Ολυμπιακή Ζυθοποιία: Παραγωγή της μπύρας Carlsberg στην Ελλάδα

Date:

Share post:

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, πιστή στον εταιρικό της Σκοπό, να «Ζυθοποιεί για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», συνεχίζει την υλοποίηση του επενδυτικού της πλάνου, με στόχο να συμβάλλει στην περαιτέρω εξέλιξη και τόνωση της ανταγωνιστικότητας της εγχώριας αγοράς μπύρας. Σε αυτό το πλαίσιο, ένα σημαντικό βήμα αποτελεί η εκκίνηση της παραγωγής του brand Carlsberg στην Ελλάδα από τον Ιανουάριο του 2023.

Η μονάδα παραγωγής της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, στη Σίνδο θα αναλάβει την παραγωγή του βασικού brand του ομίλου Carlsberg, σε κουτί των 330 ml. και των 500 ml., καθώς και σε όλους τους τύπους βαρελιών (Draught Master Flex & Modular και μεταλλικό keg). Το ομώνυμο brand μπύρας διαθέτει πολυετή και πλούσια ιστορία, έχοντας αγαπηθεί από εκατομμύρια καταναλωτές ανά τον κόσμο, ενώ συνεχίζει να κερδίζει νέους θαυμαστές μέσω της εκλεπτυσμένης και πληθωρικής του γεύσης.

Η έναρξη της παραγωγής της μπύρας Carlsberg στη Σίνδο, σηματοδοτεί και μία μεγαλύτερη ενεργοποίηση του brand στην ελληνική αγορά, καθώς το προϊόν θα κυκλοφορήσει εκ νέου και σε κουτί στη χώρα μας. Παράλληλα, η μονάδα της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας δεν θα εξυπηρετεί μόνο τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς, αλλά και αυτές άλλων αγορών του ομίλου, που δεν διαθέτουν τοπική παραγωγή, μεταξύ των οποίων είναι οι αγορές της Νότιας Αμερικής, Μέσης Ανατολής και Αφρικής. Πρόκειται για μια εξαιρετικής σημασίας εξέλιξη για τον κλάδο της ζυθοποιίας, που συνεπάγεται και την αναβάθμιση της παραγωγικής μονάδας της Σίνδου, η οποία πλέον εξελίσσεται σε ένα παραγωγικό και εξαγωγικό κόμβο, με μεγάλες προοπτικές και κατ’ επέκταση νέο πλάνο επενδύσεων ως προς τη διαχείριση περισσότερων πρώτων υλών και υλικών παραγωγής.

Ο Dejan Beko, Managing Director της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, δήλωσε σχετικά: «Στην Ολυμπιακή Ζυθοποιία σχεδιάζουμε και υλοποιούμε με βασικό γνώμονα την ενεργή συνεισφορά στις προοπτικές εξέλιξης της ελληνικής ζυθοποιίας και οικονομίας. Είμαστε εξαιρετικά χαρούμενοι και υπερήφανοι που η Σίνδος θα αποτελέσει το επίκεντρο της παραγωγής του brand-ναυαρχίδα του ομίλου Carlsberg, τόσο για τις ανάγκες της αγοράς μας όσο και για αυτές σημαντικών αγορών του εξωτερικού».

Related articles

Βίκος: 1ο Cycladic Kids Festival 23 και 24 Σεπτεμβρίου

Το διήμερο σαββατοκύριακο για τα παιδιά, πραγματοποιείται με αφορμή τον 10ου Παιδικό Διαγωνισμό Ζωγραφικής του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης.

SEAJETS: Δίπλα στους πληγέντες και στην κακοκαιρία Daniel 

Τέσσερις νταλίκες με μπουκάλια νερό του 1,5 λίτρου παραδόθηκαν στο Δημαρχείο Βόλου, μία νταλίκα στην Αγριά Βόλου και οι υπόλοιπες ακολούθησαν τις επόμενες ημέρες. 

Διάλογοι ΙΣΝ: Τηλεθεατές ή πολίτες;

Θα τεθεί το ερώτημα αν έχουμε μετατραπεί από ενεργοί πολίτες σε απλούς θεατές ή καταναλωτές ειδήσεων, με αποτέλεσμα να επηρεάζεται η εμπλοκή μας στην πολιτική και πολιτειακή ζωή.

Χαμόγελο του Παιδιού: Διεθνής Συνάντηση με τον Σουηδικό Φορέα BRIS

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης πραγματοποιήθηκαν εισηγήσεις και συζητήσεις υπό τον συντονισμό της Πηγής Πρωτοψάλτη, Συντονίστριας των Διεθνών Συνεργασιών του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού».
Skip to content