Connect with us

Βιομηχανία

Eλληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο: 13o Ετήσιο Συνέδριο για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

13o-Ετήσιο-Συνέδριο-για-την-Εταιρική-Κοινωνική-Ευθύνη.png

Το Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο διοργανώνει το 13ο ετήσιο συνέδριο Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης με θέμα «ΑΛΛΑΓΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ ΣΤΑ ΔΙΟΚΗΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ: ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑΣ», στις 26 Οκτωβρίου 2015 στο ξενοδοχείο Athens Ledra.

Το 13ο ετήσιο συνέδριο ΕΚΕ αγγίζει την «καρδιά» της Εταιρικής Υπευθυνότητας: την εταιρική κουλτούρα. Η νοοτροπία, οι αξίες καθώς και τα εργαλεία που κάθε επιχείρηση διαθέτει καθορίζουν την πορεία της και τη διάθεσή της να αλλάξει προκειμένου να αναπτυχθεί. Ειδικότερα οι θεματικές του συνεδρίου περιλαμβάνουν:

  • Οι Βέλτιστες Πρακτικές ξεκινούν από τα Διοικητικά Συμβούλια των εταιριών: Πως χτίζεται η κουλτούρα εταιρικής βιωσιμότητας
  • Προς μία νέα έννοια της Αξίας
  • Integrated Reporting: Τι σημαίνει για την εταιρία μου

Συνεχίζοντας την επιτυχημένη πρωτοβουλία προώθησης άριστων πρακτικών μέσω του CSR Marketplace, έχουν προσκληθεί και θα φιλοξενηθούν και φέτος στο Συνέδριο εταιρίες και ΜΚΟ που θα παρουσιάσουν τις επιλεγμένες δράσεις τους, ενισχύοντας έτσι την αλληλεπίδραση και τη δικτύωση μεταξύ των συμμετεχόντων. Την εμπειρία τους από την εφαρμογή συγκεκριμένων πρακτικών και προγραμμάτων που υλοποιούν και συμμετέχουν, θα μεταφέρουν οι εκπρόσωποι επιχειρήσεων από τις εταιρίες AbbVie, Alpha Bank, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, Diageo, Ελληνικά Πετρέλαια, EY, Interamerican, Pfizer, Vodafone και από τις ΜΚΟ οι ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Περιβάλλοντος & Πολιτισμού, Salvation Army, και Σχεδία.

Το συνέδριο σας τοποθετεί στο κέντρο της συζήτησης και σας παρέχει τις πληροφορίες ώστε η βιωσιμότητα να αποτελέσει αξία και μοχλό ανάπτυξης, τόσο για τους απλούς ανθρώπους, όσο και για τις επιχειρήσεις και τη χώρα μας.

Το συνέδριο πραγματοποιείται με τη στήριξη του Ελληνικού Δικτύου για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη.

Για να μάθετε το αναλυτικό πρόγραμμα του συνεδρίου μπορείτε να πατήσετε εδώ

Χορηγοί: ALPHA BANK, VODAFONE, Υποστηρικτής: ΕΥ  Αρωγοί: ΑBBVIE, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, COCA-COLA ΤΡΙΑ ΕΨΙΛΟΝ, DIAGEO, ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ, INTERAMERICAN, METLIFE, ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ, PFIZER, SANOFI

Χορηγοί επικοινωνίας: Η Ναυτεμπορική, CSR Review, CSR Week, Global Sustain, SBC, Business Partners

Χορηγοί διαδικτυακής επικοινωνίας: Naftemporiki.gr, Businessnews.gr, CSRnews.gr, Epixeiro.gr

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Βιομηχανία

Κάλεσμα από τη Lanes για τον αγώνα “Race for the Cure”

Η Lanes, για 3η συνεχή χρονιά, στέκεται στο πλευρό του Πανελλήνιου Συλλόγου Γυναικών με καρκίνο του Μαστού, Άλμα Ζωής, ανανεώνοντας και φέτος το αγωνιστικό της ραντεβού με το “Race for the Cure”.

Με μήνυμα «Παίρνουμε θέση στον αγώνα», καλεί το κοινό να γίνει μέλος της Lanes Running Team και να στηρίξει τις γυναίκες που δίνουν καθημερινά το δικό τους αγώνα ενάντια στον καρκίνο του Μαστού.

Την Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου θα στηθεί το περίπτερο της Lanes στο Ζάππειο, με έναν κατακόκκινο σάκο του μποξ να έχει κεντρική θέση. Ο σάκος συμβολίζει το φόβο, την άγνοια και την προκατάληψη και μας καλεί να τον χτυπήσουμε όσες περισσότερες φορές μπορούμε μέσα σε 30’’! Γι’ αυτή τη συμβολική κίνηση, η Lanes θα χαρίζει 1 ευρώ στο Άλμα Ζωής.

Τη συμμετοχή της Lanes Running Team στηρίζουν οι αθλητές του στίβου Λίλυ Αλεξούλη, Μιχάλης Αναστασάκης, Ιάσωνας Θανόπουλος, Παναγιώτης Ματζουρογιάννης, Οδυσσέας Μουζενίδης, Πάρης Μπατζάβαλης και Ελισάβετ Πεσιρίδου, τους οποίους η Lanes συμπληρώνει σε κάθε αγωνιστική τους προσπάθεια.

Περισσότερα

8# Αξιοπρεπής Εργασία & Οικονομική Ανάπτυξη

Disrupt Greece: Σύμπραξη για την απασχόληση

Ο μεγάλος διαγωνισμός καινοτομίας, που διοργανώνουν για δεύτερη χρονιά Fortune και Industry Disruptors – Game Changers με στρατηγικό συνεργάτη την εταιρεία Παπαστράτος, κορυφώνεται με ένα event, που έχει ως θέμα το «μέλλον της εργασίας», στο Μουσείο Μπενάκη στις 25 Σεπτεμβρίου.

Στο επίκεντρο θα βρεθούν η τεχνητή νοημοσύνη, οι νέες δεξιότητες που απαιτεί η ψηφιακή εποχή, ο ρόλος των ευέλικτων σχημάτων και της κουλτούρας των νεοφυών επιχειρήσεων στο τρόπο που δουλεύουμε και η αυτοματοποίηση των διαδικασιών, ως απόρροια της χρήσης των νέων τεχνολογικών εργαλείων.

Παράλληλα οι δέκα καλύτερες ομάδες του διαγωνισμού θα διεκδικήσουν στη σκηνή του Disrupt Greece χρηματικά έπαθλα και υπηρεσίες ύψους 100.000 ευρώ.

Στη συνέντευξη τύπου που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη στα Spaces της οδού Ερμού, όπου στεγάζονται πολλοί επιχειρηματίες για να αναπτύξουν τις ιδέες τους, οι εκπρόσωποι του διαγωνισμού αναφέρθηκαν αναλυτικά στο τι θα δούμε στις 25 Σεπτεμβρίου, που θα ξεκινήσει στις 15.00 και θα ολοκληρωθεί στις 20.00, αλλά και στους στόχους που επιδιώκει να πετύχει η πλατφόρμα καινοτομίας DISRUPT GREECE.

Η Βrand Manager του Fortune, Αναστασία Παρετζόγλου, ανέφερε ότι στόχος της πρωτοβουλίας είναι η εδραίωση ενός ζωντανού και εξελισσόμενου δικτύου καινοτομίας που θα αποτελέσει παράδειγμα για το μέλλον. “Τελικός σκοπός μας, είναι μέσα από τον Κύκλο Καινοτομίας του Disrupt Greece, να εδραιωθεί μία κοινότητα επιχειρηματιών, ερευνητών, μεντόρων, στελεχών της αγοράς και επενδυτών, που θα ενδυναμώνουν το οικοσύστημα και θα συμβάλλουν με λύσεις που μπορούν να βοηθήσουν τις ομάδες να «σταθούν» τόσο στην εγχώρια όσο και στην διεθνή  αγορά”, πρόσθεσε.

Για το άνοιγμα ενός νέου κύκλου καινοτομίας που τείνει να καταστεί θεσμός μίλησε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Παπαστράτος, Χρήστος Χαρπαντίδης, ενώ δεσμεύτηκε πως τόσο ο ίδιος, όσο και η ομάδα του, θα συνεχίσουν να στηρίζουν έμπρακτα τη νεοφυή επιχειρηματικότητα.

Ο κ. Χαρπαντίδης τόνισε πως η χώρα έχει ανάγκη να στηριχτεί στις νέες επιχειρήσεις, αλλά και να επενδύσει στη δημιουργία γνώσης και στην παραγωγή καινοτομίας.

“…Με όχημα την καινοτομία, τα όνειρα, όσο μεγάλα και αν είναι, μπορούν να γίνουν πραγματικότητα. Στην Παπαστράτος γνωρίζουμε καλά την αξία της. Χάρη σε αυτή μπορέσαμε να σταματήσουμε την παραγωγή τσιγάρων, ανοίγοντας ένα νέο μεγάλο κεφάλαιο στην ιστορία μας. Το ίδιο μπορεί να συμβεί με τη χώρα. Η επόμενη μέρα περνά μέσα από την Ελλάδα της καινοτομίας”.

Ο Μιχάλης Στάγκος, Διευθύνων Σύμβουλος της MSCOMM και συν-ιδρυτής των Industry Disruptors – Game Changers, αναφερόμενος στα οφέλη των νεοφυών επιχειρήσεων που θα λάβουν μέρος στο διαγωνισμό, τόνισε πως εκτός από την εμπειρία που θα αποκομίσουν, οι νικητές θα αναπτύξουν τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες, θα μάθουν πώς να στήσουν την δομή της επιχείρησής τους, και πώς να επεκταθούν με επιτυχία εκτός συνόρων.

Στις 25 Σεπτεμβρίου θα δώσουν το παρόν ομιλητές όπως ο Neil Harbisson, το πρώτο «cyborg του κόσμου», με ενσωματωμένη κεραία στο κρανίο του, ο Αlessio Aceti της Karspersky, ειδικός σε θέμα ασφαλείας και big Data, o Martin Wilckens της Deutsche Telecom, αλλά και από την ελληνική σκηνή η Μαρία Ευθυμίου και ο Θεοδόσης Τάσιος σε ένα ανατρεπτικό δίδυμο επί σκηνής, ο επικεφαλής της Lamda Development Οδυσσέας Αθανασίου και πετυχημένες ελληνικές εταιρείες όπως η Innoetics και η Moosend.

Το Disrupt Greece  τελεί υπό την αιγίδα του ΣΕΒ και έχει τη στήριξη των κυριότερων φορέων του οικοσυστήματος.

Executive partner του Disrupt Greece είναι η ΣΟΛ, η μεγαλύτερη εταιρεία ορκωτών ελεγκτών λογιστών στην Ελλάδα, που θα σχεδιάσει για τους φετινούς φιναλίστ του διαγωνισμού ένα πρόγραμμα πρακτικής και τεχνικής βοήθειας για τη συνολική οικονομική και αναπτυξιακή εικόνα του εγχειρήματός τους.

Το Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος είναι ο ακαδημαϊκός συνεργάτης του Disrupt Greece για το 2018 και στις εγκαταστάσεις του πραγματοποιείται φέτος το Bootcamp του μεγάλου διαγωνισμού επιχειρηματικότητας για την εκπαίδευση και την προετοιμασία των ομάδων που δήλωσαν συμμετοχή.

Περισσότερα

Βιομηχανία

Η Michelin και ο Ιαβέρης μαζί για την Oδική Aσφάλεια

H Michelin και η Σχολή Οδικής Συμπεριφοράς του Ιαβέρη ένωσαν τις δυνάμεις τους, με σκοπό να συνεισφέρουν στην προσπάθεια αντιμετώπισης του πολύ σημαντικού θέματος των τροχαίων ατυχημάτων στην Ελλάδα.

Η συνεργασία, που εντάσσεται στις δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Michelin Ελλάδας, ξεκίνησε στις αρχές του 2018 και έχει ήδη καταγράψει σημαντικά αποτελέσματα σε ό,τι αφορά στην ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση του κοινού, μέσα από ειδικά σεμινάρια, ψηφιακά μέσα αλλά και τα social media.

Με τη μεγάλη του εμπειρία στην οδική συμπεριφορά, ο Ιαβέρης προσφέρει εντελώς δωρεάν πολλά σεμινάρια ευαισθητοποίησης σε όλη την Ελλάδα, καθώς ανταποκρίνεται στις προσκλήσεις σχολείων, εταιρειών, του Στρατού και άλλων φορέων. Παράλληλα, μέσα από τους λογαριασμούς που διατηρεί στο Facebook αλλά και στην ιστοσελίδα της Σχολής Οδικής Συμπεριφοράς ενημερώνει διαρκώς το κοινό για τα θέματα της σωστής συμπεριφοράς στο δρόμο.

Η Michelin, ως η κορυφαία εταιρεία ελαστικών, υποστηρίζει τις δράσεις του Ιαβέρη με πλούσιο περιεχόμενο και χρήσιμες συμβουλές από τη διεθνή τεχνογνωσία της, για τον ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο που παίζουν τα ελαστικά στην ασφάλεια των οδηγών, των επιβατών αλλά και των πεζών.

«Τα ελαστικά είναι το Α και το Ω της ασφαλούς συμπεριφοράς του αυτοκινήτου μας, καθώς πρόκειται για το μοναδικό σημείο επαφής του αυτοκινήτου με το δρόμο – που σε μέγεθος δεν ξεπερνά την παλάμη του χεριού μας. Αν αυτά δεν είναι κατάλληλα και σε καλή κατάσταση, τότε η ασφάλειά μας μπαίνει σε τρομερό κίνδυνο. Μέσα από τις δράσεις μας, προσπαθούμε να πείσουμε τον κόσμο να ελέγχει πολύ τακτικά την πίεση και τη γενικότερη κατάσταση των ελαστικών και να τα αντικαθιστά σε αξιόπιστα σημεία πώλησης ελαστικών, με ποιοτικά προϊόντα, όταν παύουν να είναι ασφαλή. Το πρώτο εξάμηνο του 2018, οπότε και συμπορευόμαστε με τη Michelin, καταφέραμε να μιλήσουμε σε σχεδόν 17.000 συμπολίτες μας, ενώ πάνω από 100.000 έχουν δει τα ενημερωτικά άρθρα μας στο Facebook. Συνεχίζουμε δυναμικά να ενημερώνουμε και να ευαισθητοποιούμε, με σκοπό μας να περιορίσουμε τη ‘”γενοκτονία” που συντελείται στους δρόμους της πατρίδας μας, κάθε μέρα», δήλωσε ο Ιαβέρης.

Ο Αναστάσιος Πηγαδιώτης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Michelin Ελλάδας, τόνισε: «Η Οδική Ασφάλεια είναι προτεραιότητα για όλους εμας στη Michelin. Προσπαθούμε καθημερινά να ευαισθητοποιήσουμε το κοινό για αυτό το πολύ σημαντικό ζήτημα και να τους δείχνουμε τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να προστατέψουν τον εαυτό τους και τις οικογένειές τους. Τα τελευταία 61 χρόνια της συνεχούς και επιτυχημένης παρουσίας μας στην Ελλάδα, παραμένουμε πιστοί στη δέσμευσή μας να λειτουργούμε ως μία υπεύθυνη εταιρεία για την ελληνική κοινωνία. Σε αυτό το πλαίσιο, είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που μαζί με τον Ιαβέρη μπορούμε να προσφέρουμε τις γνώσεις και την πλούσια τεχνογνωσία που έχουμε αποκτήσει στον τομέα της κινητικότητας. Έτσι, συμβάλλουμε στη σωστή ενημέρωση των συμπολιτών μας σε όλη τη χώρα, αξιοποιώντας και τις μεγάλες δυνατότητες που μας προσφέρουν τα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας».

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ