Connect with us

Βιομηχανία

13ο ετήσιο συνέδριο Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης

13o-Ετήσιο-Συνέδριο-για-την-Εταιρική-Κοινωνική-Ευθύνη.png

Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία, χθες, το 13ο ετήσιο συνέδριο Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης με θέμα «ΑΛΛΑΓΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ ΣΤΑ ΔΙΟΚΗΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ: ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑΣ», το οποίο διοργανώθηκε στο ξενοδοχείο Athens Ledra, από το Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο. Το ενδιαφέρον του κοινού κατά τη διάρκεια του συνεδρίου ήταν έκδηλο, με έντονη την παρουσία, την υποστήριξη και τη συμβολή των επιχειρήσεων, στην αποτελεσματική διεξαγωγή ενός συνεδρίου που ήδη αποτελεί θεσμό στη χώρα μας.

Την έναρξη των εργασιών του συνεδρίου κήρυξε, ο Πρόεδρος του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου, κ. Σίμος Αναστασόπουλος ο οποίος κατά τη διάρκεια του χαιρετισμού του δήλωσε: «Η έννοια της Εταιρικής Υπευθυνότητας έχει περάσει από πολλά στάδια και έχει εξελιχθεί σε ένα αναπόσπαστο κομμάτι της σύγχρονης ανθρωποκεντρικής αντίληψης για το επιχειρείν. Η νέα αντίληψη για την ΕΚΕ προκύπτει από τις συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί στο επιχειρηματικό τοπίο και από την διαπίστωση ότι απαιτείται έμπρακτη συνεργασία των επιχειρήσεων με την κοινωνία και την πολιτεία για να επιτευχθεί βιώσιμη ανάπτυξη και ευημερία». Πιο συγκεκριμένα, επισήμανε ότι «Ειδικά για την χώρα μας, οι δράσεις εταιρικής ευθύνης με  κοινωνικό προσανατολισμό πρέπει να αποτελούν μέρος της επιχειρηματικής δραστηριότητας σαν έκφραση της κοινωνικής τους υπευθυνότητας. Παράλληλα απαιτούνται δράσεις οι οποίες θα ενισχύουν ή ακόμη και θα αποκαθιστούν την εμπιστοσύνη ανάμεσα στην επιχείρηση και τους εργαζόμενους ή την κοινωνία, απαραίτητο συστατικό μιας επιτυχημένης επιχειρηματικής αναπτυξιακής στρατηγικής.

Ο κ. Αντώνης Παπαδεράκης, Γενικός Γραμματέας Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή, Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού αναφέρθηκε στα πλεονεκτήματα της εφαρμογής των προγραμμάτων κοινωνικής ευθύνης:

–              κινητοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού και αύξηση της ικανοποίησης που αντλούν οι εργαζόμενοι από την εργασία τους

–              βελτίωση των σχέσεων της επιχείρησης με τους προμηθευτές και τους πελάτες της

–              ενίσχυση της εξωστρέφειάς της μέσω της συμμετοχής σε αντίστοιχα διεθνή δίκτυα

–              αποτελεσματικότερη εταιρική διακυβέρνηση, χάρη στη διασύνδεση της επιχείρησης με χώρους κοινωνικής και οικονομικής καινοτομίας

και ανέφερε με ποιούς τρόπους η πολιτεία θα στηρίξει την προώθηση των αρχών της βιώσιμης ανάπτυξης .

Simos-Anastasopoulos-200x300

Ο κ. Σίμος Αναστασόπουλος

Στο πάνελ «Οι βέλτιστες πρακτικές ξεκινούν από τα Διοικητικά Συμβούλια των εταιριών: Πως χτίζεται η κουλτούρα εταιρικής βιωσιμότητας», οι τρεις εκπρόσωποι μεγάλων πολυεθνικών εταιριών κ.κ. Βασίλης Ραμπάτ (Xerox), Πολυδεύκης Λουκόπουλος (Philips) και Δέσποινα Πάσαρη (Procter & Gamble), παρουσίασαν τις πρακτικές που ακολουθούν οι εταιρίες τους στο να κτίσουν την κουλτούρα της βιώσιμης ανάπτυξης. Οι τρείς ομιλητές επεσήμαναν ότι δεν μπορεί να δημιουργηθεί τέτοια κουλτούρα χωρίς να τεθούν στόχοι (περιβαλλοντικοί κοινωνικοί κλπ.), χωρίς την ενεργή ανάμειξη των στελεχών και των υπάλληλων των επιχειρήσεων, και χωρίς την ενημέρωση όλων για το όραμα και τη στρατηγική των εταιριών πάνω στο θέμα αυτό.

Στο πάνελ «Προς μια νέα έννοια αξίας» ο κος Alastair MacGregor, από την Τrucost, επισήμανε ότι η αξία μιας επιχείρησης περιλαμβάνει πολλά άυλα στοιχεία τα οποία επηρεάζουν το ένα το άλλο και εν τέλει την οικονομική αξία και την κερδοφορία της επιχείρησης. Ο κος Πανος Παπάζολγου, από την EY, επισήμανε ότι απαιτούνται νέες μέθοδοι για την αποτίμηση της αξίας μιας επιχείρησης, εφόσον οι υφιστάμενες είναι παρωχημένες, οι νέες μέθοδοι θα πρέπει να λαμβάνουν μια ολιστική θεώρηση (integrating thinking) που αποτιμά τα επιμέρους στοιχεία του εταιρικού κεφαλαίου, όπως μεταξύ άλλων είναι το ανθρώπινο κεφάλαιο, το νοητικό, το οργανωσιακό και το φυσικό πέραν του παραγωγικού και του χρηματοοικονομικού. Τέλος, ο κος Δημήτριος Δημόπουλος από την Τράπεζα Πειραιώς παρουσίασε ένα παράδειγμα αναγέννησης ενός οικοσυστήματος στη Λίμνη Στυμφαλία το οποίο εμπράκτως δημιουργεί αξία σε όλους τους εμπλεκομένους στο πρόγραμμα και την τοπική κοινωνία.

Στο πάνελ «Integrated Reporting: Τι σημαίνει για την εταιρεία μου» ο κ. Ernst Ligteringen στην εισήγησή του αναφέρθηκε στην κοινωνική αξία και στην διάδραση της κοινωνίας και του επιχειρείν, ενώ ανέλυσε και τον αντίκτυπο τους και αναφέρθηκε στα σημεία που πρέπει να εστιάσει μια επιχείρηση. Ακόμη μίλησε για τα σημεία που πρέπει να δοθεί έμφαση στη σύνταξη ενός ενιαίου απολογισμού και τις τάσεις του μέλλοντος. Ακολούθως, ο κ. Ζωούλλης Μηνά, αναφέρθηκε στην στρατηγική της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας στον τομέα της Κοινωνικής Υπευθυνότητας σε παγκόσμιο και τοπικό επίπεδο, καθώς και για τις συγκεκριμένες δράσεις στη χώρα μας που αφορούν την εξοικονόμηση πόρων. Τέλος, ο κ. Βασίλης Μονογιός, τόνισε την αξία ενός ενιαίου (integrated) απολογισμού για τη σύγχρονη επιχείρηση αλλά και για τους stakeholders, εξήγησε στα βασικά του σημεία περί τίνος πρόκειται και πως χτίζεται ένας ενιαίος απολογισμός.

Το ενδιαφέρον των επιχειρήσεων για τα προγράμματα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης εκδηλώνεται με την υποστήριξη και τη συμβολή τους. Χορηγοί: ALPHA BANK, VODAFONE, Υποστηρικτής: ΕΥ, Αρωγοί: ΑBBVIE, ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ, COCA-COLA ΤΡΙΑ ΕΨΙΛΟΝ, DIAGEO, ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ, INTERAMERICAN, METLIFE, ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ, PFIZER, SANOFI

Χορηγοί επικοινωνίας: Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, CSR Review, CSR Week, Global Sustain, SBC, Business Partners Χορηγοί διαδικτυακής επικοινωνίας: naftemporiki.gr, businessnews.gr, CSRnews.gr, epixeiro.gr

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

17# Συνεργασία για τους Στόχους

Η L’Oréal Hellas στηρίζει το Make-A-Wish (Κάνε–Μια–Ευχή–Ελλάδος)

Την υποστήριξή της στο Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) ανακοίνωσε η L’Oréal Hellas.

Με όχημα τη δύναμη της ομορφιάς – που μπορεί να αποτελέσει ισχυρό σύμβολο ελπίδας στις πιο δύσκολες στιγμές της ζωής – και συμμάχους τους εργαζόμενους και την ευρύτερη «οικογένειά» της, η L’Oréal Hellas φιλοδοξεί να εκπληρώσει ευχές παιδιών, που πάσχουν από πολύ σοβαρές ασθένειες. Ευχές που έχουν τη δύναμη να μεταμορφώσουν ζωές.

Σε συνεργασία με το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος), η L’Oréal Hellas έχει σχεδιάσει μια σειρά από ενέργειες που θα πραγματοποιηθούν για πρώτη φορά στη χώρα μας, στο πλαίσιο του κοινωνικού της προγράμματος, Sharing Beauty with Αll και στις οποίες θα συμμετάσχουν τόσο εργαζόμενοι της εταιρείας, όσο και η ευρύτερη «οικογένεια» φίλων της Ομορφιάς.

Πρώτος σταθμός στην προσπάθεια αυτή θα αποτελέσει το Walk for Wishes, ένας περίπατος με σκοπό την εκπλήρωση ευχών λιγότερο τυχερών παιδιών. Ο περίπατος θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο των εκδηλώσεων εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Ευχής, το Σάββατο 28 Απριλίου και είναι ανοιχτός προς όλους. Η L’Oréal Hellas θα είναι ο Μεγάλος Χορηγός της εκδήλωσης της Αθήνας και θα καλύψει τη συμμετοχή όλων των πολιτών που θα λάβουν μέρος, ενώ παράλληλα για να ενισχύσει ακόμα περισσότερο τον αντίκτυπο της ενέργειας, θα πραγματοποιήσει και μια επιπρόσθετη δωρεά ενός «Αστεριού Ευχής» για κάθε ένα συμμετέχοντα.

«Αποστολή μας στη L’Oréal είναι να κάνουμε τη ζωή πιο Όμορφη για όλους. Και τι μπορεί να είναι πιο όμορφο από ένα χαμόγελο στο πρόσωπο των παιδιών, ένα χαμόγελο που θα τα εμπνεύσει να ονειρευτούν ένα μαγικό αύριο, αλλά και που θα τους δώσει τη δυνατότητα να δουν τις ευχές τους να γίνονται πραγματικότητα; Με μεγάλη μας χαρά ανακοινώνουμε τη στρατηγική μας συνεργασία με το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος),έναν διεθνώς αναγνωρισμένο Οργανισμό, που μας ενώνει όλους κάτω από έναν απλό και συνάμα ισχυρό σκοπό: να εκπληρώσουμε ευχές που έχουν τη δύναμη να μεταμορφώσουν τις ζωές παιδιών με πολύ σοβαρές ασθένειες. Όλοι μαζί λοιπόν ενώνουμε τις δυνάμεις μας για να φέρουμε Χαρά, Δύναμη και Ελπίδα στις ζωές των παιδιών που μας χρειάζονται. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή-Ελλάδος) για την ευκαιρία που μας έδωσαν να μοιραστούμε τη δύναμη της Ομορφιάς με τα παιδιά που την έχουν ανάγκη», δήλωσε ο Mehdi Khoubbane, Γενικός Διευθυντής LOreal Hellas.

«Στη L’Oréal Hellas πιστεύουμε ότι είμαστε όλοι εταιρικοί πολίτες και ότι ο κάθε ένας από εμάς μπορεί να παίξει ένα σπουδαίο ρόλο. Για αυτό και όλοι εμείς Μαζί, η «οικογένεια» της L’Oréal Hellas, θα ενώσουμε τις δυνάμεις μας με το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή-Ελλάδος), για φέρουμε την Ομορφιά στη ζωή των παιδιών μάχονται για τη ζωή τους. Μια ευχή που εκπληρώνεται – και μάλιστα με τον πιο μαγικό και απρόσμενο τρόπο – μπορεί να μεταμορφώσει τη ζωή ενός παιδιού που πάσχει από μια πολύ σοβαρή ασθένεια. Όπως ακριβώς η Ομορφιά έχει τη δύναμη να μεταμορφώσει τη ζωή μας. Το «Walk-For-Wishes», που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 28 Απριλίου, με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Ευχής, αποτελεί τον πρώτο σταθμό στο ταξίδι μας. Όλοι μαζί θα ενώσουμε τις δυνάμεις μας για ένα καλύτερο, πιο όμορφο μέλλον για τα παιδιά που μας χρειάζονται, για τα παιδιά που πρέπει να συνεχίσουν να ονειρεύονται και να πιστεύουν ότι οι ευχές τους θα πραγματοποιηθούν», δήλωσε η Αλεξία Μπρη, Διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας LOréal Hellas.

Η Σάντρα Ζαφειρακοπούλου, Γενική Διευθύντρια του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) δήλωσε: «Νιώθουμε άπειρη ευγνωμοσύνη προς την L’Oréal Hellas για την αγάπη που μας προσφέρει. Η συνεργασία μας και η υποστήριξη στο έργο μας ξεπερνάει τα συμβατικά όρια υλοποίησης ενός προγράμματος ΕΚΕ και αγγίζει το έργο μας στην ουσία του. Οι άνθρωποι της L’Oréal Hellas θέλουν να συμβάλουν τα μέγιστα διαδίδοντας το όραμά μας και συμπαραστεκόμενοι σε κάθε βήμα μας τη χρονιά που διανύουμε. Έχουν αγκαλιάσει το έργο μας με συγκινητικό τρόπο και έχουν ήδη σχεδιάσει κάποιες ενέργειες που θα λάβουν χώρα για πρώτη φορά τόσο στο πλαίσιο του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) όσο και στο γενικότερο πλαίσιο κοινωνικού έργου που επιτελούν οι επιχειρήσεις. Γι΄ αυτό και αναφέρθηκα σε αγάπη και όχι απλά υποστήριξη. Νιώθουμε πολύ τυχεροί και ευχόμαστε ολόψυχα η σύμπραξη αυτή να αποτελέσει παράδειγμα και για άλλες εταιρείες που θέλουν να στηρίξουν φιλανθρωπικούς οργανισμούς».

Περισσότερα

SDG's

H IWC Δημοσιεύει έκθεση βιωσιμότητας με τα πρότυπα GRI

Η ΙWC Schaffhausen είναι ο πρώτος Οίκος Υψηλής Ωρολογοποιίας που δημοσιεύει έκθεση βιωσιμότητας χρησιμοποιώντας το πρότυπο Global Reporting Initiative (GRI).

Για την περαιτέρω ενδυνάμωση της δέσμευσής της προς τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών, η IWC θέτει ξεκάθαρους στόχους στον τομέα της βιωσιμότητας για το 2020.

Η οικονομική ανάπτυξη με χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και η διατήρηση της δέσμευσης στην κοινωνική υπευθυνότητα αποτελούν τη βάση της αποστολής της IWC, ενώ οι βιώσιμες εταιρικές πρακτικές είναι βαθιά ριζωμένες στη φιλοσοφία της εταιρείας. Τα πρότυπα που καθορίζονται από το GRI αποτελούν τα πρώτα και πιο ευρέως υιοθετημένα standards παγκοσμίως για τις εκθέσεις βιωσιμότητας, καθώς παρέχουν μια αξιόπιστη αναφορά για τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής και τις κανονιστικές αρχές σε ολόκληρο τον κόσμο. Παρέχουν λεπτομερείς οδηγίες και μέτρα σε διεθνές επίπεδο, υποστηρίζοντας τους οργανισμούς στη δημοσίευση εκθέσεων βιωσιμότητας και γνωστοποιήσεων που μπορούν να αξιοποιηθούν από τους μετόχους τους.

«Αγωνιζόμαστε για τη δημιουργία μακροχρόνιας αξίας τόσο για την εταιρεία μας, όσο και για την κοινωνία, διατηρώντας παράλληλα τη μακρά μας παράδοση στην ποιότητα, τη δεξιοτεχνία και την καινοτομία. Με την έκδοση της πρώτης μας έκθεσης βιωσιμότητας, βασισμένης στα πρότυπα του GRI, κάνουμε ένα βήμα πρωτοπορίας στην ελβετική βιομηχανία ρολογιών πολυτελείας παρακολουθώντας προσεκτικά και συντονίζοντας ενεργά την πρόοδό μας. Δεσμευόμαστε στη διαφάνεια και την υπευθυνότητα σχετικά με την επίδραση των δραστηριοτήτων μας στην οικονομία, το περιβάλλον και την κοινωνία. Σε συνεργασία με τους μετόχους μας, εργαζόμαστε σταθερά για την επίτευξη των στόχων μας και για την υποστήριξη των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών», ανέφερε ο Christoph Grainger-Herr, CEO της IWC Schaffhausen.

Περισσότερα

Βιομηχανία

Οι δεσμεύσεις της FCA για τη βιωσιμότητα με αποτελέσματα

Το 2017, η FCA συνέχισε να κάνει τις δεσμεύσεις μας για τη βιωσιμότητα πράξεις με συγκεκριμένες δράσεις που αποσκοπούν στη δημιουργία μιας μακροπρόθεσμης αξίας.

Όπως αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της, αναγνωρίζει ότι οι περιβαλλοντικές και κοινωνικές της δραστηριότητες σχετίζονται όχι μόνο με την ανάπτυξη της επιχείρησης αλλά και με την αποφασιστικότητά της να επηρεάσει θετικά τον κόσμο.

Η  Έκθεση Βιωσιμότητας της FCA του 2017, η οποία παρουσιάστηκε πρόσφατα στην Ετήσια Γενική Συνέλευση των Μετόχων, γνωστοποιεί στους ενδιαφερόμενους τα πιο σημαντικά κοινωνικά, οικονομικά και περιβαλλοντικά επιτεύγματα σε σχέση με τους μακροπρόθεσμους στόχους του Ομίλου.

Το 2017, διέθεσε 4,7 εκατομμύρια οχήματα σε πελάτες σε όλο τον κόσμο, ενώ παράλληλα συνεχίζει να μειώνει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των δραστηριοτήτων της. Τα τελευταία επτά χρόνια μείωσε τις εκπομπές CO2 κατά 33%, τη χρήση νερού κατά 37% και τα απόβλητα που παράγονται κατά 58% ανά όχημα που κατασκευάζεται στις μονάδες συναρμολόγησης μαζικής παραγωγής και σφράγισης.  Το εργατικό δυναμικό συμμετείχε ενεργά στις δραστηριότητές της εταιρείας και το 2017 συγκέντρωσε πάνω από 2,8 εκατομμύρια προτάσεις από τους υπαλλήλους  της για πιθανές βελτιώσεις σε προϊόντα και  διαδικασίες. Επίσης, οι τραυματισμοί εν ώρα εργασίας στα εργοστάσια ανά τον κόσμο μειώθηκαν για 11η συνεχή χρονιά.

Η εταιρεία αναφέρει επίσης «Συνεχίσαμε τις προσπάθειές μας με υπευθυνότητα για την δημιουργία οχημάτων με έμφαση στους αποδοτικούς κινητήρες, τη βελτιωμένη αεροδυναμική, τη μείωση βάρους καθώς και την ασφάλεια και την ποιότητα. Οι προσπάθειές  μας για τη βελτίωση της αποδοτικότητας των καυσίμων  και τη μείωση των εκπομπών CO2 των οχημάτων πραγματοποιήθηκαν με το λανσάρισμα της υβριδικής τεχνολογίας eTorque Assist στο ολοκαίνουργιο Jeep Wrangler».

Η FCA ενίσχυσε τη συνεργασία της με την Waymo, την αυτοκινητοβιομηχανία Self-Driving της Google, ενσωματώνοντας την  τεχνολογία των αυτοκινούμενων οχημάτων στα υβριδικά minivans της Chrysler Pacifica και υποστηρίζοντας την προώθηση της πρώτης εταιρείας παροχής μεταφορικών υπηρεσιών στον κόσμο  χωρίς οδηγό. Διερευνά επίσης άλλους τρόπους με τους οποίους μπορεί να παρέχει στους πελάτες της αυτόνομες υπηρεσίες οχημάτων.

Η FCA υποστήριξε τις κοινότητες όπου δραστηριοποιείται διαθέτοντας περισσότερα από 25 εκατομμύρια ευρώ σε όλο τον κόσμο το 2017. Οι εργαζόμενοι προσέφεραν εθελοντικά περισσότερες από 240.000 ώρες σε μη κερδοσκοπικές δραστηριότητες κατά τη διάρκεια του χρόνου εργασίας. Η FCA έχει επίγνωση της επίδρασης των δραστηριοτήτων και των προϊόντων της στην κοινωνία και το περιβάλλον και του ρόλου της στην εξεύρεση λύσεων για τη μείωση του περιβαλλοντικού μας αποτυπώματος. Οι παγκόσμιες δραστηριότητές της υποστηρίζουν τη μετάβαση προς μια κυκλική οικονομία και συμβάλλουν στην επίτευξη των στόχων της Αειφόρου Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών (SDGs).

Ανακαλύψτε περισσότερα για την πορεία της FCA στον τομέα της βιωσιμότητας παρακολουθώντας το Sustainability Highlights Video 2017 ή διαβάζοντας το Sustainability Report στην ενότητα της fcagroup.com αφιερωμένη σε αυτόν τον τομέα. https://www.fcagroup.com/en-US/sustainability/Pages/reporting.aspx

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ