Connect with us

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

Προσφέρω καθαρότερες παραλίες, P&G και ΑΒ Βασιλόπουλος

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

11# Βιώσιμες πόλεις & Κοινότητες

Τέλος η Κλιματική Αλλαγή…περάσαμε στην Κλιματική Κρίση

Περισσότερα

11# Βιώσιμες πόλεις & Κοινότητες

Η Εθνική Ασφαλιστική συμμετέχει στο πρόγραμμα «Υιοθέτησε την πόλη σου»

Εθνική Ασφαλιστική

Η Εθνική Ασφαλιστική σε όλη τη διάρκεια της ιστορικής της πορείας συμμετέχει και υποστηρίζει κάθε δράση και πρωτοβουλία με θετικό αντίκτυπο στο κοινωνικό σύνολο.

Εφέτος, ο Δήμος Αθηναίων αποφάσισε να φωταγωγήσει εορταστικά την Αθήνα με τη συνδρομή και της ιδιωτικής πρωτοβουλίας, προκειμένου σε κάθε γειτονιά να λάμψει το Χριστουγεννιάτικο πνεύμα, περισσότερο από κάθε άλλη χρονιά.

Η Εθνική Ασφαλιστική, η μεγαλύτερη εταιρεία του ασφαλιστικού κλάδου στην Ελλάδα, δεν θα μπορούσε να λείψει από τον εορταστικό στολισμό της πόλης μας. Έτσι, λοιπόν, ανταποκρίθηκε με χαρά στο κάλεσμα του Δήμου να λάβει μέρος στο πρόγραμμα «Υιοθέτησε την πόλη σου». Στο πλαίσιο αυτό, η Εταιρεία έχει αναλάβει τον στολισμό και την φωταγώγηση της Λεωφόρου Συγγρού, και συγκεκριμένα το τμήμα μεταξύ Αγίου Σώστη και Κόμβου Καλλιρόης.

Η απόφαση αυτή, εκτός των άλλων, αντανακλά μέρος της φιλοσοφίας της Εθνικής Ασφαλιστικής, όπου η σύμπραξη και η συνεργασία μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, μπορούν να αποτελέσουν μοχλό σημαντικών αλλαγών, με γνώμονα πάντα το ευρύτερο κοινωνικό όφελος.

Περισσότερα

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

Φυλλάδιο Προσφοράς #apotalidl

Το δημοφιλές «Εβδομαδιαίο Φυλλάδιο Προσφορών Lidl» μεταμορφώνεται σε «Φυλλάδιο Προσφοράς #apotalidl», ένα διαφορετικό φυλλάδιο στο οποίο δεν υπάρχουν προϊόντα και το μόνο που μπορεί να βρει κανείς σε αυτό είναι αγάπη και αλληλεγγύη για τους συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη.

Στο πλαίσιο της καμπάνιας, η Lidl Ελλάς καλεί τον κόσμο να επισκεφθεί την ιστοσελίδα fylladioprosforasapotalidl.gr, να πατήσει το κουμπί «Μοιράσου το καλό!» και να μοιραστεί «ηλεκτρονικά» το μήνυμα αγάπης και αλληλεγγύης του «Φυλλαδίου Προσφοράς #apotalidl».

Κάθε φορά που κάποιος το μοιράζεται, δηλαδή το κοινοποιεί «ηλεκτρονικά» , η Lidl Ελλάς προσφέρει 1 ευρώ σε προϊόντα που θα δοθούν σε ευπαθείς ομάδες μέσω των Οργανισμών «Ανοιχτή Αγκαλιά», «Δίκτυο Κοινωνικής Αλληλεγγύης & Αρωγής», «Μπορούμε» και «Το Χαμόγελο του Παιδιού».

Οι Γωγώ Δελογιάννη, Γιώργος Καπουτζίδης και Γιάννης Σερβετάς έχουν ήδη αγκαλιάσει την καμπάνια και ως «Διανομείς Αγάπης» και κοινωνοί του μηνύματος της Lidl Ελλάς, καλούν το κοινό να συμμετέχει και να στηρίξει αυτήν την πρωτοβουλία.

Με αυτό το ξεχωριστό Φυλλάδιο, η Lidl Ελλάς δημιουργεί μια ευκαιρία για τον καθένα από εμάς να συμβάλλει σε μια προσπάθεια για καλό σκοπό, με απλό και γρήγορο τρόπο και χωρίς καμία επιβάρυνση για τον ίδιο. Έτσι, η συγκεκριμένη καμπάνια μέσω της χρήσης του οικείου φυλλαδίου Lidl που διανέμει η εταιρία σε εβδομαδιαία βάση κάνει τη μετάβαση στην ανάδειξη των πρακτικών υπεύθυνης επιχειρηματικότητας και κοινωνικής προσφοράς που η Lidl Ελλάς αναλαμβάνει, τεκμηριώνοντας το γεγονός ότι «μεταφράζει» την αγάπη σε μέσο στήριξης κάθε αξιόλογης προσπάθειας, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ