«ΣΕ ΕΠΑΦΗ» από το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης και τη Eurolife FFH (video)

Date:

Share post:

Ένα νέο πρόγραμμα που δίνει πρόσβαση σε άτομα με αισθητηριακή αναπηρία στη μόνιμη έκθεση της Κυκλαδικής Τέχνης του Μουσείου.

Η Eurolife FFH   και το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, στο πλαίσιο της στρατηγικής τους συνεργασίας, ανακοίνωσαν σήμερα το πρόγραμμα «ΣΕ ΕΠΑΦΗ», μια νέα πρωτοβουλία μέσω της οποίας άτομα με αισθητηριακή αναπηρία (οπτική ή ακουστική βλάβη) αποκτούν πρόσβαση στη μόνιμη έκθεση της Κυκλαδικής Τέχνης του Μουσείου. Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να δίνει πρόσβαση σε σημαντικές δραστηριότητες πολιτιστικού περιεχομένου σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους, σε όποιο σημείο της χώρας κι αν βρίσκονται, χωρίς περιορισμούς, εμπόδια ή προκαταλήψεις.

Το πρόγραμμα «ΣΕ ΕΠΑΦΗ» δημιουργήθηκε με στόχο να καταστεί το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης ένα μουσείο ανοικτό σε όλους με βάση τις αρχές της συμπερίληψης και της ισότητας. Με την υποστήριξη της Eurolife FFH, το πρόγραμμα σχεδιάστηκε σε συνεργασία με την ΑΜΚΕ «Με Άλλα Μάτια», και τον πρόεδρό της Βαγγέλη Αυγουλά, και τη HandsUp, το πρώτο πρακτορείο διερμηνέων νοηματικής γλώσσας στην Ελλάδα.
Το πρόγραμμα αποτελείται από μια νέα κινητή προθήκη ξενάγησης στο Μουσείο για άτομα με προβλήματα όρασης, μια πολυαισθητηριακή μουσειοσκευή, καθώς και μια σειρά από δράσεις που το καθιστούν προσβάσιμο σε κωφά ή βαρήκοα άτομα. Στο πλαίσιο του προγράμματος, η Eurolife FFH θα υποστηρίξει και μια σειρά από επισκέψεις σχολείων για παιδιά με αισθητηριακές αναπηρίες, στη μόνιμη έκθεση της Κυκλαδικής Τέχνης, όπου τα παιδιά, με τη βοήθεια της κινητής προθήκης, θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τον κυκλαδικό πολιτισμό.

Η κινητή προθήκη με θέμα τον Κυκλαδικό Πολιτισμό περιλαμβάνει κάτοψη της αίθουσας, απτικούς χάρτες της Ελλάδας και των Κυκλάδων, αντίγραφα εκθεμάτων κατασκευασμένα από μάρμαρο ή ρητίνη, καθώς και περιγραφικά κείμενα σε γραφή Braille (για τυφλά άτομα) ή σε μεγαλογράμματη εκτύπωση (για άτομα με μερική όραση).

H πολυαισθητηριακή μουσειοσκευή περιέχει ένα βιβλίο με πληροφορίες σε γραφή Braille και μεγαλογράμματη γραφή, έναν κεντημένο χάρτη, έναν απτικό χάρτη νερού, πέτρες, κλωστές, θραύσματα από αντίγραφα ειδωλίων και μαρμάρινα αντίγραφα, επιτρέποντας σε άτομα με προβλήματα όρασης να εξερευνήσουν θέματα όπως η γεωγραφία, η ιστορία των Κυκλάδων και οι πρώτες ύλες.

Τέλος, με στόχο η συλλογή Κυκλαδικής Τέχνης να είναι προσβάσιμη σε Έλληνες και ξένους κωφούς & βαρήκοους επισκέπτες, στη μόνιμη έκθεση της Κυκλαδικής Τέχνης έχει συμπεριληφθεί βίντεο με μαγνητοσκοπημένη ξενάγηση στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα με ελληνικούς υπότιτλους, καθώς και στα διεθνή νοήματα με αγγλικούς υπότιτλους.

Η Eurolife FFH υποστηρίζει την έννοια της συμπερίληψης, δίνοντας έμφαση στη μοναδικότητα των ανθρώπων και τις ίσες ευκαιρίες για όλους. Αυτός είναι και ο λόγος που προωθεί την ισότητα και τον αμοιβαίο σεβασμό, τόσο στο εσωτερικό της όσο και στις συνεργασίες της.
Αυτό που έχει αξία για τη Eurolife FFH είναι να δίνει τη δυνατότητα σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους να απολαμβάνουν δραστηριότητες και πρωτοβουλίες πολιτιστικού χαρακτήρα. Η εταιρεία βρίσκεται σταθερά στο πλευρό του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, υποστηρίζοντας το έργο του που φέρνει παιδιά, ενήλικες και οικογένειες πιο κοντά στον αρχαίο ελληνικό αλλά και τον σύγχρονο πολιτισμό.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Related articles

Διάκριση της πρωτοβουλίας KPMG “Global Cyber Day” στα Bravo

Ξεχώρισε στη θεματική Εκπαίδευση - Νέα Γενιά - Διά βίου μάθηση στον Πυλώνα «Κοινωνία» στην οποία επωφελήθηκαν περισσότεροι από 1.400 μαθητές.

Συνεργασία My market και Fabric Republic

Η δράση ξεκίνησε πιλοτικά με την τοποθέτηση ειδικά διαμορφωμένων κάδων σε 10 καταστήματα My market στην Αττική.

ΑΒ Βασιλόπουλος: Έκανε τη διαφορά στον Εθελοντισμό για 12η χρονιά

Στο πλαίσιο της Ημέρας Εθελοντισμού της ΑΒ Βασιλόπουλος υλοποιήθηκαν 235 δράσεις σε όλη την Ελλάδα από τα καταστήματα, τις αποθήκες, αλλά και τα κεντρικά γραφεία.

Η FRONERI υποστηρικτής του “No Finish Line Athens 2022”

Eργαζόμενοι της εταιρείας συμμετείχαν ενεργά στον αγώνα 100 ωρών, περπατώντας ή/και τρέχοντας με στόχο να διανύσουν χιλιόμετρα αγάπης που θα μεταφραστούν σε χρηματική προσφορά προς την Ένωση «Μαζί για το Παιδί».