Η ΑΒ Βασιλόπουλος και το 2021, βρέθηκε με αγάπη και φροντίδα, όπως αναφέρει σε ανακοίνωση της, δίπλα σε όλα όσα έχουν αξία, μέσα από ενέργειες για τον Άνθρωπο, τα Προϊόντα και το Περιβάλλον. Απέδειξε. έτσι στην πράξη τον σκοπό της: να δίνει τον καλύτερό της εαυτό για να κάνει τη διαφορά στις ζωές των συνανθρώπων μας.
Οι «Δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας 2021» που πραγματοποίησε, αποτελούν μέρος ενός ολοκληρωμένου πλάνου πρωτοβουλιών, απαντούν στα κριτήρια ESG (Περιβάλλον – Κοινωνία – Εταιρική Διακυβέρνηση) και πως η αγάπη, η φροντίδα και το αίσθημα αλληλεγγύης βρίσκονται στο DNA της ΑΒ Βασιλόπουλος, όπως σημειώνει η εταιρεία σε ανακοίνωση της.
Δράσεις φροντίδας για τον Άνθρωπο
Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ κατά τη διάρκεια του 2021, διέθεσε 1 εκατομμύριο ευρώ σε προϊόντα, δράσεις και προγράμματα για περισσότερους από 140 οργανισμούς. Παράλληλα, προσέφερε πάνω από 137.000 υγιεινά γεύματα σε μαθητές σχολείων σε όλη την Ελλάδα, στο πλαίσιο του προγράμματος ΔΙΑΤΡΟΦΗ που υλοποιεί σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Prolepsis, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, ενώ παρείχε περισσότερα από 8 εκατομμύρια γεύματα σε τοπικούς φορείς μέσω των «Τροφίμων Αγάπης», του προγράμματος δωρεάς κοντόληκτων τροφίμων.
Διαχρονικά, όμως, η ΑΒ Βασιλόπουλος νοιάζεται και για τους δικούς της ανθρώπους, τα 14.774 μέλη της μεγάλης ΑΒητικής οικογένειας, όπως τα περιγράφει. Επένδυσε συνολικά 22,85 εκατομμύρια ευρώ σε παροχές προς τους ανθρώπους της, και τους προσέφερε 319.403 συνολικές ώρες εκπαίδευσης.
Δράσεις φροντίδας για τα Προϊόντα
Η ΑΒ νοιάζεται για τα προϊόντα που προσφέρει στους σχεδόν 2,2 εκατομμύρια πελάτες της. Και το 2021, φρόντισε ώστε κάθε τραπέζι και νοικοκυριό να γεμίσει με προϊόντα εκλεκτά, ασφαλή, ποιοτικά και βιώσιμα. Το 48,56% των πωλήσεων των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας το 2021 αφορά σε υγιεινές διατροφικές επιλογές. Παράλληλα, η εταιρεία συνέχισε τους συστηματικούς ελέγχους σε καταστήματα αλλά και στους προμηθευτές της.
Τέλος, μαζί με τους Έλληνες παραγωγούς της, που αποτελούν το 90% των προμηθευτών της, ανοίγει νέους δρόμους στην ελληνική πρωτογενή παραγωγή. Μάλιστα, φροντίζει και για την εξέλιξή τους, δίνοντάς τους πρόσβαση σε εργαλεία, τεχνικές και καινοτόμα συστήματα, με το Πρόγραμμα Ευφυούς Γεωργίας, το οποίο σχεδίασε και υλοποιεί με το Ίδρυμα Μποδοσάκη και την Αμερικανική Γεωργική Σχολή, έχοντας ωφελήσει μέχρι στιγμής 234 παραγωγούς.
Δράσεις φροντίδας για το Περιβάλλον
Η ΑΒ Βασιλόπουλος νοιάζεται ουσιαστικά για το περιβάλλον και το 2021 ηγήθηκε μιας πρωτοβουλίας μαζί με το WWF Ελλάς, με στόχο τη μείωση της σπατάλης τροφίμων κατά 50% έως το 2025. Ταυτόχρονα, έχει δεσμευτεί και για τη μείωση της χρήσης του πλαστικού κατά το ίδιο ποσοστό. Επίσης, τοποθέτησε 360 σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων ΔΕΗ Blue σε 78 καταστήματα. Ακόμη, έχει εγκαταστήσει έξυπνους μετρητές ενέργειας και παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο και σε 24ωρη βάση τη λειτουργία των καταστημάτων, των Κεντρικών Γραφείων και των αποθηκών της, στοχεύοντας στη μείωση της κατανάλωσης της ηλεκτρικής ενέργειας.