Η Nissan ενθαρρύνει τη βιωσιμότητα, με την καμπάνια “Origami”

Date:

Share post:

Αποτελώντας μέρος του αποκλειστικού περιεχομένου της μάρκας για την Expo 2020 Dubai, η καμπάνια είναι εμπνευσμένη από την παραδοσιακή Iαπωνική μορφή χειροτεχνίας.

Ως Επίσημος Αυτοκινητικός Συνεργάτης της Expo 2020 Dubai, η Nissan φέρνει στο προσκήνιο τους στόχους της για βιωσιμότητα και ουδετερότητα άνθρακα, μέσω μιας δημόσιας δέσμευσης για δράση για το κλίμα. Αποτελώντας μέρος του αποκλειστικού περιεχομένου που δημιουργήθηκε για την Expo 2020 Dubai και φιλοξενείται στον ιστότοπο The Nissan Next, η ψηφιακή καμπάνια ενθαρρύνει τους συμμετέχοντες να δεσμευτούν για ένα πιο βιώσιμο μέλλον και τους επιτρέπει να σχεδιάσουν τη δική τους σύνθεση Origami.

Αγκαλιάζοντας την πλούσια Iαπωνική κληρονομιά της μάρκας, η ψηφιακή καμπάνια υπογραμμίζει τους στόχους βιωσιμότητας της Nissan με μια ψηφιακή προσέγγιση, ενώ εμπνέει την αλλαγή κάνοντας τα άτομα να συνειδητοποιούν περισσότερο τις ενέργειές τους. Βασιζόμενη στη συναρπαστική καμπάνια της Nissan “Let’s Move” για την Expo 2020 Dubai, η ψηφιακή ενεργοποίηση Origami επιτρέπει στα άτομα να δεσμευτούν για τη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα, με ενέργειες που περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, το σβήσιμο των φώτων, την ανακύκλωση και την παραγωγή καθαρής ενέργειας, μέσω της εγκατάστασης ηλιακών πάνελ.

Το κοινό καλείται να δημιουργήσει μοναδικά σχέδια ως φόντο για τις υποσχέσεις τους, μέσω πέντε επιλογών χρωμάτων και έξι σχεδίων, συμπεριλαμβανομένων των Sakura (ανθός κερασιάς) που συμβολίζει το νέο ξεκίνημα, Asanoha (φύλλου κάνναβης) που αντιπροσωπεύει την ανάπτυξη και Kagome, ενός τεχνολογικού γεωμετρικού μοτίβου, που βασίζεται σε σχέδιο από οπίσθιο φωτιστικό σώμα Nissan.

Το Nissan Origami αποτελεί την πιο πρόσφατη καμπάνια από μια σειρά ψηφιακού περιεχομένου που δημιούργησε η Nissan για να τονίσει τη συνεργασία της με την Expo 2020 Dubai. Παράλληλα συμπληρώνει την πρώτη εκδήλωση της Nissan στην Expo 2020 Dubai, εκεί όπου πραγματοποίησε το ντεμπούτο του στην περιοχή το αμιγώς ηλεκτρικό Ariya, τον περασμένο Οκτώβριο. Το Ariya, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό crossover της Nissan, συμβολίζει το μακροπρόθεσμο ταξίδι της Ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας στο μέλλον της ηλεκτροκίνησης και στη βιώσιμη κινητικότητα.

Πέρυσι, η Nissan ενίσχυσε τις παγκόσμιες δεσμεύσεις της για την αειφορία, θέτοντας ως στόχο την επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα στις λειτουργίες της και στον κύκλο ζωής των προϊόντων της, έως το 2050. Μέρος αυτής της προσπάθειας είναι το Nissan Ambition 2030, το νέο μακροπρόθεσμο όραμα της εταιρείας για την ενδυνάμωση της κινητικότητας και όχι μόνο. Ανταποκρινόμενη σε κρίσιμες περιβαλλοντικές, κοινωνικές ανάγκες καθώς και στις ανάγκες των πελατών της, η Nissan στοχεύει να γίνει μια πραγματικά βιώσιμη αυτοκινητοβιομηχανία, οδηγώντας προς έναν κόσμο καθαρότερο, ασφαλέστερο και χωρίς αποκλεισμούς.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Related articles

Αναγκαία η αύξηση του αποτυπώματος ESG για τις ελληνικές επιχειρήσεις

Tο 80% των ελληνικών επιχειρήσεων δαπανά έως 200 χιλ. ευρώ για δράσεις ESG σε ετήσια βάση, ενώ μόλις το 6% δαπανά πάνω από 1 εκατ. ευρώ.

Alpha Bank: «Όλοι μαζί στην Όπερα» για ισότιμη πρόσβαση στον Πολιτισμό

Παραστάσεις σε συνθήκες καθολικής προσβασιμότητας και εκπαιδευτικές δράσεις για την ισότιμη πρόσβαση στον Πολιτισμό, σε συνεργασία με την Εθνική Λυρική Σκηνή.

Ελληνικός Χρυσός: Σε δημόσια διαβούλευση Μελέτη Περιβ/κών και Κοιν/κών Επιπτώσεων

Ανοιχτή και δημόσια παρουσίαση της μελέτης, που αποτυπώνει με διαφάνεια και αυξημένο αίσθημα λογοδοσίας, τη συνολική επίδραση της επένδυσης στα Μεταλλεία Κασσάνδρας.

Αντιμετώπιση Παιδικού Τραύματος: Διακρίθηκε ως «ΜΚΟ της Χρονιάς»

Τα τελευταία δώδεκα χρόνια το Σωματείο έχει ανακαινίσει και εξοπλίσει 111 Παιδιατρικά Τμήματα σε 91 Νοσοκομεία και Κέντρα Υγείας στην Ελλάδα.