Νέα καπάκια από την Coca-Cola στην Ελλάδα για ευκολότερη ανακύκλωση

Date:

Share post:

Η Coca-Cola στην Ελλάδα (Coca-Cola Τρία Έψιλον και Coca-Cola Hellas), πιστή στο όραμά της «Για Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα», συνεχίζει να στηρίζει την εθνική προσπάθεια για αύξηση των ποσοστών ανακύκλωσης και υιοθετεί το νέο μη αποσπώμενο καπάκι σε όλα τα αναψυκτικά, ροφήματα και χυμούς που περιλαμβάνονται στο χαρτοφυλάκιό της. Με τον νέο σχεδιασμό, η εταιρεία εφαρμόζει την Ευρωπαϊκή Οδηγία και τη σχετική ελληνική νομοθεσία έναν χρόνο νωρίτερα από το 2024 που προβλέπουν οι αντίστοιχες προθεσμίες.

Πλέον, 256 εκατομμύρια καπάκια στις πλαστικές συσκευασίες των αναψυκτικών της Coca-Cola Hellas και του χαρτοφυλακίου των χυμών της Coca-Cola Τρία Έψιλον σε ετήσια βάση θα είναι μη αποσπώμενα. Με άλλα λόγια, το καπάκι θα παραμένει προσαρτημένο στο δαχτυλίδι ασφαλείας του μπουκαλιού, με στόχο ένα τέλειο άνοιγμα. Έτσι, μετά τη χρήση απορρίπτεται ολόκληρη η συσκευασία με εύκολο τρόπο στους κάδους ανακύκλωσης.

Με στόχο την εξοικείωση των καταναλωτών με τα νέα μη αποσπώμενα καπάκια, η εταιρεία κυκλοφορεί τη νέα καμπάνια με τίτλο «Για Πάντα Μαζί». Η καμπάνια αυτή έρχεται να εκπαιδεύσει τους πολίτες ως προς την ορθή χρήση και ανακύκλωση της νέας συσκευασίας. Για την Coca-Cola στην Ελλάδα, η αλλαγή της στάσης των πολιτών απέναντι στα απορρίμματα είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την αύξηση των εθνικών ποσοστών συλλογής και ανακύκλωσης κι έτσι διαχρονικά υλοποιεί εκστρατείες επικοινωνίας και εκπαίδευσης γύρω από την κυκλική οικονομία.

Η υιοθέτηση των νέων μη αποσπώμενων καπακιών συμβάλλει στην ευρύτερη στρατηγική της Coca-Cola στην Ελλάδα για ένα πιο βιώσιμο μέλλον. Υπενθυμίζεται ότι, από το 2022 η εταιρεία έχει λανσάρει την πρωτοποριακή συσκευασία KeelClip™, η οποία καταργεί την πλαστική μεμβράνη σε όλες τις πολυσυσκευασίες αλουμινίου. Παράλληλα, πρωτοβουλίες που θέτουν τη συνεργασία στο επίκεντρο, αποτελούν για την Coca-Cola στην Ελλάδα το βέλτιστο όχημα για αύξηση των ποσοστών ανακύκλωσης στη χώρα. Έτσι, από το 2018 υλοποιεί την κοινωνική πλατφόρμα Zero Waste Future, μέσω της οποίας μέχρι σήμερα έχουν συλλεχθεί 2.200 τόνοι ανακυκλώσιμων υλικών. 

Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, η αλλαγή, που ξεκίνησε από το χαρτοφυλάκιο των χυμών της Coca-Cola Τρία Έψιλον τον Νοέμβριο του 2022, συνεχίζεται με την Coca-Cola Regular 4x500ml + 1.5L στα καταστήματα MyMarket, ενώ σταδιακά μέχρι το τέλος Μαρτίου, τα νέα μη αποσπώμενα καπάκια θα έχουν εφαρμοστεί σε όλες τις πλαστικές συσκευασίες των αναψυκτικών (Coca-Cola, Fanta, Sprite, Schweppes, Fuzetea, Powerade).

Related articles

Enel Green Power Hellas: Χρονιά διαφορετικότητας και συμπερίληψης

Η Enel Green Power Hellas όρισε τη σεζόν 2022 -2023 ως Χρονιά Διαφορετικότητας και Συμπερίληψης υλοποιώντας μια σειρά από πρωτοβουλίες.

Eurolife FFH: Πρόγραμμα «ΜΑΜΑ» του SolidarityNow

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλες τις οικογένειες, εγκυμονούσες και νέους γονείς από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.

7 βραβεύσεις για τα METRO Cash & Carry στα Loyalty Awards 2023

Τα βραβεία αναγνωρίζουν τη διαχρονική δέσμευση των METRO Cash & Carry για δημιουργία καινοτόμων υπηρεσιών και προγραμμάτων.

Oι νικητές του Βραβείου Τέχνης Ιδρύματος Γ. & Α. Μαμιδάκη 2023

Από το 2019 ο θεσμός του Βραβείου Τέχνης υποστηρίζει σύγχρονους δημιουργούς προσφέροντάς τους την ευκαιρία να δημιουργήσουν για τη συλλογή του Ιδρύματος.
Skip to content