Connect with us

Ανά Κλάδο

Όμιλος Τσάκου και Εταιρική Υπευθυνότητα

logo1

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ

Αναμφισβήτητα η περιβαλλοντική βιωσιμότητα είναι η πιο θεμελιώδης έννοια στο σύγχρονο κόσμο: η απόλυτη πρόκληση έγκειται στο πώς θα οικοδομηθεί μια οικονομία, η οποία θα είναι σε θέση να υποστηρίζει τον εαυτό της συνεχώς. Το ζήτημα του πώς θα ανταποκριθεί η εταιρεία στις ανάγκες του παρόντος χωρίς να διακυβεύεται η ικανότητα των μελλοντικών γενεών ικανοποίησης των αναγκών τους, αποτελούν σημαντικές περιβαλλοντικές, κοινωνικές, οικονομικές και εταιρικές προκλήσεις.

Η προστασία του περιβάλλοντος αποτελεί υψίστη ηθική ευθύνη για τον Όμιλο, στρατηγικής σημασίας προτεραιότητα και αναπόσπαστο μέρος των δραστηριοτήτων του στο παρόν και στο μέλλον.

Ένθερμος υποστηρικτής αυτής της φιλοσοφίας έχει υπάρξει ο Καπετάν Παναγιώτης Τσάκος, σε συνέχεια της στήριξης του οράματος του αείμνηστου Γεώργιος P.Livanos, συνιδρυτή της HELMEPA, την Ελληνική Θαλάσσια Ένωση Περιβαλλοντικής Προστασίας. Αυτό το κληροδότημα έχει συνεχιστεί από τα παιδιά του καπετάν Τσάκου, Νικόλα& Μαρία, οι οποίοι έχουν συμμετοχή στο Διοικητικό Συμβούλιο της HELMEPA εδώ και πολλά χρόνια. Θα πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι κατά τη διάρκεια της προεδρίας του, στην Helmepa, ο Νικόλας Τσάκος δημιούργησε την INTERMEPA, έναν διεθνή οργανισμό για τη διάδοση της ιδέας της προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος σε παγκόσμιο επίπεδο. Αργότερα, υποστήριξε την έναρξη άλλων MEPAs, όπως της PHILMEPA στις Φιλιππίνες και της URUMEPA στην Ουρουγουάη.

Ο Όμιλος Τσάκου έχει δεσμευτεί και αφιερωθεί στην εφαρμογή μιας αποτελεσματικής στρατηγικής για τη διαχείριση των κινδύνων, μέσω της προστασίας του περιβάλλοντος. Σύμφωνα με αυτήν την ισχυρή δέσμευση, ο Όμιλος έχει θεσπίσει και εφαρμόζει ένα Σύστημα Περιβαλλοντικής Διαχείρισης σε όλη τον οργανισμό. Το Σύστημα Περιβαλλοντικής Διαχείρισης αναπτύχθηκε σύμφωνα με ένα ευρύ φάσμα διαδικασιών ασφάλειας και την ενίσχυση τους μέσα από ασκήσεις και δοκιμές συναγερμού, επιτυγχάνοντας έτσι, μια αποτελεσματική στρατηγική διαχείρισης κινδύνου (risk management strategy). Ο Όμιλος κατευθύνει όλες τις προσπάθειες και την δραστηριότητά του για τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας για την ασφάλεια στη θάλασσα, υλοποιώντας πρωτοβουλίες της βιομηχανίας, όπως η δέσμευση της ΕΕ για μείωση των αερίων του θερμοκηπίου και της Clean Power για τις μεταφορές με εναλλακτικές στρατηγικές καυσίμων. Επιπλέον, ο Όμιλος έχει θεσπίσει διαδικασίες για τη διαχείριση και την παρακολούθηση αυτών των πτυχών, σύμφωνα με το πρότυπο ISO 14001 : 2004.

Ο Όμιλος Τσάκου μέσω της ανάπτυξης και εφαρμογής του Συστήματος Περιβαλλοντικής Διαχείρισης, έχει δεσμευτεί να:

• Συμμορφωθεί με τη σχετική περιβαλλοντική νομοθεσία, τους κανονισμούς και άλλες απαιτήσεις.
• Παρέχει επαρκούς πόρους για την επίτευξη και επίμονη εφαρμογή των καθορισμένων στόχων.
• Καθιερώσει μέτρα προστασίας έναντι όλων των προσδιορισθέντων κινδύνων για το περιβάλλον.
• Παρέχει κατάλληλη και συνεχή εκπαίδευση σε όλο το προσωπικό, επί του σκάφους και στην ξηρά, του οποίου η εργασία μπορεί να έχει σημαντική επίπτωση στο περιβάλλον.
• Αναπτύξει και εφαρμόσει μια αποτελεσματική πολιτική διαχείρισης για τα απόβλητα (υπολείμματα), με την καλύτερη εφικτή ελαχιστοποίηση και διαχείριση τους, καθώς και των καταλοίπων και εκπομπών, τα οποία παράγονται από τις συνεχείς λειτουργίες της εταιρείας. Η πραγματική εξοικονόμηση επιτυγχάνεται μέσω της ενεργειακής αποδοτικότητας και της μείωσης των αποβλήτων.
• Βελτιώνει συνεχώς τις συνολικές περιβαλλοντικές επιδόσεις του ομίλου και να ανανεώνει αδιαλείπτως και να επικαιροποιεί τους στόχους για τις περιβαλλοντικές επιδόσεις του, πέρα από το πλαίσιο των εφαρμοστέων κανονιστικών απαιτήσεων.

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ

Κύριο μέλημα του Ομίλου είναι η επίτευξη της ασφάλειας επί του σκάφους, προκειμένου να προστατεύσει τη ζωή και την ευημερία του συνόλου του προσωπικού και να διατηρήσει την ακεραιότητα του πλοίου και του φορτίου του. Η ασφάλεια εξασφαλίζεται μέσω της διεξοδικής προληπτικής διαχείρισης των τραυματισμών, ζημιών ή απωλειών. Η αποτελεσματική διαχείριση του κινδύνου πραγματοποιείται μέσω της αναγνώρισης, αξιολόγησης, ποσοτικοποίησης και προληπτικής διαχείρισής του.

Θεμελιώδες στοιχείο για τη διαχείριση των κινδύνων είναι να τεθούν αναχώματα κατά των πιθανών κινδύνων. Δεσμευμένος σε αυτή την στρατηγική ο Όμιλος, έχει συγγράψει το δικό του σύνολο από πολιτικές και διαδικασίες αξιολόγησης του κινδύνου για να συμπεριλάβει όλες τις δραστηριότητες της εταιρείας.

Ο Όμιλος έχει προσδιορίσει με σαφήνεια τη δέσμευσή του απέναντι στους πελάτες του, αποκτώντας εθελοντικά πιστοποίηση από τα αναγνωρισμένα Διεθνή Πρότυπα Διαχείρισης Ποιότητας ISO 9001, Συστήματα Περιβαλλοντικής Διαχείρισης ISO 14001 και τη διαχείριση της υγείας του προσωπικού ISO 18001 OHSA .

Ο Όμιλος Τσάκου αποφάσισε, από την αρχή, να συνάψει σύμβαση με μία από τις κορυφαίες ταξικές κοινωνίες για να παρουσιαστεί ως φορέας διαπίστευσης σε όλη την εταιρεία και τα πλοία της. Το Lloyds Register επελέγη, για το υψηλό πρότυπο ελέγχου. Οι πελάτες του Ομίλου Τσάκου λαμβάνουν την πιο επαγγελματική και εξειδικευμένη διαθέσιμη εξυπηρέτηση.

Ο Όμιλος Τσάκος είναι πλήρως προσηλωμένος στην προσπάθεια του να προσλαμβάνει και να αναπτύσσει υψηλής ειδίκευσης ανθρώπινο δυναμικό στην ξηρά και στη θάλασσα και συνεχώς επενδύει στην επίτευξη βέλτιστων επιπέδων εκπαίδευσης που απαιτείται στη σύγχρονη και άκρως απαιτητική σημερινή βιομηχανία θαλάσσιων μεταφορών.

Η επίδοση της Εταιρείας συνεχώς αξιολογείται και λαμβάνονται δυναμικές πρωτοβουλίες προς την κατεύθυνση της συνεχούς βελτίωσης, με σκοπό να ικανοποιήσει πλήρως τις προσδοκίες των πελατών της .

Με τις σκέψεις για την υγεία, την ασφάλεια, την ποιότητα και την προστασία του περιβάλλοντος ανάμεσα στις σημαντικότερες μέσα στη βιομηχανία, η ικανοποίηση των πελατών αποτελεί τον τελικό στόχο.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ

Η βασική κινητήρια δύναμη για την επιτυχία του Ομίλου  είναι οι άνθρωποί του. Ο Όμιλος Τσάκου έχει στόχο πάντα την προσέλκυση, ανάπτυξη και διατήρηση του καλύτερα εξειδικευμένου προσωπικού για τη διαχείριση και διεύθυνση του στόλου και των συναφών δραστηριοτήτων του.

Ο Όμιλος  προσπαθεί συνεχώς να εμπνεύσει, να κινητοποιήσει και να προωθήσει μια ενεργή κουλτούρα ασφάλειας σε όλο τον Όμιλο και το στόλο του. Μια δέσμευση για τις ασφαλείς λειτουργίες του πλοίου και την ευαισθητοποίηση για την προστασία του περιβάλλοντος, τονίζεται στα πλαίσια των διαδικασιών του Ομίλου και στο πρόγραμμα σπουδών των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων του στην Αθήνα και τις Φιλιππίνες και σε άλλα κέντρα στρατολόγησης νεοσύλλεκτου προσωπικού σε όλο τον κόσμο.

Θεματικές παρουσιάσεις και σεμινάρια πραγματοποιούνται σε εβδομαδιαία βάση, όλο το χρόνο στα κεντρικά γραφεία της Αθήνας σε ένα πλήρως εξοπλισμένο αμφιθέατρο 100 θέσεων, στο οποίο συμμετέχουν και οι ναυτικοί και το προσωπικό στα γραφεία της εταιρείας. Κάθε εβδομάδα τα θέματα ποικίλλουν ώστε να καλυφθούν όλες οι πτυχές της βιομηχανίας μεταφορών στους ωκεανούς. Κάθε συνεδρία διεξάγεται από κορυφαίους ειδικούς στον εκάστοτε σχετικό τομέα. Επιπλέον, οι τεχνικές οπτικοακουστικής κατάρτισης χρησιμοποιούνται για την περαιτέρω εκπαίδευσή των συμμετεχόντων. Κάθε σεμινάριο κατάρτισης βιντεοσκοπείται και αναπαραγωγές του, αποστέλλονται σε όλα τα σκάφη εντός του στόλου, διασφαλίζοντας ότι το προσωπικό στη θάλασσα παραμένει πλήρως ενημερωμένο. Επιπλέον, μια συμφωνία-κατάρτιση είχε συνάψει ο Όμιλος με την LLOYD’S REGISTER, ώστε να προωθήσει ένα πιο εξελιγμένο και εξειδικευμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης, τόσο για τη Διοίκηση όσο και για το προσωπικό του πλοίου.

ΙΑΤΡΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η ηθική ευθύνη για την προώθηση της κοινωνικής πρόνοιας των εργαζομένων του Ομίλου Τσάκου είναι πλήρως εδραιωμένη στην εταιρική φιλοσοφία. Ιδρυτή της στρατηγικής αυτής ήταν η Δρ Ειρήνη Σαρόγλου – Τσάκου, η οποία αφιέρωσε ένα μεγάλο μέρος της επαγγελματικής ζωής της, για να προωθήσει και να διασφαλίσει την καλή διαβίωση των εργαζομένων της εταιρείας με έναν δυναμικό τρόπο.

Η Δρ Ειρήνη Τσάκου είναι ένθερμος υποστηρικτής του οράματος του καπετάν Τσάκου και έχει προσφέρει τις επαγγελματικές υπηρεσίες της, όχι μόνο στο πλαίσιο του Ομίλου, αλλά γενικά σε όλη τη ναυτιλιακή κοινότητα. Η Δρ Τσάκου έχει δημοσιεύσει μια σειρά βιβλίων ιατρικής για πρόληψη σε όλη τη διάρκεια των ετών, τα οποία διανέμονται στο προσωπικό ξηράς και πλοίων.

Επιπλέον, και ως μέσο για την ενίσχυση της ιατρικής ενημέρωσης, η Δρ Τσάκου έχει παράσχει εκπαιδευτικές διαλέξεις και μαθήματα κατάρτισης ιατρικής ευαισθητοποίησης στο προσωπικό του Ομίλου σε ξηρά και θάλασσα, με ένα δομημένο και μακροχρόνιο συνεπή τρόπο, για να επιμορφώσει και εκπαιδεύσει κάθε συνεργάτη, ώστε να ζει με έναν υγιή προληπτικό τρόπο, να αναπτύσσει την ικανότητα να εντοπίζει συνθήκες απειλητικές για τη ζωή του και να ανταποκρίνεται αποτελεσματικά, κάνοντας χρήση των τεχνικών πρώτων βοηθειών σε επείγοντα ιατρικά περιστατικά.

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ

Η ραχοκοκαλιά του Ομίλου είναι οι άνθρωποί του. Οι ναυτικοί και οι εργαζόμενοι ξηράς συνάδελφοί τους, αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο στις πολυετείς προσπάθειες του Ομίλου να διεξάγει τις δραστηριότητές του με ασφάλεια και με σεβασμό προς το περιβάλλον.

Αποτελεί ηθική  υποχρέωση και στρατηγική προτεραιότητα του Ομίλου Τσάκου, να εφαρμόσει μια σταθερή στρατηγική επιβράβευσης, βράβευσης και παροχής ωφελειών στους ναυτικούς και τους υπαλλήλους του για την παραδειγματική επίδοση και δέσμευσή τους. Η εν λόγω στρατηγική περιλαμβάνει μια σειρά από κίνητρα για bonus, συμπληρωματικό πρόγραμμα ασφάλισης, διάφορα προγράμματα οικονομικής στήριξης, βραβεία για ειδικές κατηγορίες απόδοσης, τόσο επί του πλοίου όσο και στην ξηρά και χορηγία για τα έξοδα εκπαίδευσης των παιδιά των εργαζομένων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

1# Μηδενική Φτώχεια

10 χρόνια υποστήριξης της ActionAid από την INTERAMERICAN με 928 αναδοχές παιδιών

Η INTERAMERICAN κατά την τελευταία δεκαετία υποστηρίζει σταθερά το πρόγραμμα «Αναδοχής Παιδιού» της ActionAid σε όλο τον κόσμο και έχει ανανεώσει τη σχέση για το 2019 με συνολικά 92 αναδοχές. Από το 2009 έως σήμερα, η εταιρεία έχει αναλάβει 928 ετήσιες αναδοχές παιδιών, η αξία των οποίων ανέρχεται στα 244.992 ευρώ.

Στο πρόγραμμα συμμετέχουν όλοι οι διοικητικοί τομείς, καθώς και γραφεία του δικτύου πωλήσεων, ενισχύοντας την εταιρική κουλτούρα κοινωνικής υπευθυνότητας. Είναι χαρακτηριστικό ότι η INTERAMERICAN ευαισθητοποιεί σχετικά τους εργαζομένους της οργανώνοντας, σε συνεργασία με τον οργανισμό, διαδραστικές εκδηλώσεις ιδιαίτερης εμπειρίας για τα ανθρώπινα δικαιώματα.

Σημειώνεται ότι στελέχη της εταιρείας έχουν συμμετάσχει σε αποστολές της ActionAid στην Αφρική, παρέχοντας εθελοντικό έργο. Οι αναδοχές, που έχει αναλάβει η INTERAMERICAN, έχουν αναπτυχθεί σε 37 κοινότητες 17 χωρών, με κύριο στόχο την ενδυνάμωση των πιο ευάλωτων και εκτεθειμένων σε ποικίλους κινδύνους πληθυσμών που πλήττονται από φτώχεια, κοινωνικές ανισότητες και περιθωριοποίηση.

Η διατροφή, η υγεία, η εκπαίδευση, η στέγαση, αποτελούν προτεραιότητες του προγράμματος αναδοχής, ενώ στον κύκλο του ενδιαφέροντος των ενεργειών του οργανισμού εντάσσονται οι οικογένειες των παιδιών και ενήλικοι που χρειάζονται υπηρεσίες υποστήριξης. Παράλληλα με τις αναδοχές παιδιών, η εταιρεία έχει συνδεθεί με το «Επίκεντρο», σημείο αναφοράς της ActionAid Hellas στον Κολωνό, παρέχοντας ασφάλιση στις εγκαταστάσεις του. Πρόκειται για δομή που υποστηρίζει άτομα κάθε ηλικίας ψυχοκοινωνικά, εκπαιδευτικά και με προσανατολισμό απασχόλησης και κοινωνικής ένταξης.

Επιπλέον, έχει συμφωνηθεί και ξεκινά αυτή την περίοδο συνεργασία και στον εκπαιδευτικό τομέα, με παροχή από στελέχη της INTERAMERICAN βασικών γνώσεων για την ανάπτυξη εργασιακών δεξιοτήτων σε άτομα που προτείνει το «Επίκεντρο». Η εταιρεία θα υποστηρίξει, με χορηγία καρδιολογικών εξετάσεων των αθλουμένων από την ιδιόκτητη ΑΘΗΝΑΪΚΗ MEDICLINIC και τη νεοσύστατη ποδοσφαιρική ομάδα του «Επίκεντρου».

Η συνδρομή της INTERAMERICAN του σημαντικό έργο της ActionAid συνδέεται άμεσα ή έμμεσα με 14 από τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του Ο.Η.Ε. (UN Sustainable Development Goals) και συγκεκριμένα με την αντιμετώπιση της φτώχειας, της πείνας, της φροντίδας της υγείας, την ποιοτική εκπαίδευση και μόρφωση, την ισότητα των φύλων, την εξασφάλιση καθαρού νερού, την προστασία του περιβάλλοντος και των φυσικών πόρων, των οικοσυστημάτων και την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής, τη βελτίωση του οικιστικού περιβάλλοντος, την οικονομική ανάπτυξη και τις συνεργασίες. Οι στόχοι αυτοί είναι εντεταγμένοι και στη στρατηγική εταιρικής υπευθυνότητας της INTERAMERICAN.

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

Generali: «Όλοι είμαστε διαφορετικοί, όλοι είμαστε ίσοι»

«Όλοι είμαστε διαφορετικοί, όλοι είμαστε ίσοι», ήταν το μήνυμα της ετήσιας συνάντησης “Meet The CEO” που διοργάνωσε και φέτος η Generali. Συγκεκριμένα, με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας της Γυναίκας στις 8 Μαρτίου, ο CEO κ. Πάνος Δημητρίου απηύθυνε πρόσκληση σε εργαζόμενους της εταιρείας από όλες τις Διευθύνσεις για να συζητήσουν το θέμα της Διαφορετικότητάς & Συμμετοχικότητας- Diversity & Inclusion”.

Περισσότεροι από 30 εργαζόμενοι, όλων των βαθμίδων, τμημάτων και ηλικιών, ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα και είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν με τον κ. Δημητρίου τους τρόπους με τους οποίους βιώνουν οι ίδιοι την αποδοχή της διαφορετικότητας στους κόλπους της εταιρείας. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι έννοιες της “Διαφορετικότητας & Συμμετοχικότητας- Diversity & Inclusion” δεν περιορίζονται μόνο στην ισότητα των φύλων, αλλά αγκαλιάζουν ένα ευρύτερο φάσμα θεμάτων, όπως η ηλικία, η κουλτούρα, η εθνικότητα, η πολυπολιτισμικότητα και πολλές ακόμα παραμέτρους, που καθιστούν τον καθένα μας μοναδικό.

Ο κ. Δημητρίου, παρουσίασε στοιχεία του Ομίλου, που καταδεικνύουν τη σημαντική συνεισφορά της διαφορετικότητας στο εργασιακό περιβάλλον. Επίσης, έκανε εκτενή αναφορά στις προσπάθειες που γίνονται για τη δημιουργία ενός θετικού και πραγματικά συμμετοχικού εργασιακού περιβάλλοντος, όπως η επένδυση σε ίσες ευκαιρίες και ευκαιρίες εκπαίδευσης εντός του οργανισμού, η ίση μισθολογική μεταχείριση από την ίδρυση της εταιρείας, η ανάδειξη νέων ταλέντων και η συμμετοχή τους στη λήψη αποφάσεων. Όπως τόνισε: «Διαφορετικότητα σημαίνει σεβασμός.

Οι αντιθέσεις των ανθρώπων είναι αφετηρία γόνιμου διαλόγου και πολύτιμη πηγή νέων ιδεών καθώς επιτρέπουν τη δημιουργική συνεισφορά όλων μας. Μόνο οι εταιρείες που αγκαλιάζουν αυτή την ποικιλομορφία μπορούν να συνεχίσουν να υπάρχουν και να εξελίσσονται και στην Generali οι πολιτικές D&Ι αποτελούν θεμελιώδη λίθο της εταιρικής μας φιλοσοφίας». Ακολούθησε ένας ενδιαφέρον διάλογος με τους παρευρισκόμενους που έθεσαν ερωτήματα και μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους.

Σύμφωνα με έρευνες, η διαφορετικότητα στην εργασία συμβάλλει στην επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων ενός οργανισμού κατά 8% και ενισχύει την ικανότητα των εργαζομένων να συνεργάζονται (42%) και να καινοτομούν (83%). Οι εταιρείες με τη μεγαλύτερη ενσωμάτωση των δύο φύλων, έχουν 15% μεγαλύτερη πιθανότητα να έχουν αυξημένη κερδοφορία, σε σχέση με τις υπόλοιπες εταιρείες του κλάδου τους.

Η εφαρμογή πολιτικών που σέβονται τη διαφορετικότητα και τη συμμετοχικότητα έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες προσέλκυσης νέων ταλέντων, καθώς σύμφωνα με στοιχεία, οι millennials τις επιλέγουν κατά συντριπτικό ποσοστό, 80%.

Οι προσπάθειες για ένταξη και αποδοχή της διαφορετικότητας στο χώρο εργασίας αποτελούν βασική προτεραιότητα του Ομίλου Generali ο οποίος εργάζεται προς την κατεύθυνση της επίτευξης των παρακάτω βασικών στόχων:

Καλλιέργεια κουλτούρας που θα αγκαλιάζει τη διαφορετικότητα και θα ενθαρρύνει τα άτομα να μοιραστούν τις προσωπικές και συλλογικές τους εμπειρίες.
Προαγωγή νέων δεξιοτήτων μέσα από τη συνεργασία και το διαμοιρασμό γνώσης.
Ανάπτυξη εργαλείων και διαδικασιών, ώστε να το εργασιακό περιβάλλον να αποτελέσει κοιτίδα ανάπτυξης των ανθρώπων.
Η συνάντηση έκλεισε με τον κ. Δημητρίου να προτρέπει τους παρευρισκόμενους «να γίνουν με τη σειρά τους πρεσβευτές της διαφορετικότητας, ώστε σταδιακά να επιτυγχάνεται ακόμα μεγαλύτερη διάχυση αυτών των ιδεών».

Περισσότερα

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

ΜΕΒΓΑΛ-Kifisia Run® : Τρέχω – Συνεισφέρω – Ευαισθητοποιώ

Μια μεγάλη αθλητική διοργάνωση με σημαντικό κοινωνικό υπόβαθρο στηρίζει η γαλακτοβιομηχανία ΜΕΒΓΑΛ αναλαμβάνοντας μέγας χορηγός της διοργάνωσης. Πρόκειται για το δεύτερο αγώνα δρόμου Kifisia Run®, που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 31 Μαρτίου 2019 στην Κηφισιά. Ο αγώνας ΜΕΒΓΑΛ-Kifisia Run, διοργανώνεται από το Γυμναστικό Σύλλογο Κηφισιάς, προβάλλει το μήνυμα Τρέχω – Συνεισφέρω – Ευαισθητοποιώ και έχει διπλό στόχο:

1. την ενίσχυση του Πανελληνίου Συνδέσμου Νεφροπαθών , καθώς μέρος των εσόδων θα διατεθεί για τις ανάγκες του Συνδέσμου σε μία προσπάθεια βελτίωσης της ποιότητας ζωής τους

2. τη διάδοση της ιδέας της δωρεάς οργάνων στην Ελλάδα με την ευαισθητοποίηση του κοινού στο συγκεκριμένο θέμα Οι διοργανωτές έχουν σχεδιάσει διάφορες επιλογές σε διαδρομές, 10.000 μέτρων, 5.000 μέτρων αλλά και δρόμο 1.000 μέτρων για παιδιά και άτομα με ειδικές ανάγκες, ώστε να δοθεί η δυνατότητα ευρείας συμμετοχής και να μεγιστοποιηθεί το αποτέλεσμα της προσπάθειας.

Η ΜΕΒΓΑΛ συμμετέχει και ενισχύει τον ΜΕΒΓΑΛ-Kifisia Run θέλοντας να παρέχει ουσιαστική βοήθεια σε ευπαθείς ομάδες, στα πλαίσια των πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης που εφαρμόζει. Παράλληλα -ως εταιρεία τροφίμων- προωθεί την υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή και έχει ως μέλημα να στηρίζει αθλητικές διοργανώσεις και δράσεις που αποσκοπούν στην ευεξία, κάνοντας πράξη το σύνθημα «ΜΕΒΓΑΛ Αγάπης Έργα για τον αθλητισμό». Συνέντευξη τύπου του αγώνα δρόμου ΜΕΒΓΑΛ-Kifisia Run θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 19/03/19, στις 12:00 μ.μ., στο κατάστημα αθλητικών ειδών CosmosSport, Αργυροπούλου 4-Κηφισιά. Τη ΜΕΒΓΑΛ θα εκπροσωπήσει η κα Ερασμία Παπαδοπούλου, National Key Account Manager της εταιρείας.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ