Connect with us

Ελλάδα

Ολοκληρώθηκε ο πρώτος χρόνος λειτουργίας του προγράμματος START Project

Με αφορμή τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του START Project, του προγράμματος που τρέχει η μη κερδοσκοπική οργάνωση Social Innov σε συνεργασία με τον Δήμο Αθηναίων και την υποστήριξη της Microsoft Hellas στο ιστορικό κέντρο της Λέλας Καραγιάννη, παρουσιάστηκαν σε ειδική εκδήλωση τα πολύ σημαντικά αποτελέσματα που επιτεύχθηκαν ήδη από την πρώτη χρονιά. Μαθήματα ψηφιακών δεξιοτήτων, άνθρωποι όλων των ηλικιών και των εθνικοτήτων, ειδικά workshops είναι μόνο κάποια από τα χαρακτηριστικά του Start Project που συνέθεσαν την επιτυχία του, ενώ τα πολύ σημαντικά βήματα που ανακοινώθηκαν για την επόμενη μέρα, αποδεικνύουν τη διάθεση για ενίσχυση και εξέλιξη της σημαντικής αυτής πρωτοβουλίας.


Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, μέσα στο 2018 περισσότερα από 2.500 άτομα ανέπτυξαν τις ψηφιακές τους δεξιότητες, δωρεάν, συμμετέχοντας σε 250 workshops και μαθήματα, ενώ μέχρι και σήμερα 4.000 άνθρωποι έχουν συμμετάσχει στο πρόγραμμα. Βάσει των στοιχείων, το 50% περίπου των συμμετεχόντων αφορούσε σε άτομα ηλικίας άνω των 50 ετών, γεγονός που αναδεικνύει και έναν από τους βασικούς σκοπούς του προγράμματος: την ισότιμη πρόσβαση στην τεχνολογία, χωρίς διακρίσεις. Φέτος, το πρόγραμμα έχει ήδη εμπλουτιστεί με νέες θεματικές ενότητες και δράσεις, ενώ τα επόμενα βήματα θα συμπεριλαμβάνουν την αξιοποίηση περισσότερων ψηφιακών εργαλείων προς μάθηση, με στόχο να συμβάλλουν στη μείωση της ανεργίας στη χώρα μας. Επιπλέον, στα σχέδια του 2019 περιλαμβάνονται η επέκταση λειτουργίας του προγράμματος και το βράδυ, το σχολείο Τεχνητής Νοημοσύνης και η Ημέρα Πρακτικής. Με αφορμή την εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε, ο Δήμαρχος Αθηναίων, κ. Γιώργος Καμίνης δήλωσε σχετικά: «Όταν τον Ιανουάριο του 2018 ανακοινώσαμε τον Οδικό Χάρτη για την ψηφιακή Αθήνα, πρώτο μας μέλημα ήταν το πώς θα μπορέσουμε να εξοικειώσουμε τους κατοίκους της πόλης με τα νέα εργαλεία της ψηφιακής τεχνολογίας. Στο δικό μου μυαλό ως απόλυτη προτεραιότητα είχα κυρίως τους ανθρώπους της τρίτης ηλικίας, πολλοί από τους οποίους βρίσκονται απομονωμένοι κοινωνικά, και αυτό θα τους άνοιγε μία νέα πόρτα στο σύγχρονο κόσμο».


Από την πλευρά της η CEO της Microsoft για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, κα. Πέγκυ Αντωνάκου, τόνισε: «Ξεκινήσαμε το πρόγραμμα START με το Δήμο Αθηναίων έχοντας βαθιά πίστη ότι όλοι οι συμπολίτες μας έχουν δικαίωμα σε ψηφιακή γνώση. Είναι μεγάλη μας χαρά ένα χρόνο μετά να βλέπουμε πως η οικία της Λέλας Καραγιάννη έχει πραγματικά μεταμορφωθεί σε μία κυψέλη γνώσεων εκπαιδεύοντας καθημερινά χιλιάδες συμπολίτες μας χωρίς διακρίσεις.» Και συμπλήρωσε: «Από ένα κτίριο μπορεί να αλλάξει μία γειτονιά. Από μία γειτονιά μια πόλη και από μια πόλη μία χώρα ολόκληρη.» Σε μια Αθήνα που μετασχηματίζεται σε έξυπνη πόλη, κανείς δεν μένει πίσω, και σε έναν κόσμο, όπου η τεχνολογία εξελίσσεται πιο γρήγορα από ποτέ, επιβεβαιώνεται για ακόμα μια φορά ότι η σύμπραξη μη κερδοσκοπικών οργανώσεων, ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, μπορεί να φέρει εντυπωσιακά αποτελέσματα.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ελλάδα

ΙΟΑΣ: Οδηγός για οδηγούς της 3ης ηλικίας



Δεν είναι εύκολο να δοθεί ένας σαφής ορισμός για το ποιοι θεωρούνται ηλικιωμένοι χρήστες του οδικού δικτύου. Συχνά η ηλικία συνταξιοδότησης (65+) χρησιμοποιείται ως εναρκτήρια ηλικία, ενώ άλλες φορές μπορεί να είναι και η ηλικία των 50+. Καθώς ο μέρος όρος ηλικίας αυξάνεται συνεχώς και τα άτομα εμφανίζουν καλύτερη υγεία, το κατώτερο όριο ηλικίας για την ομάδα των μεγαλύτερων σε ηλικία χρηστών της οδού σήμερα βρίσκεται περίπου στην ηλικία των 75 ετών. Ωστόσο, με τη χρήση άκαμπτων ορίων ηλικίας δεν λαμβάνεται υπόψη το γεγονός ότι η γήρανση είναι μια διαδικασία που δεν αρχίζει στην ίδια ηλικία για όλους και δεν εξελίσσεται με τον ίδιο ρυθμό. Μπορεί να υπάρχουν μεγάλες διαφορές στις ικανότητες οδήγησης μεταξύ ατόμων της ίδιας ηλικίας, καθώς και στις σωματικές και πνευματικές τους ικανότητες. Είναι πολύ πιθανό κάποιος 80χρόνος να είναι σε καλύτερη κατάσταση από ό, τι κάποιος 40 ετών.

Τροχαία δυστυχήματα & ηλικιωμένοι χρήστες του οδικού δικτύου

Οι ηλικιωμένοι (> 64 ετών) αποτελούν μέρος της ευάλωτης ομάδας χρηστών του οδικού δικτύου, καθώς διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο σοβαρού τραυματισμού και θανάτου σε τροχαίο συμβάν, κυρίως λόγω της μεγαλύτερης σωματικής τους ευπάθειας, και διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο και ως πεζοί.

Ειδικότερα, το ποσοστό συμβάντων ανά όχημα/χλμ. για τους μεγαλύτερους σε ηλικία οδηγούς είναι υψηλότερο σε σύγκριση με τους νεότερους. Οι οδηγοί αυτοί αντιμετωπίζουν σοβαρότερες συνέπειες από ένα συμβάν, και, τέλος, ευθύνονται για τα περισσότερα από τα τροχαία συμβάντα στα οποία εμπλέκονται (SWOV, 2005). Η γήρανση του παγκόσμιου πληθυσμού εντείνει τη σοβαρότητα του προβλήματος, καθώς ο αριθμός των ατόμων ηλικίας άνω των 65 ετών αναμένεται να διπλασιαστεί μέχρι το 2050, ενώ ακόμη μεγαλύτερη αύξηση αναμένεται για τα άτομα άνω των 80 ετών (ΟΟΣΑ, 2001).

Στην Ευρώπη παρατηρείται μια αύξηση στο Μ.Ο. ηλικίας των θυμάτων τροχαίων δυστυχημάτων. Παρόλο που το 2017 το 34% των θυμάτων ήταν ηλικίας 25-49 ετών, το 49% ήταν ηλικίας άνω των 50. Ενώ το 2010 το 18% των θυμάτων τροχαίων θεωρούνταν ηλικιωμένοι, το 2017 ο αριθμός αυτός έφτασε το 28%. Στην Ελλάδα, το 26% των θανόντων σε τροχαία δυστυχήματα για το 2017 είναι 65+ , ενώ στην κατηγορία των πεζών το 59% είναι ηλικιωμένοι (EΛΣΤΑΤ, 2017).

Χαρακτηριστικά οδηγών της Τρίτης Ηλικίας

Λειτουργικοί περιορισμοί

Καθώς οι άνθρωποι γερνούν, εμφανίζονται λειτουργικοί περιορισμοί και διαταραχές, όπως μειωμένες οπτικές ή ακουστικές ικανότητες, αυξημένοι χρόνοι αντίδρασης, δυσκολίες προσοχής και άνοια. Η μειωμένη κινητικότητα αφορά στην επιβράδυνση των κινήσεων, στη μείωση της μυϊκής δύναμης, στη μείωση του συντονισμού και στην ιδιαίτερα έντονη μείωση της ικανότητας προσαρμογής σε ξαφνικές αλλαγές στη σωματική θέση. Αυτή η τελευταία πτυχή είναι ιδιαίτερα σημαντική για τους ποδηλάτες και τους πεζούς, αλλά και για όσους χρησιμοποιούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Σωματική ευαλωτότητα

Οι μεγαλύτεροι σε ηλικία οδηγοί είναι σωματικά πιο ευάλωτοι: οι τραυματισμοί τους είναι σοβαρότεροι σε περίπτωση σύγκρουσης με την ίδια δύναμη πρόσκρουσης και ο ρυθμός θνησιμότητας είναι περίπου τριπλάσιος για ένα άτομο 75 ετών σε σχέση με ένα 18χρονο. Γι’ αυτόν το λόγο, οι μεγαλύτερης ηλικίας πεζοί ή ποδηλάτες αντιμετωπίζουν σοβαρότερες συνέπειες σε περίπτωση τροχαίου συμβάντος. Προστατευτικές συσκευές, όπως κράνη για ποδηλάτες και αναβάτες (ελαφρών) μοτοποδηλάτων, ζώνες ασφαλείας και αερόσακοι για τους οδηγούς, μπορούν να περιορίσουν τη σοβαρότητα της βλάβης. Διάφορες μελέτες και έρευνες σύγκρουσης έδειξαν ότι οι μεγαλύτερη σε ηλικία οδηγοί έχουν ιδιαίτερα προβλήματα με τη στροφή αριστερά στις διασταυρώσεις. Σε γενικές γραμμές, οι διασταυρώσεις είναι περίπλοκες καταστάσεις κυκλοφορίας που συνεπάγονται πίεση χρόνου και την ανάγκη διαίρεσης της προσοχής μεταξύ διαφόρων καθηκόντων. Διάφοροι αισθητηριακοί, αντιληπτικοί, γνωστικοί και κινητικοί περιορισμοί, που αποτελούν μέρος της φυσιολογικής διαδικασίας γήρανσης και διαταραχών που σχετίζονται με την ηλικία, ευθύνονται για τα παραπάνω προβλήματα της Τρίτης Ηλικίας (SWOV, 2005).

Τι μπορεί να βελτιώσει την ασφάλεια των ηλικιωμένων οδηγών ;

Οι λειτουργικοί περιορισμοί και οι διαταραχές που σχετίζονται με την ηλικία δεν οδηγούν αυτομάτως σε μη ασφαλή κυκλοφοριακή συμπεριφορά. Ορισμένες συμπεριφορές μπορούν να μειώσουν τους κινδύνους, όπως το να γνωρίζει κάποιος τους προσωπικούς περιορισμούς του και τις δυσκολίες του ή να οδηγεί π.χ. όταν οι δρόμοι έχουν λιγότερη κίνηση, να αποφεύγει να οδηγεί νύχτα ή σε άσχημες καιρικές συνθήκες. Επιπλέον, η μεγαλύτερη οδηγική τους εμπειρία μπορεί να βοηθήσει σε κάποιες καταστάσεις, καθώς και το γεγονός ότι πλέον δεν ενδίδουν σε επικίνδυνες συμπεριφορές (αυξημένη ταχύτητα, οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, κλπ.) και τηρούν συχνότερα τον Κ.Ο.Κ. (Brouwer & Davidse, 2002). Σημαντικό επίσης είναι να γίνονται τακτικά έλεγχοι των μεγαλύτερων σε ηλικία ατόμων όσον αφορά στην ικανότητά τους να οδηγούν. Η δημιουργία υποδομών που λαμβάνουν υπόψιν τις ανάγκες και τους περιορισμούς των ηλικιωμένων είναι επίσης σημαντική, όπως και οι αντίστοιχες προσαρμογές στα οχήματα. Πολύ σημαντικός είναι και ο ρόλος της εκπαίδευσης, όπου οι ηλικιωμένοι θα ενημερώνονται για τους περιορισμούς που επέρχονται λόγω ηλικίας, τι χρειάζεται ώστε να οδηγούν με ασφάλεια για τους ίδιους και τους άλλους χρήστες της οδού καθώς και ποιοι εναλλακτικοί τρόποι μετακίνησης υπάρχουν.

Παρακάτω ακολουθούν ορισμένες συμβουλές για τους οδηγούς μεγαλύτερης ηλικίας:

  • Προσπάθεια διατήρησης, μέσω δραστηριοτήτων, καλής σωματικής και πνευματικής κατάστασης
  • Τακτικοί προληπτικοί ιατρικοί έλεγχοι σε σχέση και με την οδηγική ικανότητα
  • Έγκαιρη αντιμετώπιση των ιατρικών παθήσεων πριν αυτές επιδεινωθούν και δημιουργήσουν νέα προβλήματα
  • Ενημέρωση για πιθανές παρενέργειες της φαρμακευτικής αγωγής κατά την οδήγηση
  • Αποφυγή κατανάλωσης αλκοόλ με ταυτόχρονη λήψη φαρμάκων
  • Διατήρηση μεγαλύτερων αποστάσεων από τα προπορευόμενα οχήματα ως αντιστάθμισμα των μειωμένων αντανακλαστικών
  • Μείωση των πηγών απόσπασης της προσοχής
  • Αποφυγή πραγματοποίησης μεγάλων διαδρομών λόγω μειωμένων αντοχών
  • Περιορισμός της οδήγησης κατά τις νυχτερινές ώρες σε περίπτωση προβλημάτων όρασης
  • Παράδοση του διπλώματος οδήγησης από τα πρώτα κιόλας σημάδια ανεπαρκούς ικανότητας στην οδήγηση

Τι προβλέπει η Ελληνική Νομοθεσία σχετικά με την ισχύ των διπλωμάτων οδήγησης

Σύμφωνα με την πρόσφατη εγκύκλιο για την τροποποίηση του Κ.Ο.Κ. και όσον αφορά τους μεγαλύτερους σε ηλικία οδηγούς, και συγκεκριμένα άνω των 74 χρόνων, ισχύουν τα εξής:

-Πρέπει να ανανεώσουν το δίπλωμά τους αποδεικνύοντας πως και ξέρουν να οδηγούν και να παρκάρουν αλλά και έχουν τα αντανακλαστικά για σωστή πορεία κοκ.

-Οι μεγαλύτερης ηλικίας οδηγοί θα πρέπει να δώσουν ξανά εξετάσεις για δίπλωμα οδήγησης μόλις συμπληρώσουν το 74ο έτος της ηλικίας τους και μάλιστα να επαναλαμβάνουν τη διαδικασία κάθε τρία χρόνια, εκτός από τις ιατρικές βεβαιώσεις που θα προσκομίζουν.

– Όσοι είναι πάνω από 80 ετών θα πρέπει να δίνουν εξετάσεις για δίπλωμα κάθε δύο χρόνια.

– Σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών οι ηλικιωμένοι θα κάνουν έναν κύκλο βασικής οδήγησης και δεν θα δίνουν όλο το πρόγραμμα των εξετάσεων (σήματα οδήγησης).

– Ανανέωση διπλώματος υποχρεούνται και οι οδηγοί άλλων χωρών που ζουν και κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους.

Πηγή: ΙΟΑΣ



Περισσότερα

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

H KPMG «κατέκτησε» την κορυφή του Έβερεστ

Την υψηλότερη κορυφή του κόσμου κατέκτησαν οι Χριστίνα Φλαμπούρη και Βανέσσα Αρχοντίδου, με την ανάβαση τους στο Έβερεστ, φτάνοντας σε υψόμετρο 8 848 μέτρων και χαρίζοντας μια μεγάλη επιτυχία στην ελληνική ορειβασία και στην KPMG! Οι δύο αλπινίστριες ύψωσαν τη σημαία της KPMG στο Έβερεστ, η οποία στηρίζει την ομάδα ως χρυσός χορηγός και ενισχύει την προσπάθεια τους.

Η Σιάνα Κυριάκου, Γενική Διευθύντρια και COO της KPMG με αφορμή την επιτυχία αυτή δήλωσε: «Οι Βανέσσα και Χριστίνα αξίζουν τα συγχαρητήρια μας και ξέρουμε καλά πόσο σκληρά έχουν εργασθεί για να κατακτήσουν την κορυφή. Πιστέψαμε στο όνειρο τους και μας δικαιώνουν! Το όραμα και η δυναμική της Βανέσσας και της Χριστίνας μας ενέπνευσε να αγκαλιάσουμε ως εταιρεία το project ‘’7 Summits’’ και το ‘’A woman can be’’. Για μας αυτή η προσπάθεια πρεσβεύει την επιμονή και επίτευξη ενός μεγάλου στόχου. Με σκληρή δουλειά, ξεκάθαρο όραμα, άριστη ομαδική συνεργασία και στρατηγική μπορούμε να κατακτήσουμε ότι έχουμε ονειρευθεί. Ακόμη και να φτάσουμε στην υψηλότερη κορυφή του κόσμου. Αυτό επίσης εκφράζει την KPMG κουλτούρα μας. Συγχαρητήρια και πάλι και τους εύχομαι να κατακτούν κάθε τους στόχο.»

Περισσότερα

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

20 χρόνια ζωής και προσφοράς του Ιατρικού Διαβαλκανικού Θεσσαλονίκης

Με ιδιαίτερη λαμπρότητα γιορτάστηκε η συμπλήρωση των 20 χρόνων ζωής και κοινωνικής προσφοράς του Ιατρικού Διαβαλκανικού στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης παρουσία της πολιτικής ηγεσίας και της ιατρικής επιστημονικής κοινότητας.

Ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας, ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης κ. Γιάννης Μπουτάρης, ο Δήμαρχος Πυλαίας – Χορτιάτη κ. Ιγνάτιος Καϊτατζίδης, ο εκπρόσωπος του Μητροπολίτη Αρχιμανδρίτης Φώτιος Ζαρζαβατσάκης και η καθηγήτρια παιδιατρικής – αιματολογίας της ιατρικής σχολής ΑΠΘ και επιστημονική διευθύντρια του Διαβαλκανικού κ. Φανή Αθανασιάδου Πιπεροπούλου εξήραν τη σημασία και τη συνεισφορά του Ιατρικού Διαβαλκανικού Θεσσαλονίκης στην άνοδο του επιπέδου της παροχής υπηρεσιών υγείας στη Βόρεια Ελλάδα. Το Ιατρικό Διαβαλκανικό, μια επένδυση 200 εκ ευρω, έχει καταστήσει σήμερα τη Θεσσαλονίκη πρωτεύουσα των Βαλκανίων στο χώρο της υγείας, προσφέροντας κορυφαίες ιατρικές υπηρεσίες, με τεχνολογία αιχμής.

Στα 20 χρόνια ζωής περισσότεροι από 2 εκ Έλληνες και διεθνείς ασθενείς έχουν κάνει χρήση των υπηρεσιών του Διαβαλκανικου, ενώ έχουν δαπανηθεί 325 εκ ευρω σε μισθοδοσίες και 300 εκ ευρω σε εισφορές και φόρους στο Ελληνικό δημόσιο. Σήμερα, το Διαβαλκανικό, μια από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις της βορείας Ελλάδας, απασχολεί 1000 άτομα μόνιμο προσωπικό και περισσότερους από 1.000 καταξιωμένους συνεργάτες Ιατρούς, δίνοντας οικονομική πνοή στη βόρεια Ελλάδα.

Κατά τη διάρκεια της εορταστικής εκδήλωσης προβλήθηκε ντοκιμαντέρ με αναφορές σε ιστορικές στιγμές δίνοντας έμφαση στο έργο του Ομίλου και ιδιαίτερα του Προέδρου σε θέματα εθνικής σημασίας και κοινωνικής προσφοράς στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Στην ομιλία του ο Ιδρυτής και Πρόεδρος του Ομίλου Δρ. Γιώργος Αποστολόπουλος, έκανε ιδιαίτερη αναφορά στους εκλιπόντες βασικούς συνεργάτες – γιατρούς του Διαβαλκανικού Παναγιώτη Συμεωνίδη, Παναγιώτη Λαμπανάρη, Χρήστο Αντωνιάδη, Παναγιώτη Σπύρου και Κωνσταντίνο Σαμαρά στη μνήμη των οποίων θα δοθούν τα ονόματά τους στις χειρουργικές αίθουσες του Διαβαλκανικού, όπου προσέφεραν τις υπηρεσίες τους.

Επιπλέον, θα δοθούν και 3 υποτροφίες σε φοιτητές ιατρικής του ΑΠΘ εις μνήμην των Παναγιώτη Συμεωνίδη, Παναγιώτη Λαμπανάρη και Χρήστου Αντωνιάδη . Ο Αντιπρόεδρος κ. Χρήστος Αποστολόπουλος και ο Διευθύνων Σύμβουλος Δρ. Βασίλης Αποστολόπουλος στις ομιλίες τους αναφέρθηκαν στους στρατηγικούς στόχους και το όραμα του Ομίλου, υπογραμμίζοντας πως ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών αλλά και το Διαβαλκανικό, που αποτελεί βασικό μέρος αυτού, θα συνεχίσει να είναι ο πρωταγωνιστής στις εξελίξεις στον κλάδο, ο κυρίαρχος ελληνικός πόλος και το διαχρονικό σημείο σταθερότητας και αναφοράς στο χώρο της ελληνικής υγείας προς όφελος των Ελλήνων ιατρών και ασθενών.

Ειδικότερα, ο κ. Χρήστος Αποστολόπουλος, έδωσε έμφαση στις νέες επενδύσεις σε τεχνολογία και εξοπλισμό αιχμής που συνεχίζονται δυναμικά σε όλα τα νοσοκομεία του Ομίλου. Εστίασε, παράλληλα, στη μετάβαση από τη Θεραπευτική στη Προληπτική Ιατρική, εξηγώντας πώς εφαρμόζεται ένα νέο, ολοκληρωμένο μοντέλο, οπού προτεραιότητα γίνεται πλέον η πρόληψη και η προαγωγή της υγείας («preventive and promotive healthcare»). Ο Δρ. Βασίλης Αποστολόπουλος εστίασε κυρίως στη στρατηγική και τα μελλοντικά σχέδια του Ομίλου τονίζοντας τη δέσμευσή του για περεταίρω επέκταση του Ιατρικού Διαβαλκανικού Θεσσαλονίκης, τη δημιουργία πρότυπης ιατρικής πανεπιστημιακής σχολής στο Διαβαλκανικό, μόλις το νομικό και θεσμικό πλαίσιο το επιτρέψουν, την ενίσχυση της εξωστρέφειας με επέκταση στον ιατρικό τουρισμό και τη δημιουργία νέου υπερσύγχρονου τμήματος IVF με αναφορά την ΝΑ Ευρώπη. Τέλος, αναφέρθηκε στη στρατηγική δέσμευση του Ομίλου για «brain gain» με τη συνεχιζόμενη προσέλευση στον Όμιλο νέων κορυφαίων ιατρών από το εξωτερικό.

Η ανάπτυξη του Ιατρικού Διαβαλκανικού με αριθμούς

Στα 20 χρόνια από την ίδρυσή του, το Ιατρικό Διαβαλκανικό Θεσσαλονίκης, έχει αφήσει ανεξίτηλο το αποτύπωμά του στην Οικονομία, την Κοινωνία και την Υγεία, με επίκεντρο τον άνθρωπο.

Συγκεκριμένα:

  • €325.000.000 σε δαπάνες μισθοδοσίας €180.000.000 σε καταβολές στο Ελληνικό Δημόσιο
  • €131.000.000 σε καταβολές σε ασφαλιστικά ταμεία 683.000.000 σε προμήθειες από ελληνικές εταιρείες
  • €200.000.000 σε επενδύσεις, αριθμός που αποτελεί τη μεγαλύτερη επένδυση στον ιδιωτικό τομέα στη Β. Ελλάδα €60.000.000 σε εισροή συναλλάγματος από διεθνείς ασθενείς
  • 450.000 εισαγωγές ασθενών προς νοσηλεία
  • 1.750.000 επισκέψεις στα εξωτερικά ιατρεία
  • 500.000 ακρίτες εξυπηρετούνται με τηλεϊατρική μέσω Vodafone
  • 1.700 εργαζόμενοι και ιατροί συνεργάτες
  • 35 ΜΚΟ, ακριτικές περιοχές & φορείς στο πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης
  • Χιλιάδες αθλητές στο πρόγραμμα ιατρικής χορηγίας ομοσπονδιών, ομάδων & συλλόγων

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ