ΔΑΑ: Επαναπιστοποίηση της Επιχειρηματικής Μονάδας Πληροφορικής

Date:

Share post:

Η Επιχειρηματική Μονάδα Συστημάτων Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ) μετά από τη διαδικασία επιθεώρησης της TÜV AUSTRIA HELLAS ολοκλήρωσε με επιτυχία την επαναπιστοποίηση του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ), σύμφωνα με τις απαιτήσεις του ISO 9001:2015 και του Συστήματος Διαχείρισης Παροχής Υπηρεσιών και τις απαιτήσεις του ISO/IEC 20000-1:2018

Με την εφαρμογή των δύο διεθνών προτύπων, αξιολογήθηκε το συνολικό πλαίσιο λειτουργίας και διαχείρισης των παρεχόμενων Υπηρεσιών Πληροφορικής του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, με τελικό στόχο την διαρκή εξυπηρέτηση και ικανοποίηση των πελατών, τη βελτίωση των επιδόσεων, την αναγνώριση των κινδύνων και την εξάλειψή τους.   

Από την πλευρά του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, ο Αλέξανδρος Ζιώμας, Διευθυντής Επιχειρηματικής Μονάδας Συστημάτων Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών, επισημαίνει: «Με τη διατήρηση του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ) και του Συστήματος Διαχείρισης Υπηρεσιών Πληροφορικής σύμφωνα με τις απαιτήσεις του ISO 9001:2015 και ISO/IEC 20000:2018 αντίστοιχα, επιβεβαιώνεται ότι οι διαδικασίες διαχείρισης υπηρεσιών πληροφορικής ευθυγραμμίζονται τόσο με τις ανάγκες της εταιρείας μας όσο και με τις διεθνείς βέλτιστες πρακτικές. Με την επαναπιστοποίηση των δύο προτύπων, τρεις βασικοί στόχοι επιτυγχάνονται : η αναβάθμιση της ταξιδιωτικής εμπειρίας του επιβατικού μας κοινού καθώς επίσης και των επισκεπτών του αεροδρομίου, η εξασφάλιση  βέλτιστης ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών στους φορείς και τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην ευρύτερη Αεροδρομιακή Κοινότητα και, τέλος, η μετεξέλιξη της Διεύθυνσής μας, η οποία με ιδιαίτερα γρήγορους ρυθμούς και έχοντας στο επίκεντρο των στόχων της, την απλοποίηση των διαδικασιών, την ευελιξία, την πολλαπλή λειτουργικότητα και την αποτελεσματικότητα συμβάλει στον ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας».

«Στην TÜV AUSTRIA HELLAS αισθανόμαστε ιδιαίτερη ικανοποίηση που η εταιρεία μας αποτελεί την πρώτη επιλογή για την Πιστοποίηση Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας και Υπηρεσιών Πληροφορικής, κορυφαίων επιχειρήσεων και οργανισμών της χώρας μας. Η πρόσφατη επαναπιστοποίηση του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών με τα  διεθνή  πρότυπα ISO 9001:2015 & ISO/IEC 20000-1:2018, αποδεικνύει ότι ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών προσφέρει με συνέπεια υψηλής ποιότητας υπηρεσίες πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών, με τελικό στόχο την αποτελεσματική εξυπηρέτηση και ικανοποίηση των πελατών τους», αναφέρει σχετικά ο CEO της TÜV AUSTRIA HELLAS, Ιωάννης Καλλιάς.

Σοφία Εμμανουήλ
Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Related articles

Διάκριση της πρωτοβουλίας KPMG “Global Cyber Day” στα Bravo

Ξεχώρισε στη θεματική Εκπαίδευση - Νέα Γενιά - Διά βίου μάθηση στον Πυλώνα «Κοινωνία» στην οποία επωφελήθηκαν περισσότεροι από 1.400 μαθητές.

Συνεργασία My market και Fabric Republic

Η δράση ξεκίνησε πιλοτικά με την τοποθέτηση ειδικά διαμορφωμένων κάδων σε 10 καταστήματα My market στην Αττική.

ΑΒ Βασιλόπουλος: Έκανε τη διαφορά στον Εθελοντισμό για 12η χρονιά

Στο πλαίσιο της Ημέρας Εθελοντισμού της ΑΒ Βασιλόπουλος υλοποιήθηκαν 235 δράσεις σε όλη την Ελλάδα από τα καταστήματα, τις αποθήκες, αλλά και τα κεντρικά γραφεία.

Η FRONERI υποστηρικτής του “No Finish Line Athens 2022”

Eργαζόμενοι της εταιρείας συμμετείχαν ενεργά στον αγώνα 100 ωρών, περπατώντας ή/και τρέχοντας με στόχο να διανύσουν χιλιόμετρα αγάπης που θα μεταφραστούν σε χρηματική προσφορά προς την Ένωση «Μαζί για το Παιδί».