v=dg7R5xOOV94 

Σοφία Εμμανουήλ
Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Related articles

Νέο κέντρο καινοτομίας από τη Bayer AG

Το νέο κέντρο παρέχει επί του παρόντος χώρο για 100 εργαζόμενους, ενώ η εταιρεία σχεδιάζει να καλύψει άλλες 50 ακόμα θέσεις εργασίας τους επόμενους μήνες.

ΜοU μεταξύ Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και Accenture

Κοινός στόχος των δύο πλευρών είναι η ενίσχυση της σύνδεσης των φοιτητών και αποφοίτων του Πανεπιστημίου με την Accenture και την ευρύτερη αγορά εργασίας.

Eπέκταση του δικτύου ταχυφορτιστών της Blink από τον Όμιλο Globalsat-Teleunicom

Η συμφωνία με την Carrefour προβλέπει την τοποθέτηση σταθμών φόρτισης στο δίκτυο καταστημάτων της αλυσίδας πανελλαδικά.

Η εκπαίδευση στελεχών «πολιορκητικός κριός» για τα ESG

Βάσει της υποχρεωτικής εφαρμογής του Taxonomy από το 2022 και του NFDR από το 2021 (στην Ελλάδα απαιτητός από τις εισηγμένες εταιρείες) οι ελληνικές επιχειρήσεις θα πρέπει να εκπαιδεύσουν τα στελέχη τους.