Connect with us

Ανά Κλάδο

Όμιλος Τσάκου και Εταιρική Υπευθυνότητα

logo1

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ

Αναμφισβήτητα η περιβαλλοντική βιωσιμότητα είναι η πιο θεμελιώδης έννοια στο σύγχρονο κόσμο: η απόλυτη πρόκληση έγκειται στο πώς θα οικοδομηθεί μια οικονομία, η οποία θα είναι σε θέση να υποστηρίζει τον εαυτό της συνεχώς. Το ζήτημα του πώς θα ανταποκριθεί η εταιρεία στις ανάγκες του παρόντος χωρίς να διακυβεύεται η ικανότητα των μελλοντικών γενεών ικανοποίησης των αναγκών τους, αποτελούν σημαντικές περιβαλλοντικές, κοινωνικές, οικονομικές και εταιρικές προκλήσεις.

Η προστασία του περιβάλλοντος αποτελεί υψίστη ηθική ευθύνη για τον Όμιλο, στρατηγικής σημασίας προτεραιότητα και αναπόσπαστο μέρος των δραστηριοτήτων του στο παρόν και στο μέλλον.

Ένθερμος υποστηρικτής αυτής της φιλοσοφίας έχει υπάρξει ο Καπετάν Παναγιώτης Τσάκος, σε συνέχεια της στήριξης του οράματος του αείμνηστου Γεώργιος P.Livanos, συνιδρυτή της HELMEPA, την Ελληνική Θαλάσσια Ένωση Περιβαλλοντικής Προστασίας. Αυτό το κληροδότημα έχει συνεχιστεί από τα παιδιά του καπετάν Τσάκου, Νικόλα& Μαρία, οι οποίοι έχουν συμμετοχή στο Διοικητικό Συμβούλιο της HELMEPA εδώ και πολλά χρόνια. Θα πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι κατά τη διάρκεια της προεδρίας του, στην Helmepa, ο Νικόλας Τσάκος δημιούργησε την INTERMEPA, έναν διεθνή οργανισμό για τη διάδοση της ιδέας της προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος σε παγκόσμιο επίπεδο. Αργότερα, υποστήριξε την έναρξη άλλων MEPAs, όπως της PHILMEPA στις Φιλιππίνες και της URUMEPA στην Ουρουγουάη.

Ο Όμιλος Τσάκου έχει δεσμευτεί και αφιερωθεί στην εφαρμογή μιας αποτελεσματικής στρατηγικής για τη διαχείριση των κινδύνων, μέσω της προστασίας του περιβάλλοντος. Σύμφωνα με αυτήν την ισχυρή δέσμευση, ο Όμιλος έχει θεσπίσει και εφαρμόζει ένα Σύστημα Περιβαλλοντικής Διαχείρισης σε όλη τον οργανισμό. Το Σύστημα Περιβαλλοντικής Διαχείρισης αναπτύχθηκε σύμφωνα με ένα ευρύ φάσμα διαδικασιών ασφάλειας και την ενίσχυση τους μέσα από ασκήσεις και δοκιμές συναγερμού, επιτυγχάνοντας έτσι, μια αποτελεσματική στρατηγική διαχείρισης κινδύνου (risk management strategy). Ο Όμιλος κατευθύνει όλες τις προσπάθειες και την δραστηριότητά του για τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας για την ασφάλεια στη θάλασσα, υλοποιώντας πρωτοβουλίες της βιομηχανίας, όπως η δέσμευση της ΕΕ για μείωση των αερίων του θερμοκηπίου και της Clean Power για τις μεταφορές με εναλλακτικές στρατηγικές καυσίμων. Επιπλέον, ο Όμιλος έχει θεσπίσει διαδικασίες για τη διαχείριση και την παρακολούθηση αυτών των πτυχών, σύμφωνα με το πρότυπο ISO 14001 : 2004.

Ο Όμιλος Τσάκου μέσω της ανάπτυξης και εφαρμογής του Συστήματος Περιβαλλοντικής Διαχείρισης, έχει δεσμευτεί να:

• Συμμορφωθεί με τη σχετική περιβαλλοντική νομοθεσία, τους κανονισμούς και άλλες απαιτήσεις.
• Παρέχει επαρκούς πόρους για την επίτευξη και επίμονη εφαρμογή των καθορισμένων στόχων.
• Καθιερώσει μέτρα προστασίας έναντι όλων των προσδιορισθέντων κινδύνων για το περιβάλλον.
• Παρέχει κατάλληλη και συνεχή εκπαίδευση σε όλο το προσωπικό, επί του σκάφους και στην ξηρά, του οποίου η εργασία μπορεί να έχει σημαντική επίπτωση στο περιβάλλον.
• Αναπτύξει και εφαρμόσει μια αποτελεσματική πολιτική διαχείρισης για τα απόβλητα (υπολείμματα), με την καλύτερη εφικτή ελαχιστοποίηση και διαχείριση τους, καθώς και των καταλοίπων και εκπομπών, τα οποία παράγονται από τις συνεχείς λειτουργίες της εταιρείας. Η πραγματική εξοικονόμηση επιτυγχάνεται μέσω της ενεργειακής αποδοτικότητας και της μείωσης των αποβλήτων.
• Βελτιώνει συνεχώς τις συνολικές περιβαλλοντικές επιδόσεις του ομίλου και να ανανεώνει αδιαλείπτως και να επικαιροποιεί τους στόχους για τις περιβαλλοντικές επιδόσεις του, πέρα από το πλαίσιο των εφαρμοστέων κανονιστικών απαιτήσεων.

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ

Κύριο μέλημα του Ομίλου είναι η επίτευξη της ασφάλειας επί του σκάφους, προκειμένου να προστατεύσει τη ζωή και την ευημερία του συνόλου του προσωπικού και να διατηρήσει την ακεραιότητα του πλοίου και του φορτίου του. Η ασφάλεια εξασφαλίζεται μέσω της διεξοδικής προληπτικής διαχείρισης των τραυματισμών, ζημιών ή απωλειών. Η αποτελεσματική διαχείριση του κινδύνου πραγματοποιείται μέσω της αναγνώρισης, αξιολόγησης, ποσοτικοποίησης και προληπτικής διαχείρισής του.

Θεμελιώδες στοιχείο για τη διαχείριση των κινδύνων είναι να τεθούν αναχώματα κατά των πιθανών κινδύνων. Δεσμευμένος σε αυτή την στρατηγική ο Όμιλος, έχει συγγράψει το δικό του σύνολο από πολιτικές και διαδικασίες αξιολόγησης του κινδύνου για να συμπεριλάβει όλες τις δραστηριότητες της εταιρείας.

Ο Όμιλος έχει προσδιορίσει με σαφήνεια τη δέσμευσή του απέναντι στους πελάτες του, αποκτώντας εθελοντικά πιστοποίηση από τα αναγνωρισμένα Διεθνή Πρότυπα Διαχείρισης Ποιότητας ISO 9001, Συστήματα Περιβαλλοντικής Διαχείρισης ISO 14001 και τη διαχείριση της υγείας του προσωπικού ISO 18001 OHSA .

Ο Όμιλος Τσάκου αποφάσισε, από την αρχή, να συνάψει σύμβαση με μία από τις κορυφαίες ταξικές κοινωνίες για να παρουσιαστεί ως φορέας διαπίστευσης σε όλη την εταιρεία και τα πλοία της. Το Lloyds Register επελέγη, για το υψηλό πρότυπο ελέγχου. Οι πελάτες του Ομίλου Τσάκου λαμβάνουν την πιο επαγγελματική και εξειδικευμένη διαθέσιμη εξυπηρέτηση.

Ο Όμιλος Τσάκος είναι πλήρως προσηλωμένος στην προσπάθεια του να προσλαμβάνει και να αναπτύσσει υψηλής ειδίκευσης ανθρώπινο δυναμικό στην ξηρά και στη θάλασσα και συνεχώς επενδύει στην επίτευξη βέλτιστων επιπέδων εκπαίδευσης που απαιτείται στη σύγχρονη και άκρως απαιτητική σημερινή βιομηχανία θαλάσσιων μεταφορών.

Η επίδοση της Εταιρείας συνεχώς αξιολογείται και λαμβάνονται δυναμικές πρωτοβουλίες προς την κατεύθυνση της συνεχούς βελτίωσης, με σκοπό να ικανοποιήσει πλήρως τις προσδοκίες των πελατών της .

Με τις σκέψεις για την υγεία, την ασφάλεια, την ποιότητα και την προστασία του περιβάλλοντος ανάμεσα στις σημαντικότερες μέσα στη βιομηχανία, η ικανοποίηση των πελατών αποτελεί τον τελικό στόχο.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ

Η βασική κινητήρια δύναμη για την επιτυχία του Ομίλου  είναι οι άνθρωποί του. Ο Όμιλος Τσάκου έχει στόχο πάντα την προσέλκυση, ανάπτυξη και διατήρηση του καλύτερα εξειδικευμένου προσωπικού για τη διαχείριση και διεύθυνση του στόλου και των συναφών δραστηριοτήτων του.

Ο Όμιλος  προσπαθεί συνεχώς να εμπνεύσει, να κινητοποιήσει και να προωθήσει μια ενεργή κουλτούρα ασφάλειας σε όλο τον Όμιλο και το στόλο του. Μια δέσμευση για τις ασφαλείς λειτουργίες του πλοίου και την ευαισθητοποίηση για την προστασία του περιβάλλοντος, τονίζεται στα πλαίσια των διαδικασιών του Ομίλου και στο πρόγραμμα σπουδών των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων του στην Αθήνα και τις Φιλιππίνες και σε άλλα κέντρα στρατολόγησης νεοσύλλεκτου προσωπικού σε όλο τον κόσμο.

Θεματικές παρουσιάσεις και σεμινάρια πραγματοποιούνται σε εβδομαδιαία βάση, όλο το χρόνο στα κεντρικά γραφεία της Αθήνας σε ένα πλήρως εξοπλισμένο αμφιθέατρο 100 θέσεων, στο οποίο συμμετέχουν και οι ναυτικοί και το προσωπικό στα γραφεία της εταιρείας. Κάθε εβδομάδα τα θέματα ποικίλλουν ώστε να καλυφθούν όλες οι πτυχές της βιομηχανίας μεταφορών στους ωκεανούς. Κάθε συνεδρία διεξάγεται από κορυφαίους ειδικούς στον εκάστοτε σχετικό τομέα. Επιπλέον, οι τεχνικές οπτικοακουστικής κατάρτισης χρησιμοποιούνται για την περαιτέρω εκπαίδευσή των συμμετεχόντων. Κάθε σεμινάριο κατάρτισης βιντεοσκοπείται και αναπαραγωγές του, αποστέλλονται σε όλα τα σκάφη εντός του στόλου, διασφαλίζοντας ότι το προσωπικό στη θάλασσα παραμένει πλήρως ενημερωμένο. Επιπλέον, μια συμφωνία-κατάρτιση είχε συνάψει ο Όμιλος με την LLOYD’S REGISTER, ώστε να προωθήσει ένα πιο εξελιγμένο και εξειδικευμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης, τόσο για τη Διοίκηση όσο και για το προσωπικό του πλοίου.

ΙΑΤΡΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Η ηθική ευθύνη για την προώθηση της κοινωνικής πρόνοιας των εργαζομένων του Ομίλου Τσάκου είναι πλήρως εδραιωμένη στην εταιρική φιλοσοφία. Ιδρυτή της στρατηγικής αυτής ήταν η Δρ Ειρήνη Σαρόγλου – Τσάκου, η οποία αφιέρωσε ένα μεγάλο μέρος της επαγγελματικής ζωής της, για να προωθήσει και να διασφαλίσει την καλή διαβίωση των εργαζομένων της εταιρείας με έναν δυναμικό τρόπο.

Η Δρ Ειρήνη Τσάκου είναι ένθερμος υποστηρικτής του οράματος του καπετάν Τσάκου και έχει προσφέρει τις επαγγελματικές υπηρεσίες της, όχι μόνο στο πλαίσιο του Ομίλου, αλλά γενικά σε όλη τη ναυτιλιακή κοινότητα. Η Δρ Τσάκου έχει δημοσιεύσει μια σειρά βιβλίων ιατρικής για πρόληψη σε όλη τη διάρκεια των ετών, τα οποία διανέμονται στο προσωπικό ξηράς και πλοίων.

Επιπλέον, και ως μέσο για την ενίσχυση της ιατρικής ενημέρωσης, η Δρ Τσάκου έχει παράσχει εκπαιδευτικές διαλέξεις και μαθήματα κατάρτισης ιατρικής ευαισθητοποίησης στο προσωπικό του Ομίλου σε ξηρά και θάλασσα, με ένα δομημένο και μακροχρόνιο συνεπή τρόπο, για να επιμορφώσει και εκπαιδεύσει κάθε συνεργάτη, ώστε να ζει με έναν υγιή προληπτικό τρόπο, να αναπτύσσει την ικανότητα να εντοπίζει συνθήκες απειλητικές για τη ζωή του και να ανταποκρίνεται αποτελεσματικά, κάνοντας χρήση των τεχνικών πρώτων βοηθειών σε επείγοντα ιατρικά περιστατικά.

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ

Η ραχοκοκαλιά του Ομίλου είναι οι άνθρωποί του. Οι ναυτικοί και οι εργαζόμενοι ξηράς συνάδελφοί τους, αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο στις πολυετείς προσπάθειες του Ομίλου να διεξάγει τις δραστηριότητές του με ασφάλεια και με σεβασμό προς το περιβάλλον.

Αποτελεί ηθική  υποχρέωση και στρατηγική προτεραιότητα του Ομίλου Τσάκου, να εφαρμόσει μια σταθερή στρατηγική επιβράβευσης, βράβευσης και παροχής ωφελειών στους ναυτικούς και τους υπαλλήλους του για την παραδειγματική επίδοση και δέσμευσή τους. Η εν λόγω στρατηγική περιλαμβάνει μια σειρά από κίνητρα για bonus, συμπληρωματικό πρόγραμμα ασφάλισης, διάφορα προγράμματα οικονομικής στήριξης, βραβεία για ειδικές κατηγορίες απόδοσης, τόσο επί του πλοίου όσο και στην ξηρά και χορηγία για τα έξοδα εκπαίδευσης των παιδιά των εργαζομένων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Τραπεζικός

Η Τράπεζα Πειραιώς παρουσίασε τις Αρχές Υπεύθυνης Τραπεζικής

Οι Αρχές Υπεύθυνης Τραπεζικής (Principles for Responsible Banking) παρουσιάστηκαν σήμερα, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, σε εκδήλωση που διοργάνωσε η Τράπεζα Πειραιώς, με κεντρικό ομιλητή τον Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος κ. Γιάννη Στουρνάρα.

Οι αρχές, που έχουν τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, διαμορφώθηκαν μέσα στο 2018 από 28 τράπεζες από όλο τον κόσμο, οι οποίες αντιπροσωπεύουν πάνω από 17 τρισ. δολάρια σε στοιχεία ενεργητικού και είναι μέλη του Προγράμματος των Ηνωμένων Εθνών για το Περιβάλλον (United Nations Environment Programme Finance Initiative – UNEP FI). Η Τράπεζα Πειραιώς, η μόνη ελληνική τράπεζα, είναι μια εκ των 28 τραπεζών και συμμετείχε από την πρώτη στιγμή, ενεργά στην παγκόσμια αυτή προσπάθεια.

Οι Αρχές Υπεύθυνης Τραπεζικής θα διέπουν στο μέλλον τις δραστηριότητες και τη λειτουργία των τραπεζών σε παγκόσμιο επίπεδο. Οι Αρχές καθορίζουν το ρόλο των τραπεζών στη σύγχρονη κοινωνία, ευθυγραμμίζοντας τη στρατηγική τους με τους παγκόσμιους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης και τη Συμφωνία του Παρισιού για την Κλιματική Αλλαγή, όπως εκφράζονται από τα Ηνωμένα Έθνη.

Στο πλαίσιο της ομιλίας του, ο Διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος κ. Γιάννης Στουρνάρας, τόνισε πως η κεντρική τράπεζα στηρίζει ολόθερμα τις Αρχές της Υπεύθυνης Τραπεζικής και μέσα από το ρόλο της προτρέπει όλες τις τράπεζες να τις υιοθετήσουν και να θέσουν φιλόδοξους στόχους. Πρόσθεσε δε ότι η Τράπεζα της Ελλάδος είναι από τις πρώτες κεντρικές τράπεζες, που ασχολήθηκαν ενεργά με το θέμα της κλιματικής αλλαγής, συστήνοντας την ΕΜΕΚΑ το 2009. Στην ίδια κατεύθυνση, η ίδια η Τράπεζα της Ελλάδος, επιλέγει και επενδύει σε ένα σημαντικό στόχο της παγκόσμιας κοινότητας, τον Στόχο 13 για τη βιώσιμη ανάπτυξη των Ηνωμένων Εθνών, δηλαδή στη δράση για το κλίμα, τη στιγμή που η περιβαλλοντική πρόκληση είναι σημαντικότερη από ποτέ.

Όπως είπε ο Διοικητής: «Ο επαναπροσδιορισμός της έννοιας της οικονομικής ανάπτυξης σε ένα πλαίσιο βιωσιμότητας είναι κρίσιμος για την πορεία μας στο μέλλον. Είναι ενδεικτικό πως, και για τη φετινή χρονιά, τους πρώτους επτά μήνες εξαντλήσαμε όλους τους φυσικούς πόρους που μπορούν να ανανεώνουν τα οικοσυστήματα σε χρονικό διάστημα ενός έτους».

Σύμφωνα με τον κ. Στουρνάρα: «Ο ρόλος του χρηματοοικονομικού τομέα μπορεί να είναι καταλυτικός σε αυτά τα ζητήματα, ιδιαίτερα στην προαγωγή της οικονομικής ανάπτυξης σε ισορροπία με την προστασία του περιβάλλοντος και την κοινωνική ευημερία. Τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα μπορούν να συνεισφέρουν μέσα από τις δικές τους δραστηριότητες και επενδύσεις αλλά και μέσα από τη σχέση τους με άλλους οικονομικούς κλάδους και καταναλωτές. Ειδικότερα, ο τραπεζικός τομέας μπορεί και πρέπει να ηγηθεί της προσπάθειας για ένα βιώσιμο μέλλον μέσα από την κατεύθυνση κεφαλαίων σε δράσεις που αποφέρουν θετικά αποτελέσματα για την κοινωνία και την καθοδήγηση των πελατών του στην ορθή διαχείριση των κοινωνικών και περιβαλλοντικών προκλήσεων.

Σε αυτό το πλαίσιο, τέθηκαν σε εξάμηνη διαβούλευση από το UNEP FI οι Αρχές Υπεύθυνης Τραπεζικής, οι οποίες διαμορφώθηκαν από 28 τράπεζες διεθνώς, μεταξύ των οποίων και η Τράπεζα Πειραιώς. Σκοπός είναι οι Αρχές αυτές να καθορίσουν τον ρόλο και τις ευθύνες του τραπεζικού τομέα στη διαμόρφωση ενός βιώσιμου μέλλοντος». Ο πρόεδρος της Τράπεζας Πειραιώς κ. Γιώργος Χαντζηνικολάου δήλωσε: «Οι Αρχές αποτυπώνουν την ευθύνη που αναλαμβάνει ο χρηματοπιστωτικός τομέας να ηγηθεί της προσπάθειας για μια βιώσιμη οικονομία σε παγκόσμιο επίπεδο.

Στην Τράπεζα Πειραιώς αντιλαμβανόμαστε ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα την υιοθέτηση των Αρχών Υπεύθυνης Τραπεζικής και δηλώνουμε ότι μαζί με άλλες Τράπεζες από όλο τον κόσμο, με τους πελάτες μας, τους μετόχους μας, τους επενδυτές και τους κοινωνικούς εταίρους, θα εργαστούμε για μια βιώσιμη οικονομία, για ένα καλύτερο αύριο, για εμάς και τις μελλοντικές γενιές». Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Τράπεζας Πειραιώς κ. Χρήστος Μεγάλου επισήμανε: «Η συμμετοχή της Τράπεζας Πειραιώς στη διαδικασία για τη διαμόρφωση των Αρχών Υπεύθυνης Τραπεζικής στο πλαίσιο του UNEP FI ήταν για μας μια αυτονόητη επιλογή γιατί οι μεγάλοι στόχοι της βιώσιμης ανάπτυξης, της κοινωνικής προσφοράς και της υπεύθυνης τραπεζικής συμπεριφοράς είναι θεμελιώδη στοιχεία της στρατηγικής μας, και συνάδουν τόσο με το επιχειρηματικό μοντέλο μας όσο και με τις νέες μας Αξίες της Υπευθυνότητας, της Αξιοκρατίας και της Διαφάνειας. Στην Τράπεζα Πειραιώς, υποστηρίζουμε έμπρακτα και ολοκληρωμένα επιχειρηματικούς τομείς όπως οι Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, η Εξοικονόμηση Ενέργειας και η Ευφυής Γεωργία και ενθαρρύνουμε επιχειρηματικές δραστηριότητες με αντίστοιχο προσανατολισμό, διαδραματίζοντας ηγετικό ρόλο στη βιώσιμη ανάπτυξη της Ελληνικής Οικονομίας.

Διαθέτοντας την απαραίτητη τεχνογνωσία, η Τράπεζα Πειραιώς παρέχει ολοκληρωμένη υποστήριξη στις ελληνικές επιχειρήσεις για επενδύσεις σε καθαρές τεχνολογίες, μέσω εξειδικευμένων εργαλείων χρηματοδότησης με ευνοϊκούς όρους και σύγχρονων συμβουλευτικών υπηρεσιών. Στόχος μας είναι η προσαρμογή των επιχειρήσεων στο νέο μοντέλο βιώσιμης ανάπτυξης, η ενίσχυσή της ανταγωνιστικότητάς τους στη διεθνή αγορά και η συμμετοχή μας στην επίτευξη των Στόχων για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη που διαμόρφωσαν τα Ηνωμένα Έθνη». Για τις Αρχές Υπεύθυνης Τραπεζικής και τις προκλήσεις της προσαρμογής, που καλείται να αντιμετωπίσει ο τραπεζικός τομέας διεθνώς, μίλησε σε ζωντανή σύνδεση από τη Γενεύη και την έδρα του UNEP FI, η κα Simone Dettling, επικεφαλής της ομάδας Τραπεζών του UNEP FI και συντονίστρια των 28 τραπεζών που συνδιαμόρφωσαν τις Αρχές. Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν εκπρόσωποι της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών, της Ακαδημαϊκής κοινότητας, εκπρόσωποι τραπεζών, ερευνητικών οργανισμών, δικτύων βιώσιμης ανάπτυξης παραγωγικών φορέων, διεθνών ελεγκτικών οίκων.

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

COSMOTE: Χρυσό βραβείο για την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών στη νοηματική γλώσσα

Για την υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών στη νοηματική γλώσσα διακρίθηκε η COSMOTE στα φετινά e-volution awards αποσπώντας το χρυσό βραβείο, στην κατηγορία «Εξυπηρέτηση / Ικανοποίηση Πελατών». H υπηρεσία δίνει τη δυνατότητα στα άτομα που αντιμετωπίζουν προβλήματα ακοής να εξυπηρετηθούν στη νοηματική γλώσσα από εκπρόσωπο της Εξυπηρέτησης Πελατών, μέσω video κλήσης.

Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στο www.cosmote.gr (Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00-21:00), αλλά και σε περισσότερα από 125 καταστήματα COSMOTE, σε όλη την Ελλάδα, ενώ στόχος είναι να επεκταθεί και στα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ μέσα στο 2019. Στα καταστήματα που φέρουν την ειδική σήμανση, ο επισκέπτης μπορεί, μέσω υπολογιστή και web κάμερας, να επικοινωνήσει απευθείας με τον εκπρόσωπο της Εξυπηρέτησης Πελατών ο οποίος με τη σειρά του ενημερώνει τον πωλητή, ώστε ο επισκέπτης να εξυπηρετηθεί γρήγορα και εύκολα. Η υπηρεσία εξυπηρέτησης στη νοηματική καλύπτει όλα τα προϊόντα COSMOTE (σταθερή, κινητή τηλεφωνία, ευρυζωνικές υπηρεσίες, συνδρομητική τηλεόραση, λύσεις ICT).

Διακρίσεις για την COSMOTE στα e-volution awards

Εκτός από το χρυσό βραβείο, στα φετινά e-volution awards, η COSMOTE απέσπασε, επίσης, βραβείο Bronze, στην κατηγορία “Mobile Commerce”, για το SelfieCare, την πρωτοποριακή λύση που αυτοματοποιεί με απλό και ασφαλή τρόπο διαδικασίες ανταλλαγής εγγράφων μέσα από το smartphone ή το tablet του πελάτη.

Για το COSMOTE@ΥourService, το Mobileapp που παρέχει ένα ολοκληρωμένο πακέτο υποστήριξης και επίλυσης εξειδικευμένων θεμάτων τεχνολογίας, τιμήθηκε η εταιρεία στην κατηγορία “Digital Transformation”, με ένα ακόμα Bronze βραβείο.

Αξιοποιώντας τεχνολογίες αιχμής και με σεβασμό στις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες κάθε ατόμου, η COSMOTE συνεχίζει να εμπλουτίζει με νέες ψηφιακές υπηρεσίες και σύγχρονες λύσεις την εξυπηρέτηση των πελατών της.

Με προτεραιότητα στην εμπειρία του πελάτη, η εξυπηρέτηση γίνεται πιο άμεση, πιο ευέλικτη και προσαρμοσμένη στο προφίλ κάθε πελάτη ξεχωριστά. Τα e-volution awards επιβραβεύουν τις καλύτερες πρακτικές στο ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρείν της χώρας.

Διοργανώθηκαν φέτος για όγδοη συνεχή χρονιά από την Boussias Communications και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ELTRUN, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA).

Περισσότερα

SDG's

Σημαντικές παροχές της INTERAMERICAN στους εργαζομένους της

Στο πλαίσιο της εταιρικής στρατηγικής για την κατά προτεραιότητα προσέγγιση ζητημάτων σχετικών με τον κομβικό τομέα της εργασίας και το ανθρώπινο κεφάλαιο, που συνδέονται καθοριστικά με τον εκσυγχρονιστικό μετασχηματισμό της INTERAMERICAN και τη βιώσιμη ανάπτυξη, η εταιρεία προχώρησε από το νέο έτος σε σειρά βελτιωτικών αλλαγών στις παροχές της προς τους εργαζομένους.

Συγκεκριμένα, η INTERAMERICAN ενθαρρύνει περαιτέρω τη μέριμνα κεφαλαιοποιητικής αποταμίευσης, αυξάνοντας την εργοδοτική εισφορά της στο Ταμείο Επαγγελματικής Ασφάλισης (ΤΕΑ) των εργαζομένων από 4,25% σε 5,25% και ενισχύοντας με αυτό τον τρόπο τη συνολικότερη υποστήριξη που παρέχει σε αυτόν τον πρωτοποριακό θεσμό υπέρ των υπαλλήλων της. Υπενθυμίζεται πως το ΤΕΑ των εργαζομένων της εταιρείας είναι το μοναδικό στην ελληνική ασφαλιστική αγορά και ένα από τα 14 ομοειδή επαγγελματικά ταμεία προαιρετικής ασφάλισης που λειτουργούν έως σήμερα στη χώρα μας. Το ΤΕΑ των εργαζομένων διαθέτει αποθεματικό 17.291.603,70 εκατ. ευρώ, αριθμεί 1238 μέλη και έχει δώσει έως και το τέλος του 2018 συνολικά εφάπαξ παροχές σε μέλη του 2.683.916,07 εκατ. ευρώ.

Παράλληλα, μεριμνώντας ιδιαίτερα για τη φροντίδα υγείας, η εταιρεία βελτιώνει την παρεχόμενη έκπτωση στο προσωπικό της και τα εξαρτώμενα μέλη που έχουν κάλυψη στο Βασικό και το Συμπληρωματικό Πρόγραμμα Ομαδικής Ασφάλισης των Υπαλλήλων και επιθυμούν να ασφαλιστούν με ατομικό συμβόλαιο υγείας. Ειδικότερα, η παρεχόμενη έκπτωση ασφάλισης με τα προγράμματα Medisystem και Medihospital αυξάνεται σε 40%, ενώ προβλέπεται παροχή έκπτωσης 30% και στην ατομική ασφάλιση υγείας με το νέο σύστημα «bewell». Ακόμη, παρέχεται το δικαίωμα μεταφοράς της ασφαλισιμότητας από το ομαδικό ασφαλιστήριο συμβόλαιο στο ατομικό σε όλους ανεξαιρέτως τους ασφαλισμένους με Ομαδικό Βασικό και Συμπληρωματικό Πρόγραμμα. Η μεταφορά ασφαλισιμότητας για τα προγράμματα του «bewell» θα εφαρμόζεται για καλύψεις νοσηλείας από ατύχημα ή ασθένεια, κλινικές εξετάσεις (ιατρούς) και νοσοκομειακό/χειρουργικό επίδομα. Όλες οι εκπτωτικές παροχές στους εργαζομένους ισχύουν για έκδοση ατομικού συμβολαίου απευθείας από την εταιρεία.

Επιπλέον, από τον Φεβρουάριο η INTERAMERICAN θα παρέχει στο προσωπικό της έκπτωση 10% στα ασφάλιστρα νέων συμβολαίων και ανανεωτηρίων για ασφάλιση αυτοκινήτου με το πρόγραμμα «Auto Total Personnel», με ετήσια επανεξέταση αυτής της παροχής.

Στρατηγικά, η εταιρεία επενδύει ιδιαίτερα στην εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού της, στο πλαίσιο της ανάπτυξης μιας νέας μορφής οργάνωσης και ενός νέου τρόπου εργασίας. Μοχλούς της μετάβασης στο νέο τρόπο εργασίας αποτελούν η εισαγωγή μεθοδολογιών (agile, lean), η δημιουργία νέων, συγχρόνων ρόλων, περιοχών ευθύνης και προοπτικών εξέλιξης για τους ταλαντούχους εργαζομένους και ακόμη, η ενθάρρυνση της συμμετοχής και συνεργασίας για την ανάπτυξη της καινοτομίας (πρόγραμμα accelerator) με την κατάθεση ιδεών και την προώθηση της εφαρμογής των προκρινομένων, μετά από στάδια δοκιμασίας, για λειτουργικές ανάγκες της INTERAMERICAN.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ