Connect with us

Βιομηχανία

Eλληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο: 13o Ετήσιο Συνέδριο για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

13o-Ετήσιο-Συνέδριο-για-την-Εταιρική-Κοινωνική-Ευθύνη.png

Το Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο διοργανώνει το 13ο ετήσιο συνέδριο Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης με θέμα «ΑΛΛΑΓΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ ΣΤΑ ΔΙΟΚΗΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ: ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑΣ», στις 26 Οκτωβρίου 2015 στο ξενοδοχείο Athens Ledra.

Το 13ο ετήσιο συνέδριο ΕΚΕ αγγίζει την «καρδιά» της Εταιρικής Υπευθυνότητας: την εταιρική κουλτούρα. Η νοοτροπία, οι αξίες καθώς και τα εργαλεία που κάθε επιχείρηση διαθέτει καθορίζουν την πορεία της και τη διάθεσή της να αλλάξει προκειμένου να αναπτυχθεί. Ειδικότερα οι θεματικές του συνεδρίου περιλαμβάνουν:

  • Οι Βέλτιστες Πρακτικές ξεκινούν από τα Διοικητικά Συμβούλια των εταιριών: Πως χτίζεται η κουλτούρα εταιρικής βιωσιμότητας
  • Προς μία νέα έννοια της Αξίας
  • Integrated Reporting: Τι σημαίνει για την εταιρία μου

Συνεχίζοντας την επιτυχημένη πρωτοβουλία προώθησης άριστων πρακτικών μέσω του CSR Marketplace, έχουν προσκληθεί και θα φιλοξενηθούν και φέτος στο Συνέδριο εταιρίες και ΜΚΟ που θα παρουσιάσουν τις επιλεγμένες δράσεις τους, ενισχύοντας έτσι την αλληλεπίδραση και τη δικτύωση μεταξύ των συμμετεχόντων. Την εμπειρία τους από την εφαρμογή συγκεκριμένων πρακτικών και προγραμμάτων που υλοποιούν και συμμετέχουν, θα μεταφέρουν οι εκπρόσωποι επιχειρήσεων από τις εταιρίες AbbVie, Alpha Bank, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, Diageo, Ελληνικά Πετρέλαια, EY, Interamerican, Pfizer, Vodafone και από τις ΜΚΟ οι ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Περιβάλλοντος & Πολιτισμού, Salvation Army, και Σχεδία.

Το συνέδριο σας τοποθετεί στο κέντρο της συζήτησης και σας παρέχει τις πληροφορίες ώστε η βιωσιμότητα να αποτελέσει αξία και μοχλό ανάπτυξης, τόσο για τους απλούς ανθρώπους, όσο και για τις επιχειρήσεις και τη χώρα μας.

Το συνέδριο πραγματοποιείται με τη στήριξη του Ελληνικού Δικτύου για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη.

Για να μάθετε το αναλυτικό πρόγραμμα του συνεδρίου μπορείτε να πατήσετε εδώ

Χορηγοί: ALPHA BANK, VODAFONE, Υποστηρικτής: ΕΥ  Αρωγοί: ΑBBVIE, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, COCA-COLA ΤΡΙΑ ΕΨΙΛΟΝ, DIAGEO, ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ, INTERAMERICAN, METLIFE, ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ, PFIZER, SANOFI

Χορηγοί επικοινωνίας: Η Ναυτεμπορική, CSR Review, CSR Week, Global Sustain, SBC, Business Partners

Χορηγοί διαδικτυακής επικοινωνίας: Naftemporiki.gr, Businessnews.gr, CSRnews.gr, Epixeiro.gr

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

13# Δράση για το κλίμα

Hyundai: Σχεδιασμένο για ηλεκτροκίνηση το νέο Tucson

Το νέο Hyundai Tucson, αποτελεί το πρώτο μοντέλο της γκάμας της εταιρείας που θα εφοδιαστεί με έναν υψηλής απόδοσης κατανάλωσης καυσίμου 48V ήπιο υβριδικό κινητήρα – και ένα από τα πρώτα σε ολόκληρη την αυτοκινητοβιομηχανία – που διαθέτει τη νέα τεχνολογία και συμβάλλει στη δέσμευση της μάρκας για ένα πιο φιλικό περιβάλλον στο μέλλον.

Η παραγωγή του νέου compact SUV ξεκινάει το καλοκαίρι του 2018 και θα κυκλοφορήσει άμεσα στην ευρωπαϊκή αγορά. Το Nέο Tucson έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί στην Ευρώπη για να ανταποκρίνεται στα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας. Επιπρόσθετα της αναβαθμισμένης γκάμας κινητήρων, όλοι οι κινητήρες του πληρούν τα νέα πρότυπα εκπομπών ρύπων Euro 6d Temp. Το νέο Tucson προσφέρει επίσης ανανεωμένη σχεδίαση και ένα ευρύτερο φάσμα προηγμένων τεχνολογιών και χαρακτηριστικών ευκολίας για να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία του μοντέλου σε ολόκληρη την Ευρώπη, καθώς αποτελεί το best selling μοντέλο της Hyundai στην Ευρώπη τα έτη 2016 και 2017.

«Με το νέο ήπιο υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης για το best-selling μοντέλο μας, επεκτείνουμε περαιτέρω τη στρατηγική της εταιρείας για την ηλεκτροκίνηση, ώστε να προσφέρουμε τεχνολογίες φιλικές προς το περιβάλλον για ακόμα περισσότερους πελάτες», δήλωσε ο Andreas-Christoph Hofmann, Vice President Marketing & Product της Hyundai Motor Europe.

Εξοικονόμηση καυσίμου με μέγιστη οδηγική απόλαυση

Για πρώτη φορά ένα Hyundai, το νέο Tucson, εφοδιάζεται με ένα 48V ήπιο υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, το οποίο διατίθεται σε συνδυασμό με τον 2.0 λίτρων Diesel κινητήρα. Η τεχνολογία του σχεδιάστηκε για ηλεκτροκίνηση και περιλαμβάνει μια μπαταρία λιθίου-ιόντων 48-volt 0,44 kW / h, μία Mild Hybrid Starter Generator (MHSG), έναν μετατροπέα LDC (DC / DC χαμηλής τάσης) και ένα inverter. Η MHSG υποστηρίζει τον κινητήρα με ισχύ έως και 12 kW, μειώνοντας έτσι την κατανάλωση καυσίμου. Το σύστημα μεταβαίνει αυτόματα από τη λειτουργία «κινητήρα» στη λειτουργία «γεννήτριας». Η MHSG βοηθάει τον κινητήρα αποφορτίζοντας την μπαταρία και μειώνοντας το φορτίο του κινητήρα με μικρή επιτάχυνση ή παρέχοντας πρόσθετη ροπή στρέψης στον κινητήρα σε συνθήκες υψηλής επιτάχυνσης. Κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης και της πέδησης, η ενέργεια ανακτάται για να επαναφορτιστεί η μπαταρία. Με αυτό τον τρόπο, το σύστημα βελτιώνει σημαντικά την οικονομία καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων CO2 του κινητήρα χωρίς να θυσιάζει τη μέγιστη οδηγική απόλαυση.

Χάρη στο νέο σύστημα ηλεκτροκίνησης, οι πελάτες θα επωφεληθούν από το κόστος αγοράς και το μειωμένο κόστος μετακίνησης, που αφορά στην κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων CO2.

Με αυτή την τεχνολογία, η Hyundai στοχεύει στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων CO2 έως και 7% σε συνδυασμό με το χειροκίνητο κιβώτιο με μετατροπή σε NEDC*.
Ο κινητήρας Diesel 2.0lt είναι ο πιο ισχυρός στη γκάμα του νέου Tucson και αποδίδει 137 kW / 186 ίππους. Διατίθεται με τετρακίνηση και μπορεί να συνδυαστεί με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων ή προαιρετικά με το νέο αυτόματο 8-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων.

Την άνοιξη του 2019, η 48V υβριδική τεχνολογία θα είναι διαθέσιμη στο νέο Tucson με νέο πετρελαιοκινητήρα Smart Stream 1,6 λίτρων.

* Οι εκπομπές ρύπων CO2 και η κατανάλωση καυσίμου βασίζονται σε εσωτερικούς στόχους σύμφωνα με τους κανονισμούς WLTP και μετατρέπονται σε NEDC.

Περισσότερα

SDG's

Novartis Hellas: Έκθεση Εταιρικής Υπευθυνότητας 2016-2017

Στο 35% του κύκλου εργασιών της αποτιμά η Novartis τη συνεισφορά της στην ελληνική κοινωνία και οικονομία.

Το σταθερό προσανατολισμό της στις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης και την εστίασή της στους ασθενείς και εν γένει την ελληνική κοινωνία καταδεικνύουν τα στοιχεία και οι μετρήσεις που παρουσίασε η Novartis Hellas, στο πλαίσιο έκδοσης της Έκθεσης Εταιρικής Υπευθυνότητας 2016-2017, η οποία συντάχθηκε από την ΕΥ.

Πιστή στην αποστολή της να ανακαλύπτει νέους τρόπους βελτίωσης της ποιότητας ζωής των ανθρώπων καθώς και επέκτασης του προσδόκιμου επιβίωσης, η Novartis Hellas, έχει ενσωματώσει τις αρχές της Εταιρικής Υπευθυνότητας στον τρόπο λειτουργίας της, με συγκεκριμένες, μετρήσιμες πρωτοβουλίες που εστιάζουν σε δυο βασικούς πυλώνες δράσης: την επέκταση της πρόσβασης στην υγεία και την υπεύθυνη επιχειρηματική δραστηριότητα.

Ένα σημαντικό στοιχείο που προκύπτει είναι ότι κατά τη διετία 2016-2017, η Novartis Hellas επέστρεψε στην ελληνική κοινωνία και οικονομία το 35% του κύκλου εργασιών της. Ειδικότερα, η εταιρεία προχώρησε σε συνολικές επενδύσεις που ξεπερνούν τα 290 εκατ. ευρώ, μέσω δημοσιονομικής συνεισφοράς, μισθοδοσίας, έρευνας και ανάπτυξης, δωρεών, χορηγιών, κοινωνικών προγραμμάτων και καταβολής claw back και rebates.

Αντίστοιχα, οι επενδύσεις της εταιρείας για τη διεξαγωγή περισσότερων από 100 κλινικών μελετών με 5.500 ασθενείς, ξεπέρασαν τα 7,6 εκατ. ευρώ προάγοντας την επιστημονική καινοτομία και υποστηρίζοντας θέσεις εργασίας. Η εταιρεία, επιπλέον, συνεργάστηκε με ελληνικές φαρμακοβιομηχανίες για την προώθηση φαρμακευτικών σκευασμάτων, μέσα από επένδυση 36,5 εκατ. ευρώ, ενώ συνέχισε να ενισχύει την λειτουργία της ελληνικής εφοδιαστικής αλυσίδας, διατηρώντας το ποσοστό των έμμεσων αγορών από εγχώριους προμηθευτές στο 95,7% συνεισφέροντας περαιτέρω στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης.

Προσυπογράφοντας το δικαίωμα κάθε ανθρώπου στην υγεία, η εταιρεία υλοποίησε 3 κοινωνικά προγράμματα πρόληψης παρέχοντας 20 χιλιάδες δωρεάν διαγνωστικούς ελέγχους σε 17 περιοχές της χώρας, 5 εκστρατείες ευαισθητοποίησης για σημαντικά νοσήματα σε συνεργασία με επιστημονικές εταιρείες και συλλόγους ασθενών και 18 προγράμματα υποστήριξης ασθενών με σημαντικές ασθένειες (ογκολογικά, νευρολογικά και ρευματολογικά νοσήματα). Παράλληλα υποστήριξε το έργο 34 ενώσεων ασθενών, ενώ προχώρησε σε δωρεές φαρμάκων και στήριξη ερευνητικών έργων σε δημόσια νοσοκομεία, πανεπιστημιακά ιδρύματα και επιστημονικές εταιρείες. Αφουγκραζόμενη τις ανάγκες των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων η Νοvartis Hellas συνέδραμε το φιλανθρωπικό έργο ΜΚΟ, σωματείων και δομών, ενώ συνέβαλε στην αναβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας προσφέροντας υλικοτεχνικό εξοπλισμό σε ακριτικά σχολεία που παρουσιάζουν έλλειμμα υποδομών.

Η Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Novartis Hellas, Susanne Kohout, δήλωσε σχετικά: «Παρά τις προκλήσεις, καταφέραμε να παραμείνουμε εστιασμένοι στην αποστολή μας, να βοηθήσουμε τους Έλληνες ασθενείς να ζήσουν περισσότερο και με καλύτερη ποιότητα ζωής, με τρόπο βιώσιμο για την ελληνική κοινωνία και την εταιρεία μας. Είμαστε υπερήφανοι για το αποτύπωμά μας και με όχημα την καινοτομία, δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε το έργο μας».

«Για τη Novartis, η Εταιρική Υπευθυνότητα σχετίζεται πρωτίστως με την κάλυψη και διαχείριση των αναγκών και προσδοκιών των ασθενών και των φροντιστών τους, των ενώσεων ασθενών, των επαγγελματιών υγείας, της ακαδημαϊκής και επιστημονικής κοινότητας, των εργαζομένων, των συνεργατών, προμηθευτών και άλλων συμμετόχων, στο πλαίσιο της βιωσιμότητας. Ο συνδυασμός αξιοποίησης επιστημονικών εξελίξεων και υπεύθυνης στάσης βοηθά στην οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης με τα ενδιαφερόμενα μέρη και στη δημιουργία αξίας για την εταιρεία, τους ασθενείς  και την ευρύτερη κοινωνία. Αυτές οι σχέσεις εμπιστοσύνης είναι για όλους εμάς στη Novartis ύψιστης προτεραιότητας», ανέφερε η Φωτεινή Μπαμπανάρα, Eπικεφαλής Επικοινωνίας του ομίλου Novartis.

Στη φωτογραφία: Susanne Kohout, Πρόεδρος & Διευθύνουσα Σύμβουλος Novartis HELLAS, Γρηγόριος Ρομπόπουλος, Eπικεφαλής Ιατρικού Τμήματος, Μαριαλένα Κωνσταντινίδου, Eπικεφαλής Ιατρικού Τμήματος Oγκολογίας, Φωτεινή Μπαμπανάρα, Επικεφαλής Επικοινωνίας Ομίλου Novartis.

Περισσότερα

Βιομηχανία

Η UMBRO στηρίζει την ελληνική ομάδα mini ποδοσφαίρου

Για 5η συνεχόμενη χρονιά η UMBRO, παραμένοντας πιστή στο πάθος με το οποίο αντιμετωπίζει τον αθλητισμό, συνεργάζεται και στηρίζει εταιρίες που έχουν κοινές αξίες και όραμα με εκείνη.

Στο πλαίσιο αυτό την Παρασκευή 6 Ιουλίου έλαβε χώρα στα κεντρικά γραφεία της UMBRO στον Άλιμο η καθιερωμένη ετήσια επίσκεψη της ελληνικής ομάδας mini ποδοσφαίρου.

Σημειώνεται ότι η UMBRO στηρίζει την Gillette Unileague και βρίσκεται στο πλευρό της ελληνικής ομάδας mini ποδοσφαίρου.

Κατά την επίσκεψή τους, οι παίκτες είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά όλο τον αθλητικό εξοπλισμό της UMBRO και να ξεναγηθούν στην εταιρεία. Το κλίμα ήταν με τους παίκτες να έχουν ευχάριστη διάθεση, να φωτογραφίζονται και να συζητούν με το προσωπικό για τη μοναδική αυτή εμπειρία.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης παρουσιάστηκε επισήμως η νέα φανέλα της ελληνικής ομάδας mini ποδοσφαίρου, ενόψει της συμμετοχής της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SOCCA World Cup’’, το οποίο θα διεξαχθεί στη Λισαβόνα της Πορτογαλίας από τις 23 έως τις 29 Σεπτεμβρίου. Η παρουσίαση της φανέλας συνδυάστηκε με επίσημη συνέντευξη τύπου των χορηγών αλλά και του προπονητή και των 2 αρχηγών.

Ο προπονητής της ομάδας, Ανδρέας Ντρένοβα, δήλωσε τυχερός για το επίπεδο της οργάνωσης αλλά και της προετοιμασίας, ενώ σχολίασε ότι ο όμιλος με αντιπάλους την Πορτογαλία, την Τουρκία και την Παραγουάη είναι ιδιαίτερα αμφίρροπος, αλλά και ιδανικός προκειμένου η ομάδα να αναδείξει την αγωνιστική της ποιότητα και να προσπαθήσει να επιτύχει την πρόκριση στην επόμενη φάση.

Οι δυο αρχηγοί της ομάδας, Χρύσανθος Λευκαρίτης και Δημήτρης Καραβίδας, τόνισαν αρχικά ότι οι χορηγικές παροχές έχουν βοηθήσει σημαντικά την προετοιμασία. Πρόσθεσαν επίσης ότι η ελληνική ομάδα θα προσπαθήσει να διακριθεί στο SOCCA World Cup, ενώ σχολίασαν τα παιχνίδια της τύχης, η οποία έφερε ως αντιπάλους στην πρεμιέρα τους οικοδεσπότες Πορτογάλους.

Η UMBRO φανέλα της ομάδας άφησε θετικές εντυπώσεις, με σχεδιασμό σε 2 αποχρώσεις του μπλε. Ανάλογη είναι η σχεδίαση της κλασσικής λευκής φανέλας καθώς και αυτής των τερματοφυλάκων. Οι φανέλες που ντύνουν την ελληνική ομάδα σχεδιάστηκαν με βάση τις αξίες του brand, τον σεβασμό στον αγώνα και τις ευχές για τα όνειρα της ομάδας.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ