Συνεργασία My market και Fabric Republic

Date:

Share post:

Η εξοικονόμηση φυσικών πόρων και η προώθηση της κυκλικής οικονομίας αποτελούν σημαντικούς στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης. Σύμφωνα με έρευνες ο μέσος Ευρωπαίος πετάει 15 κιλά ρούχα τον χρόνο, ενώ το 85% των ρούχων καταλήγουν σε χωματερές. Τα My market, πιστά στη δέσμευσή τους για την προστασία του περιβάλλοντος, υιοθετούν πρωτοβουλίες και δράσεις για την επιστροφή αξίας στην κοινωνία. 

Σε αυτό το πλαίσιο, εντάσσεται και η συνεργασία με το Fabric Republic, την καινοτόμα πρωτοβουλία της ΑΜΚΕ ΙΑΣΙΣ για την ανακύκλωση ρούχων και υφασμάτων μέσα από τα My market, προσφέροντας με αυτόν τον τρόπο μία αξιόπιστη λύση στη διαχείριση ρούχων που πλέον δεν είναι χρήσιμα στους κατόχους τους, δίνοντας τους μία δεύτερη ζωή.

Η δράση ξεκίνησε πιλοτικά με την τοποθέτηση ειδικά διαμορφωμένων κάδων σε 10 καταστήματα My market στην Αττική.

Τα ρούχα και τα υφάσματα που συγκεντρώνονται έχουν τρεις δρόμους αξιοποίησης: 

  1. Re-use με δωρεά σε ιδρύματα, 
  2. Up-cycle με μεταποίηση σε άλλα υλικά (π.χ. μπρελόκ, κοκαλάκια για μαλλιά κ.α.), 
  3. Re-cycle για ανακύκλωση και επαναχρησιμοποίηση.

Κάδοι συλλογής ρούχων υπάρχουν στα My market Άνοιξης, Λυκόβρυσης, Μαραθώνα, Μενιδίου (Αγ. Διονύσιος), Αγία Παρασκευής, Αγία Σοφίας, Κερατέας, Σπάτων, Δάσος Χαϊδαρίου και στη Νέα Σμύρνη (Βενιζέλου). Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το mymarket.gr.

Σοφία Εμμανουήλ
Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Related articles

Νέο κέντρο καινοτομίας από τη Bayer AG

Το νέο κέντρο παρέχει επί του παρόντος χώρο για 100 εργαζόμενους, ενώ η εταιρεία σχεδιάζει να καλύψει άλλες 50 ακόμα θέσεις εργασίας τους επόμενους μήνες.

ΜοU μεταξύ Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και Accenture

Κοινός στόχος των δύο πλευρών είναι η ενίσχυση της σύνδεσης των φοιτητών και αποφοίτων του Πανεπιστημίου με την Accenture και την ευρύτερη αγορά εργασίας.

Eπέκταση του δικτύου ταχυφορτιστών της Blink από τον Όμιλο Globalsat-Teleunicom

Η συμφωνία με την Carrefour προβλέπει την τοποθέτηση σταθμών φόρτισης στο δίκτυο καταστημάτων της αλυσίδας πανελλαδικά.

Η εκπαίδευση στελεχών «πολιορκητικός κριός» για τα ESG

Βάσει της υποχρεωτικής εφαρμογής του Taxonomy από το 2022 και του NFDR από το 2021 (στην Ελλάδα απαιτητός από τις εισηγμένες εταιρείες) οι ελληνικές επιχειρήσεις θα πρέπει να εκπαιδεύσουν τα στελέχη τους.