Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας: Microsite για καταναλωτές

Date:

Share post:

Η εταιρεία Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας, σε μια προσπάθεια να επιβεβαιώσει ότι βρίσκεται δίπλα στους καταναλωτές προχώρησε στη δημιουργία ενός microsite, με στόχο την ενημέρωση και την υποστήριξή τους στο πλαίσιο των νέων δεδομένων που έχουν διαμορφωθεί στην αγορά ενέργειας.

Στο νέο και φιλικό προς τον χρήστη microsite www.fysikoaerioellados.gr/hereforyou/, οι καταναλωτές μπορούν να βρουν απαντήσεις στα ερωτήματά τους σχετικά με το κόστος της ενέργειας και την ενεργειακή κρίση που βρίσκεται σε εξέλιξη και να βρουν πρακτικές συμβουλές για εξοικονόμηση ενέργειας από τους πλέον ειδικούς.

Επιπλέον, οι καταναλωτές μπορούν να ενημερωθούν σχετικά με τους τρόπους με τους οποίους το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας δίνει λύσεις και τους υποστηρίζει σε αυτές τις ιδιαίτερες συνθήκες, προσφέροντας ευέλικτους τρόπους πληρωμής, επιβραβεύοντάς τους με δωρεάν υπηρεσίες και προνόμια και παραμένοντας πάντα δίπλα τους οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας και κάθε μέρα της εβδομάδας, μέσω του τηλεφωνικού κέντρου, αλλά και του MyAccount και του myFysikoAerioApp.

«Στο  Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας χτίζουμε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας. Ιδιαίτερα τώρα στις πρωτόγνωρες συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί στον ενεργειακό κλάδο, στόχος μας είναι να τους ενημερώσουμε με υπευθυνότητα και αξιοπιστία, αλλα και να τους υπενθυμίσουμε ότι είμαστε δίπλα τους με κάθε δυνατό τρόπο», δήλωσε ο Chief Marketing Officer και Customer Experience Director της εταιρείας, Πάνος Αλεξόπουλος.

Το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας υπενθυμίζει στους καταναλωτές ότι στους οικιακούς λογαριασμούς φυσικού αερίου, η εταιρεία θα προχωρήσει στην απορρόφηση 15% του κόστους προμήθειας αερίου με την υποστήριξη της μητρικής της Δημόσιας Επιχείρησης Αερίου (ΔΕΠΑ Εμπορίας). Παράλληλα, και για τους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος, οι καταναλωτές επωφελούνται από τις επιδοτήσεις που έχει προβλέψει η Πολιτεία.

«Στο  Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας χτίζουμε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας. Ιδιαίτερα τώρα στις πρωτόγνωρες συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί στον ενεργειακό κλάδο, στόχος μας είναι να τους ενημερώσουμε με υπευθυνότητα και αξιοπιστία, αλλά και να τους υπενθυμίσουμε ότι είμαστε δίπλα τους με κάθε δυνατό τρόπο», αναφέρει ο κ. Αλεξόπουλος.

Σοφία Εμμανουήλ
Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Related articles

Εθνικός Κλιματικός Νόμος και Ασφάλιση έναντι καταστροφικών Κινδύνων

Σε μια φάση αδιέξοδης ενεργειακής κρίσης -για την άμεση αντιμετώπιση της οποίας στην Ευρώπη φαίνεται να μην υπάρχουν...

Για δεύτερη χρονιά, η ΕΠΕ στηρίζει την Ομάδα Αιγαίου

Σε εννέα νησιά εξετάστηκαν στο πνευμονολογικό ιατρείο συνολικά 290 άτομα, σχεδόν τριπλάσιος αριθμός συγκριτικά με την περσινή χρονιά.

UNILEVER: Νέες αρχές για την εμπορία τροφίμων σε παιδιά

Η εταιρεία θα σταματήσει την προώθηση και τη διαφήμιση τροφίμων και αναψυκτικών σε παιδιά ηλικίας κάτω των 16 ετών τόσο στα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης όσο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

ΑΝΕΚ LINES: Τριπλή δράση προσφοράς για την ζωή

Εργαζόμενοι της ΑΝΕΚ LINES και κάτοικοι της πόλης επιβεβαίωσαν μέσω της 18ης εθελοντικής αιμοδοσίας ότι λίγα λεπτά από το χρόνο όλων μας αρκεί για να σωθεί μία ζωή.