178,13 εκατ. ευρώ το κοινωνικό προϊόν της Interamerican

Date:

Share post:

Στη νέα Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης της Interamerican παρουσιάζονται σημαντικά μη χρηματοοικονομικά στοιχεία για θέματα περιβαλλοντικά, κοινωνικά και διακυβέρνησης (ESG), η νέα στρατηγική Βιώσιμης Ανάπτυξης της Εταιρείας αλλά και ο τρόπος με τον οποίο ενσωματώνεται πλέον στην επιχειρηματική στρατηγική του Ομίλου, διέποντας όλες τις λειτουργίες του.

Παράλληλα, αποτυπώνει την προσπάθεια του ομίλου να συμβάλει στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας, την ευημερία του κοινωνικού συνόλου και τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας στους εργαζόμενους, τους πελάτες, τους συνεργάτες, τον μέτοχο και τα λοιπά ενδιαφερόμενα μέρη του.

Συγκεκριμένα,  η Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης αναπτύσσεται σε τρεις βασικούς πυλώνες, τη Βιώσιμη Επιχειρηματική Λειτουργία, τα Βιώσιμα Προϊόντα και τις Υπηρεσίες και τη Δημιουργία Αξίας για τα ενδιαφερόμενα μέρη, που αποτελούν τη στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξης του ομίλου. Το περιεχόμενο έχει αναπτυχθεί σύμφωνα τα ανανεωμένα πρότυπα GRI Reporting Standards 2021, ακολουθώντας την επιλογή “In accordance” και ενσωματώνοντας τα “GRI reporting principles”, τον Οδηγό Δημοσιοποίησης Πληροφοριών ESG του Χρηματιστηρίου Αθηνών, το πρότυπο AA1000 Accountability Principles Standard, ενώ οι επιδράσεις της Εταιρείας έχουν αντιστοιχηθεί με τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών.

Αξίζει να σημειωθεί πως η Interamerican είναι από τις πρώτες ελληνικές εταιρείες που ακολουθούν τα νέα πρότυπα GRI 2021, σε εθελοντική βάση, αφού έχουν τεθεί σε ισχύ από τις αρχές του έτους 2023.
Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Γιάννης Καντώρος, δήλωσε σχετικά: «Με απόλυτο σεβασμό στα ενδιαφερόμενα μέρη μας, τις ανάγκες και τις προσδοκίες τους, πιστεύουμε ότι αυτή η έκθεση θα σάς βοηθήσει να γνωρίσετε καλύτερα την εταιρεία, τις αρχές και τις αξίες που τη διέπουν, τις επιχειρηματικές προκλήσεις και προτεραιότητές της αλλά και τον ρόλο που θέλει να διαδραματίζει ως υπεύθυνος εταιρικός πολίτης στην οικονομία, το περιβάλλον και την ευρύτερη κοινωνία».

  • €226,9 εκ. σε αποζημιώσεις στο σύνολο των προϊοντικών γραμμών
  • €178,13 εκ. Κοινωνικό Προϊόν
  • Συνεισφορά 0,1% στο ελληνικό ΑΕΠ
  • Υψηλός Δείκτης Σύστασης ΝPS, 71 στα προϊόντα και 59 στις υπηρεσίες, 92% βαθμός ικανοποίησης πελατών
  • Υψηλά ποσοστά Φερεγγυότητας που αγγίζουν το 239%
  • Κανένα συμβάν διάκρισης σε θέματα άνισης μεταχείρισης, ίσων ευκαιριών ή έλλειψης σεβασμού των εργαζομένων
    90% των εργαζομένων έλαβε αμοιβές υψηλότερες των ελάχιστων προβλεπόμενων από τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας
  • 12.926 συνολικές ώρες εκπαίδευσης
  • 103 νέες προσλήψεις
  • €1,5 δισ. συνολική ασφαλιστική κάλυψη μονάδων ηλεκτροπαραγωγής από Α.Π.Ε.
  • 2 προϊοντικές γραμμές με επίκεντρο τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας (ΑΠΕ), “Green Line” και “Energy Line”
  • Δημιουργία ενός πρωτοποριακού προβλεπτικού μοντέλου εκτίμησης και χαρτογράφησης κινδύνων από καταστροφικά φαινόμενα (ΥΑΝΤΑΣ)

Related articles

Enel Green Power Hellas: Χρονιά διαφορετικότητας και συμπερίληψης

Η Enel Green Power Hellas όρισε τη σεζόν 2022 -2023 ως Χρονιά Διαφορετικότητας και Συμπερίληψης υλοποιώντας μια σειρά από πρωτοβουλίες.

Eurolife FFH: Πρόγραμμα «ΜΑΜΑ» του SolidarityNow

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλες τις οικογένειες, εγκυμονούσες και νέους γονείς από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.

7 βραβεύσεις για τα METRO Cash & Carry στα Loyalty Awards 2023

Τα βραβεία αναγνωρίζουν τη διαχρονική δέσμευση των METRO Cash & Carry για δημιουργία καινοτόμων υπηρεσιών και προγραμμάτων.

Oι νικητές του Βραβείου Τέχνης Ιδρύματος Γ. & Α. Μαμιδάκη 2023

Από το 2019 ο θεσμός του Βραβείου Τέχνης υποστηρίζει σύγχρονους δημιουργούς προσφέροντάς τους την ευκαιρία να δημιουργήσουν για τη συλλογή του Ιδρύματος.
Skip to content