Διακρίσεις για Lidl Ελλάς και το Lidl Plus

Date:

Share post:

Η αυξανόμενη δυναμική του καινοτόμου προγράμματος πιστότητας πελατών, Lidl Plus, επιβεβαιώνεται ακόμα μία φορά, σύμφωνα με τη Lidl, με την κατάκτηση 7 νέων βραβείων στο πλαίσιο των πέμπτων Loyalty Awards, του θεσμού που επιβραβεύει την προσπάθεια των επιχειρήσεων να αναπτύξουν, να διατηρήσουν και να εξελίξουν τη σχέση τους με τους πελάτες, μέσα από καινοτόμα και αποτελεσματικά προγράμματα και δράσεις.

Συγκεκριμένα η Lidl Ελλάς απέσπασε:

Gold βραβείο στην ενότητα Best Use of Mobile, για την αξιοποίηση mobile τεχνολογιών.

Gold βραβείο στην ενότητα Best Initiative During Covid-19 Crisis, για την καλύτερη σχεδίαση και υλοποίηση προγραμμάτων στο πλαίσιο της πανδημίας, με σκοπό να ενισχυθεί η εμπιστοσύνη και η αφοσίωση των πελατών.

Silver βραβείο στην ενότητα Best in Loyalty & Engagement (Retail) για τις πρωτοβουλίες που αφορούν στην επιβράβευση και δημιουργία δεσμών με τον πελάτη και που δημιούργησαν τις προϋποθέσεις για ξεχωριστή αγοραστική εμπειρία.

Silver βραβείο στην ενότητα Most Innovative Initiative για το καινοτόμο πρόγραμμα που εντυπωσίασε το αγοραστικό κοινό.

Bronze βραβείο στην ενότητα Best In-house Loyalty Team για την ομάδα του Lidl Plus  που συνεισέφερε τα μέγιστα στην αύξηση της αφοσίωσης των πελατών και στη δημιουργία ισχυρών δεσμών με τη μάρκα, μέσω μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής προσέγγισης, η οποία θέτει τον πελάτη στο επίκεντρο. 

Bronze βραβείο στην ενότητα Best Use of Rewards & Incentives για το πρόγραμμα επιβράβευσης και παροχής κινήτρων πραγματοποίησης αγοράς ή σύνδεσης με τη μάρκα, που αποδεδειγμένα οδήγησε σε αύξηση της πιστότητας πελατών.

Bronze βραβείο στην ενότητα Best Use of Gamification, για την καλύτερη αξιοποίηση της τεχνολογίας του gamification.

Το Lidl Plus δεν είναι μια ακόμα κάρτα προσφορών, αλλά ένα ψηφιακό πρόγραμμα πιστότητας πελατών, ανταμείβοντας σε εβδομαδιαία βάση τους κατόχους του, με ελκυστικές εκπτώσεις σε προϊόντα ευρείας αποδοχής, αλλά και προσφέροντας ειδικά προνόμια όπως συμμετοχή σε διαγωνισμούς και προωθητικές ενέργειες αποκλειστικά για τους χρήστες της εφαρμογής. Επιπλέον προσαρμόζεται διαρκώς με νέες δυνατότητες και περιεχόμενο στις ανάγκες και επιθυμίες του σύγχρονου καταναλωτή.

Η Lidl Ελλάς θα συνεχίσει εμπράκτως να θέτει τους καταναλωτές στο επίκεντρο των στρατηγικών της προτεραιοτήτων, στον δρόμο για ένα αποτελεσματικό, καινοτόμο, ψηφιακό αύριο. 

Σοφία Εμμανουήλ
Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Related articles

Διάκριση της πρωτοβουλίας KPMG “Global Cyber Day” στα Bravo

Ξεχώρισε στη θεματική Εκπαίδευση - Νέα Γενιά - Διά βίου μάθηση στον Πυλώνα «Κοινωνία» στην οποία επωφελήθηκαν περισσότεροι από 1.400 μαθητές.

Συνεργασία My market και Fabric Republic

Η δράση ξεκίνησε πιλοτικά με την τοποθέτηση ειδικά διαμορφωμένων κάδων σε 10 καταστήματα My market στην Αττική.

ΑΒ Βασιλόπουλος: Έκανε τη διαφορά στον Εθελοντισμό για 12η χρονιά

Στο πλαίσιο της Ημέρας Εθελοντισμού της ΑΒ Βασιλόπουλος υλοποιήθηκαν 235 δράσεις σε όλη την Ελλάδα από τα καταστήματα, τις αποθήκες, αλλά και τα κεντρικά γραφεία.

Η FRONERI υποστηρικτής του “No Finish Line Athens 2022”

Eργαζόμενοι της εταιρείας συμμετείχαν ενεργά στον αγώνα 100 ωρών, περπατώντας ή/και τρέχοντας με στόχο να διανύσουν χιλιόμετρα αγάπης που θα μεταφραστούν σε χρηματική προσφορά προς την Ένωση «Μαζί για το Παιδί».