Διπλή Βράβευση για τη ΖeniΘ στα Influencer Marketing Awards

Date:

Share post:

Η ZeniΘ, πάροχος ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα, διακρίθηκε και επιβραβεύθηκε για τις συνεργασίες της με τον Παναγιώτη Γιαννάκη και τη Φαίη Σκορδά κατά τη διάρκεια των Influencer Marketing Awards 2022. Η εταιρεία κέρδισε Silver βραβείο στην κατηγορία Most Effective Collaboration και Bronze βραβείο στην κατηγορία Best Influencer Marketing for Product/Service Launch. Οι καμπάνιες ξεπέρασαν κάθε προσδοκία αγγίζοντας εκατομμύρια καταναλωτές, ξεπερνώντας ευρωπαϊκούς μέσους όρους και διεθνή benchmarks, όπως σημειώνεται σε ανακοίνωση της εταιρείας.

Η Silver βράβευση αφορά την ανατρεπτική καμπάνια με την οποία η ΖeniΘ καλωσόρισε τον θρύλο του ελληνικού μπάσκετ Παναγιώτη Γιαννάκη στην #KoryfaiaOmada ενέργειας. Εκκίνηση της καμπάνιας αποτέλεσε η διάδοση της επικείμενης «υπογραφής συμβολαίου» του, η οποία απασχόλησε την κοινή αθλητική γνώμη, ενώ η ενέργεια κορυφώθηκε με μια «Συνέντευξη Τύπου» στην οποία ο διακεκριμένος αθλητής και προπονητής ανακοίνωσε ότι υπέγραψε συμβόλαιο με τη ΖeniΘ, την ομάδα που του εμπνέει εμπιστοσύνη. Η καμπάνια έκανε χατ τρικ σημειώνοντας τρεις πανηγυρικές “νίκες” σε επίπεδο Social Media, Digital Campaign και Total Campaign, καθώς ξεπέρασε κάθε στόχο, συμπεριλαμβανομένων διεθνών benchmarks (Benchmark in Energy & Utilities).

Η Bronze βράβευση αφορά την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας λανσαρίσματος του e-contract, της καινοτόμας υπηρεσίας της ΖeniΘ που επιτρέπει την εύκολη και γρήγορη σύναψη online συμβολαίου για Ηλεκτρικό Ρεύμα και Φυσικό Αέριο. Ως πρόσωπα της καμπάνιας επιλέχθηκαν ο Παναγιώτης Γιαννάκης και η Φαίη Σκορδά, οι οποίοι ηγήθηκαν μιας καμπάνιας που άγγιξε 4,6 εκατομμύρια καταναλωτές και εντυπωσίασε με την αποτελεσματικότητά της: ξεπέρασε τον Ευρωπαϊκό Μ.Ο. Nielsen DAR, σημείωσε best-in-class Ad Recall και best-in-class lift Favorability (YouTube), ξεπέρασε σε performance τον μέσο όρο του ενεργειακού κλάδου EMEA σε Ad Recall και Brand Awareness (Facebook), ενώ μείωσε το κόστος προσέγγισης νέων πελατών κατά 10%.

Ο Μάνος Εξαρχουλάκος, Εμπορικός Διευθυντής της ΖeniΘ, δήλωσε σχετικά: «Το influencer marketing αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της επικοινωνίας μας, η οποία συμβαδίζει απόλυτα με την ψηφιακή εποχή. Η διπλή διάκρισή μας χαροποιεί ιδιαίτερα, καθώς επιβραβεύει τις ορθές και στρατηγικές πρακτικές μας. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την ομάδα Marketing της ZeniΘ, καθώς και την Ogilvy για την υπέροχη συνεργασία, που είχε σαν αποτέλεσμα τα βραβεία αυτά».

H #KoryfaiaOmada της ΖeniΘ μετρά πάνω από 20 χρόνια επιτυχημένης πορείας στην εγχώρια αγορά ενέργειας, έχοντας χτίσει σχέσεις εμπιστοσύνης με εκατοντάδες χιλιάδες πελάτες.

Σοφία Εμμανουήλ
Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Related articles

Διάκριση της πρωτοβουλίας KPMG “Global Cyber Day” στα Bravo

Ξεχώρισε στη θεματική Εκπαίδευση - Νέα Γενιά - Διά βίου μάθηση στον Πυλώνα «Κοινωνία» στην οποία επωφελήθηκαν περισσότεροι από 1.400 μαθητές.

Συνεργασία My market και Fabric Republic

Η δράση ξεκίνησε πιλοτικά με την τοποθέτηση ειδικά διαμορφωμένων κάδων σε 10 καταστήματα My market στην Αττική.

ΑΒ Βασιλόπουλος: Έκανε τη διαφορά στον Εθελοντισμό για 12η χρονιά

Στο πλαίσιο της Ημέρας Εθελοντισμού της ΑΒ Βασιλόπουλος υλοποιήθηκαν 235 δράσεις σε όλη την Ελλάδα από τα καταστήματα, τις αποθήκες, αλλά και τα κεντρικά γραφεία.

Η FRONERI υποστηρικτής του “No Finish Line Athens 2022”

Eργαζόμενοι της εταιρείας συμμετείχαν ενεργά στον αγώνα 100 ωρών, περπατώντας ή/και τρέχοντας με στόχο να διανύσουν χιλιόμετρα αγάπης που θα μεταφραστούν σε χρηματική προσφορά προς την Ένωση «Μαζί για το Παιδί».