Connect with us

Ανά Κλάδο

Όμιλος Τσάκου και Εταιρική Υπευθυνότητα

logo1

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ

Αναμφισβήτητα η περιβαλλοντική βιωσιμότητα είναι η πιο θεμελιώδης έννοια στο σύγχρονο κόσμο: η απόλυτη πρόκληση έγκειται στο πώς θα οικοδομηθεί μια οικονομία, η οποία θα είναι σε θέση να υποστηρίζει τον εαυτό της συνεχώς. Το ζήτημα του πώς θα ανταποκριθεί η εταιρεία στις ανάγκες του παρόντος χωρίς να διακυβεύεται η ικανότητα των μελλοντικών γενεών ικανοποίησης των αναγκών τους, αποτελούν σημαντικές περιβαλλοντικές, κοινωνικές, οικονομικές και εταιρικές προκλήσεις.

Η προστασία του περιβάλλοντος αποτελεί υψίστη ηθική ευθύνη για τον Όμιλο, στρατηγικής σημασίας προτεραιότητα και αναπόσπαστο μέρος των δραστηριοτήτων του στο παρόν και στο μέλλον.

Ένθερμος υποστηρικτής αυτής της φιλοσοφίας έχει υπάρξει ο Καπετάν Παναγιώτης Τσάκος, σε συνέχεια της στήριξης του οράματος του αείμνηστου Γεώργιος P.Livanos, συνιδρυτή της HELMEPA, την Ελληνική Θαλάσσια Ένωση Περιβαλλοντικής Προστασίας. Αυτό το κληροδότημα έχει συνεχιστεί από τα παιδιά του καπετάν Τσάκου, Νικόλα& Μαρία, οι οποίοι έχουν συμμετοχή στο Διοικητικό Συμβούλιο της HELMEPA εδώ και πολλά χρόνια. Θα πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι κατά τη διάρκεια της προεδρίας του, στην Helmepa, ο Νικόλας Τσάκος δημιούργησε την INTERMEPA, έναν διεθνή οργανισμό για τη διάδοση της ιδέας της προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος σε παγκόσμιο επίπεδο. Αργότερα, υποστήριξε την έναρξη άλλων MEPAs, όπως της PHILMEPA στις Φιλιππίνες και της URUMEPA στην Ουρουγουάη.

Ο Όμιλος Τσάκου έχει δεσμευτεί και αφιερωθεί στην εφαρμογή μιας αποτελεσματικής στρατηγικής για τη διαχείριση των κινδύνων, μέσω της προστασίας του περιβάλλοντος. Σύμφωνα με αυτήν την ισχυρή δέσμευση, ο Όμιλος έχει θεσπίσει και εφαρμόζει ένα Σύστημα Περιβαλλοντικής Διαχείρισης σε όλη τον οργανισμό. Το Σύστημα Περιβαλλοντικής Διαχείρισης αναπτύχθηκε σύμφωνα με ένα ευρύ φάσμα διαδικασιών ασφάλειας και την ενίσχυση τους μέσα από ασκήσεις και δοκιμές συναγερμού, επιτυγχάνοντας έτσι, μια αποτελεσματική στρατηγική διαχείρισης κινδύνου (risk management strategy). Ο Όμιλος κατευθύνει όλες τις προσπάθειες και την δραστηριότητά του για τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας για την ασφάλεια στη θάλασσα, υλοποιώντας πρωτοβουλίες της βιομηχανίας, όπως η δέσμευση της ΕΕ για μείωση των αερίων του θερμοκηπίου και της Clean Power για τις μεταφορές με εναλλακτικές στρατηγικές καυσίμων. Επιπλέον, ο Όμιλος έχει θεσπίσει διαδικασίες για τη διαχείριση και την παρακολούθηση αυτών των πτυχών, σύμφωνα με το πρότυπο ISO 14001 : 2004.

Ο Όμιλος Τσάκου μέσω της ανάπτυξης και εφαρμογής του Συστήματος Περιβαλλοντικής Διαχείρισης, έχει δεσμευτεί να:

• Συμμορφωθεί με τη σχετική περιβαλλοντική νομοθεσία, τους κανονισμούς και άλλες απαιτήσεις.
• Παρέχει επαρκούς πόρους για την επίτευξη και επίμονη εφαρμογή των καθορισμένων στόχων.
• Καθιερώσει μέτρα προστασίας έναντι όλων των προσδιορισθέντων κινδύνων για το περιβάλλον.
• Παρέχει κατάλληλη και συνεχή εκπαίδευση σε όλο το προσωπικό, επί του σκάφους και στην ξηρά, του οποίου η εργασία μπορεί να έχει σημαντική επίπτωση στο περιβάλλον.
• Αναπτύξει και εφαρμόσει μια αποτελεσματική πολιτική διαχείρισης για τα απόβλητα (υπολείμματα), με την καλύτερη εφικτή ελαχιστοποίηση και διαχείριση τους, καθώς και των καταλοίπων και εκπομπών, τα οποία παράγονται από τις συνεχείς λειτουργίες της εταιρείας. Η πραγματική εξοικονόμηση επιτυγχάνεται μέσω της ενεργειακής αποδοτικότητας και της μείωσης των αποβλήτων.
• Βελτιώνει συνεχώς τις συνολικές περιβαλλοντικές επιδόσεις του ομίλου και να ανανεώνει αδιαλείπτως και να επικαιροποιεί τους στόχους για τις περιβαλλοντικές επιδόσεις του, πέρα από το πλαίσιο των εφαρμοστέων κανονιστικών απαιτήσεων.

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ

Κύριο μέλημα του Ομίλου είναι η επίτευξη της ασφάλειας επί του σκάφους, προκειμένου να προστατεύσει τη ζωή και την ευημερία του συνόλου του προσωπικού και να διατηρήσει την ακεραιότητα του πλοίου και του φορτίου του. Η ασφάλεια εξασφαλίζεται μέσω της διεξοδικής προληπτικής διαχείρισης των τραυματισμών, ζημιών ή απωλειών. Η αποτελεσματική διαχείριση του κινδύνου πραγματοποιείται μέσω της αναγνώρισης, αξιολόγησης, ποσοτικοποίησης και προληπτικής διαχείρισής του.

Θεμελιώδες στοιχείο για τη διαχείριση των κινδύνων είναι να τεθούν αναχώματα κατά των πιθανών κινδύνων. Δεσμευμένος σε αυτή την στρατηγική ο Όμιλος, έχει συγγράψει το δικό του σύνολο από πολιτικές και διαδικασίες αξιολόγησης του κινδύνου για να συμπεριλάβει όλες τις δραστηριότητες της εταιρείας.

Ο Όμιλος έχει προσδιορίσει με σαφήνεια τη δέσμευσή του απέναντι στους πελάτες του, αποκτώντας εθελοντικά πιστοποίηση από τα αναγνωρισμένα Διεθνή Πρότυπα Διαχείρισης Ποιότητας ISO 9001, Συστήματα Περιβαλλοντικής Διαχείρισης ISO 14001 και τη διαχείριση της υγείας του προσωπικού ISO 18001 OHSA .

Ο Όμιλος Τσάκου αποφάσισε, από την αρχή, να συνάψει σύμβαση με μία από τις κορυφαίες ταξικές κοινωνίες για να παρουσιαστεί ως φορέας διαπίστευσης σε όλη την εταιρεία και τα πλοία της. Το Lloyds Register επελέγη, για το υψηλό πρότυπο ελέγχου. Οι πελάτες του Ομίλου Τσάκου λαμβάνουν την πιο επαγγελματική και εξειδικευμένη διαθέσιμη εξυπηρέτηση.

Ο Όμιλος Τσάκος είναι πλήρως προσηλωμένος στην προσπάθεια του να προσλαμβάνει και να αναπτύσσει υψηλής ειδίκευσης ανθρώπινο δυναμικό στην ξηρά και στη θάλασσα και συνεχώς επενδύει στην επίτευξη βέλτιστων επιπέδων εκπαίδευσης που απαιτείται στη σύγχρονη και άκρως απαιτητική σημερινή βιομηχανία θαλάσσιων μεταφορών.

Η επίδοση της Εταιρείας συνεχώς αξιολογείται και λαμβάνονται δυναμικές πρωτοβουλίες προς την κατεύθυνση της συνεχούς βελτίωσης, με σκοπό να ικανοποιήσει πλήρως τις προσδοκίες των πελατών της .

Με τις σκέψεις για την υγεία, την ασφάλεια, την ποιότητα και την προστασία του περιβάλλοντος ανάμεσα στις σημαντικότερες μέσα στη βιομηχανία, η ικανοποίηση των πελατών αποτελεί τον τελικό στόχο.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ

Η βασική κινητήρια δύναμη για την επιτυχία του Ομίλου  είναι οι άνθρωποί του. Ο Όμιλος Τσάκου έχει στόχο πάντα την προσέλκυση, ανάπτυξη και διατήρηση του καλύτερα εξειδικευμένου προσωπικού για τη διαχείριση και διεύθυνση του στόλου και των συναφών δραστηριοτήτων του.

Ο Όμιλος  προσπαθεί συνεχώς να εμπνεύσει, να κινητοποιήσει και να προωθήσει μια ενεργή κουλτούρα ασφάλειας σε όλο τον Όμιλο και το στόλο του. Μια δέσμευση για τις ασφαλείς λειτουργίες του πλοίου και την ευαισθητοποίηση για την προστασία του περιβάλλοντος, τονίζεται στα πλαίσια των διαδικασιών του Ομίλου και στο πρόγραμμα σπουδών των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων του στην Αθήνα και τις Φιλιππίνες και σε άλλα κέντρα στρατολόγησης νεοσύλλεκτου προσωπικού σε όλο τον κόσμο.

Θεματικές παρουσιάσεις και σεμινάρια πραγματοποιούνται σε εβδομαδιαία βάση, όλο το χρόνο στα κεντρικά γραφεία της Αθήνας σε ένα πλήρως εξοπλισμένο αμφιθέατρο 100 θέσεων, στο οποίο συμμετέχουν και οι ναυτικοί και το προσωπικό στα γραφεία της εταιρείας. Κάθε εβδομάδα τα θέματα ποικίλλουν ώστε να καλυφθούν όλες οι πτυχές της βιομηχανίας μεταφορών στους ωκεανούς. Κάθε συνεδρία διεξάγεται από κορυφαίους ειδικούς στον εκάστοτε σχετικό τομέα. Επιπλέον, οι τεχνικές οπτικοακουστικής κατάρτισης χρησιμοποιούνται για την περαιτέρω εκπαίδευσή των συμμετεχόντων. Κάθε σεμινάριο κατάρτισης βιντεοσκοπείται και αναπαραγωγές του, αποστέλλονται σε όλα τα σκάφη εντός του στόλου, διασφαλίζοντας ότι το προσωπικό στη θάλασσα παραμένει πλήρως ενημερωμένο. Επιπλέον, μια συμφωνία-κατάρτιση είχε συνάψει ο Όμιλος με την LLOYD’S REGISTER, ώστε να προωθήσει ένα πιο εξελιγμένο και εξειδικευμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης, τόσο για τη Διοίκηση όσο και για το προσωπικό του πλοίου.

ΙΑΤΡΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η ηθική ευθύνη για την προώθηση της κοινωνικής πρόνοιας των εργαζομένων του Ομίλου Τσάκου είναι πλήρως εδραιωμένη στην εταιρική φιλοσοφία. Ιδρυτή της στρατηγικής αυτής ήταν η Δρ Ειρήνη Σαρόγλου – Τσάκου, η οποία αφιέρωσε ένα μεγάλο μέρος της επαγγελματικής ζωής της, για να προωθήσει και να διασφαλίσει την καλή διαβίωση των εργαζομένων της εταιρείας με έναν δυναμικό τρόπο.

Η Δρ Ειρήνη Τσάκου είναι ένθερμος υποστηρικτής του οράματος του καπετάν Τσάκου και έχει προσφέρει τις επαγγελματικές υπηρεσίες της, όχι μόνο στο πλαίσιο του Ομίλου, αλλά γενικά σε όλη τη ναυτιλιακή κοινότητα. Η Δρ Τσάκου έχει δημοσιεύσει μια σειρά βιβλίων ιατρικής για πρόληψη σε όλη τη διάρκεια των ετών, τα οποία διανέμονται στο προσωπικό ξηράς και πλοίων.

Επιπλέον, και ως μέσο για την ενίσχυση της ιατρικής ενημέρωσης, η Δρ Τσάκου έχει παράσχει εκπαιδευτικές διαλέξεις και μαθήματα κατάρτισης ιατρικής ευαισθητοποίησης στο προσωπικό του Ομίλου σε ξηρά και θάλασσα, με ένα δομημένο και μακροχρόνιο συνεπή τρόπο, για να επιμορφώσει και εκπαιδεύσει κάθε συνεργάτη, ώστε να ζει με έναν υγιή προληπτικό τρόπο, να αναπτύσσει την ικανότητα να εντοπίζει συνθήκες απειλητικές για τη ζωή του και να ανταποκρίνεται αποτελεσματικά, κάνοντας χρήση των τεχνικών πρώτων βοηθειών σε επείγοντα ιατρικά περιστατικά.

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ

Η ραχοκοκαλιά του Ομίλου είναι οι άνθρωποί του. Οι ναυτικοί και οι εργαζόμενοι ξηράς συνάδελφοί τους, αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο στις πολυετείς προσπάθειες του Ομίλου να διεξάγει τις δραστηριότητές του με ασφάλεια και με σεβασμό προς το περιβάλλον.

Αποτελεί ηθική  υποχρέωση και στρατηγική προτεραιότητα του Ομίλου Τσάκου, να εφαρμόσει μια σταθερή στρατηγική επιβράβευσης, βράβευσης και παροχής ωφελειών στους ναυτικούς και τους υπαλλήλους του για την παραδειγματική επίδοση και δέσμευσή τους. Η εν λόγω στρατηγική περιλαμβάνει μια σειρά από κίνητρα για bonus, συμπληρωματικό πρόγραμμα ασφάλισης, διάφορα προγράμματα οικονομικής στήριξης, βραβεία για ειδικές κατηγορίες απόδοσης, τόσο επί του πλοίου όσο και στην ξηρά και χορηγία για τα έξοδα εκπαίδευσης των παιδιά των εργαζομένων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

SDG's

11η Έκθεση Εταιρικής Υπευθυνότητας WIND με 20 δεσμεύσεις

Με νέα στρατηγική που περιλαμβάνει “20 δεσμεύσεις για το 2020’’ η WIND υλοποιεί με συνέπεια την 16ετή στρατηγική της για την εταιρική υπευθυνόητα με κύριο μέλημα τη διαρκή βελτίωση της επίδρασής της στην Κοινωνία, τους Ανθρώπους, το Περιβάλλον, τους Πελάτες και την Οικονομία.

H εταιρεία δημοσίευσε την έκθεσή της με μία ξεχωριστή βιωματική εμπειρία εθελοντισμού σε συνεργασία με την Ethelon ετοιμάζοντας 1.000 πακέτα φαγητού για το Κέντρο Ημερήσιάς Υποδοχής Αστέγων της οργάνωσης Praksis στην Αθήνα. Η ενεργή συμμετοχή στη δωρεά είχε στόχο να εμπνεύσει τον εθελοντισμό, αξία που διαπνέει το μεγαλύτερο μέρος των κοινωνικών δράσεων της WIND σε επίπεδο Εταιρικής Υπευθυνότητας και ενισχύει τη διάδοση του μηνύματος της κοινωνικής προσφοράς και αλληλεγγύης προς τον συνάνθρωπο… μία έμπρακτη εφαρμογή της συνδεσιμότητας.

Εξάλλου, σημείο αναφοράς της Έκθεσης, όπως αναφέρουν τα στελέχη της εταιρείας, είναι ο όρος “connectivity”. Σαν μια κλωστή, ένα λεπτό νήμα, καθένας από την ομάδα της WIND με τις πράξεις του συνδέει και συνδέεται με τους Ανθρώπους, το Περιβάλλον, την Κοινωνία, τους Πελάτες και την Οικονομία δημιουργώντας ένα μεγάλο δίκτυο που συνεχώς επεκτείνεται και εξελίσσεται για να προσφέρει το αγαθό της επικοινωνίας και της συνδεσιμότητας στον ψηφιακό κόσμο απ’ άκρη σε άκρη σε όλη την Ελλάδα.

Νέα στρατηγική, ‘’20 Δεσμεύσεις για το 2020’’  

Η νέα στρατηγική που χαράζει η WIND –η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που υιοθετεί μία παγκόσμια προσέγγιση- αποτελείται από 20 δεσμεύσεις για το 2020 στο πλαίσιο της μακροχρόνιας δέσμευσής της για διαρκή συνεισφορά στην ελληνική κοινωνία και οικονομία με όρους βιώσιμης ανάπτυξης, εναρμονιζόμενη πλήρως με την Ατζέντα των Ηνωμένων Εθνών ως το 2030 (SDGs).

Mε την θέσπιση των 20 στόχων η WIND δεσμεύεται μέχρι το 2020 για:

τη διαρκή εκπαίδευση των ανθρώπων της, για την ισορροπημένη εργασιακή σχέση και για την ευκαιρία σε περισσότερες γυναίκες να αναλαμβάνουν θέσεις υψηλής διοικητικής ευθύνης.

τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της μέσω της μείωσης των εκπομπών και της κατανάλωσης ενέργειας, της μείωσης των αποβλήτων που καταλήγουν σε χώρους υγειονομικής ταφής και της δημιουργίας του πρώτου κλιματικά ουδέτερου καταστήματός

τη δημιουργία ενός ασφαλούς περιβάλλοντος πλοήγησης για τα παιδιά, μέσω του προγράμματος kids@safety και τον ψηφιακό μετασχηματισμό απομακρυσμένων νησιών μέσω του προγράμματος «Ερχόμαστε Κοντά»

την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας και τη συνεργασία της με εγχώριους προμηθευτές, αξιοποιώντας το ανθρώπινο δυναμικό και τις πρώτες ύλες της χώρας και τις συνεχείς επενδύσεις στις πιο σύγχρονες τεχνολογίες με στόχο την προσφορά  μιας εξαιρετικής εμπειρίας επικοινωνίας στους συνδρομητές.

Όπως σημειώνει στον πρόλογο της 11ης ετήσιας Έκθεσης Εταιρικής Υπευθυνότητας ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της WIND Ελλάς, Νάσος Ζαρκαλής: “H στρατηγική μας για την Εταιρική Υπευθυνότητα ξεδιπλώνεται με μια σειρά από δράσεις που αγγίζουν άμεσα και θετικά την ελληνική κοινωνία, όπως οφείλει να κάνει η WIND ως μία από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις της χώρας, με κρίσιμο οικονομικό και κοινωνικό αποτύπωμα’’.

Στη φωτογραφία: Κωσταπάνος Μηλιαρέσης – Co-Founder, CEO and BoD member Ethelon, Μαρί ΧάλακαΔιευθύντρια Ανεύρεσης Πόρων της PRAKSIS και ο Γιώργος Τσαπρούνης–  Διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων WIND Ελλάς

Περισσότερα

17# Συνεργασία για τους Στόχους

Visa: Στηρίζει “Το Χαμόγελο του Παιδιού” με Εθνική και Κωτσόβολο

Την στήριξη του πανελλαδικού έργου του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού», ανακοίνωσε η Visa σε συνεργασία με την Εθνική Τράπεζα και τον Κωτσόβολο.

Ειδικότερα, για πρώτη φορά σε σαράντα καταστήματα Κωτσόβολος πανελλαδικά, εγκαθίστανται τερματικά μηχανήματα POS, όπου με ένα απλό άγγιγμα της κάρτας όλοι θα μπορούν να στηρίξουν «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και τα παιδιά, που πραγματικά το έχουν ανάγκη.

Η δωρεά μέσω ανέπαφων συναλλαγών είναι πολύ απλή. Το ειδικό τερματικό POS θα βρίσκεται δίπλα από κάθε ταμείο των καταστημάτων, με μοναδική αποστολή την αποδοχή χρημάτων με αποκλειστικό αποδέκτη τον Οργανισμό «Το Χαμόγελο του Παιδιού». Τα συγκεκριμένα τερματικά θα λειτουργούν ανεξάρτητα από τα υπόλοιπα ήδη υπάρχοντα μηχανήματα για ηλεκτρονικές πληρωμές. Ακουμπώντας τις ανέπαφες Visa κάρτες στο νέο τερματικό θα πραγματοποιείται απευθείας δωρεά 2 ευρώ στον Οργανισμό, με την παράλληλη έκδοση ανάλογης απόδειξης

“Είμαστε χαρούμενοι που συνεργαζόμαστε με την Εθνική Τράπεζα και τον Κωτσόβολο για την υποστήριξη του πολύτιμου έργου του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού». Με την χρήση της τεχνολογίας ελπίζουμε να συγκεντρώσουμε δωρεές πιο εύκολα”, δήλωσε ο Νίκος Καμπανόπουλος, γενικός διευθυντής της Visa για Ελλάδα, Βουλγαρία και Κύπρο ενώ η Νέλλη Τζάκου – Λαμπροπούλου, γενική διευθύντρια Λιανικής Τραπεζικής, της Εθνικής επισήμανε ότι μία από τις θεμελιώδεις αξίες της Τράπεζας, σε όλη τη διάρκεια της πορείας της είναι η συνεισφορά της στην πρόοδο και ευημερία της ελληνικής κοινωνίας. “Ο καθένας από εμάς θα μπορεί να προσφέρει 2 ευρώ με τη χρήση της πιστωτικής ή χρεωστικής του κάρτα και να συμβάλει στην φροντίδα των παιδιών που μας έχουν ανάγκη”, πρόσθεσε ενώ από την πλευρά του ο Γιάννης Βασιλάκος, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Κωτσόβολος – Dixons South East Europe, επισήμανε ότι η ισχύς εν τη ενώσει μπορεί να αλλάξει τον κόσμο μας προς το καλύτερο. “Αποτελεί χρέος των μεγάλων εταιρειών να προσφέρουν συστηματικά προς την κοινωνία και να δημιουργούν αυτήν την κουλτούρα, τόσο στους εργαζομένους τους, όσο και στους πελάτες τους…”, τόνισε.

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

IΣΑ: Αποστολή του Ιατρείου Κοινωνικής Αποστολής στη Σκύρο

Κοντά στους κατοίκους της νησιωτικής Ελλάδας, βρέθηκαν οι εθελοντές του Ιατρείου Κοινωνικής Αποστολής, καθώς κλιμάκιο του Ιατρείου, μετέβη στις 23 Ιούνιου, σε αποστολή κοινωνικής αλληλεγγύης στη Σκύρο, με τη συμμετοχή γιατρών όλων των ειδικοτήτων.

Ειδικότερα, το κλιμάκιο αποτελείτο από τους κ.κ. Νίκο Καλλιακμάνη παθολόγο, Θωμά Ριζόπουλο Καρδιολόγο, Ιωάννη Κονιδάρη χειρουργό αγγειολόγο, Ελένη Μελιάδου παιδίατρο, Ιζόλδη Χατζηγιάννη ορθοπεδικό, Κάτωνα Νομικό Δερματολόγο, Μαρία Παλιατσέα ακτινολόγο, Δημήτρη Δημητρίου ουρολόγο, Μαρία Παιδονόμου βιοπαθολόγο και Άννα Παπαπροκοπίου φαρμακοποιό.

Επίσης σημαντική ήταν η συμβολή του Μηλτιάδη Χατζηγιαννάκη ΩΡΛ και πρώην Δημάρχου Σκύρου. Στο Πολυδύναμο Ιατρικό Κέντρο Σκύρου προσήλθαν και εξετάστηκαν 320 ασθενείς, ενώ έγιναν 51 απεικονιστικές εξετάσεις.

Σχολιάζονται το θέμα, ο πρόεδρος του ΙΣΑ Γ.Πατούλης ανέφερε μεταξύ άλλων: «Το Ιατρείο Κοινωνικής Αποστολής είναι δίπλα στο συνάνθρωπο που έχει ανάγκη. Παλεύουμε για να στηρίξουμε τις δομές του Δημόσιου Συστήματος Υγείας που καταρρέουν από την οικονομική κρίση και τις αποτυχημένες πολιτικές και δεν μπορούν πλέον να ανταποκριθούν στις ανάγκες των πολιτών. Όλα αυτά τα χρόνια έχουμε φτάσει στο τελευταίο άκρο της Ελλάδας. Οι εθελοντές του Ιατρείου προσέφεραν τις υπηρεσίες τους σε αποστολές που προϋπόθεταν πολύ προσωπικό χρόνο και κόπο και και για τη σημαντική αυτή συμβολή τους, ο ΙΣΑ τους ευχαριστεί θερμά».

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ