Connect with us

10# Λιγότερες Ανισότητες

151 δρομείς της KPMG έτρεξαν για τα παιδιά της ΕΛΕΠΑΠ

Με συγκινητικό αριθμό ανταπόκρισης,151 δρομείς της KPMG έλαβαν μέρος στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας. Για 8η συνεχή χρονιά μικροί και μεγάλοι συμμετείχαν στους αγώνες δρόμου παιδιών, 5 και 10 χλμ., καθώς και στην κλασική διαδρομή του Μαραθωνίου, στην οποία ξεχώρισε ο χρόνος του Δημήτρη Ξυδάκη, Senior Manager της KPMG, καθώς ολοκλήρωσε τη διαδρομή των 42 χλμ. σε 3 ώρες και 29 λεπτά.

Εκτός όμως από τη χαρά της συμμετοχής στο κορυφαίο αθλητικό γεγονός της χρονιάς η KPMG είχε την ευκαιρία να στηρίξει το σημαντικό έργο της ΕΛΕΠΑΠ, η οποία καθημερινά αγωνίζεται να προσφέρει υπηρεσίες αποκατάστασης σε παιδιά με αναπηρία. Κοινό σημείο συνάντησης για όλους στον τερματισμό, ήταν η κερκίδα της ΕΛΕΠΑΠ στο Παναθηναϊκό Στάδιο.

Εκεί οι άνθρωποι της KPMG μαζί με εθελοντές της ΕΛΕΠΑΠ έδιναν ρυθμό στη μεγάλη γιορτή του αθλητισμού και της προσφοράς και ενθάρρυναν με τη θετική τους διάθεση αθλητές, μερικοί από τους οποίους αξίζουν καθημερινό χειροκρότημα στους αγώνες της ζωής.

Η Σιάνα Κυριάκου, Γενική Διευθύντρια και COO της KPMG δηλώνει σχετικά «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που κάθε χρόνο ολοένα και περισσότεροι άνθρωποί μας συμμετέχουν στο μεγαλύτερο αθλητικό και πολιτιστικό γεγονός της χρονιάς, τον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας, κάνοντας πράξη την αρχή της KPMG να λειτουργούμε με ομαδικό πνεύμα και στηρίζοντας ταυτόχρονα έναν καλό σκοπό, αυτόν του μακροχρόνιου έργου της ΕΛΕΠΑΠ».

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

10# Λιγότερες Ανισότητες

COSMOTE: Χρυσό βραβείο για την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών στη νοηματική γλώσσα

Για την υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών στη νοηματική γλώσσα διακρίθηκε η COSMOTE στα φετινά e-volution awards αποσπώντας το χρυσό βραβείο, στην κατηγορία «Εξυπηρέτηση / Ικανοποίηση Πελατών». H υπηρεσία δίνει τη δυνατότητα στα άτομα που αντιμετωπίζουν προβλήματα ακοής να εξυπηρετηθούν στη νοηματική γλώσσα από εκπρόσωπο της Εξυπηρέτησης Πελατών, μέσω video κλήσης.

Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στο www.cosmote.gr (Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00-21:00), αλλά και σε περισσότερα από 125 καταστήματα COSMOTE, σε όλη την Ελλάδα, ενώ στόχος είναι να επεκταθεί και στα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ μέσα στο 2019. Στα καταστήματα που φέρουν την ειδική σήμανση, ο επισκέπτης μπορεί, μέσω υπολογιστή και web κάμερας, να επικοινωνήσει απευθείας με τον εκπρόσωπο της Εξυπηρέτησης Πελατών ο οποίος με τη σειρά του ενημερώνει τον πωλητή, ώστε ο επισκέπτης να εξυπηρετηθεί γρήγορα και εύκολα. Η υπηρεσία εξυπηρέτησης στη νοηματική καλύπτει όλα τα προϊόντα COSMOTE (σταθερή, κινητή τηλεφωνία, ευρυζωνικές υπηρεσίες, συνδρομητική τηλεόραση, λύσεις ICT).

Διακρίσεις για την COSMOTE στα e-volution awards

Εκτός από το χρυσό βραβείο, στα φετινά e-volution awards, η COSMOTE απέσπασε, επίσης, βραβείο Bronze, στην κατηγορία “Mobile Commerce”, για το SelfieCare, την πρωτοποριακή λύση που αυτοματοποιεί με απλό και ασφαλή τρόπο διαδικασίες ανταλλαγής εγγράφων μέσα από το smartphone ή το tablet του πελάτη.

Για το COSMOTE@ΥourService, το Mobileapp που παρέχει ένα ολοκληρωμένο πακέτο υποστήριξης και επίλυσης εξειδικευμένων θεμάτων τεχνολογίας, τιμήθηκε η εταιρεία στην κατηγορία “Digital Transformation”, με ένα ακόμα Bronze βραβείο.

Αξιοποιώντας τεχνολογίες αιχμής και με σεβασμό στις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες κάθε ατόμου, η COSMOTE συνεχίζει να εμπλουτίζει με νέες ψηφιακές υπηρεσίες και σύγχρονες λύσεις την εξυπηρέτηση των πελατών της.

Με προτεραιότητα στην εμπειρία του πελάτη, η εξυπηρέτηση γίνεται πιο άμεση, πιο ευέλικτη και προσαρμοσμένη στο προφίλ κάθε πελάτη ξεχωριστά. Τα e-volution awards επιβραβεύουν τις καλύτερες πρακτικές στο ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρείν της χώρας.

Διοργανώθηκαν φέτος για όγδοη συνεχή χρονιά από την Boussias Communications και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ELTRUN, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA).

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Οι εργαζόμενοι δίπλα σε παιδιά που έχουν ανάγκη

Οι εργαζόμενοι της Μινέττα Ασφαλιστικής, μέσω της Ομάδας Εταιρικής Κοινωνικής Υπευθυνότητας της εταιρείας, αυτά τα Χριστούγεννα στάθηκαν δίπλα σε παιδιά που έχουν ανάγκη.

Συγκεκριμένα, η Ομάδα επισκέφτηκε το Χατζηκυριάκειο Ίδρυμα και διοργάνωσε Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση για τα παιδιά, στην οποία παίχθηκε σε κουκλοθέατρο μια Χριστουγεννιάτικη ιστορία με τη βοήθεια ηθοποιών, ενώ ο Άγιος Βασίλης της Μινέττα Ασφαλιστικής, με τη βοήθεια εργαζομένων της εταιρείας, μοίρασε δώρα και γλυκά στα παιδιά.

ΜΙΝΕΤΤΑ

Παράλληλα, οι εργαζόμενοι της εταιρείας συγκέντρωσαν τρόφιμα, τα οποία παρέδωσαν στο Ίδρυμα Άγιος Πολύκαρπος Νέας Σμύρνης και προχώρησαν στην κάλυψη του κόστους της μηνιαίας ενοικίασης ενός οχήματος για την προσωρινή αντικατάσταση του οχήματος του Ιδρύματος που χρησιμοποιείται για την μεταφορά των παιδιών στα σχολεία τους. Τέλος, η εταιρεία προσέφερε στο Ίδρυμα για την κάλυψη λειτουργικών του δαπανών, το χρηματικό ποσό που θα διέθετε για την αποστολή χριστουγεννιάτικων καρτών στους πελάτες και στους συνεργάτες της.

Η Μινέττα Ασφαλιστική και οι εργαζόμενοι της, με αίσθημα κοινωνικής ευθύνης, θα συνεχίζουν να είναι αρωγοί στο έργο ιδρυμάτων που στηρίζουν ευπαθείς κοινωνικές ομάδες.

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

Χριστουγεννιάτικες δράσεις από την NN Hellas

Η NN Hellas, στo πλαίσιo του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που σχεδιάζει και υλοποιεί κάθε χρόνο, έχει ως βασικό πυλώνα τη στήριξη του παιδιού και της οικογένειας, παραμένοντας πάντοτε πιστή στις αξίες της «Νοιαζόμαστε, Είμαστε ξεκάθαροι, Δεσμευόμαστε». Η Εταιρία υποδέχτηκε την εορταστική περίοδο του 2018 με μία σειρά δράσεων και εκδηλώσεων για την υποστήριξη των ΜΚΟ Μαζί για το Παιδί, Λύρειο Ίδρυμα, Κιβωτό του Κόσμου, Αντιμετώπιση Παιδικού Τραύματος, Φροντίδα, καθώς και τον παιδικό σταθμό Οι Φίλοι Του Παιδιού.

Πιο συγκεκριμένα, η Εταιρία προχώρησε στην οικονομική ενίσχυση του προγράμματος κατά της φτώχειας “Προσφέρω γιατί Νοιάζομαι”, το οποίο στηρίζει περισσότερα από 30.000 παιδιά ετησίως, υπό την αιγίδα της ΜΚΟ Μαζί για το Παιδί και σε συνεργασία με 200 οργανώσεις και φορείς σε όλη την Ελλάδα.

NN Hellas

Επίσης, σε συνέχεια της σημαντικής συνδρομής για την αποκατάσταση του Λυρείου Ιδρύματος λόγω της ολοσχερούς καταστροφής του από τις φονικές πυρκαγιές στην Αττική και με την πολύτιμη συμβολή των εργαζομένων της, η NN Hellas προσέφερε έμπρακτη βοήθεια, καλύπτοντας ανάγκες του Ιδρύματος σε ηλεκτρικές συσκευές.

Παράλληλα, η NN Hellas πραγματοποίησε διήμερο χριστουγεννιάτικο bazaar, στο οποίο φιλοξένησε τις ΜΚΟ: Κιβωτός του Κόσμου, Αντιμετώπιση Παιδικού Τραύματος και Φροντίδα. Κατά τη διάρκεια του bazaar, οι εργαζόμενοι της Εταιρίας είχαν την ευκαιρία να στηρίξουν το έργο των φιλανθρωπικών οργανισμών, αγοράζοντας προϊόντα τους. Το εορταστικό κλίμα στην NN Hellas ενισχύθηκε με την παρουσία των παιδιών από τον παιδικό σταθμό Οι Φίλοι Του Παιδιού, που τραγούδησαν τα κάλαντα και χάρισαν χαμόγελα στους εργαζομένους και τη Διοίκηση της Εταιρίας.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ