ΑΒ Βασιλόπουλος: Επιβραβεύεται για τις «πράσινες» δράσεις της

Date:

Share post:

Μείωση πλαστικού για την ενίσχυση της κυκλικής οικονομίας, «πράσινος στόλος» για «πράσινες» μεταφορές προϊόντων κι ένα καινοτόμο μοντέλο διαχείρισης κενών μέσων διακίνησης για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος. 

Όλα αυτά -κι ακόμη περισσότερα- αποτελούν την «απάντηση» της ΑΒ Βασιλόπουλος για την αειφόρο ανάπτυξη και τη φροντίδα του περιβάλλοντος. Για αυτή τη δέσμευση και τη στρατηγική της επιλογή αναγνωρίστηκε στα Supply Chain Awards 2022 και στα Packaging Awards 2022. 

Πιο συγκεκριμένα, στα Supply Chain Awards 2022 έλαβε: 

  • Gold βραβείο στην κατηγορία «Καινοτομία στη μεταφορά – διανομή» για το Green Truck: Το πρωτοποριακό πράσινο φορτηγό της ΑΒ Βασιλόπουλος. Το πρώτο πράσινο φορτηγό για τις καθημερινές μεταφορές των προϊόντων της αλυσίδας σουπερμάρκετ ενσωματώνει σύγχρονες τεχνολογίες που το μετατρέπουν στην πιο πράσινη λύση για διανομές στην πόλη, καθώς δεν κινείται με πετρέλαιο, αλλά με φυσικό αέριο. Επιπλέον, ο θάλαμος μεταφοράς των προϊόντων ψύχεται με ψυκτικό μηχάνημα που χρησιμοποιεί το διοξείδιο του άνθρακα (CO2) ως ψυκτικό μέσο. Το πράσινο φορτηγό της ΑΒ αποτελεί τομή για τα ελληνικά δεδομένα και συμβάλλει σημαντικά στη μείωση των εκπομπών CO2 και άλλων αερίων που παράγονται κατά τη λειτουργία ενός κλασικού πετρελαιοκινητήρα.
  • Silver βραβείο στην κατηγορία «Green Logistics & ΕΚΕ» για το Green Sustainability: Επαναχρησιμοποιούμενα τελάρα στην εφοδιαστική αλυσίδα της ΑΒ. Πρόκειται για ένα πρωτοποριακό έργο, που αλλάζει τα δεδομένα στο δίκτυο της εφοδιαστικής αλυσίδας. Το καινοτόμο μοντέλο διαχείρισης κενών μέσων διακίνησης αφορά στη χρήση των επαναχρησιμοποιούμενων τελάρων και φιλοδοξεί να μειώσει αισθητά το περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Και με αυτόν τον τρόπο, η ομάδα εφοδιαστικής αλυσίδας της ΑΒ γίνεται μέρος της αλυσίδας αειφορίας. 

Στα Packaging Awards 2022, έλαβε:

  • Silver βραβείο στην κατηγορία «Circular Economy» για το ΑΒ Νερό επιτραπέζιο από 30% ανακυκλωμένο πλαστικό.  Πιστή στη δέσμευσή της για μείωση του πλαστικού, η ΑΒ Βασιλόπουλος είναι η πρώτη εταιρεία λιανικής τροφίμων που προχώρησε στην αλλαγή συσκευασιών των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στην κατηγορία του νερού. Πώς; Με πιο βιώσιμες συσκευασίες, με τη χρήση ανακυκλωμένου PET (r-PET), αλλά και με τη μείωση του βάρους του πλαστικού της φιάλης, της ετικέτας και του φιλμ συρρίκνωσης. Επιπλέον, ολόκληρος ο σχεδιασμός της φιάλης έχει γίνει με γνώμονα και την εξοικονόμηση ενέργειας κατά την παραγωγή της.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, οι πρωτοβουλίες και οι λύσεις της ΑΒ Βασιλόπουλος, σε κάθε στάδιο της λειτουργίας της, υπογραμμίζουν την περιβαλλοντική της ευαισθησία και συμπληρώνουν την ολιστική της στρατηγική για αειφορική ανάπτυξη. Με αυτόν τον τρόπο, η ΑΒ κάνει τη διαφορά και φέρνει θετική αλλαγή για τον Άνθρωπο και το Περιβάλλον. 

Σοφία Εμμανουήλ
Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Related articles

CSR HELLAS: Η σύνδεση της εκπαίδευσης με τη βιώσιμη ανάπτυξη 

Αναγγελία του βαρόμετρου ESG από την έδρα «Θεόδωρος Παπαλεξόπουλος» του ALBA Graduate Business School σε συνεργασία με το CSR HELLAS.

Enel Green Power: Πολυδρώμενο για παιδιά και νέους στην Κάρυστο

Η Enel Green Power σε συνεργασία με τον Ποδηλατικό Όμιλο Καρυστίας «Άνεμος» υπό την Αιγίδα του Δήμου Καρύστου, διοργάνωσε παιδικές αθλητικές και εκπαιδευτικές δραστηριότητες. 

TÜV NORD: Απολογισμός εταιρικής υπευθυνότητας και βιωσιμότητας 

Από το 2020 η βιωσιμότητα συγκαταλέγεται στις βασικές αξίες ανάπτυξης του ομίλου, ενώ με το πλάνο “Strategy2025", η βιωσιμότητα αποτελεί βασικό πυλώνα ανάπτυξης.

Βραβείο Εξαγωγικής Αριστείας στην Πρόεδρο της ΜΕΒΓΑΛ

H εκτός συνόρων παρουσία της ΜΕΒΓΑΛ, μίας από τις πρώτες εξαγωγικές εταιρείες τροφίμων της Ελλάδας, ξεκίνησε το 1985, με πρώτη χώρα την Ιταλία.