Η Lidl Ελλάς δίπλα στους Έλληνες οινοπαραγωγούς

Date:

Share post:

Εκπρόσωποι των μέσων ενημέρωσης μαζί με στελέχη της Lidl Ελλάς επισκέφθηκαν στις 19/10 και ξεναγήθηκαν στις εγκαταστάσεις του οινοποιείου του Αγροτικού Συνεταιρισμού Ευρύτερης Περιοχής Αμυνταίου, ενός εκ των παλαιοτέρων οινοποιείων της Μακεδονίας. Η στρατηγική συνεργασία της Lidl Ελλάς με τον ΑΣΕΠΑ μετρά 10 χρόνια, ενώ η επίσκεψη στο οινοποιείο εξελίχθηκε ως οριζόντια ευαισθητοποίηση για τα θέματα της πρωτογενούς παραγωγής, με αιχμή την αμπελουργία – οινοποιία.

Στο πλαίσιο της επίσκεψης οι παρευρισκόμενοι είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν την αμπελουργική παράδοση της περιοχής, αλλά και να ξεναγηθούν στους χώρους του οινοποιείου γνωρίζοντας τα στάδια της εμφιάλωσης και τις υψηλές προδιαγραφές ποιότητας και ασφάλειας που τηρούνται σε όλη την παραγωγική διαδικασία. Στην επίσκεψη συμμετείχε και ο πρόεδρος του ΕΛΓΟ-ΔΗΜΗΤΡΑ, καθηγητής Σέρκος Χαρατουνιάν, ο οποίος ανέπτυξε τη σημασία της διαχείρισης των φυσικών πόρων στην αμπελουργία και την αγροτική ανάπτυξη. 

Σε συνέχεια της ξενάγησης πραγματοποιήθηκε οινογνωσία, όπου οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τα κρασιά που παράγει το οινοποιείο του συνεταιρισμού για την εταιρεία Lidl Ελλάς: τον αφρώδη ροζέ οίνο Demi Sec Π.Ο.Π. Αμύνταιο, το Ξινόμαυρο Reserve Π.Ο.Π. Αμύνταιο, αλλά και την πιο πρόσφατη προσθήκη ετικέτας στα καταστήματα Lidl, το «Ξ», ένα ροζέ ημίξηρο 100% ξινόμαυρο Π.Γ.Ε. Φλώρινα, με δροσιστική οξύτητα και μετρημένη γλυκύτητα. 

Ο ΑΣΕΠΑ ξεκίνησε την οινοποιητική του πορεία το 1959, και από το 1972 αναγνωρίζεται επίσημα η αμπελουργική ζώνη του Αμυνταίου με τη διάκριση Π.Ο.Π.. Σήμερα αριθμεί περίπου 54 μέλη – αμπελουργούς, οι οποίοι καλλιεργούν 1000 στρέμματα με τη χρήση σύγχρονων μεθόδων παραγωγής. 

Μετά την ξενάγηση, στον χώρο του οινοποιείου ακολούθησε γεύμα με τοπικά προϊόντα της σειράς «Νώμα» και άλλα φρέσκα προϊόντα Lidl με την υπογραφή του σεφ Βασίλη Καλλίδη. Στο πλαίσιο του ταξιδιού πραγματοποιήθηκε, επίσης, επίσκεψη στο Κέντρο Προστασίας λύκου και λύγκα ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ.

 «Το καλό κρασί προϋποθέτει κατάλληλη φυσιολογία εδάφους, ευνοϊκό κλίμα, αλλά και κατάλληλη διαχείριση φυσικών πόρων. Η Lidl προωθεί ενεργά την προστασία της βιοποικιλότητας στο πλαίσιο της στρατηγικής της για τη βιωσιμότητα. Προσεγγίσαμε, επομένως, το οινοποιείο ως παραγωγική μονάδα ενός ευρύτερου φυσικού περιβάλλοντος, με χλωρίδα και πανίδα. Η Lidl Ελλάς διαθέτει στα ράφια της συνολικά 70 ετικέτες κρασιών, εκ των οποίων οι 50 είναι ελληνικής παραγωγής. Μέσω των στρατηγικών συνεργασιών της με Έλληνες οινοπαραγωγούς, η εταιρεία τους δίνει τη δυνατότητα να εξάγουν τα προϊόντα τους σε χώρες δραστηριότητάς της στο εξωτερικό, ενώ μέσω των ελληνικών εβδομάδων στο δίκτυο της Lidl ταξιδεύουν σε όλη την Ευρώπη» δήλωσε η Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς. 

Τους τελευταίους 12 μήνες η Lidl Ελλάς έχει απορροφήσει 4,5 εκατομμύρια φιάλες από τους 5 Έλληνες προμηθευτές, με τους οποίους συνεργάζεται σε μόνιμη βάση. Η στήριξη της Lidl Ελλάς στον ελληνικό παραγωγικό κλάδο είναι καίρια, καθώς προτεραιότητά της αποτελεί η προώθηση των ελληνικών προϊόντων, τόσο μέσα από τα ράφια των καταστημάτων της, αλλά και ανοίγοντας τον δρόμο στους προμηθευτές της για διεύρυνση της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας στο εξωτερικό. 

Σοφία Εμμανουήλ
Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Related articles

Επανεκκίνηση του φράγματος Τσικαλαριού στη Νάξο

Η κατασκευή του φράγματος είχε ξεκινήσει πριν από μια δεκαετία αλλά έχουν διακοπεί οι εργασίες λόγω γεωλογικών και αρχαιολογικών προβλημάτων.

Δράση για την εξάλειψη του αποκλεισμού και του εκφοβισμού στο διαδίκτυο

Η εμπλοκή σε εκφοβισμό, είτε ως θύμα είτε ως θύτης, μπορεί να έχει μόνιμο αντίκτυπο στην υγεία και την κοινωνική ευημερία ενός ατόμου. 

«Το παιδί, η πόλη και τα μνημεία»

Tο πρόγραμμα διανύει την έβδομη χρονιά εφαρμογής του και θα υλοποιηθεί εξ ολοκλήρου δια ζώσης, με επιμορφωτικά εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, με περιπάτους καθώς και με ξεναγήσεις μαθητικών ομάδων.

ΒASF: Η εταιρεία αγροτεχνολογίας Solmeyea νικήτρια του διαγωνισμού καινοτομίας 

Ο διαγωνισμός καινοτομίας Innovation Hub 2022 απευθύνεται σε νεοφυείς επιχειρήσεις και νέους ερευνητές επιβραβεύοντας ιδέες πράσινης ανάπτυξης.