Connect with us

Ανά Κλάδο

Μια ανάσα πριν το «Navarino Challenge 2015»!

navarino-challenge-2

Όλα είναι έτοιμα για τη φετινή γιορτή του αθλητικού τουρισμού…

Το «Navarino Challenge» αναμένεται να υποδεχθεί ανθρώπους όλων των ηλικιών από την Ελλάδα και το εξωτερικό στις 11-13 Σεπτεμβρίου 2015 και να προσφέρει ένα πλήρες πρόγραμμα άθλησης και διασκέδασης!

Το ενδιαφέρον για την φετινή διοργάνωση ξεπερνά κάθε προσδοκία και οι συμμετέχοντες θα έρθουν στη Μεσσηνία και την Costa Navarino, από όλα τα μέρη της Ελλάδας (από την Θεσσαλονίκη μέχρι την Κρήτη) και του εξωτερικού (με συμμετοχές από χώρες όπως η Ελβετία, η Ουγγαρία και η Κύπρος).

Για πρώτη χρονιά μάλιστα, το «Navarino Challenge» θα «ταξιδέψει» με την κορυφαία αεροπορική εταιρεία Qatar Airways που συμμετέχει ως επίσημος αερομεταφορέας της διοργάνωσης.

Η Qatar Airways έχει τιμηθεί με τρεις από τις κορυφαίες διακρίσεις αεροπλοΐας στα ετήσια Παγκόσμια Βραβεία Αεροπορικών Εταιρειών Skytrax, κερδίζοντας τον τίτλο «Αεροπορική Εταιρεία της Χρονιάς» για τρίτη φορά. Πρόκειται για ένα εξαιρετικό επίτευγμα για μια αεροπορική εταιρεία που καταφέρνει να το επιτύχει τόσες πολλές φορές.

Για 2η συνεχή χρονιά αθλητές και διοργανωτές θα κινηθούν με την ασφάλεια και τους αποδοτικούς κινητήρες των αυτοκίνητων της Ford έχοντας στη διάθεση τους μια ολοκληρωμένη γκάμα μοντέλων από Ford Fiesta 1.0L και Fiesta ST μέχρι τα νέα Ford C-MAX, Mondeo, Focus ST αλλά και τα Transit Custom & Courier. Παράλληλα, τα αυτοκίνητα της διοργάνωσης θα κινηθούν με τα καύσιμα υψηλής ποιότητας ΒΡ Ultimate που είναι σχεδιασμένα ώστε να επιτρέπουν στον κινητήρα να λειτουργεί στο μέγιστο των δυνατοτήτων του.

g-polychronidisΤο «Navarino Challenge» προωθεί για 3η συνεχή χρονιά, μέσα από τις δράσεις του, το μήνυμα της ευαισθητοποίησης σχετικά με την παιδική παχυσαρκία και την καταπολέμησή της, μέσω της Μεσογειακής διατροφής, του υγιεινού τρόπου ζωής και της άσκησης. Το μήνυμα αυτό θα μεταφέρει και ο Χρυσός Παραολυμπιονίκης στο boccia, Γρηγόρης Πολυχρονίδης που θα συμμετάσχει για πρώτη χρονιά στο «Navarino Challenge» με τη στήριξη της Allianz, επίσημου χορηγού του «Navarino Challenge» και της Ελληνικής Παραολυμπιακής Επιτροπής.

Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να αθληθούν, μέσα από δραστηριότητες όπως: Τρέξιμο, Κολύμβηση, Ποδήλατο, Tae Kwon Do, Αναρρίχηση, Pilates και Πολεμικές Τέχνες!

Συγκεκριμένα το Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου, το γραφικό λιμάνι της Πύλου θα φιλοξενήσει μια μαγευτική κολυμβητική διαδρομή ανοιχτής θαλάσσης. Στην διαδρομή του ενός μιλίου (1,6χλμ) οι συμμετέχοντες θα μπορέσουν να κολυμπήσουν στο πλευρό των παγκόσμιων πρωταθλητών μας, του Σπύρου Γιαννιώτη και της Κέλλυς Αραούζου, ενώ στην διαδρομή του μισού μιλίου (0,8χλμ) οι μικρότεροι φίλοι θα αναλάβουν δράση! Αρωγός στην κολυμβητική ημέρα του «Navarino Challenge» είναι η κοινωνική μη-κερδοσκοπική πρωτοβουλία Safe Water Sports που θα αναλάβει την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κόσμου πάνω σε θέματα που σχετίζονται με την ασφάλεια και την πρόληψη ατυχημάτων κατά την διάρκεια των αθλητικών και ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων.

Την Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου, οι δρομείς, με αφετηρία το Navarino Dunes της Costa Navarino θα οδηγηθούν παραλιακά προς την Πύλο, ακολουθώντας το μονοπάτι που χάραξε ο Τηλέμαχος για να αναζητήσει τον Οδυσσέα στα Ομηρικά χρόνια και θα ανακαλύψουν την μυθική ομορφιά της Βοϊδοκοιλιάς. Στις 08:45 το πρωί θα δοθεί η εκκίνηση του Ημιμαραθωνίου (21,1χλμ.), στις 09:00 των 10χλμ., στις 09:15 των 5χλμ. (που περιλαμβάνει τρέξιμο & δυναμικό βάδισμα) ενώ η παιδική διαδρομή του 1χλμ. θα πραγματοποιηθεί στις 10:30.

Οι εγγραφές για το «Navarino Challenge», θα συνεχιστούν έως και την Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2015, μέσα από την επίσημη σελίδα της διοργάνωσης ή εναλλακτικά μέσω του Viva.gr ηλεκτρονικά και σε 150 φυσικά σημεία σε όλη την Ελλάδα (Σημεία Viva / The Mall Athens, Καταστήματα Public, Παπασωτηρίου, Ιανός, Seven Spots, Reload Stores, Media Markt).

Η διοργάνωση πραγματοποιείται υπό την Aιγίδα του Τμήματος Επιστήμης Διαιτολογίας – Διατροφής του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου και του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού με την υποστήριξη της Costa Navarino και του The Westin Resort Costa Navarino και την στήριξη των Δήμων Πύλου-Νέστορος και Τριφυλίας. Φέτος, οι δράσεις του «Navarino Challenge» έχουν ενταχθεί στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Αθλητισμού (7-13 Σεπτεμβρίου 2015).

navarino-challenge

Επίσημος Χορηγός: Allianz Ελλάδος

Επίσημος Αερομεταφορέας: Qatar Airways

Επίσημοι Υποστηρικτές: Ελληνικά Καύσιμα Α.Ε.Ε., Ford Motor Ελλάς, Φυσικό Μεταλλικό Νερό «Βίκος», GoPro, Navarino Icons

Αρωγοί: Σύλλογος Δρομέων Υγείας Μεσσηνίας, Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Τουριστικής Ανάπτυξης Πύλου, Ναυτικός Αθλητικός Σύλλογος Πύλου «Νέστωρ», Explore Messinia, Promopark, Aqua Divers Club, Digitribe Mediahouse, Drakos Digital, Navarino Outdoors, Safe Water Sports, NJV Athens Plaza, Εστιατόριο Ποσειδωνία, Lifeguard Hellas Training Center, Εστιατόριο ΘάΜα, Alpha (Άθλημα ΑΕΒΕ), Dole

Επίσημο Ταξιδιωτικό Γραφείο: The Travel Company Experts

Αποκλειστικός Αναμεταδότης: Novasports

Στρατηγικός Τηλεοπτικός Συνεργάτης: National Geographic Channel

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

SDG's

11η Έκθεση Εταιρικής Υπευθυνότητας WIND με 20 δεσμεύσεις

Με νέα στρατηγική που περιλαμβάνει “20 δεσμεύσεις για το 2020’’ η WIND υλοποιεί με συνέπεια την 16ετή στρατηγική της για την εταιρική υπευθυνόητα με κύριο μέλημα τη διαρκή βελτίωση της επίδρασής της στην Κοινωνία, τους Ανθρώπους, το Περιβάλλον, τους Πελάτες και την Οικονομία.

H εταιρεία δημοσίευσε την έκθεσή της με μία ξεχωριστή βιωματική εμπειρία εθελοντισμού σε συνεργασία με την Ethelon ετοιμάζοντας 1.000 πακέτα φαγητού για το Κέντρο Ημερήσιάς Υποδοχής Αστέγων της οργάνωσης Praksis στην Αθήνα. Η ενεργή συμμετοχή στη δωρεά είχε στόχο να εμπνεύσει τον εθελοντισμό, αξία που διαπνέει το μεγαλύτερο μέρος των κοινωνικών δράσεων της WIND σε επίπεδο Εταιρικής Υπευθυνότητας και ενισχύει τη διάδοση του μηνύματος της κοινωνικής προσφοράς και αλληλεγγύης προς τον συνάνθρωπο… μία έμπρακτη εφαρμογή της συνδεσιμότητας.

Εξάλλου, σημείο αναφοράς της Έκθεσης, όπως αναφέρουν τα στελέχη της εταιρείας, είναι ο όρος “connectivity”. Σαν μια κλωστή, ένα λεπτό νήμα, καθένας από την ομάδα της WIND με τις πράξεις του συνδέει και συνδέεται με τους Ανθρώπους, το Περιβάλλον, την Κοινωνία, τους Πελάτες και την Οικονομία δημιουργώντας ένα μεγάλο δίκτυο που συνεχώς επεκτείνεται και εξελίσσεται για να προσφέρει το αγαθό της επικοινωνίας και της συνδεσιμότητας στον ψηφιακό κόσμο απ’ άκρη σε άκρη σε όλη την Ελλάδα.

Νέα στρατηγική, ‘’20 Δεσμεύσεις για το 2020’’  

Η νέα στρατηγική που χαράζει η WIND –η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που υιοθετεί μία παγκόσμια προσέγγιση- αποτελείται από 20 δεσμεύσεις για το 2020 στο πλαίσιο της μακροχρόνιας δέσμευσής της για διαρκή συνεισφορά στην ελληνική κοινωνία και οικονομία με όρους βιώσιμης ανάπτυξης, εναρμονιζόμενη πλήρως με την Ατζέντα των Ηνωμένων Εθνών ως το 2030 (SDGs).

Mε την θέσπιση των 20 στόχων η WIND δεσμεύεται μέχρι το 2020 για:

τη διαρκή εκπαίδευση των ανθρώπων της, για την ισορροπημένη εργασιακή σχέση και για την ευκαιρία σε περισσότερες γυναίκες να αναλαμβάνουν θέσεις υψηλής διοικητικής ευθύνης.

τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της μέσω της μείωσης των εκπομπών και της κατανάλωσης ενέργειας, της μείωσης των αποβλήτων που καταλήγουν σε χώρους υγειονομικής ταφής και της δημιουργίας του πρώτου κλιματικά ουδέτερου καταστήματός

τη δημιουργία ενός ασφαλούς περιβάλλοντος πλοήγησης για τα παιδιά, μέσω του προγράμματος kids@safety και τον ψηφιακό μετασχηματισμό απομακρυσμένων νησιών μέσω του προγράμματος «Ερχόμαστε Κοντά»

την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας και τη συνεργασία της με εγχώριους προμηθευτές, αξιοποιώντας το ανθρώπινο δυναμικό και τις πρώτες ύλες της χώρας και τις συνεχείς επενδύσεις στις πιο σύγχρονες τεχνολογίες με στόχο την προσφορά  μιας εξαιρετικής εμπειρίας επικοινωνίας στους συνδρομητές.

Όπως σημειώνει στον πρόλογο της 11ης ετήσιας Έκθεσης Εταιρικής Υπευθυνότητας ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της WIND Ελλάς, Νάσος Ζαρκαλής: “H στρατηγική μας για την Εταιρική Υπευθυνότητα ξεδιπλώνεται με μια σειρά από δράσεις που αγγίζουν άμεσα και θετικά την ελληνική κοινωνία, όπως οφείλει να κάνει η WIND ως μία από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις της χώρας, με κρίσιμο οικονομικό και κοινωνικό αποτύπωμα’’.

Στη φωτογραφία: Κωσταπάνος Μηλιαρέσης – Co-Founder, CEO and BoD member Ethelon, Μαρί ΧάλακαΔιευθύντρια Ανεύρεσης Πόρων της PRAKSIS και ο Γιώργος Τσαπρούνης–  Διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων WIND Ελλάς

Περισσότερα

17# Συνεργασία για τους Στόχους

Visa: Στηρίζει “Το Χαμόγελο του Παιδιού” με Εθνική και Κωτσόβολο

Την στήριξη του πανελλαδικού έργου του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού», ανακοίνωσε η Visa σε συνεργασία με την Εθνική Τράπεζα και τον Κωτσόβολο.

Ειδικότερα, για πρώτη φορά σε σαράντα καταστήματα Κωτσόβολος πανελλαδικά, εγκαθίστανται τερματικά μηχανήματα POS, όπου με ένα απλό άγγιγμα της κάρτας όλοι θα μπορούν να στηρίξουν «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και τα παιδιά, που πραγματικά το έχουν ανάγκη.

Η δωρεά μέσω ανέπαφων συναλλαγών είναι πολύ απλή. Το ειδικό τερματικό POS θα βρίσκεται δίπλα από κάθε ταμείο των καταστημάτων, με μοναδική αποστολή την αποδοχή χρημάτων με αποκλειστικό αποδέκτη τον Οργανισμό «Το Χαμόγελο του Παιδιού». Τα συγκεκριμένα τερματικά θα λειτουργούν ανεξάρτητα από τα υπόλοιπα ήδη υπάρχοντα μηχανήματα για ηλεκτρονικές πληρωμές. Ακουμπώντας τις ανέπαφες Visa κάρτες στο νέο τερματικό θα πραγματοποιείται απευθείας δωρεά 2 ευρώ στον Οργανισμό, με την παράλληλη έκδοση ανάλογης απόδειξης

“Είμαστε χαρούμενοι που συνεργαζόμαστε με την Εθνική Τράπεζα και τον Κωτσόβολο για την υποστήριξη του πολύτιμου έργου του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού». Με την χρήση της τεχνολογίας ελπίζουμε να συγκεντρώσουμε δωρεές πιο εύκολα”, δήλωσε ο Νίκος Καμπανόπουλος, γενικός διευθυντής της Visa για Ελλάδα, Βουλγαρία και Κύπρο ενώ η Νέλλη Τζάκου – Λαμπροπούλου, γενική διευθύντρια Λιανικής Τραπεζικής, της Εθνικής επισήμανε ότι μία από τις θεμελιώδεις αξίες της Τράπεζας, σε όλη τη διάρκεια της πορείας της είναι η συνεισφορά της στην πρόοδο και ευημερία της ελληνικής κοινωνίας. “Ο καθένας από εμάς θα μπορεί να προσφέρει 2 ευρώ με τη χρήση της πιστωτικής ή χρεωστικής του κάρτα και να συμβάλει στην φροντίδα των παιδιών που μας έχουν ανάγκη”, πρόσθεσε ενώ από την πλευρά του ο Γιάννης Βασιλάκος, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Κωτσόβολος – Dixons South East Europe, επισήμανε ότι η ισχύς εν τη ενώσει μπορεί να αλλάξει τον κόσμο μας προς το καλύτερο. “Αποτελεί χρέος των μεγάλων εταιρειών να προσφέρουν συστηματικά προς την κοινωνία και να δημιουργούν αυτήν την κουλτούρα, τόσο στους εργαζομένους τους, όσο και στους πελάτες τους…”, τόνισε.

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

IΣΑ: Αποστολή του Ιατρείου Κοινωνικής Αποστολής στη Σκύρο

Κοντά στους κατοίκους της νησιωτικής Ελλάδας, βρέθηκαν οι εθελοντές του Ιατρείου Κοινωνικής Αποστολής, καθώς κλιμάκιο του Ιατρείου, μετέβη στις 23 Ιούνιου, σε αποστολή κοινωνικής αλληλεγγύης στη Σκύρο, με τη συμμετοχή γιατρών όλων των ειδικοτήτων.

Ειδικότερα, το κλιμάκιο αποτελείτο από τους κ.κ. Νίκο Καλλιακμάνη παθολόγο, Θωμά Ριζόπουλο Καρδιολόγο, Ιωάννη Κονιδάρη χειρουργό αγγειολόγο, Ελένη Μελιάδου παιδίατρο, Ιζόλδη Χατζηγιάννη ορθοπεδικό, Κάτωνα Νομικό Δερματολόγο, Μαρία Παλιατσέα ακτινολόγο, Δημήτρη Δημητρίου ουρολόγο, Μαρία Παιδονόμου βιοπαθολόγο και Άννα Παπαπροκοπίου φαρμακοποιό.

Επίσης σημαντική ήταν η συμβολή του Μηλτιάδη Χατζηγιαννάκη ΩΡΛ και πρώην Δημάρχου Σκύρου. Στο Πολυδύναμο Ιατρικό Κέντρο Σκύρου προσήλθαν και εξετάστηκαν 320 ασθενείς, ενώ έγιναν 51 απεικονιστικές εξετάσεις.

Σχολιάζονται το θέμα, ο πρόεδρος του ΙΣΑ Γ.Πατούλης ανέφερε μεταξύ άλλων: «Το Ιατρείο Κοινωνικής Αποστολής είναι δίπλα στο συνάνθρωπο που έχει ανάγκη. Παλεύουμε για να στηρίξουμε τις δομές του Δημόσιου Συστήματος Υγείας που καταρρέουν από την οικονομική κρίση και τις αποτυχημένες πολιτικές και δεν μπορούν πλέον να ανταποκριθούν στις ανάγκες των πολιτών. Όλα αυτά τα χρόνια έχουμε φτάσει στο τελευταίο άκρο της Ελλάδας. Οι εθελοντές του Ιατρείου προσέφεραν τις υπηρεσίες τους σε αποστολές που προϋπόθεταν πολύ προσωπικό χρόνο και κόπο και και για τη σημαντική αυτή συμβολή τους, ο ΙΣΑ τους ευχαριστεί θερμά».

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ