Connect with us

Ανά Κλάδο

Ενθουσιώδες μήνυμα ενθάρρυνσης της ERGO στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας

cebcceadcebbceb7-cf84ceb7cf82-ergo-running-team

H ERGO, Επίσημος Χορηγός του 33ου Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας και Ονομαστικός Χορηγός της Marathon Expo, υποστήριξε τον αγώνα, όχι μόνο προσφέροντας τις ασφαλιστικές της υπηρεσίες στους δρομείς, προστατεύοντάς τους από τον κίνδυνο ατυχήματος κατά τη διάρκεια του αγώνα, αλλά και ενθαρρύνοντάς τους για «ένα βήμα ακόμα». Στο πλαίσιο της δράσης «Ανθρώπων ERGO» έδωσε δυναμικό παρών, τηρώντας με συνέπεια την δέσμευσή της να κατανοεί τις βαθύτερες ανάγκες των ανθρώπων και να αναλαμβάνει ενεργό ρόλο υποστήριξης στη δική τους προσπάθεια, στον δικό τους Μαραθώνιο.

Οι εργαζόμενοι, ως ενθουσιώδεις φορείς των εταιρικών αξιών, ανέλαβαν ρόλο ενεργού πρεσβευτή της εμψύχωσης και πήραν θέση στο πλευρό των 43.000 δρομέων που αγωνίζονται να ξεπεράσουν τον εαυτό τους. Γεμάτοι από ενθουσιασμό από τις ειδικές εξέδρες εμψύχωσης, αλλά και εξοπλισμένοι κατάλληλα κέρδισαν τη μάχη της εξέδρας, εμψυχώνοντας τους δρομείς από τέσσερα ειδικά διαμορφωμένα σημεία εταιρικής παρουσίας κατά μήκος της αγωνιστικής διαδρομής.

Οι δράσεις της Εταιρείας στα περίπτερα της Marathon EXPO (Φάληρο) και του Sponsor’s Village (Καλλιμάρμαρο) συνδέθηκαν με την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και συγκεκριμένα, με τα Παιδικά Χωριά SOS, καθώς η συμμετοχή των επισκεπτών στα διαδραστικά παιχνίδια καθόρισε το ύψος της οικονομικής ενίσχυσης. Σύμφωνα με το μηχανισμό του παιχνιδιού, οι παίκτες καλούνταν να συμπληρώσουν δύο λεπτά διαδρομής πάνω σε διάδρομο τρεξίματος και, ακολούθως, η Εταιρεία ενίσχυε τον κουμπαρά των Παιδικών Χωριών SOS με το ισόποσο (42km=420€). Αντίστοιχα, η δράση «Σχημάτισε Εμψυχωτικές Λέξεις» πρόσθεσε στον κουμπαρά την αξία των λέξεων σε ισόποσο χρηματικό ποσό (κάθε γράμμα, μία χρηματική αξία). Η συμμετοχή των επισκεπτών στις δράσεις αυτές ξεπέρασε τα 2.500 άτομα.

Η ERGO δεν έλειψε ούτε από το αγωνιστικό κομμάτι του 33ου Μαραθωνίου της Αθήνας.  Εμπνεόμενη από τα ιδανικά του Αυθεντικού Μαραθωνίου και αναγνωρίζοντας την αξία του, συμμετείχε ενεργά – ακόμα και στα 42 χλμ. της αυθεντικής διαδρομής με τη δική της ομάδα δρομέων. Τα 41 μέλη της ERGO Running Team, όλοι εργαζόμενοι, συνεργάτες, και μέλη των οικογενειών τους, βίωσαν τη χαρά του τερματισμού στο Παναθηναϊκό στάδιο δίνοντας πνοή στη δράση «Ανθρώπων ERGO».

Η προσπάθεια είναι διαρκής και η δέσμευση της εταιρίας είναι να βρίσκεται πάντα στο πλευρό όσων αγωνίζονται, όσων αναζητούν στήριξη και ασφάλεια στα βήματά τους.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

«Gate of Thrombs Live», πρωτοβουλία της LEO Pharma Hellas

Η LEO Pharma Hellas, μία εταιρεία με πολυετή εμπειρία στο χώρο της Θρόμβωσης, παραχώρησε σήμερα Συνέντευξη Τύπου για να παρουσιάσει μία πρωτοβουλία κοινωνικής ευθύνης στο χώρο της Θρόμβωσης με φιλοδοξία να οικοδομήσει αξία για τον ασθενή. Πρόκειται για ένα νέο πρόγραμμα συμβουλευτικής ενημέρωσης αναφορικά στη Θρόμβωση, με τίτλο «Gate of Thrombs Live». 

Το «Gate of Thrombs Live» αποτελεί μία ‘’ειδική’’ τηλεφωνική γραμμή, η οποία με το εξειδικευμένο νοσηλευτικό και ιατρικό προσωπικό που στελεχώνει το πρόγραμμα, θα παρέχει σε ασθενείς με θρόμβωση, στους ανθρώπους που τους φροντίζουν, αλλά και σε οποιονδήποτε άλλον που θα μπορούσε να έχει κάποια απορία σχετική με τη συγκεκριμένη νόσο, τη δυνατότητα να λαμβάνει πληροφόρηση και συμβουλές γύρω από την ασθένεια. Οι πληροφορίες/συμβουλές θα παρέχονται βάσει αλγορίθμου που έχει δημιουργηθεί από επιστημονικές ιατρικές εταιρείες, είτε με τη συμβουλή ειδικών.

Με σεβασμό στην ασφάλεια και τη σωστή διαχείριση των ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων που αφορούν τους ασθενείς, θα εφαρμοστούν τα κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα, μέσω της εταιρίας APC – εξειδικευμένη σε ‘’patient support programmes’’ – η οποία έχει επιλεγεί για αυτό το έργο και η οποία διαθέτει όλες τις απαραίτητες πιστοποιήσεις. Για την προστασία τόσο των ασθενών όσο και των επιστημόνων υγείας, θα ζητείται από τον καλούντα να παραμένει ανώνυμος, η κλήση θα ηχογραφείται, ενώ οι υπηρεσίες θα είναι καθαρά συμβουλευτικού χαρακτήρα και δεν θα αντικαθιστούν την απόφαση του θεράποντος ιατρού για την πορεία του ασθενούς. Ο κάθε ασθενής θα παραπέμπεται στον εκάστοτε θεράποντα ιατρό του για την εξατομικευμένη προσέγγιση της θεραπείας. 

Η γραμμή θα λειτουργεί από Δευτέρα ως Παρασκευή, με ωράριο λειτουργίας 10:00-20:00, ξεκινώντας από τη Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2020.

Περισσότερα

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

CSE: Συνεργασία με Gates Foundation στην Αφρική

Τις υπηρεσίες του στην Αμερικανική Elanco Animal Health Inc. παρείχε το Κέντρο Αειφορίας (CSE) για τον προσδιορισμό του κοινωνικού αντίκτυπου της πρωτοβουλίας “East Africa Growth Accelerator (EAGA)” σε αγρότες της  Αφρικής για την παροχή βιώσιμων λύσεων  μέσω της μεθόδου Social Return on Investment (SROI). 

Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο Νίκος Αυλώνας, Πρόεδρος του Κέντρου Αειφορίας (CSE), «Είμαστε ιδιαιτέρως χαρούμενοι για αυτήν τη συνεργασία, βοηθώντας στην ποσοτικοποίηση του κοινωνικού αποτυπώματος της δράσης “EAGA” που στοχεύει στη βελτίωση της ζωικής παραγωγής και του εισοδήματος των αγροτών στην Αφρική». Το πρόγραμμα αυτό χρηματοδοτήθηκε από το Bill and Melinda Gates Foundation, ενώ αποτελεί ένα από τα δεκάδες προγράμματα που έχει αναλάβει και έχει ολοκληρώσει το τελευταίο διάστημα για λογαριασμό σημαντικών πελατών του το Κέντρο Αειφορίας (CSE) σε ΗΠΑ και Καναδά.

Η πρωτοβουλία αυτή αφορά στην παροχή λύσεων Βιώσιμης Ανάπτυξης σε θέματα βελτίωσης εισοδήματος και υγείας στην Τανζανία, στην Κένυα και στην Ουγκάντα. Τα αποτελέσματα της μεθόδου Social Return on Investment (SROI), τα οποία αξιολόγησαν τον πρώτο κύκλο της δράσης (Ιούνιος 2017-Δεκέμβριος 2018), αποκάλυψαν πως για κάθε 1 δολάριο που επενδύθηκε από την Elanco και τα ενδιαφερόμενα μέρη της για τη δράση EAGA, δημιουργήθηκε κοινωνική αξία ύψους 2,48 δολαρίων για τις τοπικές κοινότητες στην Ανατολική Αφρική. Αυτό αντιπροσωπεύει σχεδόν 250% βελτίωση για τους μικροκαλλιεργητές γαλακτοπαραγωγής και πουλερικών και τις οικογένειές τους, τα μαγαζιά, τους διανομείς και τους χονδρεμπόρους στην περιοχή.

Το Κέντρο Αειφορίας (CSE) παρέχει εξειδικευμένες υπηρεσίες μέτρησης του κοινωνικού αποτυπώματος μέσω των μεθοδολογιών Social Impact Assessment και Social Return on Investment (SROI), Η μεθοδολογία αυτή αναπτύχθηκε προκειμένου να αποτυπώσει με αριθμούς την κοινωνική αξία που δημιουργούν συγκεκριμένες δράσεις εταιρικής υπευθυνότητας εταιρειών και  ιδρυμάτων. 

Περισσότερα

Βιομηχανία

Διάκριση για την Παπουτσάνης στα E-volution Awards

Σημαντική διάκριση έλαβε η εταιρεία Παπουτσάνης που αναδεικνύει και επιβραβεύει την καινοτομία της.

Συγκεκριμένα, η Παπουτσάνης απέσπασε Bronze βραβείο για το e-shop της στην κατηγορία «Ηλεκτρονικό Εμπόριο & Ηλεκτρονικό Επιχειρείν – Best in B2B» των e-volution awards 2020, της μεγαλύτερης ετήσιας γιορτής του ελληνικού ηλεκτρονικού επιχειρείν. Ο σχεδιασμός και υλοποίηση του e-shop πραγματοποιήθηκε από την εταιρία Lighthouse. 

Σε συνεργασία με τη Lighthouse, τo ανανεωμένο e-shop της Παπουτσάνης, που αποτελεί τμήμα της εταιρικής ιστοσελίδας της Παπουτσάνης,  ξεκίνησε τη λειτουργία του στο τέλος του 2018, με στόχο να προσφέρει τόσο σε εμπόρους και ξενοδόχους, όσο και σε καταναλωτές, εύκολη και άμεση πρόσβαση στην ολοκληρωμένη γκάμα ξενοδοχειακών προϊόντων της εταιρίας. Με ανανεωμένη και σύγχρονη δομή, αλλά και με αναβαθμισμένη αισθητική, το e-shop επιτρέπει στον επισκέπτη να γνωρίσει το σύνολο των προϊόντικών σειρών ξενοδοχειακής περιποίησης της Παπουτσάνης, με τις εμπορικές ονομασίες Olivia, Olivia Fusion, Olivia Thinks, Sarbacane, Καραβάκι, Skin Essentials, Eau De Grece, Papoutsanis Kids, Korres, καθώς και εκείνες που αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα, Ahava και L’ Occitane. 

Παράλληλα, αναβαθμίζει την παρουσία της Παπουτσάνης στην ηλεκτρονική αγορά ξενοδοχειακών προϊόντων, σε συνάρτηση με τις εξελισσόμενες ανάγκες της αγοράς. Μέσω του καναλιού διευκολύνεται, επίσης, η περαιτέρω διείσδυση των προϊόντων της εταιρίας σε ταχέως αναπτυσσόμενες κατηγορίες τουριστικών καταλυμάτων μικρότερου μεγέθους

Η Χριστίνα Περγάμαλη, Senior Brand Manager της Παπουτσάνης, δήλωσε σχετικά: «Η βράβευση του e-shop της Παπουτσάνης στα φετινά e-volution awards 2020 αποτελεί ιδιαίτερη χαρά για εμάς. Το ηλεκτρονικό κατάστημα αποτελεί βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και όχημα ανάπτυξης της δραστηριότητάς μας, και η διάκριση αυτή επιβραβεύει τη δέσμευσή μας να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες της αγοράς και των πελατών μας μέσα από διαφορετικά κανάλια με τον καλύτερο δυνατό τρόπο». 

Η ένατη διοργάνωση της εκδήλωσης θεσμός για το ελληνικό e-commerce, πραγματοποιήθηκε φέτος με περισσότερες συμμετοχές από κάθε άλλη χρονιά. Στα βραβεία, τα οποία διοργανώνονται από το Marketing Week και τη Boussias Communications σε συνεργασία με το ELTRUN, διαγωνίστηκαν τα σημαντικότερα e-shop και e-commerce agencies της χώρας, διεκδικώντας τις μεγάλες διακρίσεις, Platinum Award, E-Commerce Agency of the Year, E-Business of the Year και E-shop of the Year. 

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ