Connect with us

Ανά Κλάδο

ΕΛΑΪΣ- Unilever Hellas και Αειφόρος Διαβίωση

unilever

Σκοπός της εταιρίας είναι να κάνει την αειφορία καθημερινή πρακτική

Υλοποιεί νέες επιχειρηματικές πρακτικές, που αναπτύσσουν τόσο την εταιρία όσο και τις κοινωνίες στις οποίες δραστηριοποιείται. Ανταποκρίνεται στη συνεχώς αυξανόμενη επιθυμία των ανθρώπων για πιο αειφόρα και «υπεύθυνα» προϊόντα και για τη δημιουργία ενός καλύτερου μέλλοντος για όλους. Το Παγκόσμιο Σχέδιο Δράσης της Unilever για την Αειφορία θα τη βοηθήσει να διπλασιάσει το μέγεθος της επιχείρησης, μειώνοντας παράλληλα το αποτύπωμά της στο περιβάλλον και αυξάνοντας τη θετική επίδρασή της στην κοινωνία. Παράλληλα, συνεργάζεται με φορείς, μέσω των οποίων μπορεί να βοηθήσει να αλλάξουν τα πράγματα σε παγκόσμια κλίμακα: για την αποψίλωση των δασών και την κλιματική αλλαγή, την προσωπική υγιεινή, το ασφαλές πόσιμο νερό και τις εγκαταστάσεις υγιεινής, την αειφόρο γεωργία και τους μικροκαλλιεργητές.

Ο κόσμος αλλάζει

Η κλιματική αλλαγή είναι εδώ. Η θερμοκρασία αυξάνεται, οι ελλείψεις νερού είναι συχνότερες και οι προμήθειες τροφίμων όλο και λιγότερες. Η αύξηση του πληθυσμού είναι ταχύτατη, καθιστώντας τους βασικούς κανόνες υγιεινής μια ακόμα μεγαλύτερη πρόκληση, ενώ οι πόροι του πλανήτη απειλούνται ολοένα και περισσότερο. Δεν υπάρχει πλέον «συνηθισμένη ροή εργασιών». Τα παλιά οικονομικά συστήματα δεν είναι πλέον κατάλληλα για να ανταποκριθούν στις νέες συνθήκες. Με προϊόντα που χρησιμοποιούνται από εκατομμύρια καταναλωτές, έχει μια τεράστια ευκαιρία να επιφέρει την αλλαγή και αναπτύσσει ένα νέο, αειφόρο επιχειρηματικό μοντέλο. Ένα μοντέλο στο οποίο:

• Τα δικαιώματα και οι ευκαιρίες στο χώρο εργασίας βελτιώνονται και οι γυναίκες αντιμετωπίζονται δίκαια.

• Η υγεία και η ευημερία των ανθρώπων αποτελούν προτεραιότητα.

• Όλες οι γεωργικές πρώτες ύλες προέρχονται από αειφόρες πηγές.

• Το περιβάλλον προστατεύεται για τις μελλοντικές γενιές.

Παγκόσμιο Σχέδιο Δράσης της Unilever για την αειφορία

Το 2010 έθεσε σε εφαρμογή το Παγκόσμιο Σχέδιο Δράσης της Unilever για την Αειφορία, το οποίο θα βοηθήσει να διπλασιάσουν το μέγεθος της επιχείρησης, μειώνοντας παράλληλα το αποτύπωμά της στο περιβάλλον και αυξάνοντας τη θετική επίδρασή της στην κοινωνία. Έχει θέσει τρεις μεγάλους στόχους. Έως το 2020 θα έχει:

• Βοηθήσει στη βελτίωση της υγείας και της ποιότητας ζωής περισσοτέρων του 1 δισεκατομμυρίου ανθρώπων

• Μειώσει στο μισό το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των προϊόντων τους

• Βελτιώσει τις συνθήκες διαβίωσης εκατομμυρίων ανθρώπων που εργάζονται σε όλο το φάσμα της εφοδιαστικής μας αλυσίδας βιοτικό επίπεδο εκατομμυρίων ανθρώπων που εργάζονται σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας τους.

slp-graphic-greece_tcm117-414067

Με την ενσωμάτωση της αειφορίας σε κάθε πτυχή της επιχείρησης, το Σχέδιο της ανοίγει νέες ευκαιρίες και προωθεί την ανάπτυξή τους:

• Όλο και περισσότεροι άνθρωποι επιλέγουν προϊόντα με μια κοινωνική αποστολή, όπως το Dove και το Lifebuoy.

• Καθώς αλλάζουν οι ανάγκες των καταναλωτών, εστιάζει σε καινοτομίες, όπως τα απορρυπαντικά που χρησιμοποιούν λιγότερο νερό.

• Κάνει την αλυσίδα εφοδιασμού της πιο ασφαλή, σε συνεργασία με μικροκαλλιεργητές, για να βελτιώσει τις γεωργικές πρακτικές και τις συνθήκες διαβίωσής τους.

Προώθηση της αειφορίας

Μέσα από τα προϊόντα της, η Unilever ενθαρρύνει επίσης τους ανθρώπους να κάνουν εξυπνότερες επιλογές στις αγορές τους και βιώσιμες επιλογές στο σπίτι.

Θεμελιώδεις αλλαγές

Οι συνεργασίες της δίνουν επίσης τη δυνατότητα να αλλάξουν τα πράγματα σε παγκόσμια κλίμακα. Υπάρχουν τρία μεγάλα θέματα στα οποία συνεργάζεται με άλλους οργανισμούς και φορείς:

• Αντιμετώπιση της αποψίλωσης των δασών και της κλιματικής αλλαγής
• Βελτίωση της υγιεινής και της πρόσβασης σε ασφαλές πόσιμο νερό
• Υποστήριξη της αειφόρου γεωργίας και της ανάπτυξης των μικροκαλλιεργητών

Βρισκόμαστε σε ένα ιστορικό σημείο καμπής, ένα σημείο όπου η αλλαγή είναι απαραίτητη για το καλό της ζωής σε όλο τον πλανήτη. Ο κόσμος χρειάζεται ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο, με την αειφορία, την υπεύθυνη ανάπτυξη, στο επίκεντρο. Η Unilever πιστεύει πως οι επιχειρήσεις που το αντιλαμβάνονται αυτό και αναπτύσσονται με αειφόρο τρόπο, όχι μόνο θα επιβιώσουν αλλά και θα ευδοκιμήσουν. Δεν υπήρξε ποτέ καλύτερη εποχή για να δημιουργηθεί ένα λαμπρότερο μέλλον.

Πρωτοβουλίες Αειφορίας στην Ελλάδα 2014

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Λιανεμπόριο

Όμιλος Fais: 3×3 FIBA Basketball Tournament με UNDER ARMOUR & WILSON

Το Σαββατοκύριακο 14 & 15 Ιουλίου στην πλατεία Συντάγματος έλαβε χώρα για 4η χρονιά το 3×3 FIBA Basketball Tournament που διοργάνωσε ο Οργανισμός Πολιτισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων και που υποστήριξε ο Όμιλος Fais, μέσω των κορυφαίων athletic brands Under Armour και Wilson. Όπως αναφέρει ο όμιλος Fais σε ανακοίνωσή του, για 2 ημέρες η καρδιά της Αθήνας χτυπούσε σε… μπασκετικούς ρυθμούς, καθώς τα καλάθια έπεφταν βροχή σε μια γιορτή άμιλλας, συνεργασίας και αθλητισμού.

Το πρωί του Σαββάτου η πλατεία είχε ήδη αλλάξει μορφή. Δύο basketball courts με τις αντίστοιχες κερκίδες είχαν στηθεί και περίμεναν τους επίδοξους αθλητές να αγωνιστούν επιδεικνύοντας τις ικανότητες τους. Από το πρωί έως και τις 20:30, περίπου 420 αθλητές όλων των ηλικιών, ντυμένοι από την κορυφαία στο μπασκετικό apparel και footwear εταιρεία, την Under Armour, είχαν σχηματίσει 106 ομάδες των τριών και αγωνίστηκαν για τη διάκριση σε οκτάλεπτους αγώνες όλο ένταση και ρυθμό, ξεσηκώνοντας τα πλήθη.

Η επίσημη 3Χ3 FIBA μπάλα της Wilson, άλλαζε συνεχώς χέρια, προσπαθώντας να φτάσει στο καλάθι. Οι δηλώσεις συμμετοχής ξεπέρασαν τις προσδοκίες, αφήνοντας δυστυχώς έξω από τα αγωνιστικά courts περίπου 40 ομάδες.

Πίσω από το center court, μια εντυπωσιακή τεράστια Wilson 3×3 ball ξεπρόβαλε, κάνοντας έντονη την παρουσία της και έξω από τα γήπεδα.

Την επόμενη μέρα, ακόμη και όσοι δεν είχαν λάβει μέρος σε αγώνες είχαν την ευκαιρία να μπουν στα «παρκέ». Η Under Armour είχε διοργανώσει διαγωνισμό, δίνοντας στον καθένα τη δυνατότητα να διεκδικήσει UA σακίδια και τα Stephen Curry καπέλα. Παράλληλα και η Wilson έκανε διαγωνισμό βολών και τριπόντων όπου οι καλύτεροι κέρδισαν μια FIFA Ball.

Τo απόγευμα της Κυριακής, οι νικητές της διοργάνωσης παρέλαβαν πλούσια δώρα από την Under Armour.

Περισσότερα

Υγεία

ΥΓΕΙΑ: Συνεργασία με το Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου

Σε διεθνές ιατρικό ακαδημαϊκό Κέντρο καθίσταται το ΥΓΕΙΑ, μετά τη σύναψη κομβικής συνεργασίας με την Ιατρική Σχολή του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου.

Σκοπός της συνεργασίας, η οποία θα έχει 10ετή διάρκεια, είναι η εκπαίδευση και επιμόρφωση των φοιτητών της Ιατρικής, η ανταλλαγή τεχνογνωσίας σε θέματα κλινικής άσκησης και εκπαίδευσης, η προαγωγή δραστηριοτήτων σε τομείς κοινού ενδιαφέροντος και η υλοποίηση ακαδημαϊκών και εκπαιδευτικών δράσεων στον τομέα της Ιατρικής.

Στη διάρκεια της τελετής υπογραφής της συνεργασίας που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 18 Ιουλίου 2018 στην Αίθουσα «Ν. Λούρος» του ΜΗΤΕΡΑ, επισφραγίστηκε η συμφωνία, παρουσία πλήθους εκπροσώπων του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου, στελεχών, ακαδημαϊκών και ιατρών του Ομίλου ΥΓΕΙΑ.

Με αφορμή τη συνεργασία ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΥΓΕΙΑ, Ανδρέας Καρταπάνης τόνισε «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι γι’ αυτή τη συνεργασία, καθώς είμαστε σε θέση, με την ομάδα καταξιωμένων ιατρών, τον τελευταίας γενιάς εξοπλισμό και πάνω απ’ όλα την εμπειρία που διαθέτουμε για περισσότερα από 35 χρόνια, να μεταλαμπαδεύσουμε την τεχνογνωσία και τις αξίες μας στη νέα γενιά ιατρών. Η εκπαίδευση άλλωστε και η επιμόρφωση νέων ιατρών καθώς και η ανταλλαγή τεχνογνωσίας αποτελούν πρωταρχική μας μέριμνα, γιατί μ’ αυτό τον τρόπο επενδύουμε στο μέλλον των ιατρών μας! Ένα μέλλον που θέλουμε να έχει γερά θεμέλια και θα συμβάλουμε με κάθε τρόπο σε αυτό».

Από την πλευρά του ο Διευθύνων Σύμβουλος & Πρόεδρος του Συμβουλίου του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου, Δρ Χριστόφορος Χατζήκυπριανου, δήλωσε «Η συνεργασία με τον Όμιλο ΥΓΕΙΑ είναι κομβικής σημασίας και αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για το Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου και την πανεπιστημιακή κοινότητα. Δύο μεγάλοι οργανισμοί ενώνουν δυνάμεις και δημιουργούν προστιθέμενη αξία…»

Περισσότερα

SDG's

Novartis Hellas: Έκθεση Εταιρικής Υπευθυνότητας 2016-2017

Στο 35% του κύκλου εργασιών της αποτιμά η Novartis τη συνεισφορά της στην ελληνική κοινωνία και οικονομία.

Το σταθερό προσανατολισμό της στις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης και την εστίασή της στους ασθενείς και εν γένει την ελληνική κοινωνία καταδεικνύουν τα στοιχεία και οι μετρήσεις που παρουσίασε η Novartis Hellas, στο πλαίσιο έκδοσης της Έκθεσης Εταιρικής Υπευθυνότητας 2016-2017, η οποία συντάχθηκε από την ΕΥ.

Πιστή στην αποστολή της να ανακαλύπτει νέους τρόπους βελτίωσης της ποιότητας ζωής των ανθρώπων καθώς και επέκτασης του προσδόκιμου επιβίωσης, η Novartis Hellas, έχει ενσωματώσει τις αρχές της Εταιρικής Υπευθυνότητας στον τρόπο λειτουργίας της, με συγκεκριμένες, μετρήσιμες πρωτοβουλίες που εστιάζουν σε δυο βασικούς πυλώνες δράσης: την επέκταση της πρόσβασης στην υγεία και την υπεύθυνη επιχειρηματική δραστηριότητα.

Ένα σημαντικό στοιχείο που προκύπτει είναι ότι κατά τη διετία 2016-2017, η Novartis Hellas επέστρεψε στην ελληνική κοινωνία και οικονομία το 35% του κύκλου εργασιών της. Ειδικότερα, η εταιρεία προχώρησε σε συνολικές επενδύσεις που ξεπερνούν τα 290 εκατ. ευρώ, μέσω δημοσιονομικής συνεισφοράς, μισθοδοσίας, έρευνας και ανάπτυξης, δωρεών, χορηγιών, κοινωνικών προγραμμάτων και καταβολής claw back και rebates.

Αντίστοιχα, οι επενδύσεις της εταιρείας για τη διεξαγωγή περισσότερων από 100 κλινικών μελετών με 5.500 ασθενείς, ξεπέρασαν τα 7,6 εκατ. ευρώ προάγοντας την επιστημονική καινοτομία και υποστηρίζοντας θέσεις εργασίας. Η εταιρεία, επιπλέον, συνεργάστηκε με ελληνικές φαρμακοβιομηχανίες για την προώθηση φαρμακευτικών σκευασμάτων, μέσα από επένδυση 36,5 εκατ. ευρώ, ενώ συνέχισε να ενισχύει την λειτουργία της ελληνικής εφοδιαστικής αλυσίδας, διατηρώντας το ποσοστό των έμμεσων αγορών από εγχώριους προμηθευτές στο 95,7% συνεισφέροντας περαιτέρω στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης.

Προσυπογράφοντας το δικαίωμα κάθε ανθρώπου στην υγεία, η εταιρεία υλοποίησε 3 κοινωνικά προγράμματα πρόληψης παρέχοντας 20 χιλιάδες δωρεάν διαγνωστικούς ελέγχους σε 17 περιοχές της χώρας, 5 εκστρατείες ευαισθητοποίησης για σημαντικά νοσήματα σε συνεργασία με επιστημονικές εταιρείες και συλλόγους ασθενών και 18 προγράμματα υποστήριξης ασθενών με σημαντικές ασθένειες (ογκολογικά, νευρολογικά και ρευματολογικά νοσήματα). Παράλληλα υποστήριξε το έργο 34 ενώσεων ασθενών, ενώ προχώρησε σε δωρεές φαρμάκων και στήριξη ερευνητικών έργων σε δημόσια νοσοκομεία, πανεπιστημιακά ιδρύματα και επιστημονικές εταιρείες. Αφουγκραζόμενη τις ανάγκες των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων η Νοvartis Hellas συνέδραμε το φιλανθρωπικό έργο ΜΚΟ, σωματείων και δομών, ενώ συνέβαλε στην αναβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας προσφέροντας υλικοτεχνικό εξοπλισμό σε ακριτικά σχολεία που παρουσιάζουν έλλειμμα υποδομών.

Η Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Novartis Hellas, Susanne Kohout, δήλωσε σχετικά: «Παρά τις προκλήσεις, καταφέραμε να παραμείνουμε εστιασμένοι στην αποστολή μας, να βοηθήσουμε τους Έλληνες ασθενείς να ζήσουν περισσότερο και με καλύτερη ποιότητα ζωής, με τρόπο βιώσιμο για την ελληνική κοινωνία και την εταιρεία μας. Είμαστε υπερήφανοι για το αποτύπωμά μας και με όχημα την καινοτομία, δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε το έργο μας».

«Για τη Novartis, η Εταιρική Υπευθυνότητα σχετίζεται πρωτίστως με την κάλυψη και διαχείριση των αναγκών και προσδοκιών των ασθενών και των φροντιστών τους, των ενώσεων ασθενών, των επαγγελματιών υγείας, της ακαδημαϊκής και επιστημονικής κοινότητας, των εργαζομένων, των συνεργατών, προμηθευτών και άλλων συμμετόχων, στο πλαίσιο της βιωσιμότητας. Ο συνδυασμός αξιοποίησης επιστημονικών εξελίξεων και υπεύθυνης στάσης βοηθά στην οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης με τα ενδιαφερόμενα μέρη και στη δημιουργία αξίας για την εταιρεία, τους ασθενείς  και την ευρύτερη κοινωνία. Αυτές οι σχέσεις εμπιστοσύνης είναι για όλους εμάς στη Novartis ύψιστης προτεραιότητας», ανέφερε η Φωτεινή Μπαμπανάρα, Eπικεφαλής Επικοινωνίας του ομίλου Novartis.

Στη φωτογραφία: Susanne Kohout, Πρόεδρος & Διευθύνουσα Σύμβουλος Novartis HELLAS, Γρηγόριος Ρομπόπουλος, Eπικεφαλής Ιατρικού Τμήματος, Μαριαλένα Κωνσταντινίδου, Eπικεφαλής Ιατρικού Τμήματος Oγκολογίας, Φωτεινή Μπαμπανάρα, Επικεφαλής Επικοινωνίας Ομίλου Novartis.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ