Connect with us

Ανά Κλάδο

Η Generali συνδράμει στη στήριξη των προσφύγων

generali-prosfyges

Μήνυμα συμπαράστασης και στήριξης μετέφερε η Generali, κινητοποιώντας το δυναμικό της σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη προκειμένου να συλλέξει ανθρωπιστική βοήθεια για την ενίσχυση των προσφύγων που καταφθάνουν το τελευταίο διάστημα στη χώρας μας, αναζητώντας άσυλο από την εμπόλεμη κατάσταση στη Συρία και την ευρύτερη περιοχή.

Οι 240 εργαζόμενοι της Εταιρείας κατέθεσαν τη δική τους προσφορά, εκφράζοντας έμπρακτα τη συμπαράστασή τους στον πληγέντα πληθυσμό και στέλνοντας μήνυμα αλληλεγγύης και υπευθυνότητας.

Η πρωτοβουλία οργανώθηκε σε συνεργασία με: το Υπουργείο Εσωτερικών και συγκεκριμένα με τη Γενική Γραμματεία Πληθυσμού & Κοινωνικής Συνοχής, Γραμματεία Μετανάστευσης, καθώς και με τη συμβολή της Παμπειραϊκής Πρωτοβουλίας Υποστήριξης Προσφύγων & Μεταναστών, προκειμένου να εξασφαλιστεί η αποτελεσματικότητα και η διαφάνεια της αποστολής.

Η Generali, σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς, κατέγραψε τις ανάγκες και ενημέρωσε τους εργαζόμενους για το επίκαιρο κοινωνικό ζήτημα. Η ανταπόκριση υπήρξε άμεση, και μέσα σε μία μόλις εβδομάδα πάνω από 50 κούτες με υγειονομικό υλικό, είδη υγιεινής, τρόφιμα, ρούχα, κουβέρ

τες και παπούτσια συγκεντρώθηκαν για να παραδοθούν στις ειδικές εγκαταστάσεις υποδοχής των προσφύγων στον Πειραιά και στην περιοχή της Ειδομένης, στη Β. Ελλάδα. Ιδιαίτερα συγκλονιστικές ήταν οι μαρτυρίες των κ.κ. Στ. Στυλιανίδη, Διευθυντή Β. Ελλάδος και Π. Παπαδημητρίου, Τμήμα Underwriting Β. Ελλάδος, μετά την παράδοση του υλικού στην Ειδομένη, οι οποίες μετέφεραν τον «συγκλονιστικό αγώνα φορέων και ανθρωπιστικών οργανώσεων που με ελάχιστα χέρια προσπαθούν να διαχειριστούν τις βασικές ανάγκες μιας θάλασσας ταλαιπωρημένων ανθρώπων κάθε ηλικίας». Αξιοσημείωτη ήταν όπως διαπίστωσαν και «η αξιοπρέπεια των ανθρώπων αυτών, που έχοντας πλήρη συνείδηση της κατάστασής τους, προσπαθούν με υπεράνθρωπη υπομονή να αντεπεξέλθουν στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν».

generali-prosfyges-2

Όπως δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας Μετανάστευσης κ. Β. Παπαδόπουλος: «H ελληνική κοινωνία, με την πραγματικά συγκινητική ανταπόκριση και συμμετοχή των πολιτών, στην προσπάθεια που λαμβάνει χώρα προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι έκτακτες ανάγκες που έχουν ανακύψει στην υποδοχή των προσφύγων, στέλνει ένα μήνυμα αλληλεγγύης. Αφήνοντας πίσω κάθε είδους φοβικές πολιτικές και αντανακλαστικά, οι πολίτες αποδεικνύουν για ακόμα μια φορά πως ο σεβασμός για την ανθρώπινη ζωή και αξιοπρέπεια, καθώς και η προστασία του πρόσφυγα υπερβαίνει την οικονομική κρίση, τα όποια άλλα διλήμματα και εμπόδια και αποτελεί τον πιο ηχηρό αντίλογο στο ρατσισμό και τις διακρίσεις».

Η Διευθύντρια Marketing & Επικοινωνίας της Generali, κ. Μ. Λαμπροπούλου δήλωσε: «Ευχαριστούμε θερμά όλους τους εργαζόμενους και τους συνεργάτες της Generali που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα. Η προσφορά τους αποτελεί συγκινητική και ηχηρή μαρτυρία για την δύναμη της Ομάδας και την αξία της ανιδιοτελούς προσφοράς στο συνάνθρωπο. H Generali ήταν και θα είναι μια εταιρεία με ανθρώπινο πρόσωπο και έντονη αντίληψη της κοινωνικής της υπευθυνότητας. Χαιρόμαστε που μπορέσαμε να συνδράμουμε στο πολύτιμο ανθρωπιστικό έργο δεκάδων κοινωνικών φορέων, που μάχονται σε καθημερινή βάση να απαλύνουν τη σκληρή καθημερινότητα χιλιάδων ανθρώπων που συρρέουν στη χώρα μας, και αντιμετωπίζουν ένα δύσκολο και αβέβαιο μέλλον».

Ενδιαφέροντα στοιχεία*:

  • Σύμφωνα με τα τελευταία στατιστικά στοιχεία που προκύπτουν από τις υπηρεσίες της Ελληνικής Αστυνομίας, το διάστημα από τον Ιανουάριο του 2015 έως τον Σεπτέμβριο του 2015 έχουν καταγραφεί 422.113 νεοεισερχόμενα άτομα.
  • Σύμφωνα με τα δημογραφικά στοιχεία της Ύπατης Αρμοστείας σε ποσοστό 23% εκ των νεοεισερχομένων πρόκειται για παιδιά, σε ποσοστό 14% πρόκειται για γυναίκες και σε ποσοστό 62%  πρόκειται για  άνδρες.
  • Η πλειοψηφία των  νεοεισερχομένων  πολιτών  τρίτων χωρών αφορά πρόσωπα που ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες τα οποία, επιπροσθέτως, έχουν υποστεί και τις κακουχίες του ταξιδιού μέχρι τη χώρα μας. Ως εκ τούτου η ιατροφαρμακευτική περίθαλψη είναι η πρώτη υπηρεσία  η οποία παρέχεται καθημερινά από τους αρμόδιους φορείς και η εξασφάλιση φαρμακευτικού υλικό αποτελεί πρωταρχική μέριμνα  προκειμένου να καλυφθούν οι αυξημένες και έκτακτες αυτές ανάγκες.
  • Το μεγαλύτερο ποσοστό των νεοεισερχομένων πολιτών τρίτων χωρών προέρχονται από την Συρία (ποσοστό 66%), με αμέσως επόμενη χώρα προέλευσης το Αφγανιστάν (ποσοστό 21%).
  • Το σύνολο υλικού ανθρωπιστικής βοήθειας που συγκεντρώνεται διανέμεται καθημερινά, με προτεραιότητα τις ευάλωτες ομάδες, προκειμένου να καλυφθούν οι  άμεσες ανάγκες υγείας, υγιεινής και διαβίωσής τους.

*Πηγή: Γενική Γραμματεία Πληθυσμού & Κοινωνικής Συνοχής, Γραμματεία Μετανάστευσης, Υπουργείο Εσωτερικών & Διοικητικής Ανασυγκρότησης

 

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

SDG's

11η Έκθεση Εταιρικής Υπευθυνότητας WIND με 20 δεσμεύσεις

Με νέα στρατηγική που περιλαμβάνει “20 δεσμεύσεις για το 2020’’ η WIND υλοποιεί με συνέπεια την 16ετή στρατηγική της για την εταιρική υπευθυνόητα με κύριο μέλημα τη διαρκή βελτίωση της επίδρασής της στην Κοινωνία, τους Ανθρώπους, το Περιβάλλον, τους Πελάτες και την Οικονομία.

H εταιρεία δημοσίευσε την έκθεσή της με μία ξεχωριστή βιωματική εμπειρία εθελοντισμού σε συνεργασία με την Ethelon ετοιμάζοντας 1.000 πακέτα φαγητού για το Κέντρο Ημερήσιάς Υποδοχής Αστέγων της οργάνωσης Praksis στην Αθήνα. Η ενεργή συμμετοχή στη δωρεά είχε στόχο να εμπνεύσει τον εθελοντισμό, αξία που διαπνέει το μεγαλύτερο μέρος των κοινωνικών δράσεων της WIND σε επίπεδο Εταιρικής Υπευθυνότητας και ενισχύει τη διάδοση του μηνύματος της κοινωνικής προσφοράς και αλληλεγγύης προς τον συνάνθρωπο… μία έμπρακτη εφαρμογή της συνδεσιμότητας.

Εξάλλου, σημείο αναφοράς της Έκθεσης, όπως αναφέρουν τα στελέχη της εταιρείας, είναι ο όρος “connectivity”. Σαν μια κλωστή, ένα λεπτό νήμα, καθένας από την ομάδα της WIND με τις πράξεις του συνδέει και συνδέεται με τους Ανθρώπους, το Περιβάλλον, την Κοινωνία, τους Πελάτες και την Οικονομία δημιουργώντας ένα μεγάλο δίκτυο που συνεχώς επεκτείνεται και εξελίσσεται για να προσφέρει το αγαθό της επικοινωνίας και της συνδεσιμότητας στον ψηφιακό κόσμο απ’ άκρη σε άκρη σε όλη την Ελλάδα.

Νέα στρατηγική, ‘’20 Δεσμεύσεις για το 2020’’  

Η νέα στρατηγική που χαράζει η WIND –η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που υιοθετεί μία παγκόσμια προσέγγιση- αποτελείται από 20 δεσμεύσεις για το 2020 στο πλαίσιο της μακροχρόνιας δέσμευσής της για διαρκή συνεισφορά στην ελληνική κοινωνία και οικονομία με όρους βιώσιμης ανάπτυξης, εναρμονιζόμενη πλήρως με την Ατζέντα των Ηνωμένων Εθνών ως το 2030 (SDGs).

Mε την θέσπιση των 20 στόχων η WIND δεσμεύεται μέχρι το 2020 για:

τη διαρκή εκπαίδευση των ανθρώπων της, για την ισορροπημένη εργασιακή σχέση και για την ευκαιρία σε περισσότερες γυναίκες να αναλαμβάνουν θέσεις υψηλής διοικητικής ευθύνης.

τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της μέσω της μείωσης των εκπομπών και της κατανάλωσης ενέργειας, της μείωσης των αποβλήτων που καταλήγουν σε χώρους υγειονομικής ταφής και της δημιουργίας του πρώτου κλιματικά ουδέτερου καταστήματός

τη δημιουργία ενός ασφαλούς περιβάλλοντος πλοήγησης για τα παιδιά, μέσω του προγράμματος kids@safety και τον ψηφιακό μετασχηματισμό απομακρυσμένων νησιών μέσω του προγράμματος «Ερχόμαστε Κοντά»

την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας και τη συνεργασία της με εγχώριους προμηθευτές, αξιοποιώντας το ανθρώπινο δυναμικό και τις πρώτες ύλες της χώρας και τις συνεχείς επενδύσεις στις πιο σύγχρονες τεχνολογίες με στόχο την προσφορά  μιας εξαιρετικής εμπειρίας επικοινωνίας στους συνδρομητές.

Όπως σημειώνει στον πρόλογο της 11ης ετήσιας Έκθεσης Εταιρικής Υπευθυνότητας ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της WIND Ελλάς, Νάσος Ζαρκαλής: “H στρατηγική μας για την Εταιρική Υπευθυνότητα ξεδιπλώνεται με μια σειρά από δράσεις που αγγίζουν άμεσα και θετικά την ελληνική κοινωνία, όπως οφείλει να κάνει η WIND ως μία από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις της χώρας, με κρίσιμο οικονομικό και κοινωνικό αποτύπωμα’’.

Στη φωτογραφία: Κωσταπάνος Μηλιαρέσης – Co-Founder, CEO and BoD member Ethelon, Μαρί ΧάλακαΔιευθύντρια Ανεύρεσης Πόρων της PRAKSIS και ο Γιώργος Τσαπρούνης–  Διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων WIND Ελλάς

Περισσότερα

17# Συνεργασία για τους Στόχους

Visa: Στηρίζει “Το Χαμόγελο του Παιδιού” με Εθνική και Κωτσόβολο

Την στήριξη του πανελλαδικού έργου του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού», ανακοίνωσε η Visa σε συνεργασία με την Εθνική Τράπεζα και τον Κωτσόβολο.

Ειδικότερα, για πρώτη φορά σε σαράντα καταστήματα Κωτσόβολος πανελλαδικά, εγκαθίστανται τερματικά μηχανήματα POS, όπου με ένα απλό άγγιγμα της κάρτας όλοι θα μπορούν να στηρίξουν «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και τα παιδιά, που πραγματικά το έχουν ανάγκη.

Η δωρεά μέσω ανέπαφων συναλλαγών είναι πολύ απλή. Το ειδικό τερματικό POS θα βρίσκεται δίπλα από κάθε ταμείο των καταστημάτων, με μοναδική αποστολή την αποδοχή χρημάτων με αποκλειστικό αποδέκτη τον Οργανισμό «Το Χαμόγελο του Παιδιού». Τα συγκεκριμένα τερματικά θα λειτουργούν ανεξάρτητα από τα υπόλοιπα ήδη υπάρχοντα μηχανήματα για ηλεκτρονικές πληρωμές. Ακουμπώντας τις ανέπαφες Visa κάρτες στο νέο τερματικό θα πραγματοποιείται απευθείας δωρεά 2 ευρώ στον Οργανισμό, με την παράλληλη έκδοση ανάλογης απόδειξης

“Είμαστε χαρούμενοι που συνεργαζόμαστε με την Εθνική Τράπεζα και τον Κωτσόβολο για την υποστήριξη του πολύτιμου έργου του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού». Με την χρήση της τεχνολογίας ελπίζουμε να συγκεντρώσουμε δωρεές πιο εύκολα”, δήλωσε ο Νίκος Καμπανόπουλος, γενικός διευθυντής της Visa για Ελλάδα, Βουλγαρία και Κύπρο ενώ η Νέλλη Τζάκου – Λαμπροπούλου, γενική διευθύντρια Λιανικής Τραπεζικής, της Εθνικής επισήμανε ότι μία από τις θεμελιώδεις αξίες της Τράπεζας, σε όλη τη διάρκεια της πορείας της είναι η συνεισφορά της στην πρόοδο και ευημερία της ελληνικής κοινωνίας. “Ο καθένας από εμάς θα μπορεί να προσφέρει 2 ευρώ με τη χρήση της πιστωτικής ή χρεωστικής του κάρτα και να συμβάλει στην φροντίδα των παιδιών που μας έχουν ανάγκη”, πρόσθεσε ενώ από την πλευρά του ο Γιάννης Βασιλάκος, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Κωτσόβολος – Dixons South East Europe, επισήμανε ότι η ισχύς εν τη ενώσει μπορεί να αλλάξει τον κόσμο μας προς το καλύτερο. “Αποτελεί χρέος των μεγάλων εταιρειών να προσφέρουν συστηματικά προς την κοινωνία και να δημιουργούν αυτήν την κουλτούρα, τόσο στους εργαζομένους τους, όσο και στους πελάτες τους…”, τόνισε.

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

IΣΑ: Αποστολή του Ιατρείου Κοινωνικής Αποστολής στη Σκύρο

Κοντά στους κατοίκους της νησιωτικής Ελλάδας, βρέθηκαν οι εθελοντές του Ιατρείου Κοινωνικής Αποστολής, καθώς κλιμάκιο του Ιατρείου, μετέβη στις 23 Ιούνιου, σε αποστολή κοινωνικής αλληλεγγύης στη Σκύρο, με τη συμμετοχή γιατρών όλων των ειδικοτήτων.

Ειδικότερα, το κλιμάκιο αποτελείτο από τους κ.κ. Νίκο Καλλιακμάνη παθολόγο, Θωμά Ριζόπουλο Καρδιολόγο, Ιωάννη Κονιδάρη χειρουργό αγγειολόγο, Ελένη Μελιάδου παιδίατρο, Ιζόλδη Χατζηγιάννη ορθοπεδικό, Κάτωνα Νομικό Δερματολόγο, Μαρία Παλιατσέα ακτινολόγο, Δημήτρη Δημητρίου ουρολόγο, Μαρία Παιδονόμου βιοπαθολόγο και Άννα Παπαπροκοπίου φαρμακοποιό.

Επίσης σημαντική ήταν η συμβολή του Μηλτιάδη Χατζηγιαννάκη ΩΡΛ και πρώην Δημάρχου Σκύρου. Στο Πολυδύναμο Ιατρικό Κέντρο Σκύρου προσήλθαν και εξετάστηκαν 320 ασθενείς, ενώ έγιναν 51 απεικονιστικές εξετάσεις.

Σχολιάζονται το θέμα, ο πρόεδρος του ΙΣΑ Γ.Πατούλης ανέφερε μεταξύ άλλων: «Το Ιατρείο Κοινωνικής Αποστολής είναι δίπλα στο συνάνθρωπο που έχει ανάγκη. Παλεύουμε για να στηρίξουμε τις δομές του Δημόσιου Συστήματος Υγείας που καταρρέουν από την οικονομική κρίση και τις αποτυχημένες πολιτικές και δεν μπορούν πλέον να ανταποκριθούν στις ανάγκες των πολιτών. Όλα αυτά τα χρόνια έχουμε φτάσει στο τελευταίο άκρο της Ελλάδας. Οι εθελοντές του Ιατρείου προσέφεραν τις υπηρεσίες τους σε αποστολές που προϋπόθεταν πολύ προσωπικό χρόνο και κόπο και και για τη σημαντική αυτή συμβολή τους, ο ΙΣΑ τους ευχαριστεί θερμά».

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ