Connect with us

11# Βιώσιμες πόλεις & Κοινότητες

15 χρόνια Γέφυρα: Νέο λογότυπο και δέσμευση

Στο πλαίσιο Συνέντευξης Τύπου που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου, στη «Στέγη Πολίτη & Πελάτη» της Γέφυρας στο Αντίρριο, παρουσιάστηκε ο νέος γαλανόλευκος λογότυπος της ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. ως επιστέγασμα της δεκαπενταετούς διαδρομής της.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. Δρ. Παναγιώτης Παπανικόλας, παρουσίασε την ταυτότητα της εταιρείας ως «Ιδιώτη εταίρο του Δημοσίου, πάροχο δημόσιας υπηρεσίας για την κοινή ωφέλεια», από την έναρξη της λειτουργίας της το 2004 έως και σήμερα, μέσα από τους βασικούς πυλώνες λειτουργίας της, δίνοντας χαρακτηριστικά στοιχεία για τον καθένα.

Τεχνική Ταυτότητα του Έργου

Η Γέφυρα κατέχει 9 διεθνή βραβεία για τη μελέτη και την κατασκευή της και είναι σχεδιασμένη ώστε να αντέχει φυσικά φαινόμενα, όπως είναι σεισμοί, τεκτονικές μετακινήσεις, και υψηλοί άνεμοι που υπερβαίνουν σε μεγέθη τα αντίστοιχα της περιοχής.

Δομική Παρακολούθηση και Συντήρηση

Περισσότερα από 5.700 δομικά στοιχεία ελέγχονται και επιθεωρούνται συνεχώς από το εξειδικευμένο προσωπικό της Τεχνικής Διεύθυνσης της Γέφυρας, αλλά και από εναερίτες, δύτες, ειδικά μηχανήματα.

Ταυτόχρονα, ως συνέχεια μιας παράδοσης που δημιουργήθηκε στα χρόνια της κατασκευής, κανένα σημαντικό ατύχημα δεν συνέβη στη διάρκεια των 15 χρόνων ζωής της Γέφυρας, χάρη στην επισταμένη συστηματική προσπάθεια της εταιρείας.

Στοιχεία Κυκλοφορίας

Περισσότερες από 61 εκατομμύρια διελεύσεις πραγματοποιήθηκαν τα 15 χρόνια λειτουργίας με τα Ι.Χ. να κατέχουν τη μερίδα του λέοντος (84%). Οι διελεύσεις παρουσιάζουν τα τελευταία χρόνια μία σταδιακά ανοδική πορεία, γεγονός που οφείλεται στην προσαρμοστικότητα της τιμολογιακής πολιτικής της εταιρείας και την πλούσια γκάμα εκπτωτικών προϊόντων που προσφέρει, παράλληλα με την αμφίπλευρη σύνδεση της Γέφυρας με το σύγχρονο αυτοκινητοδρομικό δίκτυο που επετεύχθη το 2017.

Εξυπηρέτηση Πελατών

Τα επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών της Γέφυρας έχει παραμείνει υψηλό από την πρώτη μέρα λειτουργίας της με περισσότερες από 1 εκατομμύριο απαντημένες τηλεφωνικές κλήσεις πελατών και καινοτόμες ηλεκτρονικές υπηρεσίες που συμβαδίζουν με τη σημερινή εποχή.

Εκτός από τους καθημερινούς χρήστες, η Γέφυρα από το 2004 μέχρι σήμερα υποδέχθηκε 182.000 επισκέπτες στη «Στέγη Πολίτη & Πελάτη», ενώ έχει λάβει και βραβείο «Καινοτομίας στην Εμπειρία του Πελάτη» στο πλαίσιο των Εθνικών Βραβείων του Εθνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (2015).

Αυτοδέσμευση της Εταιρείας

Ο Δρ. Π. Παπανικόλας αναφέρθηκε στα 10 πεδία αυτοδέσμευσης της ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε., τα οποία η παραχωρησιούχος θεωρεί «συμβόλαιο» για περισσότερες και καλύτερες υπηρεσίες έναντι του «πολίτη – πελάτη», που αξίζει να νιώθει δικαιωμένος, τόσο από το επίπεδο εξυπηρέτησης, όσο και από την κατάσταση στην οποία βρίσκει τη Γέφυρα «Χαρίλαος Τρικούπης» σε κάθε πέρασμά του.

Περιβαλλοντική Πολιτική

Μέσα από το στρατηγικό πλάνο «Πράσινη Γέφυρα» και με οδηγό την παραδοχή «Το κλίμα αλλάζει, αλλάζουμε κι εμείς» παρουσιάστηκαν τα μετρήσιμα αποτελέσματα 2005-2019 και εκτέθηκαν οι στόχοι για το μέλλον: Μείωση κατανάλωσης ρεύματος κατά 11%, αποφυγή εκπομπής ~42.000 τόνων CO2 και συνεχής εκπαίδευση προσωπικού και πελατών.

ΓΕΦΥΡΑ & Εταιρική Πολιτοσύνη

Από τον Διευθυντή Εταιρικής Επικοινωνίας & Αειφόρου Ανάπτυξης Γιάννη Φρέρη, παρουσιάστηκαν τα τρία ιστορικά στάδια ανάπτυξης της εταιρικής υπευθυνότητας της ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε: 1. Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, 2. Εταιρική «Πολιτοσύνη» (όρος που αποδόθηκε στην υπευθυνότητα της ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. από τον γλωσσολόγο Γ. Μπαμπινιώτη) και 3. Εταιρικός Ακτιβισμός (με εστίαση στα δικαιώματα της γυναίκας). Παρουσίασε επίσης τον εγκαθιδρυμένο διαρκή διάλογο, μέσα από πλατφόρμες συνέργειας με τους πολίτες της περιοχής και τις συλλογικότητές τους, στο περιβαλλοντικό, το κοινωνικό, το πολιτιστικό, αλλά και το αναπτυξιακό πεδίο, με το βλέμμα σε πολιτικές για την ενίσχυση της επισκεψιμότητας της περιοχής.

Σε δηλώσεις του ο Δρ. Π. Παπανικόλας, τόνισε: «Η Γέφυρα αποτελεί ένα σύγχρονο τεχνικό μνημείο για τη χώρα μας, λαμβάνοντας υπόψη την καινοτομία και τα πρωτοπόρα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή της, αλλά και την τεχνολογία που χρησιμοποιείται 15 χρόνια τώρα για τη συνεχή συντήρησή της. Βασικοί πυλώνες της στρατηγικής μας αυτά τα 15 χρόνια και για τα υπόλοιπα που θα ακολουθήσουν, είναι η διασφάλιση της υγείας του Έργου, ο αφουγκρασμός της τοπικής κοινωνίας και ο σεβασμός στο περιβάλλον»

Ο Άρης Σταθόπουλος-Βλάμης, Τεχνικός Διευθυντής της Γέφυρας, σημείωσε: «Μία εξαιρετικά καινοτόμος κατασκευή όπως η Γέφυρα, χρειάζεται καινοτομίες και στη συντήρησή της. Στη Γέφυρα, τηρούμε μια σειρά από αυστηρούς ελέγχους, σε καθημερινή βάση, με στόχο να διασφαλίζουμε την ανταπόκρισή της στο στοίχημα της μακροζωίας και της ασφάλειάς της. Αξιολογώντας τα δεδομένα που καταγράφουμε από τους ελέγχους, διερευνούμε τρόπους για να κάνουμε τη δομική της συντήρηση αποδοτικότερη και τη λειτουργία της φιλικότερη προς το περιβάλλον».

Η Ελένη Κονδύλη, Προϊσταμένη Ποιότητας, Υγείας, Ασφάλειας & Περιβάλλοντος, συμπλήρωσε: «Στη Γέφυρα εργαζόμαστε με ένα συστηματικό τρόπο που βελτιώνεται χρόνο με το χρόνο. Στο πνεύμα της συνεχούς βελτίωσης έχουμε ως στόχο και τη μείωση του ενεργειακού της αποτυπώματος. Στους άμεσους στόχους μας είναι η μείωση κατανάλωσης ρεύματος, η μείωση ρύπων διοξειδίου του άνθρακα και το άνοιγμα στην ηλεκτροκίνηση των οχημάτων».

Ο Γιάννης Φρέρης, Διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας και Αειφόρου Ανάπτυξης, προσέθεσε: «Η φροντίδα μας για την προώθηση της οικολογικής (μετριοπαθούς) οδήγησης ξεκινά από το 2009. Σε αυτή την κατεύθυνση, προσπαθούμε μέσα από καμπάνιες ενημέρωσης να εκπαιδεύουμε τους πολίτες-πελάτες μας. Δέσμευσή μας είναι στα επόμενα χρόνια και μέσα από περισσότερες δράσεις, να την ενστερνιστούν περισσότεροι πολίτες».

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

11# Βιώσιμες πόλεις & Κοινότητες

Lucy Xu: Από την πόλη των ευκαιριών (Νέα Υόρκη) στην Aθήνα

“Όπου υπάρχει μια κρίση, εγώ βλέπω μια ευκαιρία” λέει η Lucy Xu, ιδρύτρια της εταιρείας The Port, η οποία παραχώρησε συνέντευξη στο csrindex.gr ενόψει της ομιλίας της στο 17ο ετήσιο συνέδριο Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου στις 7 Νοεμβρίου.

Συνέντευξη στη Σοφία Εμμανουήλ

semmanouil@gmail.com

Μετακομίσατε από τη Νέα Υόρκη, μια πόλη με σημαντική επίδραση στο εμπόριο, την οικονομία, τα ΜΜΕ, την τέχνη, τη μόδα, για να έρθετε στην Αθήνα μια από τις αρχαιότερες πόλεις στον κόσμο. Τι ήταν αυτό που βάρυνε στη …ζυγαριά και σας ώθησε σε αυτή την απόφαση;

Για εμένα, η απάντηση είναι απλή, τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο και, φυσικά, ο ήλιος και η θάλασσα είναι μικρά μόνο κομμάτια αυτής της εξίσωσης.

Πέρασα το πρώτο μισό της ζωής μου μεγαλώνοντας ανάμεσα σε δύο πολιτισμούς (της Κίνας και της Αμερικής), και αυτό με βοήθησε να ανακαλύψω το καινοτόμο κενό που δημιουργείται όταν συνδυάζεις διαφορετικούς τρόπους ζωής και σκέψης. Είναι η δύναμη του να ζεις σε αυτό το κενό μεταξύ των κόσμων που μου δίνει την ώθηση να συνεχίζω. Αυτό το κενό εμπνέει νέες προοπτικές, ενεργοποιεί την ικανότητα εφαρμογής της αντικειμενικότητας ενός «ξένου» στους κόσμους με τους οποίους είσαι εξοικειωμένος και έπειτα σου δίνει τη δυνατότητα να εκμεταλλευτείς τα πλεονεκτήματα του κάθε πολιτισμού και περιβάλλοντος.

Από επαγγελματική οπτική, ο τομέας ενασχόλησής μου εκτείνεται στο μάρκετινγκ και την τεχνολογία. Είμαι ευγνώμων που έχω αποκτήσει όλες αυτές τις εμπειρίες και την εξάσκηση – από ένα πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Wharton, μέχρι το να εργάζομαι για μεγάλους συνεταιρισμούς όπως η IBM και την ενασχόλησή μου με νεοφυείς επιχειρήσεις. Μετά από κάποια χρόνια λοιπόν στη Νέα Υόρκη, ένιωσα ότι η ψυχή μου λαχταρούσε κάτι περισσότερο – μια ευκαιρία να δοκιμάσω τις ικανότητές μου σε μια εντελώς διαφορετική αγορά με πολύ διαφορετικούς πόρους.

Για πολλούς, μπορώ να κατανοήσω πώς μπορεί να φανεί όλη αυτή η πορεία μου κοιτάζοντάς την “προς τα πίσω”, αλλά ανέκαθεν αγαπούσα τις προκλήσεις και επιζητούσα ενεργά το ρίσκο. Όπου υπάρχει μια κρίση, εγώ βλέπω μια ευκαιρία. Ο μόνος τρόπος να ανακαινίσεις πλήρως ένα κτήριο είναι να το κατεδαφίσεις πρώτα. Εδώ, η κάθε μέρα είναι μια έμπνευση. Βρίσκομαι ενώπιον της απτής ελπίδας της νέας γενιάς της Ελλάδας, καθώς και του επόμενου κύματος φωτεινών παγκόσμιων μυαλών που επιλέγουν να κάνουν ένα άλμα εμπιστοσύνης και να χτίσουν τη ζωή τους εδώ.

Μιλήστε μας λίγο για την εταιρεία σας. Πότε συστάθηκε και ποιο είναι σήμερα το προφίλ της;

Το The Port είναι μια συμβουλευτική εταιρεία μάρκετινγκ και επιχειρηματικότητας, η οποία συνεργάζεται με ελληνικές και αμερικάνικες επιχειρήσεις για να δημιουργήσει στρατηγικές μάρκετινγκ που απευθύνονται σε παγκόσμιο κοινό. Το όραμά μας είναι να ενθαρρύνουμε μια διεθνή νοοτροπία και να χτίσουμε έναν κόσμο συνεργασίας μέσω της ανταλλαγής και κατανόησης των βέλτιστων πόρων και πρακτικών.

Ίδρυσα το The Port στις αρχές του 2018, έχοντας εμπνευσθεί από την ανάπτυξη του τοπικού τεχνολογικού οικοσυστήματος και την ανάγκη για διεθνή εμπειρία και επαγγελματισμό που θα βοηθούσε να επεκταθούν οι τοπικές επιχειρήσεις σε διεθνές επίπεδο. Αυτή η ανάγκη, συνδυαζόμενη με την εισροή άνω των 300 εκατομμυρίων ευρώ που εισήλθαν στο ελληνικό τεχνολογικό οικοσύστημα ως άμεση επένδυση από την Ευρωπαϊκή Ένωση και ιδιώτες επενδυτές, σήμανε την κατάλληλη στιγμή να ξεκινήσει μια επιχείρηση, η οποία θα εξοπλίσει το επερχόμενο κύμα επιχειρηματιών, με τις βέλτιστες πρακτικές που θα χρειαστούν για να εκκινήσουν και να κλιμακώσουν τις επιχειρηματικές ιδέες τους.

Σήμερα, το The Port συνεργάζεται με αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις τόσο της Ελλάδας όσο και της Αμερικής υποστηρίζοντας την επέκτασή τους και κατασκευάζοντας τις πρωτοβουλίες τους στο μάρκετινγκ. Συνεργαζόμαστε με πελάτες διαφόρων βιομηχανιών – συμπεριλαμβανομένων και των B2B SaaS, αλλά και των βιομηχανιών της τεχνολογίας, των μεταφορών, του τουρισμού, της σίτισης, της αγροτεχνολογίας, και άλλες βιομηχανίες που προέρχονται από την αμερικανική και την ελληνική αγορά. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες για τους τωρινούς μας πελάτες και τα πρότζεκτ μας εδώ.

Πόσους εργαζόμενους-συνεργάτες έχετε και ποιοι είναι οι στρατηγικοί σας στόχοι για το μέλλον;

Αυτή τη στιγμή, έχουμε πέντε μέλη στην ομάδα μας και τρεις συνεργαζόμενους οργανισμούς που λειτουργούν σε πολλαπλές ζώνες ώρας. Η μακρινή ομάδα μας έχει έδρα τη Φιλαδέλφεια και τη Νέα Υόρκη, και οι συνεργάτες μας όπως η Dodo Design και η Outside Tech διανέμονται σε ολόκληρο τον κόσμο και παρέχουν επιπλέον υποστήριξη σε εκτεταμένα έργα ενώ ταυτόχρονα ενισχύουν την παγκόσμια προοπτική του The Port για την οικοδόμηση brand και εκστρατειών. Τοπικά εδώ στην Ελλάδα, έχουμε και τη βοήθεια σπουδαίων ανερχόμενων ταλέντων, όπως η Ελίζα Τουλή, η οποία μας βοήθησε να προσαρμόσουμε στα δεδομένα της χώρας την ιστοσελίδα μας και τη συνολική παρουσία της εταιρείας μας.

Στο μέλλον θα συνεχίσουμε να χτίσουμε την επιχείρηση μας: να δουλεύουμε με τοπικές πρωτοβουλίες workshops στην Αθήνα με κοινότητες όπως το Stone Soup, masterclasses στην Θεσσαλονίκη με φανταστικούς accelerators της περιοχής όπως το OK!Thess και να δουλέψουμε με τοπικούς επιχειρηματίες και startups. Μακροπρόθεσμα, η ομάδα μας θα προσπαθήσει να φέρει την επόμενη πρωτοβουλία του οράματος του The Port στη ζωή: να διευκολύνει την εισροή ξένου κεφαλαίου και χρηματοδότησης στην τοπική ελληνική αγορά. Είμαστε σε θέση να εργαστούμε για την επίτευξη αυτού του στόχου, καθώς έχουμε ήδη θέσει τις βάσεις με την εισαγωγή των βέλτιστων πρακτικών και πόρων από το εξωτερικό. Με αυτή τη νέα ώθηση, στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να εκτελούμε την αποστολή μας. Να υποστηρίζουμε δηλαδή επιχειρήσεις κάθε επιπέδου ανάπτυξης στην προσέλκυση παγκόσμιου κοινού και στην ανάπτυξη της επιχειρηματικής δραστηριότητας, μέσω της συμβουλευτικής μάρκετινγκ, της επιχειρηματικής συμβουλευτικής και της ανταλλαγής γνώσεων και κεφαλαίων μεταξύ των παγκόσμιων τεχνολογικών αγορών.

Τι πιστεύετε ότι διαφοροποιεί την The Port από άλλες εταιρείες του ανταγωνισμού;

Οι βασικές αξίες της εταιρείας μας είναι οι εξής: αισιοδοξία, συνεργασία, προσαρμοστικότητα και επαγγελματισμός – και όλα αυτά στο πλαίσιο μιας παγκόσμιας νοοτροπίας. Από αυτό έρχονται οι τρεις σημαντικοί διαφοροποιητικοί παράγοντες των υπηρεσιών του The Port: η παγκόσμια προοπτική, το δίκτυο και η εμπειρία μας.

Ο χρόνος που έχω περάσει στην Ελλάδα μου έχει διδάξει ότι από κάθε αγορά και πολιτισμό υπάρχουν πλεονεκτήματα που πρέπει να παρατηρηθούν, διδάγματα που πρέπει να περάσουν και ευκαιρίες που πρέπει να ληφθούν. Συγκεκριμένα, το The Port στηρίζεται στην καλλιεργημένη σχέση μεταξύ αφενός του αμερικανικού επαγγελματισμού και πρακτικής κριτικής σκέψης, αφετέρου της δημιουργικότητας και της αίσθησης της αφήγησης που είναι εγγενώς ελληνική.

Η Αθήνα βρίσκεται στο δρόμο για να γίνει παγκόσμιος τεχνολογικός κόμβος, αλλά για να φτάσουμε εκεί, πρέπει να κοιτάξουμε πέρα από τα σύνορά μας για να κατανοήσουμε τις βασικές δεξιότητες και τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που έχουν ήδη καθιερώσει άλλοι ηγέτες και αγορές. Για το λόγο αυτό, στο The Port, η αποστολή μας είναι να υιοθετήσουμε τις βέλτιστες πρακτικές από τη γη των ευκαιριών (την πατρίδα μου, την Αμερική, και συγκεκριμένα την πρωτεύουσα της έντονης ζωής και της κινητικότητας, τη Νέα Υόρκη) και να την συνδυάσουμε με το DNA της αφηγηματικότητας που προέρχεται από την καθιερωμένη γη της δημιουργικότητας και της καινοτομίας (Ελλάδα). Με αυτά τα δύο στοιχεία μαζί, προσπαθούμε να εξοπλίσουμε τις επιχειρήσεις με τους αναγκαίους πόρους για να κατασκευάσουν ένα ισχυρό, αξιόπιστο, παγκόσμιο brand.

Ποια είναι η θέση της Εταιρικής Υπευθυνότητας και της Βιώσιμης Ανάπτυξης στη δουλειά σας;

Το όραμά μας είναι να εμπνεύσουμε μια διεθνή νοοτροπία και να χτίσουμε έναν κόσμο συνεργασίας μέσω της ανταλλαγής και της κατανόησης των καλύτερων πόρων και πρακτικών. Και, φυσικά, η Εταιρική Υπευθυνότητα και η Αειφόρος Ανάπτυξη είναι ζωτικής σημασίας για να πραγματοποιήσουμε αυτό το όραμα σε τοπικό επίπεδο και να εφοδιάσουμε το οικοσύστημα νεοφυούς επιχειρηματικότητας της χώρας με την εκπαίδευση, τη στρατηγική μάρκετινγκ και τη νοοτροπία που απαιτείται για να είναι αυτό ανταγωνιστικό σε παγκόσμιο επίπεδο.

Διενεργούμε τοπικά workshop σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη (στο κυρίαρχο τοπικό επιταχυντή της νεοφυούς επιχειρηματικότητας, OK!Thess) για να συνεργαστούμε με φιλόδοξους αναπτυσσόμενους επιχειρηματίες, εκπαιδεύοντάς τους στις βασικές αρχές του ανακαθορισμού του οράματός τους, κατασκευάζοντας τις στρατηγικές τους στο μάρκετινγκ, βοηθώντας τους να εξελιχθούν, και πολλά περισσότερα. Θα μας βρείτε επίσης να παρέχουμε συμβουλές και καθοδήγηση σε τοπικές εκδηλώσεις όπως το Startup Weekend Thessaloniki και το Tech and the City.

Επιπροσθέτως, παρέχουμε ειδικές τιμές και επιπλέον παροχές για συγκεκριμένα εγχειρήματα ή πρωτοβουλίες και των δύο αγορών με βιώσιμο και/ή μη κερδοσκοπικό σκοπό. Στη Νέα Υόρκη, συνεργαστήκαμε στενά με τη BeSomeone Worldwide για να τους βοηθήσουμε να δημιουργήσουν και να προωθήσουν τα προγράμματά τους σε ΗΠΑ, Νεπάλ και Τανζανία. Στην Ελλάδα, το πιο πρόσφατο πρότζεκτ μας ήταν με τη Sustainable Food Movement, για να κατασκευάσουμε και να λανσάρουμε την ιστοσελίδα ενός από τα νεότερα brand τους, το οποίο συνεργάζεται με τοπικά εστιατόρια και καταστήματα τροφίμων, για να εξαλείψει τα απόβλητα τροφίμων σε όλη την Ελλάδα και την Ευρώπη.

Στο συμβουλευτικό μας σώμα περιλαμβάνεται και η Αθηνά Νουσιοπούλου, Συντονιστής Επικοινωνίας και Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της ISOMAT Ελλάδας, η οποία μας βοηθά να οικοδομήσουμε τοπικές πρωτοβουλίες ΕΚΕ σε κάθε μελλοντικό βήμα που κάνουμε.

Η Εταιρική Υπευθυνότητα και η Αειφόρος Ανάπτυξη είναι θεμελιώδεις για την εκτέλεση των εργασιών μας. Ως εταιρεία που εξαρτάται από τους αναδυόμενους ηγέτες, είναι προς το συμφέρον αλλά και την εταιρική μας ευθύνη να καλλιεργούμε την επόμενη γενιά.

Η Αθήνα έχει μακρά ιστορία. Ως marketer πιστεύετε ότι οι ελληνικές εταιρείες “αφηγούνται” αποτελεσματικά αυτή την ιστορία όταν αναζητούν πελάτες στο εξωτερικό;

 Η αφήγηση ιστοριών βρίσκεται πράγματι στο ελληνικό DNA. Είναι κάτι που χρονολογείται στην εποχή ήδη του Ομήρου και της Οδύσσειας (δεν είναι βέβαια σύμπτωση ότι μέχρι και σήμερα, η ιστορία του Οδυσσέα παραμένει ένα από τα αρχαιότερα, πιο αξιοθαύμαστα και σε μεγάλη εκτίμηση έργα της λογοτεχνίας). Ένα ακόμη διακεκριμμένο ελληνικό χαρακτηριστικό που επιτρέπει αυτή την ισχυρή ικανότητα αφήγησης, είναι η γοητεία και το πάθος που είναι φυσικό για τον ελληνικό πολιτισμό στον πυρήνα του.

Όταν εργαζόμαστε με τις ελληνικές επιχειρήσεις, μια από τις βασικές προκλήσεις που τους βοηθάμε να ξεπεράσουν, είναι το να εκμεταλλευτούν όλη αυτή τη φυσική ενέργεια αφήγησης και να την ανακατευθύνουν με έναν εστιασμένο τρόπο που θα συμβαδίζει με τις μη ελληνικές αγορές. Αυτό συμβαίνει για δύο κυρίως λόγους. Πρώτον, οι διαφορετικοί πολιτισμοί θα επικοινωνούν φυσικά με διαφορετικούς τρόπους και τα μηνύματα θα λαμβάνονται διαφορετικά ανάλογα με το πλαίσιο στο οποίο μεταδίδονται. Και δεύτερον, η άνοδος της τεχνολογίας στη σημερινή εποχή επιβάλλει όλο και περισσότερη προσοχή από το ακροατήριό μας.

Αυτό σημαίνει ότι, ως ιδρυτές, πρέπει να γνωρίζουμε ότι η ιστορία που καλλιεργούσαμε από την πρώτη κιόλας σύλληψη των ιδεών μας – αυτή που αναγνωρίζουμε εμείς και οι ομάδες μας – δεν είναι απαραιτήτως και η ίδια με αυτή που θα αντιληφθούν οι υπόλοιποι. Για να βελτιωθεί αυτό, και να δημιουργήσουμε μηνύματα που ανταποκρίνονται καλύτερα με τους πελάτες στο εξωτερικό, προτείνουμε την υιοθέτηση μιας πολύ στοχευμένης και σωστά εκτιμώμενης προσέγγισης στην οικοδόμηση όλων τα εξωτερικών μηνυμάτων και της επικοινωνίας – μια προσέγγιση που ξεκινά με την εξακρίβωση των Κατηγοριών Αγοραστών. Μόλις κατανοήσουμε τις κατηγορίες των αγοραστών μας, μπορούμε να αντιληφθούμε πώς να επικοινωνούμε πιο αποτελεσματικά – και πώς ακριβώς να μοιραστούμε την ιστορία μας μαζί τους. Και αυτό αφορά το οτιδήποτε, από το μήκος του pitch των πωλήσεων, μέχρι την αργκό και τη γραμματική που μπορεί να χρειαστεί για τη μετάφραση από τα Greeklish στα παγκόσμια Αγγλικά.

Ποιες πιστεύετε ότι είναι οι μεγαλύτερες αδυναμίες τους (και αντίστοιχα τα ανταγωνιστικά τους πλεονεκτήματα) ως προς την διείσδυση σε ξένες αγορές;

 Όσον αφορά τις δυνατότητες και τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, υπάρχουν τέσσερις κύριοι παράγοντες. Πρώτον, ο ισχυρός ελληνικός πολιτισμός ο οποίος βασίζεται στις ανθρώπινες σχέσεις δημιουργεί βαθύτερους δεσμούς από ότι οι πολιτισμοί που βασίζονται σε συναλλαγές και οδηγεί σε εντονότερη ανθρώπινη δραστηριότητα από άλλες αγορές. Δεύτερον, τα τελευταία χρόνια, παρατηρούμε ότι η ελληνική δύναμη της δημιουργικότητας σε όλους τους τομείς, αρχίζει να μεταφράζεται και να τροφοδοτεί σύγχρονα σχέδια, καινοτομίες και brands. Τρίτον, μια βαθιά ριζωμένη κουλτούρα έχει δημιουργήσει ένα θεμέλιο ακλόνητης αυτοπεποίθησης και αντοχής που είναι, σε μεγάλο βαθμό, ασύγκριτο με άλλες αγορές. Και από αυτό, έρχονται οι τολμηροί και γενναίοι σύγχρονοι εκπρόσωποι του Οδυσσέα, έτοιμοι να ξεκινήσουν τα νέα τους προσωπικά εγχειρήματα. Τέλος, υπάρχει μια δύναμη που είναι κοντά στην καρδιά μου, δεδομένης της κινεζικής ανατροφής μου, η οποία είναι η εκπαίδευση. Το γεγονός ότι η εκπαίδευση αποτελεί βασική αξία στην ελληνική κουλτούρα σημαίνει ότι θα είναι μια φυσική επέκταση που θα οδηγήσει σε μια νέα εποχή σύγχρονης επαγγελματικής κατάρτισης και ανάπτυξης τόσο στο οικοσύστημα νεοφυούς επιχειρηματικότητας όσο και πέρα από αυτό.

Όσον αφορά τα πλεονεκτήματα που μπορεί να μάθει και να υιοθετήσει η τοπική αγορά από άλλες αγορές, υπάρχουν τρεις τομείς δραστηριοποίησης. Πρώτον, αρχίζοντας να δημιουργεί μια ισχυρότερη κατανόηση και πιο φιλική σχέση βασισμένη στην ανατροφοδότηση. Σε μέρη όπως οι ΗΠΑ, έχουμε μια κουλτούρα έντονα βασισμένη στην ανατροφοδότηση, η οποία στηρίζεται στην κατανόηση της αρχής ότι η ανατροφοδότηση οδηγεί σε βελτίωση. Η αρχή αυτή έχει βοηθήσει να υπενθυμίσουμε στους επιχειρηματίες και τους επαγγελματίες να μην είναι ποτέ «υπερβολικά παντρεμένοι με το προϊόν ή τις ιδέες τους» γιατί η καινοτομία και η ανάπτυξη ανθίζουν στο χώρο της ελευθερίας της ανατροφοδότησης.

Δεύτερον, να μην υποτιμάται ποτέ η δύναμη του καθαρού μάρκετινγκ. Δεν μιλάμε για ψηφιακό μάρκετινγκ ή εξάντληση των χρημάτων σας σε διαφημίσεις Facebook, αλλά καθαρό, συνεπές μάρκετινγκ, που προέρχεται από μια πολύ μελετημένη και στοχευμένη στρατηγική. Επειδή, ειδικά στις αγορές του εξωτερικού, το μάρκετινγκ είναι αυτό που βοηθάει τις φαινομενικά ξένες επιχειρήσεις να αρχίσουν να δημιουργούν ένα ισχυρό, αξιόπιστο, παγκόσμιο brand. Τέλος, είναι η ενθάρρυνση της διαφορετικής σκέψης και η διατήρηση μιας παγκόσμιας νοοτροπίας που ωθεί τις ομάδες σε νέα επίπεδα δημιουργικότητας και σε ένα μοναδικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Και πάλι όμως, σε διαφορετικές αγορές, όπως η Νέα Υόρκη, θεωρούμε δεδομένη την τεράστια δύναμη της βούλησης και της καινοτομίας, η οποία θρέφεται από μια μεγάλη ποικιλία προοπτικών που ενοποιούνται σε μία αγορά. Είναι αναμφισβήτητο γεγονός – η δύναμη να βρίσκονται μαζί διαφορετικά φύλα, περιβάλλοντα και νοοτροπίες σε συμβούλια, ομάδες και δίκτυα, δημιουργεί νέες οδούς σκέψης που δεν θα μπορούσαν ποτέ να υπάρξουν προηγουμένως.

Περισσότερα

11# Βιώσιμες πόλεις & Κοινότητες

ΤΙΤΑΝ: Συνεργασία με το Αστεροσκοπείο για διαδραστική έκθεση

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν τη Δευτέρα 14 Οκτωβρίου τα εγκαίνια της Διαδραστικής Εκπαιδευτικής Έκθεσης «Του Καιρού τα Μυστικά…», που διοργανώνει ο ΤΙΤΑΝ στο εργοστάσιο Δρεπάνου Αχαΐας.

Πρόκειται για μία συναρπαστική περιήγηση στον κόσμο της Μετεωρολογίας, από την εξέλιξή της ανά τους αιώνες και τα όργανα που χρησιμοποιεί σήμερα, έως την ερμηνεία των καιρικών φαινομένων και τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής.

Ο σχεδιασμός και η επιστημονική επιμέλεια της έκθεσης ανήκουν στο Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών και συγκεκριμένα στην Επιστημονική Ομάδα Εκπαιδευτικής Μετεωρολογίας «Περί Ανέμων και Υδάτων», του meteo.gr. Η υλοποίηση της έκθεσης έτυχε θερμής υποδοχής από τον Διευθυντή της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδος Κωνσταντίνο Γιαννόπουλο, ο οποίος και παρέστη στην εκδήλωση των εγκαινίων.

«Του Καιρού τα Μυστικά…» παρουσιάζονται σε τρεις θεματικές ενότητες ενώ ο συνδυασμός βίντεο, προσομοιώσεων, πειραμάτων και διαδραστικών εφαρμογών προσφέρει την ευκαιρία σε μικρούς και μεγάλους επισκέπτες να εμπεδώσουν τη δημιουργία και την εξέλιξη των καιρικών φαινομένων, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στα έντονα καιρικά φαινόμενα και τον τρόπο προστασίας από αυτά. Πρόκειται για μια σημαντική εκδήλωση που εντάσσεται στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών και άλλων δράσεων που διοργανώνει ο ΤΙΤΑΝ στις περιοχές δραστηριοποίησης του.

Τα εγκαίνια τίμησε με τη παρουσία του ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πατρών κ.κ. Χρυσόστομος.

Στα εγκαίνια, επίσης, παραβρέθηκαν εκ μέρους της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος ο Περιφερειάρχης, κ. Νεκτάριος Φαρμάκης, ο κ. Παναγιώτης Παπαδόπουλος, Πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου, ο κ. Δημήτριος Καραβίδας, Διευθυντής Γενικής Διεύθυνσης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού, Περιβάλλοντος & Υποδομών, ο κ. Χρήστος Παπασημακόπουλος, Προϊστάμενος Διεύθυνσης Ανάπτυξης Π.Ε. Αχαΐας και ο κ. Ζώης Σπηλιόπουλος, Προϊστάμενος του τμήματος Περιβάλλοντος της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος & Χωρικού Σχεδιασμού.

Εκ μέρους της Αποκεντρωμένης Διοικήσεως Πελοποννήσου, Δυτ. Ελλάδος & Ιονίου παραβρέθηκαν ο κ. Διονύσιος Παναγιωτόπουλος, Διευθυντής Γενικής Διεύθυνσης Χωροταξικής & Περιβαλλοντικής Πολιτικής, ο κ. Νικόλαος Βερετάνος, Αναπληρωτής Διευθυντής της Διεύθυνσης Τεχνικού Ελέγχου, ο κ. Ιωάννης Τσακαρέστος και η κ. Ουρανία Ζήση από τη Διεύθυνση Περιβάλλοντος & Χωρικού Σχεδιασμού, ο κ. Νικόλαος Μπακουλόπουλος από τη Γενική Διεύθυνση Δασών & Αγροτικών Υποθέσεων και ο κ. Σταύρος Βαρβατσούλης, Δασάρχης Πατρών.

Την εκδήλωση τίμησαν, επίσης, με τη παρουσία τους ο κ. Δημήτριος Καλογερόπουλος, Δήμαρχος Αιγιάλειας, ο κ. Ευάγγελος Κατσακούλης, Αντιδήμαρχος Δ.Ε. Ρίου του Δήμου Πατρέων, η κ. Αναστασία Τογιοπούλου, Αντιδήμαρχος Δ.Ε. Μεσσάτιδας, Παραλίας & Βραχναίϊκων του Δήμου Πατρέων, ο κ. Γεώργιος Παρασκευόπουλος, Αντιδήμαρχος Οικονομικών & Διοικητικών Θεμάτων του Δήμου Ερυμάνθου, ο κ. Ηλίας Βέρρας, Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων & Μελετών του Δήμου Ερυμάνθου, καθώς και οι Πρόεδροι των Τοπικών Κοινοτήτων Αραχωβιτίκων, Δρεπάνου, Ψαθοπύργου κ.κ. Σοφία Μητρούλια, Παναγιώτης Κολοκυθάς, Βασίλειος Σακελλαράκης αντιστοίχως.

Επίσης, παραβρέθηκαν εκ μέρους του Συνδέσμου Επιχειρήσεων & Βιομηχανιών Πελοποννήσου & Δυτ. Ελλάδος ο κ. Κλεομένης Μπάρλος, Πρόεδρος Δ.Σ., ο κ. Κυριάκος Πέττας, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος και ο κ. Νικόλαος Κοτσώνης, Γενικός Διευθυντής ενώ εκ μέρους του ΤΕΕ Δυτικής Ελλάδας ο Πρόεδρός του, κ. Βασίλειος Αϊβαλής.

Την επίσημη έναρξη της διαδραστικής έκθεσης παρακολούθησε και πλήθος εκπροσώπων των Σωμάτων Ασφαλείας, της Πανεπιστημιακής Κοινότητας, Φορέων, Οργανισμών και Οικολογικών Οργανώσεων από την τοπική κοινωνία, καθώς και πελάτες και συνεργάτες των εταιριών ΤΙΤΑΝ και INTERBETON.

Στον χαιρετισμό του, ο Διευθυντής του Εργοστασίου Δρεπάνου, Δημήτρης Παπαγεωργίου, σχολίασε, μεταξύ άλλων: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που παρουσιάζουμε στο Εργοστάσιο Δρεπάνου την Έκθεση «Του Καιρού τα Μυστικά…», μία πρωτοβουλία που εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο δράσεων κοινωνικής υπευθυνότητας του Εργοστασίου. Άλλωστε, ο Όμιλος ΤΙΤΑΝ αναγνωρίζεται ως η πρώτη εταιρεία που εφάρμοσε στην πράξη την έννοια της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στην Ελλάδα. Στόχος των δράσεων που υλοποιεί το Εργοστάσιο είναι να ενδυναμώνει τις σχέσεις εμπιστοσύνης και να καλλιεργεί τους δεσμούς μας με τους κατοίκους και τους φορείς με τους οποίους συμβιώνουμε καθημερινά. Κι αυτός ο στόχος χτίζεται μόνο σε γερά θεμέλια διαφάνειας, ακεραιότητας και συνεχούς βελτίωσης. Φιλοδοξούμε, λοιπόν, να αξιοποιήσουμε στο μέλλον και άλλες ευκαιρίες που θα προσφέρουν στους μαθητές και τους κατοίκους της περιοχής μας δυνατότητες εκπαίδευσης και κατάρτισης, αλλά και εξοικείωσης με τον σύγχρονο κόσμο και τις προκλήσεις του. Η κλιματική αλλαγή είναι μία από αυτές και μάλλον είμαστε η τελευταία γενιά που μπορεί να κάνει κάτι ουσιαστικό για την αντιμετώπισή της, αλλάζοντας τον τρόπο σκέψης και τον τρόπο ζωής μας».

Η έκθεση διεξάγεται καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς ενώ θα υπάρχει δυνατότητα επίσκεψης και ξενάγησης σχολείων και ομάδων: Δευτέρα- Παρασκευή 9:00- 13:00, εκτός Τρίτης, κατόπιν συνεννοήσεως στα τηλέφωνα: 2610 964215- 2610 964212.

Ώρες λειτουργίας για το ευρύ κοινό: Τετάρτη- Παρασκευή 16:00-18:00 και Σάββατο 11:00- 16:00, εκτός επίσημων αργιών.

Διεύθυνση: Εργοστάσιο ΤΙΤΑΝ, Δρέπανο Αχαΐας.

Σχεδιασμός- Επιστημονική Επιμέλεια: Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών/ Επιστημονική Ομάδα Εκπαιδευτικής Μετεωρολογίας του meteo.gr.

Περισσότερα

11# Βιώσιμες πόλεις & Κοινότητες

40 παραλίες πιο καθαρές από την P&G και την ΑΒ

Η P&G και η ΑΒ Βασιλόπουλος μέσα από το πρόγραμμα «Προσφέρω», μαζί με την περιβαλλοντική οργάνωση iSea και την ενεργό συμμετοχή όλων μας, ολοκλήρωσαν τις δράσεις καθαρισμού 40 ακτών σε τρία ελληνικά νησιά.

Ο στόχος του Προσφέρω είναι η ευαισθητοποίηση και η κινητοποίηση των πολιτών για ελληνικές ακτές απαλλαγμένες από κάθε είδους απορρίμματα. Ο αριθμός των πολιτών που μεμονωμένα ή σε ομάδες συμμετείχαν στο κάλεσμα, έφτασε φέτος τα 420 άτομα, με ανθρώπους από όλες τις ηλικίες, Έλληνες πολίτες αλλά και πολλούς ξένους επισκέπτες, να ανταποκρίνονται και να ενισχύουν τις δράσεις του Προσφέρω σε 40 παραλίες. Ταυτόχρονα, όμως στην ενέργεια συμμετέχουν και όλοι οι καταναλωτές διότι μέσα από τις αγορές προϊόντων της P&G όπως Ariel, Always, H&S στα καταστήματα AB Βασιλόπουλος, δίνεται η δυνατότητα στην iSea να εντοπίσει τις κατάλληλες παραλίες, να οργανώσει, να συντονίσει τις δράσεις και να κάνει την επιστημονική καταγραφή των απορριμμάτων.

Από τον Μάιο ως και τον Σεπτέμβριο, στο Ηράκλειο, στα Χανιά, στο Ρέθυμνο, στην Κεφαλονιά και τη Ζάκυνθο, απομακρύνθηκαν από τις παραλίες των νησιών, 5.830 κιλά απορριμμάτων, σε μια συνολική έκταση 31.760 μέτρων, με τα πλαστικά να αποτελούν το 85% του συνολικού όγκου απορριμμάτων.

Η Αναστασία Χαρίτου, η συντονίστρια δράσεων της περιβαλλοντικής οργάνωσης iSea αναφέρει:

«Το αποτέλεσμα των 40 δράσεων που υλοποιήθηκαν συνολικά συνέβαλε στη διαμόρφωση της εικόνας που έχουμε για την κατάσταση που επικρατεί σε παραλίες τουριστικών περιοχών της χώρας μας και τη διάσταση του προβλήματος των υδάτινων απορριμμάτων. Πολύ ενθαρρυντικό αποτελεί για εμάς το γεγονός ότι εταιρίες και τοπικές κοινότητες ενώνουν τις δυνάμεις τους και αγκαλιάζουν τις δράσεις για την προστασία του περιβάλλοντος».  

Ενεργή συμμετοχή στην κινητοποίηση αυτό το καλοκαίρι είχαν και οι ηθοποιοί Ορφέας Αυγουστίδης και Λίλα Μπακλέση οι οποίοι έχουν αγκαλιάσει το Προσφέρω συμμετέχουν οι ίδιοι σε καθαρισμούς και ενισχύουν τις δράσεις μέσα από τα κοινωνικά τους δίκτυα.

Καινοτομία με σημαντικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα

Η P&G, μια εταιρία που μέσα από την καινοτομία των προϊόντων της που μπαίνουν καθημερινά στα νοικοκυριά αγγίζει ταυτόχρονα σύγχρονες προκλήσεις του περιβάλλοντος και της κοινωνίας, φέρνει στην Ελλάδα το Head&Shoulders Beach Bottle, το πρώτο σαμπουάν παγκοσμίως μέρος του οποίου (25%) προέρχεται από ανακυκλωμένα πλαστικά απορρίμματα που έχουν συλλεχθεί από παραλίες. Το πλαστικό που καταλήγει στις θάλασσές μας, είναι από τα πιο δύσκολα υλικά να ανακυκλωθούν, λόγω της διάβρωσης, και απειλεί να επιβληθεί στο θαλάσσιο τοπίο. Η P&G, σε συνεργασία με τους πρωτοπόρους οργανισμούς ανακύκλωσης παγκοσμίως, την TerraCycle και τη Suez, καινοτομούν περισυλλέγοντας το πλαστικό από τις ακτές της Ευρώπης και μετατρέποντάς το σε μπουκάλια σαμπουάν. Μια προσπάθεια, που κάνουν τα λόγια για τη βιώσιμη ανάπτυξη πράξη.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ