Connect with us

Ανά Κλάδο

Βράβευση της MetLife για την εθελοντική της συνεισφορά

Την Πέμπτη 25 Ιουνίου, η MetLife βραβεύτηκε για την εθελοντική της συνεισφορά από το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων/Junior Achievement Greece, στο πλαίσιο εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε για την ανάδειξη της νικήτριας ομάδας του Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού «Καλύτερη Εικονική Επιχείρηση 2015» που θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον Πανευρωπαϊκό αντίστοιχο Διαγωνισμό στο Βερολίνο.

Η βράβευση αυτή αποτελεί μια πράξη αναγνώρισης της σημαντικής στήριξης που προσφέρει η MetLife στο έργο του ΣΕΝ, σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης στην Ελλάδα, στο πλαίσιο του MetLife Life Changer, του προγράμματος που υλοποιεί η Εταιρεία σε παγκόσμιο επίπεδο με στόχο τη βελτίωση του τρόπου ζωής των παιδιών και των νέων, μέσα από την ενίσχυση της αντίληψης τους επάνω σε οικονομικά θέματα.

Το βραβείο Εθελοντισμού παρέλαβε η Ιωάννα Παναγιωτίδου, Chief Risk Officer, Eastern & Southern Europe και υπεύθυνη του προγράμματος MetLife Life Changer στη Νότια & Ανατολική Ευρώπη, ενώ παρόντες ήταν πολλοί από τους εθελοντές της Εταιρείας, οι οποίοι με την ατομική τους συνεισφορά συμβάλλουν στην μεγάλη προσπάθεια της Εταιρείας να στηρίξει και να ενισχύσει τη νέα γενιά στην Ελλάδα.

SEN-MetLife

Κατά την παραλαβή του βραβείου, η κ. Παναγιωτίδου ευχαρίστησε το Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων για την τιμητική βράβευση, αλλά και για το σημαντικό έργο που επιτελεί στην Ελλάδα, και αναφέρθηκε στην μεγάλη προσπάθεια της MetLife για τη στήριξη των νέων, τονίζοντας μεταξύ άλλων: «Ο καλύτερος τρόπος να διαμορφώσεις μία ισχυρή κοινωνία είναι εμπνέοντας και υποστηρίζοντας τους νέους ανθρώπους να πάρουν το μέλλον στα χέρια τους!  Αποτελεί ευθύνη όλων μας να διασφαλίσουμε ένα ισχυρό και βιώσιμο οικονομικό περιβάλλον, και ο οικονομικός «αλφαβητισμός» των νέων ανθρώπων είναι ένα από τα σημαντικότερα βήματα προς αυτήν την κατεύθυνση. Η MetLife και το MetLife Foundation στηρίζει αυτή την προσπάθεια. Αυτό προσπαθούμε να κάνουμε! Ως εθελοντές επισκεφθήκαμε διάφορα σχολεία και γίναμε για λίγο ‘δάσκαλοι’. Μια εμπειρία μοναδική! Αισθανόμαστε ότι έχουμε βάλει και εμείς ένα λιθαράκι στην προετοιμασία των παιδιών για τη ζωή τους ως ενήλικες. Μια ζωή και ένα μέλλον γεμάτο απαιτήσεις».

Το MetLife Life Changer υλοποιείται σε συνεργασία με το MetLife Foundation, το φορέα των ενεργειών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της MetLife παγκοσμίως. Το MetLife Foundation δημιουργήθηκε το 1976 με σκοπό να συνεχίσει τη μακρά παράδοση της MetLife στην εταιρική συνεισφορά και συμμετοχή των κοινοτήτων. Σήμερα το Ίδρυμα έχει αφοσιωθεί στην προώθηση της οικονομικής ένταξης, διαθέτοντας 200 εκατομμύρια δολάρια για τα επόμενα πέντε έτη με σκοπό να βοηθήσει τη δημιουργία ενός ασφαλούς μέλλοντος τόσο για άτομα όσο και για κοινότητες ανά τον κόσμο.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

8# Αξιοπρεπής Εργασία & Οικονομική Ανάπτυξη

Coca-Cola: Kοινωνική, συνεργατική πρωτοβουλία με το Ίδρυμα Μποδοσάκη

Η Coca-Cola στην Ελλάδα ανακοίνωσε την έναρξη του προγράμματος «Future Loading» σε συνεργασία με το Ίδρυμα Μποδοσάκη, στρατηγικού συνεργάτη της κοινωνικής αυτής πρωτοβουλίας.

Το πρόγραμμα τελεί υπό την αιγίδα των Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Υπουργείου Τουρισμού, Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και Ενιαίου Φορέα Ελέγχου Τροφίμων (Ε.Φ.Ε.Τ) και έχει ως στόχο τη στήριξη των μικρών επιχειρήσεων καφεστίασης και φιλοξενίας (Ho.Re.Ca) και την ενίσχυση της απασχολησιμότητας στον κλάδο.

Το πρόγραμμα προσβλέπει στην ενίσχυση της ασφαλούς λειτουργίας των επιχειρήσεων, την ένταξή τους στην εποχή του ψηφιακού μετασχηματισμού, την προσέλκυση πελατών και την ενσωμάτωση  των αρχών της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας στην επιχείρησή τους.

Μέσω του προγράμματος “Future Loading”, η Coca-Cola στην Ελλάδα μαζί με το Ίδρυμα Μποδοσάκη και σημαντικές εταιρείες και οργανισμούς – υποστηρικτές, προσφέρουν τις  απαραίτητες πιστοποιήσεις για την ασφαλή λειτουργία, αλλά και δωρεάν εκπαίδευση στα στελέχη των μικρών αυτών επιχειρήσεων, προκειμένου να διευκολυνθεί η ομαλή μετάβαση στις νέες συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία. Πιο συγκεκριμένα, μέσω του προγράμματος επιτυγχάνεται:

Επανεκκίνηση & προσαρμογή στη νέα πραγματικότητα μέσα από:

·         Τον έλεγχο της εφαρμογής των κατάλληλων διαδικασιών πρόληψης και των ενδεδειγμένων από τις αρμόδιες αρχές και την επιστημονική κοινότητα πρακτικών για την αποφυγή της μετάδοσης του ιού, με την σφραγίδα πιστοποίησης TÜV AUSTRIA CoVid Shield, από τον φορέα TÜV AUSTRIA Hellas.

·         Διαδικτυακά σεμινάρια με θέμα την εξυπηρέτηση πελατών στη νέα κανονικότητα από την Avocado Learning Experiences, εταιρεία που δραστηριοποιείται στον χώρο της εκπαίδευσης και ανάπτυξης στελεχών και ομάδων, και με την υποστήριξη της Coca-Cola Τρία Έψιλον και του προγράμματος Youth Empowered: The HoReCa Edition

·         Εκπαίδευση σε θέματα υγιεινής & προστασίας μέσω του πρακτικού εφαρμοσμένου Οδηγού από τον Ενιαίο Φορέα Ελέγχου Τροφίμων (Ε.Φ.Ε.Τ.)

·         Προσφορά της λειτουργίας ανέπαφου check in/check out και εκπαίδευση μικρών ξενοδοχείων στη χρήση της λειτουργίας από τον Όμιλο Hotelbrain, που εξειδικεύεται στη διαχείριση και εκμετάλλευση ξενοδοχείων

·         Ειδικά σχεδιασμένο σεμινάριο από την Google, για τις τάσεις του τουρισμού στη νέα περίοδο

Ενίσχυση του ψηφιακού μετασχηματισμού μέσα από:

·         Εκπαίδευση στη χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ψηφιακού marketing, ηλεκτρονικού εμπορίου και εργαλείων συνεργασίας, από τo Found.ation και με την υποστήριξη της Coca-Cola Τρία Έψιλον και του προγράμματος Youth Empowered: The HoReCa Edition

·         Δωρεάν λογισμικά και λύσεις αυτοματισμού και CRM, από την Pobuca, εταιρεία με εξειδίκευση σε τεχνολογίες Customer eXperience (CX) και με την υποστήριξη της Coca-Cola Τρία Έψιλον και του προγράμματος Youth Empowered: The HoReCa Edition

·         Ειδικά σχεδιασμένο σεμινάριο με τίτλο “Digital Marketing & Marketplaces in the new world” από το efood

Διαφημιστική προβολή & προσέλκυση πελάτων μέσα από:

·         Παροχή on-line διαφημιστικού χώρου, από το Αθηνόραμα, μέσω ειδικής ενότητας στο www.athinorama.gr και υποστήριξη μέσω της πρωτοβουλίας «Restaurants back for good»

·         Διαδικτυακά σεμινάρια με θέμα το branding και την ανάλυση ανταγωνισμού, από τον οργανισμό The People’s Trust, που ειδικεύεται στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, με την υποστήριξη του Ιδρύματος Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη

·         Συμβουλευτικές υπηρεσίες και περιεχόμενο για τις επιχειρήσεις – δικαιούχους από την Notice Content and Services (HO.RE.CA OPEN, FnB Daily)

Βιώσιμη ανάπτυξη και υιοθέτηση των αρχών Κυκλικής Οικονομίας & Ανακύκλωσης, σε συνεργασία με τη ΜΚΟ Οικολογική Εταιρία Ανακύκλωσης, μέσα από:

·         Παροχή του Zero Waste Future οδηγού της Coca-Cola

·         Παροχή κάδων οργανικών απορριμμάτων και λοιπού εξοπλισμού

·         Online workshops & σεμινάρια για τη διαχείριση απορριμμάτων στις επιχειρήσεις

·         Δημιουργία ψηφιακής πλατφόρμας εκπαίδευσης και καταχώρησης επιδόσεων

·         Πιστοποίηση και ένταξη στο 1ο δίκτυο Zero Waste HoReCa μετά από ένα έτος παρακολούθησης

Για την υποβολή αίτησης στο πρόγραμμα “Future Loading”, οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις θα πρέπει να πληρούν τα ακόλουθα κριτήρια, ενώ θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας για την ένταξή τους στο πρόγραμμα:

·         Να ανήκουν στον κλάδο καφεστίασης και φιλοξενίας (Ho.Re.Ca) και να λειτουργούν τα τελευταία 3 χρόνια

·         Να έχουν ετήσιο κύκλο εργασιών έως 500.000 ευρώ

·         Να διαθέτουν προσωπικό 2 έως 25 άτομα

·         Να είναι ανεξάρτητες επιχειρήσεις (να μην ανήκουν σε κάποιον μεγαλύτερο όμιλο εταιρειών)

·         Να έχουν τακτοποιημένες ασφαλιστικές υποχρεώσεις

·         Να τηρούν το πρότυπο HACCP σε θέματα υγιεινής και ασφάλειας τροφίμων

Το “Future Loading” φέρνει μαζί εταιρείες, φορείς και Ιδρύματα, σε μια πρωτοβουλία κοινωνικού χαρακτήρα. Ο κάθε εξειδικευμένος συνεργάτης συνεισφέρει στη δημιουργία μιας ‘εργαλειοθήκης’, ειδικά σχεδιασμένης για τις ανάγκες των μικρών επιχειρήσεων καφεστίασης και φιλοξενίας, ώστε με ασφαλή βήματα και σιγουριά να προσαρμοστούν στη νέα πραγματικότητα και να εξασφαλίσουν τη βιωσιμότητά τους στο μέλλον.

Ο αρχικός σχεδιασμός αφορά στη στήριξη 300 μικρών επιχειρήσεων Ho.Re.Ca, ενώ η Coca-Cola στην Ελλάδα και το Ίδρυμα Μποδοσάκη καλούν εταιρίες, φορείς και Ιδρύματα να συμβάλλουν στην υποστήριξη του προγράμματος, με στόχο τη μεγιστοποίηση του διαθέσιμου κεφαλαίου και την αύξηση του αριθμού των επωφελούμενων επιχειρήσεων.

Περισσότερα

SDG's

Η Eurolife FFH διακρίθηκε στα Corporate Affairs Excellence Awards

H Eurolife FFH βραβεύθηκε με Αριστείο στη φετινή διοργάνωση των Corporate Affairs Excellence Awards, στην κατηγορία Εσωτερική Επικοινωνία (Internal Communications & Employee Engagement), για το πρόγραμμα «Εθελοντές εν Δράσει».

Η διάκριση αυτή αναγνωρίζει μια σημαντική πρωτοβουλία της εταιρείας, η οποία είχε θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία και τους ανθρώπους που έχουν ανάγκη από την υποστήριξή μας.

Η ενέργεια «Εθελοντές εν Δράσει» της Eurolife FFH πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της, σε συνεργασία με την ethelon, έχοντας πάνω από 2.200 παιδιά, ενήλικες και οικογένειες ως ωφελούμενους.

Η εταιρεία σχεδίασε μια εθελοντική δράση για τους εργαζόμενους, με στόχο όλοι μαζί, ως μια συντονισμένη ομάδα, να υποστηρίξουν πέντε διαφορετικές ΜΚΟ που δραστηριοποιούνται για την υποστήριξη ανθρώπων από κοινωνικά ευάλωτες ομάδες.

Κάθε ημέρα, στα γραφεία της Eurolife FFH, οι εργαζόμενοι έπαιρναν μέρος σε διαφορετικές δραστηριότητες, οι οποίες περιλάμβαναν υποτιτλισμό παλιών ελληνικών ταινιών για άτομα με βαρηκοΐα και άλλες παρόμοιες παθήσεις, δημιουργία kits με σχολικά είδη για παιδιά, οργάνωση πακέτων με προϊόντα πρώτης ανάγκης για οικογένειες και είδη προσωπικής φροντίδας για άτομα που ζουν σε κατάσταση δρόμου, καθώς και δημιουργία lunch bags με υγιεινά snacks για παιδιά.

Οι εργαζόμενοι της εταιρείας ανταποκρίθηκαν με ταχύτητα στη δράση, με αποτέλεσμα τα πακέτα να είναι έτοιμα να παραδοθούν στις συνεργαζόμενες ΜΚΟ και τους ίδιους τους ωφελούμενους μέσα σε μόλις λίγες ώρες.

Λόγω της επιτυχίας της, η δράση επαναλήφθηκε λίγο καιρό αργότερα, με τους ανθρώπους της Eurolife FFH να συσκευάζουν χριστουγεννιάτικα δώρα για τα παιδιά δύο ιδρυμάτων.

Στόχος της εταιρείας είναι να συνεχίσει την υποστήριξη εθελοντικών δραστηριοτήτων, μαζί με την ethelon, κάνοντας τη διαφορά στη ζωή και την καθημερινότητα συμπολιτών μας που έχουν ανάγκη από υποστήριξη.

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

Η Εθνική Ασφαλιστική στο πλευρό των Special Olympics Hellas

Η Εθνική Ασφαλιστική, με μία κίνηση υψηλού συμβολισμού, επιβεβαιώνοντας για μία ακόμη φορά την κοινωνική ευαισθησία που χαρακτηρίζει την επιλογή των δράσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, προχωρά στη χορηγική υποστήριξη των SPECIAL OLYMPICS HELLAS.

Τα SPECIAL OLYMPICS HELLAS ως διαπιστευμένο πρόγραμμα του Παγκόσμιου Κινήματος των Special Olympics, που δραστηριοποιείται σε 192 χώρες, έχει ως βασικό στόχο την ένταξη των ατόμων με νοητική αναπηρία στο κοινωνικό σύνολο, μέσω του αθλητισμού.

Παράλληλα, υλοποιούν σειρά δράσεων και προγραμμάτων που αποσκοπούν στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της ελληνικής κοινωνίας προσφέροντας σε όλο και περισσότερους αθλητές με νοητική αναπηρία ευκαιρίες προπόνησης και συμμετοχής σε Τοπικούς, Περιφερειακούς, Πανελλήνιους και Παγκόσμιους Αγώνες, σε 28, Ολυμπιακού τύπου, αθλήματα.

Η Εθνική Ασφαλιστική, προσαρμοζόμενη με συνέπεια στις εκάστοτε κοινωνικές ανάγκες, συνεχίζει να λειτουργεί ως υπόδειγμα υπευθυνότητας στην ελληνική επιχειρηματική σκηνή.

Υπηρετώντας μία πολυεπίπεδη στρατηγική σε θέματα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και έχοντας ως κύριο μέλημα τη δημιουργία ενός «διαρκούς αποτυπώματος», παραμένει προσηλωμένη στους στόχους της υποστηρίζοντας με ποικίλους τρόπους τους ασφαλισμένους της, το ανθρώπινο δυναμικό της και την κοινωνία γενικότερα.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ