Την APIVITA επιθεώρησε η TÜV Hellas (TÜV Nord)

Date:

Share post:

Την εταιρεία καλλυντικών APIVITA επιθεώρησε η TÜV HELLAS (TÜV NORD) στο πλαίσιο της μεταξύ τους συνεργασίας που βρίσκεται σε ισχύ ήδη από το 2014.

H TÜV Hellas (TÜV Nord) πραγματοποίησε με επιτυχία την πρώτη επιθεώρηση επιτήρησης στις εγκαταστάσεις της APIVITA στο Μαρκόπουλο Αττικής, σύμφωνα με τα όσα προβλέπει το Πρότυπο ISO 22716:2007 σύμφωνα με το οποίο είναι πιστοποιημένη η εταιρεία. Το πρότυπο αφορά στις ορθές βιομηχανικές πρακτικές στον κλάδο των καλλυντικών ενώ έχει πεδίο εφαρμογής την παραγωγή και συσκευασία καλλυντικών προϊόντων.

Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, η επιθεώρηση από την TÜV HELLAS (TÜV NORD) και βέβαια η σχετική πιστοποίηση που έχει προηγηθεί επιβεβαιώνουν τη δέσμευση της APIVITA για την υιοθέτηση βέλτιστων πρακτικών στην παραγωγή και τη συσκευασία των προϊόντων της. Και έχει βαρύνουσα σημασία, λόγω της σημασίας που δίνει η εταιρεία στην άριστη ποιότητα αλλά και στην τήρηση όλων των σχετικών δεσμεύσεων και διαδικασιών στο σύνολο της παραγωγικής διαδικασίας. 

H APIVITA, το όνομα της οποίας σημαίνει «η ζωή της μέλισσας» δημιουργήθηκε στην Αθήνα το 1979 από δυο φαρμακοποιούς και έκτοτε προσφέρει αποτελεσματικά φυσικά προϊόντα για το πρόσωπο, το σώμα και τα μαλλιά. Τα προϊόντα της εταιρείας δημιουργούνται με εμβληματικά συστατικά που προέρχονται από υψηλής αξίας μελισσοκομικά προϊόντα και φαρμακευτικά φυτά, και ενισχύονται με «πράσινη» κοσμετολογία αιχμής.

Η Άννα Γεωργίου, Επικεφαλής Επιθεωρήτρια της TÜV HELLAS (TÜV NORD) δήλωσε ότι: “Η πολυετής συνεργασία με την APIVITA μας κάνει ιδιαίτερα χαρούμενους, καθώς η εταιρεία κατέχει ηγετική θέση στην εγχώρια αγορά ενώ διακρίνεται για την ποιότητα των προϊόντων αλλά και των συστατικών που χρησιμοποιεί για την παρασκευή τους. Η επιτυχημένη επιθεώρηση επιβεβαιώνει εκ νέου τη σημασία που δίνει η APIVITA σε όλα τα στάδια της παραγωγικής διαδικασίας, αλλά και την τήρηση όλων των διαδικασιών που προβλέπει ένα από τα πιο απαιτητικά πρότυπα”. 

Η Γιάννα Κουτούλα, Διευθύτρια παραγωγής της APIVITA τόνισε ότι: “Η αποστολή μας στο τμήμα operations της APIVITA είναι η συνέπεια και η δέσμευση μας να παραδίδουμε με επάρκεια, αποτελεσματικότητα και ασφάλεια υψηλής ποιότητας τελικά προιόντα που φιλοδοξούν να συνεισφέρουν στην ευημερία της κοινωνίας και την φροντίδα του πλανήτη μας, μέσα σε ένα υγιές επιχειρηματικό μοντέλο. Το Πρότυπο ISO 22716:2007 υπήρξε για μας εργαλείο γνώσης και δύναμης να ελένξουμε όλους εκείνους τους παράγοντες που επηρεάζουν την ικανότητα μας να παραδίδουμε τελικά προιόντα που ικανοποιούν καταναλωτές με υψηλές απαιτήσεις. Η ανάπτυξη, η εφαρμογή και ο τρόπος ελέγχου κάθε διαδικασία μας εγγυώνται την ποιτοτική και αποτελεσματική λειτουργία μας και κάθε προιόν που φέρει το όνομα της APIVITA φέρει την υπογραφή των μελών της ομάδας μας. Στην προσπάθεια μας αυτή τα αποτελέσματα απο τις ακέραιες, δίκαιες και επαγγελματικές επιθεωρήσεις της  υπήρξαν μοχλοί διαρκούς βελτίωσης”. 

Σοφία Εμμανουήλ
Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Related articles

Διάκριση της πρωτοβουλίας KPMG “Global Cyber Day” στα Bravo

Ξεχώρισε στη θεματική Εκπαίδευση - Νέα Γενιά - Διά βίου μάθηση στον Πυλώνα «Κοινωνία» στην οποία επωφελήθηκαν περισσότεροι από 1.400 μαθητές.

Συνεργασία My market και Fabric Republic

Η δράση ξεκίνησε πιλοτικά με την τοποθέτηση ειδικά διαμορφωμένων κάδων σε 10 καταστήματα My market στην Αττική.

ΑΒ Βασιλόπουλος: Έκανε τη διαφορά στον Εθελοντισμό για 12η χρονιά

Στο πλαίσιο της Ημέρας Εθελοντισμού της ΑΒ Βασιλόπουλος υλοποιήθηκαν 235 δράσεις σε όλη την Ελλάδα από τα καταστήματα, τις αποθήκες, αλλά και τα κεντρικά γραφεία.

Η FRONERI υποστηρικτής του “No Finish Line Athens 2022”

Eργαζόμενοι της εταιρείας συμμετείχαν ενεργά στον αγώνα 100 ωρών, περπατώντας ή/και τρέχοντας με στόχο να διανύσουν χιλιόμετρα αγάπης που θα μεταφραστούν σε χρηματική προσφορά προς την Ένωση «Μαζί για το Παιδί».