Connect with us

Ανά Κλάδο

Η ΕΚΕ του τηλεοτικού σταθμού MEGA

1911636_809620089076414_123808180920587565_n.jpg

Το τηλεοπτικό κανάλι MEGA ονομάζει το πρόγραμμα ΕΚΕ του: «MEGAΜαζί», έχοντας ειδικούς λογαριασμούς στα δημοφιλέστερα social media (Twitter, Facebook). Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά το ίδιο το κανάλι στο ειδικό κομμάτι που έχει διαμορφωθεί μέσα στο επίσημο site, το πρόγραμμα αυτό αποτελεί «το όχημα επικοινωνίας που συνδέει το Mega με καθημερινές κοινωνικές δράσεις». Σε αυτό συμπεριλαμβάνονται ποικίλες κοινωνικές δράσεις με επίκεντρο τον πολίτη και το περιβάλλον, με στόχο να ενημερώσουν και να ευαισθητοποιήσουν παράλληλα τους πολίτες για τα θέματα αυτά, μέσω πρωτίστως της προβολής τους από το κανάλι άλλα και από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στα οποία διατηρεί σελίδες (facebook, youtube, twitter, instagram, pinterest).

Από τον Απρίλιο του 2011 το κανάλι έχει αρχίσει τις δράσεις ΕΚΕ με τον καθαρισμό και την φύτευση της ιστορικής περιοχής Δημόσιο Σήμα στο Μεταξουργείο στην Αθήνα, διεξάγοντας παράλληλα πολιτιστικές εκδηλώσεις όπως ξεναγήσεις αρχαιολογικού και αρχιτεκτονικού ενδιαφέροντος, επιδιώκοντας να προβάλλει το ιστορικό και ταυτόχρονα σύγχρονο πρόσωπο της πρωτεύσας.

Το 2011 σε συνεργασία με τους atenistas, την κοινότητα πολιτών της Αθήνας, αναδιαμόρφωσαν την πλατεία της Αγίας Παρασκευής στα Κάτω Πατήσια, ενώ η κηπουρική εκπομπή του καναλιού «Κηπουροί», διαμόρφωσε κατάλληλα τους εξωτερικούς χώρους στο Ορφανοτροφείο του Βόλου, κάνοντάς το αισθητικά πιο εναρμονισμένο με το περιβάλλον.

Το 2012 πραγματοποιήθηκε καμπάνια με επιστράτευση γνωστών ηθοποιών που συμμετέχουν στις σειρές που προβάλλονται από το κανάλι, δημιουργώντας τηλεοπτικά σποτ που σκοπό είχαν την ενημέρωση του κόσμου για τις ανάγκες των Γιατρών του Κόσμου, ώστε να συγκεντρωθούν χρήματα μέσω sms που έστελνε το κοινό, για την ενίσχυση των πολυιατρείων της οργάνωσης σε Αθήνα, Πέραμα, Θεσσαλονίκη και Χανιά.

Την ίδια χρονιά, στα πλαίσια της συμμετοχής του καναλιού στην εκστρατεία «Σπάστε την αλυσίδα», πραγματοποιήθηκε αγώνας μπάσκετ στο ΟΑΚΑ με Βετεράνους Έλληνες αθλητές και πρωταθλητές, παίκτες του NBA αλλά και έλληνες καλλιτέχνες και ηθοποιούς, με σκοπό να ενημερωθούν 10.000 μαθητές γυμνασίων και λυκείων για το θέμα της εμπορίας ανθρώπων και της σύγχρονης δουλείας (trafficking).

Ακόμα, στα πλαίσια της διεθνούς καμπάνιας “Let’s Do It”, πραγματοποιήθηκε η δράση “Let’s Do It Greece”, όπου καθαρίστηκαν από τα σκουπίδια αρκετές περιοχές σε όλη τη χώρα την ίδια ημέρα.

Η μεγαλύτερη εκστρατεία του «MEGAΜαζί» ήταν η καμπάνια «Νοιάζομαι/Μοιράζομαι», με τη σύμπραξη του δήμου Αθηναίων, για τη συγκέντρωση ρούχων, τροφίμων, παιχνιδιών, μικροσυσκευών, ειδών προσωπικής υγιεινής και βρεφικών τροφών στην πλατεία Συντάγματος στις 23 Δεκεμβρίου 2012 με σκοπό την ενίσχυση άπορων οικογενειών. Για την προσπάθεια αυτή του καναλιού επιστρατεύτηκε μια πλειάδα αναγνωρίσιμων στο ευρύ κοινό προσώπων που ανήκαν στο δυναμικό του καναλιού, παρουσιαστές και ηθοποιοί, παίρνοντας μέρος σε ειδικά τηλεοπτικά σποτάκια που παροτρύνουν τους τηλεθεατές να συμμετάσχουν στην πρωτοβουλία αυτή του MEGA, ενημερώνοντάς τους συχνά με ειδικά ρεπορτάζ μέσα από τις διάφορες εκπομπές, ηλεκτρονικά από το επίσημο site του καναλιού αλλά και τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης που διατηρεί και τέλος, στηρίζοντας την ενέργεια αυτή παρευρισκόμενοι την ημέρα τις συγκέντρωσης των αγαθών, στην πλατεία Συντάγματος.

Ακόμη, σε συνεργασία με το MEGA, το TEDx Academy Youth διοργάνωσε στις 5 Μαΐου 2015 το event με τίτλο «Dare to Dream» στο Μουσείο Μπενάκη, όπου 10 νέοι 16-23 ετών μαζί με μια ομάδα ανθρώπων δραστήριων, με αγάπη για το αντικείμενό τους, εμπνέουν με τις ομιλίες τους και προσφέρουν τροφή για σκέψη. «Τολμούν να Ονειρευτούν» και μοιράζονται τις εμπειρίες τους, τις ανησυχίες τους, τα όνειρά τους, τις σκέψεις τους αλλά και λύσεις για θέματα που απασχολούν πολλούς ανθρώπους.

Τέλος, το Mega για τέταρτη χρονιά διοργάνωσε στις 20 Δεκεμβρίου 2015 την φιλανθρωπική ενέργεια «Νοιάζομαι-Μοιράζομαι» για να βοηθήσει άπορους συμπολίτες μας και προσκάλεσε όποιον μπορεί να βοηθήσει προσφέροντας ό,τι μπορεί ο καθένας με την ευκαιρία των εορτών:
· Στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων στο Γκάζι (Πειραιώς 100)
· Στον πεζόδρομο Αγίας Σοφίας στη Θεσσαλονίκη
· Στον πεζόδρομο Δραγάτση στον Πειραιά

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

11# Βιώσιμες πόλεις & Κοινότητες

Η Huawei ολοκληρώνει την προσφορά της για την στήριξη των πυρόπληκτων

Την έμπρακτη στήριξη της στην ελληνική κοινωνία και τους ανθρώπους που αποδεδειγμένα χρειάζονται κοινωνική αλληλεγγύη επιβεβαίωσε για μία ακόμα αφορά η Huawei, με την παράδοση ποσού ύψους €20.000 σε πυρόπληκτες οικογένειες της Αττικής.

Η Huawei, στο πλαίσιο του Προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ) της εταιρείας, ανταποκρίθηκε άμεσα στην πρωτοβουλία του ΣΕΒ για στήριξη των συμπολιτών μας που επλήγησαν από τις καταστροφικές πυρκαγιές στην Αττική το προηγούμενο καλοκαίρι.

Το συνολικό ποσό που συγκεντρώθηκε από τις εταιρείες – μέλη του ΣΕΒ προσέγγισε τα €400.000, με την προσφορά της Huawei να καλύπτει ένα σημαντικό μέρος αυτού.

O κος Άκης Σκέρτσος, Γενικός Διευθυντής του ΣΕΒ, ευχαρίστησε θερμά την Huawei και ανέφερε σχετικά: «Η Huawei, ήταν από την πρώτη στιγμή δίπλα στην πρωτοβουλία του ΣΕΒ, συμμετέχοντας σε όλες τις φάσεις αυτής της προσπάθειας που ολοκληρώθηκε την Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2019 με την προσφορά της ενίσχυσης σε 13 οικογένειες, που πληρούσαν συγκεκριμένα εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια».

Ο κος Jacky Chen, Managing Director της Huawei Τεχνολογίες Ελλάδος, δήλωσε: «Στην Huawei στηρίζουμε ένθερμα ενέργειες κοινωνικής προσφοράς και είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι όπου μέσω του ετήσιου προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ) της εταιρείας είμαστε παρόντες σε σημαντικά θέματα της ελληνικής κοινωνίας που απαιτούν στήριξη και κοινωνική αλληλεγγύη. Με την ίδια αποτελεσματικότητα που επιτελούμε το επιχειρηματικό μας έργο θέλουμε να συνεισφέρουμε και στην κοινωνία, γιατί θεωρούμε τους δύο αυτούς τομείς αναπόσπαστους στο έργο μίας υπεύθυνης εταιρείας».

Περισσότερα

1# Μηδενική Φτώχεια

Η Anytime υποστηρίζει τον Ξενώνα Βρεφών των Παιδικών Χωριών SOS

Η Anytime, ακολουθώντας την κουλτούρα εταιρικής υπευθυνότητας που έχει αναπτύξει η INTERAMERICAN, προχώρησε σε μια ιδιαίτερη ενέργεια με σκοπό να ευαισθητοποιήσει τους πελάτες της και τους ακολούθους της στα social media.

Επισκέφθηκε τα Παιδικά Χωριά SOS, προσεγγίζοντας με ιδιαίτερη ευαισθησία και ενδιαφέρον τον Ξενώνα Βρεφών SOS στο Μαρούσι, προκειμένου να συναντήσει τους ανθρώπους του, που δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους για τα παιδιά, ενώ παράλληλα θέλησε να «ξεναγήσει» ψηφιακά το κοινό στον ειδικά διαμορφωμένο, φιλόξενο χώρο του Ξενώνα.

Για τις ανάγκες αυτής της ξενάγησης, η Anytime δημιούργησε μια σειρά videos, στα οποία ο Ανδρέας Μποζώνης, Υπεύθυνος του Ξενώνα Βρεφών SOS και η Έλσα Σταθοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εύρεσης Πόρων των Παιδικών Χωριών SOS, εξηγούν την αποστολή τους και μιλούν για τα παιδιά που φιλοξενούνται στον Ξενώνα. Οι άνθρωποι του οργανισμού μιλούν, ακόμη, για τα θέματα και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν, καθώς και για την προσπάθεια δημιουργίας μιας ομαλής συνέχειας με προοπτική στη ζωή των παιδιών.

Επιπλέον, σε συνέχεια της έμπρακτης και μακρόχρονης υποστήριξης της INTERAMERICAN στα Παιδικά Χωριά SOS, η Anytime για ακόμη μια χρονιά προσέφερε 10.000 ευρώ στον οργανισμό για τις ανάγκες ηλεκτροδότησης και θέρμανσης του Ξενώνα Βρεφών.

O Ξενώνας Βρεφών SOS στο Μαρούσι Αττικής είναι ένα πρόγραμμα αποκατάστασης και θεραπείας βρεφών και παιδιών ως 5 ετών, που έχουν υποστεί κακοποίηση ή σοβαρή παραμέληση ή έχουν εγκαταλειφθεί στα μαιευτήρια. Σκοπός της λειτουργίας του Ξενώνα είναι η άμεση προστασία των παιδιών προσφέροντάς τους ένα ασφαλές σπίτι, καθώς και η υποστήριξη των βιολογικών οικογενειών τους με στόχο την ασφαλή επιστροφή των παιδιών σε αυτές. Στην περίπτωση που αυτό δεν είναι εφικτό, ο Ξενώνας φροντίζει για την επιλογή, την εκπαίδευση και την υποστήριξη αναδόχων οικογενειών που θα αναλάβουν τη φροντίδα των παιδιών.

Η Anytime καλεί τους ακολούθους της στα social media να ενισχύσουν με την επικοινωνία τους αυτή την ενέργεια, στηρίζοντας έμπρακτα τα Παιδικά Χωριά SOS με την αποστολή ενός SMS ή καλώντας σε συγκεκριμένο τηλεφωνικό αριθμό.

Παιδικά Χωριά SOS

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

H ΜΕΒΓΑΛ στηρίζει τα παιδιά της Χ.Α.Ν.Θ.

Για τη συνδρομή της στο κοινωνικό έργο της Χ.Α.Ν.Θ. τιμήθηκε η ΜΕΒΓΑΛ, σε μία εκδήλωση που η Αδελφότητα διοργάνωσε στο θέατρο ΑΥΛΑΙΑ στη Θεσσαλονίκη, με στόχο να παρουσιάσει έναν απολογισμό των προγραμμάτων κοινωνικής προφοράς που υλοποιεί και να τιμήσει τους χορηγούς που το στηρίζουν.

Η ΜΕΒΓΑΛ, εδώ και δύο χρόνια, έχει σταθερή χορηγική συνεργασία με τη Χ.Α.Ν.Θ., τόσο στον αθλητικό τομέα όσο και στις εκπαιδευτικές της δραστηριότητες. Στα πλαίσια δράσεων εταιρικής κοινωνικές ευθύνης που η εταιρεία εφαρμόζει, συμμετέχει ενεργά στο πολυδιάστατο κοινωνικό έργο της Χ.Α.Ν.Θ., με πολλούς τρόπους.

Η εταιρεία χορηγεί τα γνωστά για την υψηλή τους ποιότητα και διατροφική αξία φρέσκα γαλακτοκομικά προϊόντα της (γάλα, γιαούρτι, τυροκομικά) και με αυτόν τον τρόπο καλύπτει πλήρως τις ανάγκες όλων των παιδιών του Παιδικού Σταθμού και του Νηπιαγωγείου της Χ.Α.Ν.Θ., με αποκλειστικό μέλημα τη σωστή διατροφή τους.

Παράλληλα η ΜΕΒΓΑΛ είναι πολύτιμος αρωγός και συμπαραστάτης του Τομέα Αθλητισμού της Χ.Α.Ν.Θ. με το αγαπημένο σοκολατούχο «Topino», καθώς ενισχύει τις αγωνιστικές δραστηριότητες όλων των τμημάτων υποδομής που λειτουργούν. Η συνεργασία ΜΕΒΓΑΛ – Χ.Α.Ν.Θ. θα συνεχιστεί σε όλη της διάρκεια της εκπαιδευτικής και αγωνιστικής χρονιάς 2018-2019, τόσο με τη χορηγική υποστήριξη των Ακαδημιών Μπάσκετ, Βόλεϊ και Χάντμπολ της Χ.Α.Ν.Θ., όσο και με την προσφορά προϊόντων για τα παιδιά προσχολικής ηλικίας του Παιδικού Σταθμού και Νηπιαγωγείου.

Η Αντιπρόεδρος & Δ/νουσα Σύμβουλος της ΜΕΒΓΑΛ, κα Μαίρη Χατζάκου, παραλαμβάνοντας το βραβείο τόνισε πως η ΜΕΒΓΑΛ, ως εταιρεία τροφίμων που ανήκουν στην κατηγορία της υγιεινής διατροφής, δίνει προτεραιότητα σε δραστηριότητες που προάγουν τον αθλητισμό και την ευζωία, και στηρίζει δράσεις που αφορούν το παιδί και την οικογένεια.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ