Η Παπουτσάνης, κορυφαία ελληνική βιομηχανία σαπώνων και υγρών καλλυντικών, και ο μεγαλύτερος προμηθευτής ξενοδοχειακών προϊόντων προσωπικής περιποίησης (hotel amenities) στην Ελλάδα, παρουσίασε τις νέες, καινοτόμες προτάσεις της με γνώμονα τη βιωσιμότητα, τη φυσικότητα και την ελληνικότητα στη φετινή XENIA 2021, την έκθεση-θεσμό για την ξενοδοχειακή αγορά.
Διατηρώντας ένα μερίδιο περίπου στο 20-25% της αγοράς προσωπικής περιποίησης για τον ξενοδοχειακό κλάδο, η Παπουτσάνης παρουσίασε την ολοκληρωμένη νέα premium σειρά «Olivia Thinks» με συσκευασίες από 100% ανακυκλωμένο πλαστικό, έως 97% συστατικά φυσικής προέλευσης και πρωτοποριακούς waterless κωδικούς. Στην έκθεση παρουσιάστηκαν επίσης δύο νέες eco-friendly σειρές προϊόντων, η πιστοποιημένη Ecocert σειρά «Good to Declare» και η συναρπαστική σειρά «Le Jardin Med» με οργανικά εκχυλίσματα ελληνικών φυτών και βοτάνων, καθώς και νέες φιλικές προς το περιβάλλον επαναγεμιζόμενες συσκευασίες προϊόντων προσωπικής περιποίησης, σε συσκευασίες από ανακυκλωμένο πλαστικό.
Τις ξενοδοχειακές προτάσεις της Παπουτσάνης συμπλήρωσε η ολοκληρωμένη σειρά αντισηπτικών και απολυμαντικών επιφανειών ΝATURA, η οποία είναι για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά πρώτη σε προτίμηση στο καταναλωτικό κοινό, έχοντας κερδίσει την εμπιστοσύνη και των επαγγελματιών του ξενοδοχειακού κλάδου και της εστίασης.
Περισσότεροι από 2.800 επαγγελματίες του ξενοδοχειακού κλάδου επισκέφθηκαν το υψηλής αισθητικής περίπτερο της Παπουτσάνης, όπου μέσω των εξειδικευμένων ξενοδοχειακών συμβούλων της εταιρίας ενημερωθήκαν για τη μεγάλη ποικιλία προτάσεων στην κατηγορία των hotel amenities, τα οποία ανταποκρίνονται σε κάθε ανάγκη φιλοξενίας.