Η Nespresso επιτυγχάνει την πιστοποίηση B Corp™

Date:

Share post:

Η Nespresso, πρωτοπόρος και σημείο αναφοράς της υψηλής ποιότητας καφέ σε μερίδες, ανακοίνωσε την παγκόσμια πιστοποίησή της ως B Corp. Η εταιρία εντάσσεται σε ένα διεθνές κίνημα 4.500 επιχειρήσεων που πληρούν τα υψηλά κοινωνικά πρότυπα της B Corp για περιβαλλοντική ευθύνη και διαφάνεια – συμπεριλαμβανομένων των Patagonia, Ben & Jerry’s και The Body Shop. Πλέον, η αποστολή της Nespresso ως μέλος της κοινότητας B Corp είναι η εξισορρόπηση του καλού σκοπού με το κέρδος.

H ανακοίνωση, όπως σημειώνεται από την εταιρεία, αποτελεί απόδειξη του θετικού αντικτύπου που έχει η Nespresso στη βιομηχανία του καφέ ​​από την ίδρυση της μάρκας το 1986. Τα βασικά στοιχεία που συμβάλλουν σε αυτό είναι η μοναδική της προσέγγιση στην προμήθεια καφέ – μέσω του προγράμματος Nespresso AAA Sustainable Quality™, που σχεδιάστηκε σε συνεργασία με τη Rainforest Alliance – η στρατηγική της συμμαχία με το Fairtrade, καθώς και το παγκόσμιο πρόγραμμα ανακύκλωσης της Nespresso για τις κάψουλες αλουμινίου της.

Ο Guillaume Le Cunff, Διευθύνων Σύμβουλος της Nespresso παγκοσμίως, δήλωσε: «Η πιστοποίηση B Corp αντικατοπτρίζει μια 30ετή δέσμευση της Nespresso για βιωσιμότητα, διαφάνεια και εταιρική υπευθυνότητα. Είμαστε πολύ περήφανοι που συμμετέχουμε σε μια κοινότητα ομοϊδεατών που συμμερίζονται την πεποίθησή μας ότι το κέρδος και ο καλός σκοπός πάνε χέρι-χέρι. Αυτή η πιστοποίηση φέρνει προστιθέμενη αξία για τους πελάτες μας και επιβεβαιώνει στους λάτρεις της Nespresso ότι η αγαπημένη τους μάρκα καφέ λειτουργεί με τον σωστό τρόπο. Το πιο σημαντικό, η πιστοποίηση B Corp μας εμπνέει να κάνουμε περισσότερα. Ενισχύει τη δέσμευσή μας στο όραμά μας ότι κάθε φλιτζάνι καφέ Nespresso έχει θετικό αντίκτυπο στον κόσμο».

Ο Jonathan Normand, ιδρυτής της B Lab Switzerland, δήλωσε: «Η διαδικασία πιστοποίησης B Corp είναι μια αυστηρή και ανεξάρτητη αξιολόγηση του αντίκτυπου μιας εταιρείας στους ανθρώπους και τον πλανήτη, εξετάζοντας τα πάντα, από το αποτύπωμα άνθρακα μέχρι τον τρόπο που αντιμετωπίζει τους εργαζομένους. Η απόκτηση πιστοποίησης B Corp είναι ένα σημαντικό ορόσημο για τη Nespresso. Θέλω να δώσω τα συγχαρητήριά μου και να τους ευχηθώ καλή συνέχεια καθώς συνεχίζουν το ταξίδι αειφορίας τους».

Η Nespresso θα προσθέσει το λογότυπο B Corp στα προϊόντα και τις ανακοινώσεις της για να βοηθήσει στη διάδοση της είδησης σχετικά με το κίνημα και να ενημερώσει τους καταναλωτές ώστε να κάνουν πιο βιώσιμες επιλογές στις αγοραστικές τους αποφάσεις.

ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ: ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ B CORP

  • Η Nespresso σημείωσε 84 βαθμούς από τους 200 στο B Impact Assessment. Απαιτούνται τουλάχιστον 80 βαθμοί για την επίτευξη του καθεστώτος B Corp. Μέχρι σήμερα, 4.500 εταιρείες έχουν λάβει πιστοποίηση B Corp. Αυτές οι εταιρείες καλύπτουν πάνω από 150 βιομηχανίες και περισσότερες από 70 χώρες.
  • Για να πιστοποιηθούν ως B Corp, οι επιχειρήσεις πρέπει να πληρούν υψηλά πρότυπα σε πέντε τομείς: Διακυβέρνηση, Εργαζόμενοι, Κοινότητα, Περιβάλλον και Πελάτες. Οι βαθμολογίες της Nespresso δημοσιεύονται με διαφάνεια στο bcorporation.net και στο sustainability.nespresso.com/b-corp-score.
  • Οι πιστοποιημένες B Corps υποχρεούται νομικά να εξετάσουν τον αντίκτυπο των αποφάσεών τους σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη. Για να ανταποκριθεί σε αυτήν την απαίτηση, η Nespresso έχει ενημερώσει το Καταστατικό της (Εταιρικά Καταστατικά).
  • Η πιστοποίηση B Corp καλύπτει τις παγκόσμιες δραστηριότητες της Nespresso, δηλαδή όλες τις δραστηριότητες του brand, όπου η Nespresso είναι νομική οντότητα ή τμήμα της Nestlé, που εκτείνεται σε 38 αγορές.
Σοφία Εμμανουήλ
Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Related articles

Διάκριση της πρωτοβουλίας KPMG “Global Cyber Day” στα Bravo

Ξεχώρισε στη θεματική Εκπαίδευση - Νέα Γενιά - Διά βίου μάθηση στον Πυλώνα «Κοινωνία» στην οποία επωφελήθηκαν περισσότεροι από 1.400 μαθητές.

Συνεργασία My market και Fabric Republic

Η δράση ξεκίνησε πιλοτικά με την τοποθέτηση ειδικά διαμορφωμένων κάδων σε 10 καταστήματα My market στην Αττική.

ΑΒ Βασιλόπουλος: Έκανε τη διαφορά στον Εθελοντισμό για 12η χρονιά

Στο πλαίσιο της Ημέρας Εθελοντισμού της ΑΒ Βασιλόπουλος υλοποιήθηκαν 235 δράσεις σε όλη την Ελλάδα από τα καταστήματα, τις αποθήκες, αλλά και τα κεντρικά γραφεία.

Η FRONERI υποστηρικτής του “No Finish Line Athens 2022”

Eργαζόμενοι της εταιρείας συμμετείχαν ενεργά στον αγώνα 100 ωρών, περπατώντας ή/και τρέχοντας με στόχο να διανύσουν χιλιόμετρα αγάπης που θα μεταφραστούν σε χρηματική προσφορά προς την Ένωση «Μαζί για το Παιδί».