Διάκριση στα Monde Selection Quality Awards 2022 για την Αγγελάκης 

Date:

Share post:

Σημαντική διάκριση ποιότητας απέσπασε η Αγγελάκης Α.Ε.. Ειδικότερα, όπως αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της, το χειροποίητο Μπιφτέκι από Ελαιοπουλάκι® με βρώμη της εταιρείας συμμετείχε φέτος για πρώτη φορά στα Βραβεία Ποιότητας του Διεθνούς Ινστιτούτου Monde Selection και ξεχώρισε ανάμεσα σε προϊόντα από όλο τον κόσμο για την κορυφαία ποιότητα και γεύση του, αποσπώντας το Ασημένιο Βραβείο στην κατηγορία των προϊόντων τροφίμων. 

Το Μπιφτέκι από Ελαιοπουλάκι® ζυμώνεται με βιολογική βρώμη ολικής άλεσης, φρέσκα λαχανικά, αγνό ελαιόλαδο και κουρκουμά, διατηρώντας αναλλοίωτα όλα τα μοναδικά χαρακτηριστικά που έχει το κοτόπουλο Ελαιοπουλάκι®, ενώ παράλληλα είναι gluten free και αποτελεί ιδανική λύση για όσους ακολουθούν μια διατροφή χωρίς γλουτένη. Το προϊόν, σύμφωνα με την εταιρεία, ξεχωρίζει γιατί αποτελεί ένα ολοκληρωμένο και ισορροπημένο γεύμα που συνδυάζει ταυτόχρονα τη ζωική πρωτεΐνη, τις φυτικές ίνες, τα καλά λιπαρά του ελαιόλαδου και τις αντιοξειδωτικές ιδιότητες του κουρκουμά.  

Το προϊόν αυτό της Αγγελάκης έχει ήδη διακριθεί για τα ποιοτικά και διατροφικά του χαρακτηριστικά στη Sial Innovation 2020 και στα Healthy Diet Awards 2021, ενώ πολύ πρόσφατα βραβεύτηκε στα Best Launching Awards 2022 που διοργανώθηκαν υπό την αιγίδα του οικονομικού περιοδικού The Business Review. 

Η νέα διάκριση από το Monde Selection, επιστεγάζει το όραμα της οικογένειας Αγγελάκη για τη δημιουργία νόστιμων, ποιοτικών και θρεπτικών προϊόντων που αποτελούν σταθερό σύμμαχο για την ελληνική οικογένεια και παράλληλα ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του σύγχρονου τρόπου ζωής. 

Το Monde Selection

Το Monde Selection, ένα Διεθνές Ινστιτούτο Πιστοποίησης Ποιότητας με έδρα τις Βρυξέλλες, επιβραβεύει, εδώ και 61 χρόνια, καταναλωτικά προϊόντα από όλο τον κόσμο, μέσω μιας ενδελεχούς διαδικασίας αξιολόγησης των οργανοληπτικών τους χαρακτηριστικών, σε συνεργασία με περισσότερους από 80 σεφ βραβευμένους με αστέρια Michelin, οινολόγους διεθνούς φήμης, καθηγητές πανεπιστημίων, διατροφολόγους και άλλους διακεκριμένους επαγγελματίες του κλάδου.

Σοφία Εμμανουήλ
Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Related articles

Διάκριση της πρωτοβουλίας KPMG “Global Cyber Day” στα Bravo

Ξεχώρισε στη θεματική Εκπαίδευση - Νέα Γενιά - Διά βίου μάθηση στον Πυλώνα «Κοινωνία» στην οποία επωφελήθηκαν περισσότεροι από 1.400 μαθητές.

Συνεργασία My market και Fabric Republic

Η δράση ξεκίνησε πιλοτικά με την τοποθέτηση ειδικά διαμορφωμένων κάδων σε 10 καταστήματα My market στην Αττική.

ΑΒ Βασιλόπουλος: Έκανε τη διαφορά στον Εθελοντισμό για 12η χρονιά

Στο πλαίσιο της Ημέρας Εθελοντισμού της ΑΒ Βασιλόπουλος υλοποιήθηκαν 235 δράσεις σε όλη την Ελλάδα από τα καταστήματα, τις αποθήκες, αλλά και τα κεντρικά γραφεία.

Η FRONERI υποστηρικτής του “No Finish Line Athens 2022”

Eργαζόμενοι της εταιρείας συμμετείχαν ενεργά στον αγώνα 100 ωρών, περπατώντας ή/και τρέχοντας με στόχο να διανύσουν χιλιόμετρα αγάπης που θα μεταφραστούν σε χρηματική προσφορά προς την Ένωση «Μαζί για το Παιδί».