Connect with us

ΕΚΕ

Ινστιτούτο Εταιρικής Ευθύνης

logo-cri_GR_NEW

Το Corporate Responsibility Institute (Ινστιτούτο Εταιρικής Ευθύνης) είναι μία Αστική μη Κερδοσκοπική Εταιρία που έχει αναλάβει την αποκλειστική εκπροσώπηση του CR Index στην Ελλάδα σε συνεργασία με το BITC (Business in the Community). Στόχος είναι να παρέχει στις Ελληνικές Επιχειρήσεις και Οργανισμούς το πιο αναγνωρισμένο εργαλείο αξιολόγησης και σημείο αναφοράς για την αναγνώριση των επιδόσεών τους σε θέματα ΕΚΕ με βάση διεθνή κριτήρια.

Πληροφορίες για τον BITC

Το BITC, υπό την προεδρία του Πρίγκιπα της Ουαλίας, αποτελεί έναν από τους κορυφαίους Μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς που δραστηριοποιούνται στον τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ).

Μεταξύ των βασικών στόχων της εταιρείας είναι οι ακόλουθοι:

α. Η ανάπτυξη και διαχείριση πρωτοβουλιών για τη διάχυση, προαγωγή και υποστήριξη της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και Αειφόρου Ανάπτυξης

β. Η παροχή υπηρεσιών στα μέλη της και σε οποιοδήποτε τρίτο (εταιρείες, δημόσιο, φορείς, ινστιτούτα, ιδρύματα), για δραστηριότητες που στοχεύουν στην προώθηση της Εταιρικής Κοινωνικής τους Ευθύνης μέσα από ειδικούς δείκτες Αξιολόγησης Εταιρικής Υπευθυνότητας

γ. Η συμμετοχή σε αναπτυξιακά και ερευνητικά προγράμματα σχετικά με την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Αειφόρο Ανάπτυξη

δ. Η ανάπτυξη συνεργασιών με νομικά πρόσωπα ιδιωτικού και δημόσιου δικαίου, το δημόσιο, οργανισμούς, ακαδημαικά, ερευνητικά, εκπαιδευτικά δίκτυα άλλων χωρών και Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις.

Στόχος των δράσεων του Ινστιτούτου Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης είναι η περαιτέρω εδραίωση της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στην Ελλάδα και η τοποθέτηση των ελληνικών εταιρειών στον παγκόσμιο χάρτη εταιρειών που διακρίνονται για τις επιδόσεις τους στον τομέα αυτό.

Το Ινστιτούτο Εταιρικής Ευθύνης, ως Αστική μη Κερδοσκοπική Εταιρεία, βασίζεται για τη λειτουργία του στην υποστήριξη που θα λάβει από την Ελληνική Επιχειρηματική Κοινότητα που ενδιαφέρεται για την παγίωση και την περαιτέρω ανάπτυξη του Θεσμού της Εταιρικής Ευθύνης στη χώρα μας.

O δείκτης CR εισήχθη το 2008 στην Ελλάδα από το Ινστιτούτο Εταιρικής Ευθύνης σε συνεργασία με το BITC (Business in the Community).

Το CR Index είναι ο πιο σημαντικός διεθνώς δείκτης μέτρησης της απόδοσης των επιχειρήσεων στον τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ) και χρησιμοποιείται ως εθνικός δείκτης ΕΚΕ σε διάφορες χώρες. Ως ένα κορυφαίο εργαλείο αξιολόγησης αποτελεί και σημείο αναφοράς για τη συγκριτική αξιολόγηση των επιδόσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης σε 4 επιμέρους τομείς: Κοινωνία, Περιβάλλον, Εργαζόμενοι και Αγορά.

Πιο αναλυτικά ο δείκτης CRI μετράει την απόδοση των επιχειρήσεων και την επίδρασή τους:

  1. Στην κοινωνία, αξιολογώντας την υποστήριξη που παρέχει σε πρωτοβουλίες των τοπικών και εθνικών κοινωνιών βοηθώντας στο χτίσιμο εποικοδομητικών σχέσεων με τις κοινωνίες αυτές και τη δημιουργία Αμοιβαίας Εμπιστοσύνης.
  2. Στο περιβάλλον, αξιολογώντας τις πολιτικές τους και τις ενέργειές τους για τον περιορισμό των δυσμενών επιδράσεων που εξασκεί στις κλιματικές αλλαγές βοηθώντας να συνειδητοποιήσουν ότι η μετάβασή τους σε μια οικονομία που απαιτεί περιορισμό του διοξειδίου του άνθρακος αντιπροσωπεύει τόσο ένα μεγάλο ρίσκο όσο και μια μεγάλη ευκαιρία.
  3. Στην αγορά και τους καταναλωτές, αξιολογώντας την επίδοσή τους στις σχέσεις τους με τους πελάτες τους και την αγορά και στο κατά πόσο παρακολουθούν, κατανοούν και ανταποκρίνονται στις συνεχώς μεταλλασσόμενες ανάγκες των καταναλωτών. Στο πώς δηλαδή πωλούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες με υπευθυνότητα, σωστή ποιότητα και τιμές.
  4. Στους εργαζομένους, αξιολογώντας τη συμπεριφορά και τις πολιτικές τους στα εργασιακά θέματα όπως: Ασφάλεια, Υγιεινή, Ειλικρινή Επικοινωνία και Δίκαιη Μεταχείριση.

 

Διαδικασία Συμμετοχής και Αξιολόγησης/ Ενδεικτικό Χρονοδιάγραμμα Υλοποίησης

A. Συλλογή Στοιχείων

– Μέλη της Ομάδας Εργασίας του Ινστιτούτου Εταιρικής Ευθύνης επισκέπτονται τις ενδιαφερόμενες εταιρείες για να εξηγήσουν τη διαδικασία συμμετοχής δίνοντας μερικές πρακτικές συμβουλές για τη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου.
– Συμπλήρωση από τις εταιρείες του CR Index survey.

Β. Έλεγχος συμμετοχών & Ανάλυση στοιχείων

– Η ομάδα Εργασίας του CR Index ελέγχει όλες τις συμμετοχές για να διαπιστωθεί κατά πόσον είναι πλήρεις, ακριβείς και συγκροτημένες.
– Οι αξιολογητές του CR Index επισκέπτονται τις συμμετέχουσες επιχειρήσεις. Οι εταιρείες παρουσιάζουν τα υποστηρικτικά στοιχεία και απαντούν σε ερωτήματα των αξιολογητών.
– Αφού πραγματοποιηθούν οι επισκέψεις και κλείσει ο φάκελος, η ομάδα περνάει στο στάδιο της αξιολόγησης/κατάταξης και βαθμολογίας των εταιρειών. Κάθε μια από τις συμμετέχουσες εταιρείες λαμβάνει αναλυτικό feedback report, το οποίο της παρέχει μια συγκριτική ανάλυση των δικών της επιδόσεων σε σχέση με τις άλλες επιχειρήσεις του κλάδου, αλλά και σε σχέση με το σύνολο των συμμετοχών στο CR Index.

Γ. Δημοσίευση Αποτελεσμάτων

– Τα αποτελέσματα του δείκτη δημοσιεύονται σε ειδικό Ένθετο μεγάλης Εφημερίδας. Το ένθετο περιλαμβάνει παραδείγματα βέλτιστων πρακτικών, case studies, άρθρα γνώμης, συνεντεύξεις καθώς και λίστα με τις πρώτες, σε επιδόσεις, εταιρείες.
– Τελετή Βράβευσης και Ανακοίνωση της τελικής κατάταξης των εταιρειών που συμμετείχαν στο πρώτο CR Index στην Ελλάδα.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

1# Μηδενική Φτώχεια

10 χρόνια υποστήριξης της ActionAid από την INTERAMERICAN με 928 αναδοχές παιδιών

Η INTERAMERICAN κατά την τελευταία δεκαετία υποστηρίζει σταθερά το πρόγραμμα «Αναδοχής Παιδιού» της ActionAid σε όλο τον κόσμο και έχει ανανεώσει τη σχέση για το 2019 με συνολικά 92 αναδοχές. Από το 2009 έως σήμερα, η εταιρεία έχει αναλάβει 928 ετήσιες αναδοχές παιδιών, η αξία των οποίων ανέρχεται στα 244.992 ευρώ.

Στο πρόγραμμα συμμετέχουν όλοι οι διοικητικοί τομείς, καθώς και γραφεία του δικτύου πωλήσεων, ενισχύοντας την εταιρική κουλτούρα κοινωνικής υπευθυνότητας. Είναι χαρακτηριστικό ότι η INTERAMERICAN ευαισθητοποιεί σχετικά τους εργαζομένους της οργανώνοντας, σε συνεργασία με τον οργανισμό, διαδραστικές εκδηλώσεις ιδιαίτερης εμπειρίας για τα ανθρώπινα δικαιώματα.

Σημειώνεται ότι στελέχη της εταιρείας έχουν συμμετάσχει σε αποστολές της ActionAid στην Αφρική, παρέχοντας εθελοντικό έργο. Οι αναδοχές, που έχει αναλάβει η INTERAMERICAN, έχουν αναπτυχθεί σε 37 κοινότητες 17 χωρών, με κύριο στόχο την ενδυνάμωση των πιο ευάλωτων και εκτεθειμένων σε ποικίλους κινδύνους πληθυσμών που πλήττονται από φτώχεια, κοινωνικές ανισότητες και περιθωριοποίηση.

Η διατροφή, η υγεία, η εκπαίδευση, η στέγαση, αποτελούν προτεραιότητες του προγράμματος αναδοχής, ενώ στον κύκλο του ενδιαφέροντος των ενεργειών του οργανισμού εντάσσονται οι οικογένειες των παιδιών και ενήλικοι που χρειάζονται υπηρεσίες υποστήριξης. Παράλληλα με τις αναδοχές παιδιών, η εταιρεία έχει συνδεθεί με το «Επίκεντρο», σημείο αναφοράς της ActionAid Hellas στον Κολωνό, παρέχοντας ασφάλιση στις εγκαταστάσεις του. Πρόκειται για δομή που υποστηρίζει άτομα κάθε ηλικίας ψυχοκοινωνικά, εκπαιδευτικά και με προσανατολισμό απασχόλησης και κοινωνικής ένταξης.

Επιπλέον, έχει συμφωνηθεί και ξεκινά αυτή την περίοδο συνεργασία και στον εκπαιδευτικό τομέα, με παροχή από στελέχη της INTERAMERICAN βασικών γνώσεων για την ανάπτυξη εργασιακών δεξιοτήτων σε άτομα που προτείνει το «Επίκεντρο». Η εταιρεία θα υποστηρίξει, με χορηγία καρδιολογικών εξετάσεων των αθλουμένων από την ιδιόκτητη ΑΘΗΝΑΪΚΗ MEDICLINIC και τη νεοσύστατη ποδοσφαιρική ομάδα του «Επίκεντρου».

Η συνδρομή της INTERAMERICAN του σημαντικό έργο της ActionAid συνδέεται άμεσα ή έμμεσα με 14 από τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του Ο.Η.Ε. (UN Sustainable Development Goals) και συγκεκριμένα με την αντιμετώπιση της φτώχειας, της πείνας, της φροντίδας της υγείας, την ποιοτική εκπαίδευση και μόρφωση, την ισότητα των φύλων, την εξασφάλιση καθαρού νερού, την προστασία του περιβάλλοντος και των φυσικών πόρων, των οικοσυστημάτων και την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής, τη βελτίωση του οικιστικού περιβάλλοντος, την οικονομική ανάπτυξη και τις συνεργασίες. Οι στόχοι αυτοί είναι εντεταγμένοι και στη στρατηγική εταιρικής υπευθυνότητας της INTERAMERICAN.

Περισσότερα

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

ΜΕΒΓΑΛ-Kifisia Run® : Τρέχω – Συνεισφέρω – Ευαισθητοποιώ

Μια μεγάλη αθλητική διοργάνωση με σημαντικό κοινωνικό υπόβαθρο στηρίζει η γαλακτοβιομηχανία ΜΕΒΓΑΛ αναλαμβάνοντας μέγας χορηγός της διοργάνωσης. Πρόκειται για το δεύτερο αγώνα δρόμου Kifisia Run®, που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 31 Μαρτίου 2019 στην Κηφισιά. Ο αγώνας ΜΕΒΓΑΛ-Kifisia Run, διοργανώνεται από το Γυμναστικό Σύλλογο Κηφισιάς, προβάλλει το μήνυμα Τρέχω – Συνεισφέρω – Ευαισθητοποιώ και έχει διπλό στόχο:

1. την ενίσχυση του Πανελληνίου Συνδέσμου Νεφροπαθών , καθώς μέρος των εσόδων θα διατεθεί για τις ανάγκες του Συνδέσμου σε μία προσπάθεια βελτίωσης της ποιότητας ζωής τους

2. τη διάδοση της ιδέας της δωρεάς οργάνων στην Ελλάδα με την ευαισθητοποίηση του κοινού στο συγκεκριμένο θέμα Οι διοργανωτές έχουν σχεδιάσει διάφορες επιλογές σε διαδρομές, 10.000 μέτρων, 5.000 μέτρων αλλά και δρόμο 1.000 μέτρων για παιδιά και άτομα με ειδικές ανάγκες, ώστε να δοθεί η δυνατότητα ευρείας συμμετοχής και να μεγιστοποιηθεί το αποτέλεσμα της προσπάθειας.

Η ΜΕΒΓΑΛ συμμετέχει και ενισχύει τον ΜΕΒΓΑΛ-Kifisia Run θέλοντας να παρέχει ουσιαστική βοήθεια σε ευπαθείς ομάδες, στα πλαίσια των πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης που εφαρμόζει. Παράλληλα -ως εταιρεία τροφίμων- προωθεί την υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή και έχει ως μέλημα να στηρίζει αθλητικές διοργανώσεις και δράσεις που αποσκοπούν στην ευεξία, κάνοντας πράξη το σύνθημα «ΜΕΒΓΑΛ Αγάπης Έργα για τον αθλητισμό». Συνέντευξη τύπου του αγώνα δρόμου ΜΕΒΓΑΛ-Kifisia Run θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 19/03/19, στις 12:00 μ.μ., στο κατάστημα αθλητικών ειδών CosmosSport, Αργυροπούλου 4-Κηφισιά. Τη ΜΕΒΓΑΛ θα εκπροσωπήσει η κα Ερασμία Παπαδοπούλου, National Key Account Manager της εταιρείας.

Περισσότερα

SDG's

COSMOTE: «Meet the Experts»

Συνεχίζοντας τις δράσεις για τη στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα, η COSMOTE ξεκινά νέο κύκλο δωρεάν ημερίδων για τους επαγγελματίες σε διαφορετικές πόλεις, με τίτλο #GrowYourBusiness – Meet the Experts. Η νέα δράση του #GrowYourBusiness, που αποτελεί τη μετεξέλιξη των επιτυχημένων εκπαιδευτικών σεμιναρίων της περιόδου 2017- 2018, δίνει τη δυνατότητα στους επαγγελματίες να γνωρίσουν ειδικούς από διάφορους κλάδους και να αντλήσουν έμπνευση και ιδέες για να κάνουν το επόμενο βήμα στην επιχείρησή τους.

«Ο πρώτος κύκλος δωρεάν σεμιναρίων του #GrowYourBusiness ταξίδεψε σε 10 ελληνικές πόλεις, εκπαιδεύοντας πάνω από 2.500 επαγγελματίες στη χρήση των σύγχρονων ψηφιακών μέσων για την ενίσχυση της εξωστρέφειάς τους. Φέτος, κάνουμε το επόμενο βήμα, φέρνοντας τους επαγγελματίες σε επαφή με experts από διάφορους κλάδους, που θα μοιραστούν την εμπειρία τους, αλλά και πρακτικές & καινοτόμες ιδέες που θα βοηθήσουν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις να αναπτυχθούν. Αξιοποιώντας την τεχνολογία και τα σύγχρονα ψηφιακά μέσα για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων, θέλουμε να συμβάλουμε σε έναν κόσμο, καλύτερο για όλους», δήλωσε σχετικά ο Διευθυντής Εnterprise & Business Marketing Ομίλου ΟΤΕ, Θάνος Φαλάγγας.

Στο πλαίσιο του νέου κύκλου ημερίδων, θα παρευρεθούν άνθρωποι με επιτυχημένη δράση στον επιχειρηματικό κόσμο, αλλά και εξαιρετικοί γνώστες των ψηφιακών μέσων, της τεχνολογίας και της εμπειρίας του πελάτη. H πρώτη ημερίδα του #GrowYourBusiness – Meet the Experts θα πραγματοποιηθεί στην Θεσσαλονίκη (ξενοδοχείο “The Μet”), την Τετάρτη 10 Απρίλιου και οι δηλώσεις συμμετοχής έχουν ήδη ξεκινήσει. Σε επόμενο διάστημα, θα ακολουθήσουν αντίστοιχες ημερίδες και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας. Για να δηλώσουν συμμετοχή, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφτούν το www.growyourbusiness.gr. Το ανανεωμένο microsite περιλαμβάνει άρθρα & βίντεο για τεχνολογικά νέα που αφορούν στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις. Το περιεχόμενο εμπλουτίζεται συνεχώς με στόχο πάντα την εκπαίδευση και την καλύτερη ενημέρωση των επιχειρήσεων.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ