«Διπλή» προσφορά από τη Βίκος Cola Family για τα Χριστούγεννα

Date:

Share post:

Tα Χριστούγεννα είναι γιορτή αγάπης, δώρων και γιορτή προσφοράς. Αυτά τα Χριστούγεννα, με το νέο τηλεοπτικό σποτ της Βίκος Cola Family, όλα τα ακούμε διπλά, τα βλέπουμε διπλά, τα ζούμε διπλά και, πάνω απ’ όλα, τα προσφέρουμε διπλά, όπως αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.

Οι τρεις μάγοι, ο Μελχιόρ, ο Γκασπάρ κι ο Βαλτάσαρ, ακολουθώντας το άστρο το φωτεινό, έρχονται με δώρα λιβάνι, χρυσό, σμύρνα και τη Βίκος Cola Family 1+1 σε όλες τις συσκευασίες των 6 φιαλών 330ml.

“Όπως κι αν την προτιμάτε, όπως κι αν την αγαπάτε, Classic, με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια ή Zero Sugar, η Βίκος Cola Family αυτά τα Χριστούγεννα διπλασιάζει τις ευχές της, διπλασιάζει την αγάπη της, διπλασιάζει την απόλαυση ολόκληρης της οικογένειας”, σημειώνει σχετική ανακοίνωση.

Σοφία Εμμανουήλ
Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Related articles

Αναγκαία η αύξηση του αποτυπώματος ESG για τις ελληνικές επιχειρήσεις

Tο 80% των ελληνικών επιχειρήσεων δαπανά έως 200 χιλ. ευρώ για δράσεις ESG σε ετήσια βάση, ενώ μόλις το 6% δαπανά πάνω από 1 εκατ. ευρώ.

Alpha Bank: «Όλοι μαζί στην Όπερα» για ισότιμη πρόσβαση στον Πολιτισμό

Παραστάσεις σε συνθήκες καθολικής προσβασιμότητας και εκπαιδευτικές δράσεις για την ισότιμη πρόσβαση στον Πολιτισμό, σε συνεργασία με την Εθνική Λυρική Σκηνή.

Ελληνικός Χρυσός: Σε δημόσια διαβούλευση Μελέτη Περιβ/κών και Κοιν/κών Επιπτώσεων

Ανοιχτή και δημόσια παρουσίαση της μελέτης, που αποτυπώνει με διαφάνεια και αυξημένο αίσθημα λογοδοσίας, τη συνολική επίδραση της επένδυσης στα Μεταλλεία Κασσάνδρας.

Αντιμετώπιση Παιδικού Τραύματος: Διακρίθηκε ως «ΜΚΟ της Χρονιάς»

Τα τελευταία δώδεκα χρόνια το Σωματείο έχει ανακαινίσει και εξοπλίσει 111 Παιδιατρικά Τμήματα σε 91 Νοσοκομεία και Κέντρα Υγείας στην Ελλάδα.