Connect with us

Βιομηχανία

Eλληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο: 13o Ετήσιο Συνέδριο για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

13o-Ετήσιο-Συνέδριο-για-την-Εταιρική-Κοινωνική-Ευθύνη.png

Το Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο διοργανώνει το 13ο ετήσιο συνέδριο Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης με θέμα «ΑΛΛΑΓΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ ΣΤΑ ΔΙΟΚΗΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ: ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑΣ», στις 26 Οκτωβρίου 2015 στο ξενοδοχείο Athens Ledra.

Το 13ο ετήσιο συνέδριο ΕΚΕ αγγίζει την «καρδιά» της Εταιρικής Υπευθυνότητας: την εταιρική κουλτούρα. Η νοοτροπία, οι αξίες καθώς και τα εργαλεία που κάθε επιχείρηση διαθέτει καθορίζουν την πορεία της και τη διάθεσή της να αλλάξει προκειμένου να αναπτυχθεί. Ειδικότερα οι θεματικές του συνεδρίου περιλαμβάνουν:

  • Οι Βέλτιστες Πρακτικές ξεκινούν από τα Διοικητικά Συμβούλια των εταιριών: Πως χτίζεται η κουλτούρα εταιρικής βιωσιμότητας
  • Προς μία νέα έννοια της Αξίας
  • Integrated Reporting: Τι σημαίνει για την εταιρία μου

Συνεχίζοντας την επιτυχημένη πρωτοβουλία προώθησης άριστων πρακτικών μέσω του CSR Marketplace, έχουν προσκληθεί και θα φιλοξενηθούν και φέτος στο Συνέδριο εταιρίες και ΜΚΟ που θα παρουσιάσουν τις επιλεγμένες δράσεις τους, ενισχύοντας έτσι την αλληλεπίδραση και τη δικτύωση μεταξύ των συμμετεχόντων. Την εμπειρία τους από την εφαρμογή συγκεκριμένων πρακτικών και προγραμμάτων που υλοποιούν και συμμετέχουν, θα μεταφέρουν οι εκπρόσωποι επιχειρήσεων από τις εταιρίες AbbVie, Alpha Bank, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, Diageo, Ελληνικά Πετρέλαια, EY, Interamerican, Pfizer, Vodafone και από τις ΜΚΟ οι ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Περιβάλλοντος & Πολιτισμού, Salvation Army, και Σχεδία.

Το συνέδριο σας τοποθετεί στο κέντρο της συζήτησης και σας παρέχει τις πληροφορίες ώστε η βιωσιμότητα να αποτελέσει αξία και μοχλό ανάπτυξης, τόσο για τους απλούς ανθρώπους, όσο και για τις επιχειρήσεις και τη χώρα μας.

Το συνέδριο πραγματοποιείται με τη στήριξη του Ελληνικού Δικτύου για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη.

Για να μάθετε το αναλυτικό πρόγραμμα του συνεδρίου μπορείτε να πατήσετε εδώ

Χορηγοί: ALPHA BANK, VODAFONE, Υποστηρικτής: ΕΥ  Αρωγοί: ΑBBVIE, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, COCA-COLA ΤΡΙΑ ΕΨΙΛΟΝ, DIAGEO, ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ, INTERAMERICAN, METLIFE, ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ, PFIZER, SANOFI

Χορηγοί επικοινωνίας: Η Ναυτεμπορική, CSR Review, CSR Week, Global Sustain, SBC, Business Partners

Χορηγοί διαδικτυακής επικοινωνίας: Naftemporiki.gr, Businessnews.gr, CSRnews.gr, Epixeiro.gr

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Βιομηχανία

EEAA: 580 χιλ. τόνοι υλικών ανακυκλώθηκαν σε 15 χρόνια

Τα ετήσια αποτελέσματα 2017 της Ελληνικής Εταιρείας Αξιοποίησης Ανακύκλωσης (ΕΕΑΑ) δείχνουν νέα άνοδο στην ανακύκλωση συσκευασιών και θετικά τα μηνύματα.

Ανακοίνωση της εταιρείας αναφέρει χαρακτηριστικά ότι: με το ιστορικό φορτίο των 15 ετών και έχοντας το προνόμιο και την ευθύνη να είναι πρωτοπόρος της Ανακύκλωσης στην Ελλάδα, το Σύστημα των Μπλε Κάδων είναι πλέον ταυτόσημο με την έννοια της Ανακύκλωσης Συσκευασιών στη συνείδηση των πολιτών, όπως έδειξε σχετική έρευνα που διεξήγαγε πρόσφατα η ΑLCO για λογαριασμό της ΕΕΑA.

Σύμφωνα με την έρευνα το Σύστημα των Μπλε κάδων έχει την καθολική αποδοχή των πολιτών (σε ποσοστό άνω του 94%).

Από τα στοιχεία του 2017, προκύπτει αύξηση 5% στην ανακύκλωση υλικών σε σχέση με το 2016. Ιδιαίτερα σημαντικό, ενδεικτικό της μεγάλης προσπάθειας της ΕΕΑΑ, και των συνεργαζόμενων Δήμων, είναι πως οι 580 χιλ. τόνοι ανακυκλώσιμων υλικών που οδηγήθηκαν προς Ανακύκλωση από το σύνολο των δραστηριοτήτων της ΕΕΑΑ, αποτελεί το υψηλότερο αποτέλεσμα στα 15 έτη λειτουργίας της.

Το 2017 οι μπλε κάδοι που ήταν τοποθετημένοι στις γειτονιές των Δήμων αυξήθηκαν φτάνοντας τους 162 χιλ ενώ παράλληλα τα οχήματα που η ΕΕΑΑ παραχώρησε στους ΟΤΑ για την συλλογή των ανακυκλώσιμων υλικών έφτασαν συνολικά τα 505 ενώ 33 Κέντρα Διαλογής (ΚΔΑΥ) σε ολόκληρη τη χώρα λειτουργούν με την οικονομική στήριξη της ΕΕΑΑ. Επίσης, με 301 ΟΤΑ να έχουν συνάψει συνεργασία με την ΕΕΑΑ, τα έργα Ανακύκλωσης Συσκευασιών εξυπηρετούν πλέον το 95% του πληθυσμού της χώρας.

Παράλληλα το 2017 δόθηκε έμφαση στα έργα του Μπλε Κώδωνα ειδικά για τις γυάλινες συσκευασίες, που καλύπτουν κυρίως τις ανάγκες των σημείων με επαγγελματικές δραστηριότητες όπου καταναλώνεται μεγάλη ποσότητα προϊόντων σε γυάλινη συσκευασία (π.χ. εστιατόρια, μπαρ, καφέ κτλ).   Με 8.800 μπλε κώδωνες να έχουν τοποθετηθεί για την εξυπηρέτηση σχεδόν 19.000 επιχειρήσεων, τα αποτελέσματα της ανακύκλωσης των γυάλινων συσκευασιών από τους μπλε κώδωνες σημείωσαν σημαντική αύξηση, 26%, σε σχέση με το 2016.

Αξίζει να σημειωθεί ότι από το 2003 η ΕΕΑΑ έχει διαθέσει πάνω € 340 εκατ. σε υλικοτεχνική υποδομή (π.χ. κάδοι, οχήματα, Κέντρα Διαλογής) και δαπάνες λειτουργίας. Επιπλέον, τα έργα της ΕΕΑΑ συμβάλλουν σημαντικά και στην απασχόληση καθώς με τη λειτουργία τους έχουν δημιουργηθεί και συντηρούνται 2.300 άμεσες θέσεις εργασίας  πλήρους απασχόλησης.

Επίσης οι συμβεβλημένες με την ΕΕΑΑ επιχειρήσεις έφτασαν ήδη τις 2.152 γεγονός που αποδεικνύει έμπρακτα την εμπιστοσύνη της επιχειρηματικής κοινότητας στο έργο, και την αποτελεσματικότητα του Συστήματος των Μπλε Κάδων.

Ο Γιάννης Ραζής, Γενικός Διευθυντής της Ελληνικής Εταιρείας Αξιοποίησης Ανακύκλωσης, αναφέρει: «Η Ελληνική Εταιρεία Αξιοποίησης Ανακύκλωσης διανύει φέτος το 15ο έτος λειτουργίας της. Όταν το 2003 η ΕΕΑΑ ξεκινούσε το φιλόδοξο εγχείρημά της, η ανακύκλωση ήταν πρακτικά άγνωστη στην καθημερινότητά μας. Ωστόσο με επιμονή, σκληρή δουλειά και σε αγαστή συνεργασία με τις συμβεβλημένες εταιρείες και τους ΟΤΑ έχουμε καταφέρει να καταστήσουμε την ανακύκλωση καθημερινή πρακτική και στάση ζωής για τη μεγάλη πλειονότητα των πολιτών που ανακυκλώνει στους Μπλε κάδους. Με αυτή την ισχυρή κοινωνική βάση ως παρακαταθήκη και με την αισιοδοξία που αντλούμε από τα αυξημένα για 3η συνεχή χρονιά αποτελέσματα, θα εντείνουμε τις προσπάθειες μας με αξιοπιστία και υπευθυνότητα απέναντι στην ελληνική κοινωνία».

Περισσότερα

Βιομηχανία

#love2give: Νέο Πρόγραμμα Κοινωνικής Ευθύνης της Mercedes-Benz Ελλάς

Τα τελευταία χρόνια η Mercedes-Benz Ελλάς φύτεψε το σπόρο της κοινωνικής ευαισθητοποίησης και άρχισε να καλλιεργεί την κουλτούρα της προσφοράς, κάνοντας τον εθελοντισμό και την αξία της ανιδιοτέλειας κομμάτι της καθημερινότητας όλων των εργαζομένων της.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, σε αυτό το ήδη εύφορο έδαφος και σε συνεργασία με τον οργανισμό ethelon, η Mercedes-Benz Ελλάς εγκαινίασε το νέο της Πρόγραμμα Κοινωνικής Ευθύνης #love2give.

Στόχος του προγράμματος είναι η δημιουργία μίας εταιρικής κοινότητας εθελοντών, στους οποίους θα κοινοποιούνται τακτικές δράσεις, βασισμένες σε 3 από τους πυλώνες Εταιρικής Κοινωνικής Υπευθυνότητας της Mercedes-Benz Ελλάς – τους εργαζόμενους της εταιρείας, την κοινωνία και το περιβάλλον – και στους 17 στόχους του ΟΗΕ για τη βιώσιμη ανάπτυξη.

«Οι μέχρι τώρα προσπάθειές μας έχουν αποδώσει. Έχουμε κάνει αρκετά για τους ανθρώπους γύρω μας και είμαστε όλοι πολύ περήφανοι γι’ αυτό. Με το πρόγραμμα #love2give  θέλουμε να συνεχίσουμε να προσφέρουμε, συντονισμένα και στοχευμένα, σε ακόμη περισσότερους φορείς και κοινωνικές ομάδες που έχουν πραγματικά ανάγκη, οργανώνοντας δράσεις και συμμετέχοντας σε ενέργειες με σκοπό να χαρίσουμε περισσότερα χαμόγελα.» δήλωσε η Νικολέττα Καβαθούλη, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της Mercedes-Benz Ελλάς Α.Ε.Ε.

Ήδη το μήνα Απρίλιο, πραγματοποιήθηκαν οι πρώτες 2 δράσεις της ομάδας #love2give. Στις 20 Απριλίου, 30 εθελοντές της εταιρείας συμμετείχαν στο 3ο Plane Pull για την υποστήριξη του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού», καταφέρνοντας να τραβήξουν για 10 μέτρα ένα αεροπλάνο Boeing 757 στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών. Επιπλέον, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου, οι εργαζόμενοι της Mercedes-Benz Ελλάς συνέλεξαν συνολικά 698 βιβλία, στηρίζοντας την προσπάθεια δημιουργίας 3 βιβλιοθηκών σε αντίστοιχους Οργανισμούς που στεγάζουν παιδιά, εφήβους και συνανθρώπους μας που βρίσκονται σε ανάγκη, ξεπερνώντας κατά πολύ τον στόχο της συλλογής 190 βιβλίων που είχε τεθεί αρχικά.

Οι δράσεις της ομάδας θα συνεχιστούν και το Μάϊο με ενέργειες κοινωνικού και οικολογικού χαρακτήρα, που θα εμπλέξουν ενεργά όλους τους εθελοντές της Mercedes-Benz Ελλάς.

Λέγεται, ότι μέσα από τον εθελοντισμό έχεις την ευκαιρία να αλλάξεις τη ζωή τουλάχιστον ενός ατόμου: του εαυτού σου. Είναι ευχή όλων η πορεία που έχει χαράξει η Mercedes-Benz Ελλάς με την αθρόα συμμετοχή των εργαζομένων της σε δράσεις με κοινωνικό αντίχτυπο να αποτελέσει παράδειγμα προς μίμηση, ώστε η καθημερινότητα όσων βρίσκονται σε ανάγκη να γίνει πιο υποφερτή.

Περισσότερα

Βιομηχανία

Η DUR Supporting Partner στο 8ο Συνέδριο Infocom Security 2018

Η εταιρεία ανδρικής ένδυσης DUR αποτέλεσε χορηγό της 9ης Διοργάνωσης του Infocom Security  2018, με τίτλο «Ο GDPR έρχεται! Η Ψηφιακή Ασφάλεια… μετά την επόμενη μέρα!», που πραγματοποιήθηκε στις 18 και 19 Απριλίου 2018 στο Συνεδριακό Κέντρο ΔΑΪΣ στο Μαρούσι.

Η κορυφαία ετήσια συνάντηση 2.000 επαγγελματιών της επιστημονικής και τεχνολογικής κοινότητας στην Ελλάδα, με θέμα την ενημέρωση για την Ασφάλεια των Πληροφοριών και τις αλλαγές που προκύπτουν στην προστασία των ψηφιακών δεδομένων των επιχειρήσεων με την επικείμενη εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων (GDPR), υποστηρίχθηκε από τη χορηγία της εταιρείας DUR.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η DUR ακολουθώντας τη φιλοσοφία της για ενίσχυση πρωτοβουλιών που προάγουν την ενημέρωση για τις εξελίξεις των τεχνολογιών αιχμής, πλαισίωσε με τη χορηγία της το διαδραστικό Συνέδριο που προσέγγισε επιχειρηματικά με επιστημονικό και τεχνολογικό ενδιαφέρον το επίκαιρο ζήτημα του cyber security.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ