Connect with us

Ανά Κλάδο

Η MetLife παραδίδει μαθήματα ζωής

MetLife-Life-Changer (1)

Η MetLife, μέσα από το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «MetLife LifeChanger», προωθεί ενεργά την ενημέρωση πάνω σε θέματα οικονομίας και οικονομικής διαχείρισης, παρέχοντας, κατ’ αυτό τον τρόπο, στους νέους τη γνώση και τις δεξιότητες που θα τους οδηγήσουν στην οικονομική τους ανεξαρτησία.

Η MetLife ξεκίνησε την πρωτοβουλία αυτή πριν από δύο χρόνια σε συνεργασία με τον παγκόσμιο οργανισμό εκπαίδευσης & επιχειρηματικότητας Junior Achievement Worldwide (JA), που παρέχει εγκεκριμένα εκπαιδευτικά προγράμματα σε πάνω από 35 χώρες στην Περιφέρεια Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Ασίας κι αποτελεί την πρώτη δράση του έργου του Ιδρύματος MetLife με στόχο την οικονομική ένταξη/ενσωμάτωση των οικονομικά ασθενών πληθυσμών.

Στο πλαίσιο της υλοποίησης του προγράμματος «LifeChanger» στην Ελλάδα, πάνω από 100 εθελοντές της MetLife, εργαζόμενοι και συνεργάτες, έχουν πραγματοποιήσει μια σειρά επιμορφωτικών συναντήσεων με περισσότερους από 1.100 μαθητές όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων. Οι μαθητές, διαμέσου αυτών των συναντήσεων, εξοικειώνονται με τις βασικές αρχές της οικονομίας, συμμετέχουν σε ομάδες και μαθητικούς διαγωνισμούς, καλλιεργούν το επιχειρηματικό τους πνεύμα, μα πάνω απ’ όλα μαθαίνουν να γίνονται οικονομικά υπεύθυνοι για το μέλλον τους. Όπως υποδηλώνει και το όνομά του, το πρόγραμμα «LifeChanger» έχει ως στόχο να επηρεάσει άμεσα τους νέους και να αποτελέσει τον καταλύτη μιας σημαντικής αλλαγής στη ζωής τους.

Metlife

Μετά την επιτυχία των δύο τελευταίων ετών, η MetLife συνεχίζει με αμείωτο ενδιαφέρον την υλοποίηση του προγράμματος και κατά σχολικό έτος 2015-2016. Το όραμα της MetLife είναι να διευρυνθεί και να ενισχυθεί η αντίληψη της νέας γενιάς ως προς την οικονομία και την επιχειρηματικότητα, με επίκεντρο τα παιδιά και τους νέους με περιορισμένη πρόσβαση σε αυτού του είδους τη γνώση και πληροφορία. Δεδομένης της τρέχουσας οικονομικής κατάστασης στην Ελλάδα, τέτοιες πρωτοβουλίες έχουν πολλές πιθανότητες να επηρεάσουν σημαντικά την κοινωνία και να βοηθήσουν τα μέλη της.

Φέτος ο στόχος της εταιρείας είναι το πρόγραμμα «MetLife LifeChanger» να επιμορφώσει ακόμα περισσότερους μαθητές, σε περισσότερα σχολεία δημόσιας εκπαίδευσης, αλλά και να προσεγγίσει παιδιά που υποστηρίζονται από ΜΚΟ που βοηθούν οικονομικά ασθενείς ομάδες. Επιπλέον, σύμφωνα με τις απαιτήσεις της νέας ψηφιακής εποχής, θα αναπτυχθούν ειδικές τεχνολογικές εφαρμογές που θα επιτρέπουν σε ακόμα περισσότερα παιδιά να αποκτήσουν πρόσβαση στο πρόγραμμα, ανοίγοντας νέους δρόμους προς την οικονομική γνώση εντός κι εκτός διαδικτύου.

Η αποστολή της MetLife και του MetLife Foundation είναι η παροχή βοήθειας σε άτομα, οικογένειες και κοινότητες σε όλο τον κόσμο με σκοπό τη βελτιστοποίηση της ζωής τους. Η ανιδιοτελής προσφορά των εθελοντών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα «MetLife LifeChanger» αποτελεί εγγύηση για τη συνέχιση της δράσης ΕΚΕ της εταιρείας και της σημαντικής επίδρασής της στην κοινωνία.

IMG_2711

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Βιομηχανία

ΤΙΤΑΝ: Ενιαία Έκθεση Απολογισμού 2017, «Χτίζοντας το μέλλον μας μαζί»

Ο Όμιλος ΤΙΤΑΝ δημοσίευσε την Σύνοψη της Ενιαίας Ετήσιας Έκθεσης Απολογισμού 2017, όπως και την ειδικά σχεδιασμένη ιστοσελίδα της Έκθεσης. Τόσο η Σύνοψη όσο και η ιστοσελίδα, παρουσιάζουν μια επισκόπηση των χρηματοοικονομικών και μη χρηματοοικονομικών επιδόσεων του Ομίλου, σε κάθε έναν από τους τέσσερις γεωγραφικούς τομείς στους οποίους δραστηριοποιείται και στις κοινοπραξίες του.

Το 2017 σηματοδοτεί για τον Όμιλο το 15ο κατά σειρά έτος έκδοσης ετήσιου απολογισμού που αποτυπώνει τις μη χρηματοοικονομικές επιδόσεις του, καθώς τις ενέργειες σύμπραξης με όλες τις ομάδες των συμ-μετόχων του, οι οποίες καθοδηγούνται από τις αρχές της διαφάνειας, του ανοιχτού διαλόγου και της συνεργασίας.

Η Σύνοψη περιλαμβάνει ορόσημα που παρουσιάζονται στην Ενιαία Ετήσια Έκθεση Απολογισμού 2017, καθώς και την ευθυγράμμιση των δράσεων του Τιτάνα με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ (SDGs), μέσα από παραδείγματα που δηλώνουν τη στήριξη του Ομίλου στις προσπάθειες και συνέργειες για αυτόν τον κοινό σκοπό.

Μπορείτε να διαβάσετε τη Σύνοψη της Ενιαίας Ετήσιας Έκθεσης στο παρακάτω link http://integratedreport2017.titan.gr/Uploads/files2018/summary-2017-integrated-annual-report-greek.pdf

Μπορείτε να επισκεφθείτε την ειδικά σχεδιασμένη ιστοσελίδα της Έκθεσης στο παρακάτω link http://integratedreport2017.titan.gr

Μπορείτε να διαβάσετε την Ενιαία Ετήσια Έκθεση Απολογισμού 2017 στο παρακάτω link http://integratedreport2017.titan.gr/Uploads/files2018/integrated_report_2017_GR.pdf;Όπως καταλήγει σχετική ανακοίνωση, ο Όμιλος ΤΙΤΑΝ είναι ένας ανεξάρτητος παραγωγός τσιμέντου και άλλων δομικών υλικών με περισσότερα από 110 χρόνια βιομηχανικής εμπειρίας. Έχοντας έδρα την Ελλάδα, διαθέτει εργοστάσια παραγωγής τσιμέντου σε δέκα χώρες, σε πέντε ηπείρους. Καθ’ όλη την διάρκεια της ιστορίας του επεδίωξε να συνδυάσει τη λειτουργική αρτιότητα με το σεβασμό στον άνθρωπο, την κοινωνία και το περιβάλλον. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.titan-cement.com

Περισσότερα

Τρόφιμα / Ποτά

Το Frulite καλεί τους φοιτητές να “ξεζουμίσουν” την εξεταστική

Το Frulite, ο γνωστός χυμός της Coca-Cola Τρία Έψιλον, καλεί και φέτος τους καταναλωτές να “ξεζουμίσουν” την κάθε στιγμή, μέσα από τρεις αποστολές, διαλέγοντας τη γεύση που τους ταιριάζει.

Πρώτη αποστολή: “Ξεζούμισε” την εξεταστική. Γιατί πρέπει η εξεταστική να είναι μία δύσκολη περίοδος για κάθε φοιτητή;

Συνώνυμο της χαράς και της ελευθερίας, το Frulite εμπνέει τους νέους να ζουν τη ζωή με πάθος και ενθουσιασμό και να απολαμβάνουν κάθε στιγμή με νεανική και χαρούμενη διάθεση, προσφέροντάς τους πολλούς διαφορετικούς γευστικούς συνδυασμούς. Έτσι, φέτος το καλοκαίρι, το Frulite καλεί όλους τους φοιτητές να δουν την εξεταστική με άλλο μάτι και να “ξεζουμίσουν” κάθε στιγμή της, μέσα από μία συναρπαστική αποστολή.

Η εταιρεία καλεί κάθε φοιτητή να μπει στο πλήρως ανανεωμένο www.frulite.gr και να συμμετέχει σε διαγωνισμό με έπαθλο χυμούς Frulite κι ένα διήμερο σε ένα ελληνικό νησί.

Περισσότερα

Τηλεπικοινωνίες

2.000 φιάλες αίματος ετησίως από τους εργαζομένους του Ομίλου ΟΤΕ

Με μήνυμα «Να είσαι εκεί για τον Άλλο. Δώσε Αίμα. Μοιράσου τη Ζωή» η Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη στις 14 Ιουνίου, έχει στόχο να υπενθυμίσει την αναγκαιότητα της εθελοντικής αιμοδοσίας.

Στηρίζοντας την προσπάθεια για την κάλυψη των αναγκών της Ελλάδας για αίμα, οι εργαζόμενοι του Ομίλου ΟΤΕ προσφέρουν κάθε χρόνο 2.000 φιάλες αίματος, μέσα από το Πρόγραμμα Εθελοντικής Αιμοδοσίας της εταιρείας. Η τράπεζα αίματος των ανθρώπων του Ομίλου ΟΤΕ έχει διαθέσει μέχρι σήμερα πάνω από 27.000 φιάλες και είναι από τις μεγαλύτερες και παλαιότερες εταιρικές τράπεζες αίματος στην Ελλάδα.

Οι εργαζόμενοι του Ομίλου ΟΤΕ συμμετέχουν με συνέπεια, από το 1976, στο πρόγραμμα Εθελοντικής Αιμοδοσίας που πραγματοποιείται υπό την αιγίδα της Μονάδας Ασφάλειας και Υγείας Ανθρώπινου Δυναμικού, σε συνεργασία με κρατικά νοσοκομεία στην Αττική και την περιφέρεια. Το 2018 έχει ήδη πραγματοποιηθεί τον Απρίλιο και τον Μάιο το πρώτο μέρος της εθελοντικής αιμοδοσίας των εργαζομένων σε 10 κτήρια του Ομίλου και έχουν συγκεντρωθεί περισσότερες από 1.000 φιάλες αίματος.

«Κάθε ένας από εμάς, η οικογένειά μας, το παιδί μας, μπορεί να χρειαστεί αίμα ανά πάσα στιγμή. Η ανάγκη για περισσότερους συστηματικούς αιμοδότες είναι δεδομένη. Ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες, αυτή η ανάγκη αυξάνεται. Εδώ και 40 χρόνια, οι εργαζόμενοι του Ομίλου ΟΤΕ δίνουν το παράδειγμα και συστηματικά λαμβάνουν μέρος στην εθελοντική αιμοδοσία, βοηθώντας τους συνανθρώπους μας. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη χαρά από το να σώζεις μία ζωή», ανέφερε η Έλενα Παπαδοπούλου, Chief Officer Ανθρώπινου Δυναμικού Ομίλου ΟΤΕ.

Ο Όμιλος ΟΤΕ φροντίζει να επιστρέφει στην κοινωνία τον καλύτερό του εαυτό και σε αυτό έχει συμμάχους τους χιλιάδες εθελοντές εργαζομένους του, που γίνονται οι πρωταγωνιστές των εθελοντικών δράσεων. Περισσότερες πληροφορίες για τις δράσεις εθελοντισμού των εργαζομένων, στον Απολογισμό Βιώσιμης Ανάπτυξης του Ομίλου ΟΤΕ για το 2017.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ