Connect with us

ΜΜΕ

1ο Συνέδριο Ναυτεμπορικής για την ΕΚΕ, με την υποστήριξη του csrindex.gr

Με τίτλο “Η ΕΚΕ Καταλύτης Βιώσιμης Ανάπτυξης: 17 Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης – 17 Τομείς Αιχμής για Επιχειρήσεις και Στελέχη”, πραγματοποιείται την Τετάρτη, 28 Μαρτίου το 1ο Συνέδριο Ναυτεμπορικής για την ΕΚΕ, με την υποστήριξη του csrindex.gr ως χορηγού επικοινωνίας.

Σε μια περίοδο που οι οικονομικοί δείκτες μοιάζουν να σταθεροποιούνται, μια σημαντική ευκαιρία προβάλλει για τη χώρα μας: η βιώσιμη οικονομική ανάπτυξη με γνώμονα την Ατζέντα 2030 του ΟΗΕ. Η ελληνική κυβέρνηση έχει εισέλθει στην τελική ευθεία προετοιμασίας για την παρουσίαση του Εθνικού Σχεδίου της στο Φόρουμ Υψηλού Επιπέδου των Ηνωμένων Εθνών για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη, τον Ιούλιο του 2018.

Ο επιχειρηματικός κόσμος σχεδιάζει πορεία προσέγγισης των 17 Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης, καθώς οι καταναλωτές ήδη πριμοδοτούν εταιρείες με προφίλ καλού εργοδότη, όπως και εταιρείες που επιδιώκουν βελτιστοποίηση του ενεργειακού τους αποτυπώματος, προωθούν την ανακύκλωση και την κυκλική οικονομία, στηρίζουν ευπαθείς ομάδες κ.λπ.

Στο πλαίσιο αυτό και με στόχο να αναδείξει τις προκλήσεις για τις επιχειρήσεις και τα στελέχη τους, η Ναυτεμπορική, πιστή στις αξίες της έγκυρης ενημέρωσης για περισσότερες από 9 δεκαετίες, διοργανώνει το 1ο Συνέδριο για την Εταιρική Υπευθυνότητα με τίτλο «Η ΕΚΕ Καταλύτης Βιώσιμης Ανάπτυξης: 17 Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης – 17 Τομείς Αιχμής για Επιχειρήσεις και Στελέχη».

Θεματικές Ενότητες:

Ενότητα 1: ΕΚΕ – ΘΕΣΜΟΙ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ: Γιατί η αγορά δεσμεύθηκε στην εφαρμογή ενός «κοινωνικού» μνημονίου;

Ενότητα 2: ΕΚΕ – ΣΤΟΧΟΙ: Η Ατζέντα 2030 και το Εθνικό Πλαίσιο εφαρμογής

Πώς οι στρατηγικές ΕΚΕ δημιουργούν μια win-win σχέση με την κοινωνία;

Ενότητα 3: ΕΚΕ-ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ: Δημόσιος και Iδιωτικός Τομέας

Ποιοι τομείς στην Ελλάδα της κρίσης έχουν περισσότερο ανάγκη δράσεις εταιρικής υπευθυνότητας;

Ενότητα 4: ΕΚΕ-ΗΘΙΚΗ-ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΒΙΩΣΙΜΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ: Ποιοι πρωτοπορούν επενδύοντας στη βιώσιμη ανάπτυξη;

ROUNDUP: Οι καλές πρακτικές συναντούν τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης

Πρόγραμμα: http://events.naftemporiki.gr/eke2018/Schedule

Ομιλητές: http://events.naftemporiki.gr/eke2018/Speakers

Χορηγοί: http://events.naftemporiki.gr/eke2018/Sponsors

Δήλωση Συμμετοχής: http://events.naftemporiki.gr/eke2018/ParticipationForm

Facebook link: https://www.facebook.com/events/178975146161054/

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

8# Αξιοπρεπής Εργασία & Οικονομική Ανάπτυξη

Disrupt Greece: Σύμπραξη για την απασχόληση

Ο μεγάλος διαγωνισμός καινοτομίας, που διοργανώνουν για δεύτερη χρονιά Fortune και Industry Disruptors – Game Changers με στρατηγικό συνεργάτη την εταιρεία Παπαστράτος, κορυφώνεται με ένα event, που έχει ως θέμα το «μέλλον της εργασίας», στο Μουσείο Μπενάκη στις 25 Σεπτεμβρίου.

Στο επίκεντρο θα βρεθούν η τεχνητή νοημοσύνη, οι νέες δεξιότητες που απαιτεί η ψηφιακή εποχή, ο ρόλος των ευέλικτων σχημάτων και της κουλτούρας των νεοφυών επιχειρήσεων στο τρόπο που δουλεύουμε και η αυτοματοποίηση των διαδικασιών, ως απόρροια της χρήσης των νέων τεχνολογικών εργαλείων.

Παράλληλα οι δέκα καλύτερες ομάδες του διαγωνισμού θα διεκδικήσουν στη σκηνή του Disrupt Greece χρηματικά έπαθλα και υπηρεσίες ύψους 100.000 ευρώ.

Στη συνέντευξη τύπου που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη στα Spaces της οδού Ερμού, όπου στεγάζονται πολλοί επιχειρηματίες για να αναπτύξουν τις ιδέες τους, οι εκπρόσωποι του διαγωνισμού αναφέρθηκαν αναλυτικά στο τι θα δούμε στις 25 Σεπτεμβρίου, που θα ξεκινήσει στις 15.00 και θα ολοκληρωθεί στις 20.00, αλλά και στους στόχους που επιδιώκει να πετύχει η πλατφόρμα καινοτομίας DISRUPT GREECE.

Η Βrand Manager του Fortune, Αναστασία Παρετζόγλου, ανέφερε ότι στόχος της πρωτοβουλίας είναι η εδραίωση ενός ζωντανού και εξελισσόμενου δικτύου καινοτομίας που θα αποτελέσει παράδειγμα για το μέλλον. “Τελικός σκοπός μας, είναι μέσα από τον Κύκλο Καινοτομίας του Disrupt Greece, να εδραιωθεί μία κοινότητα επιχειρηματιών, ερευνητών, μεντόρων, στελεχών της αγοράς και επενδυτών, που θα ενδυναμώνουν το οικοσύστημα και θα συμβάλλουν με λύσεις που μπορούν να βοηθήσουν τις ομάδες να «σταθούν» τόσο στην εγχώρια όσο και στην διεθνή  αγορά”, πρόσθεσε.

Για το άνοιγμα ενός νέου κύκλου καινοτομίας που τείνει να καταστεί θεσμός μίλησε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Παπαστράτος, Χρήστος Χαρπαντίδης, ενώ δεσμεύτηκε πως τόσο ο ίδιος, όσο και η ομάδα του, θα συνεχίσουν να στηρίζουν έμπρακτα τη νεοφυή επιχειρηματικότητα.

Ο κ. Χαρπαντίδης τόνισε πως η χώρα έχει ανάγκη να στηριχτεί στις νέες επιχειρήσεις, αλλά και να επενδύσει στη δημιουργία γνώσης και στην παραγωγή καινοτομίας.

“…Με όχημα την καινοτομία, τα όνειρα, όσο μεγάλα και αν είναι, μπορούν να γίνουν πραγματικότητα. Στην Παπαστράτος γνωρίζουμε καλά την αξία της. Χάρη σε αυτή μπορέσαμε να σταματήσουμε την παραγωγή τσιγάρων, ανοίγοντας ένα νέο μεγάλο κεφάλαιο στην ιστορία μας. Το ίδιο μπορεί να συμβεί με τη χώρα. Η επόμενη μέρα περνά μέσα από την Ελλάδα της καινοτομίας”.

Ο Μιχάλης Στάγκος, Διευθύνων Σύμβουλος της MSCOMM και συν-ιδρυτής των Industry Disruptors – Game Changers, αναφερόμενος στα οφέλη των νεοφυών επιχειρήσεων που θα λάβουν μέρος στο διαγωνισμό, τόνισε πως εκτός από την εμπειρία που θα αποκομίσουν, οι νικητές θα αναπτύξουν τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες, θα μάθουν πώς να στήσουν την δομή της επιχείρησής τους, και πώς να επεκταθούν με επιτυχία εκτός συνόρων.

Στις 25 Σεπτεμβρίου θα δώσουν το παρόν ομιλητές όπως ο Neil Harbisson, το πρώτο «cyborg του κόσμου», με ενσωματωμένη κεραία στο κρανίο του, ο Αlessio Aceti της Karspersky, ειδικός σε θέμα ασφαλείας και big Data, o Martin Wilckens της Deutsche Telecom, αλλά και από την ελληνική σκηνή η Μαρία Ευθυμίου και ο Θεοδόσης Τάσιος σε ένα ανατρεπτικό δίδυμο επί σκηνής, ο επικεφαλής της Lamda Development Οδυσσέας Αθανασίου και πετυχημένες ελληνικές εταιρείες όπως η Innoetics και η Moosend.

Το Disrupt Greece  τελεί υπό την αιγίδα του ΣΕΒ και έχει τη στήριξη των κυριότερων φορέων του οικοσυστήματος.

Executive partner του Disrupt Greece είναι η ΣΟΛ, η μεγαλύτερη εταιρεία ορκωτών ελεγκτών λογιστών στην Ελλάδα, που θα σχεδιάσει για τους φετινούς φιναλίστ του διαγωνισμού ένα πρόγραμμα πρακτικής και τεχνικής βοήθειας για τη συνολική οικονομική και αναπτυξιακή εικόνα του εγχειρήματός τους.

Το Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος είναι ο ακαδημαϊκός συνεργάτης του Disrupt Greece για το 2018 και στις εγκαταστάσεις του πραγματοποιείται φέτος το Bootcamp του μεγάλου διαγωνισμού επιχειρηματικότητας για την εκπαίδευση και την προετοιμασία των ομάδων που δήλωσαν συμμετοχή.

Περισσότερα

ΜΜΕ

Google: Στηρίζει τα ΜΜΕ με επένδυση 25 εκατ. δολ.

Τα πρώτα αποτελέσματα από τη δημιουργία του Google News Initiative – GNI τον Μάρτιο του 2015 ανακοίνωσε η Google που στοχεύει στην υποστήριξη του μέλλοντος των ειδήσεων οι οποίες θα μεταδίδονται μέσω online βίντεο.

Η εταιρεία, που σημειώνει ότι υποστηρίζει τη δημοσιογραφία με τεχνολογία που επιτρέπει στην ειδησεογραφία να ευδοκιμεί, εκτιμά ότι η ποιοτική δημοσιογραφία προϋποθέτει βιώσιμες πηγές εσόδων και πως έχει ευθύνη να στηρίξει την καινοτομία στα ειδησεογραφικά προϊόντα και τη χρηματοδότηση του τομέα των ειδήσεων.

Για παράδειγμα, το 2015, οι ευρωπαίοι εκδότες, ρώτησαν τη Google για το πώς θα μπορούσαν να ενισχύσουν τις προσπάθειές τους για παραγωγή βίντεο, δεδομένου ότι η διατήρηση υποδομής για τέτοιου είδους παραγωγές είναι δαπανηρή. Δουλεύοντας παράλληλα μαζί τους, λάνσαρε το Player for Publishers, μια λύση που επιτρέπει στους οργανισμούς ειδήσεων να χρησιμοποιούν το video player του YouTube ώστε να παρέχουν στους θεατές μια παγκόσμιας κλάσης εμπειρία, μέσα από τους δικούς τους ιστότοπους και τις δικές τους εφαρμογές για κινητά. Το Player for Publishers μειώνει το κόστος και παρέχει στους ειδησεογραφικούς οργανισμούς βελτιωμένες δυνατότητες δημιουργίας εσόδων.

Από τότε, η Google επέκτεινε τις προσπάθειες αυτές και πέρα από την Ευρώπη, με αποτέλεσμα, σήμερα, περισσότεροι από 100 εκδότες σε περισσότερες από 25 χώρες να χρησιμοποιούν το Player for Publishers.

Επένδυση 25 εκατ. ευρώ

Αξιοποιεί την εμπειρία από τη συνεργασία με τους εκδότες για να διπλασιάσει τον όγκο των ειδήσεων και ξεκινά επενδύοντας 25 εκατομμύρια δολάρια σε:

Εξειδίκευση. Δημιουργούμε μια ομάδα εργασίας με ειδησεογραφικούς οργανισμούς και ειδικούς από όλο τον κόσμο που θα μας βοηθήσουν να αναπτύξουμε νέες λειτουργίες των προϊόντων μας, να βελτιώσουμε την εμπειρία παρακολούθησης ειδήσεων στο YouTube και να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις που αναδύονται. Ειδησεογραφικοί οργανισμοί όπως οι Vox Media, Jovem, Pan και India Today ανήκουν στα αρχικά μέλη της ομάδας αυτής. Ανυπομονούμε να έχουμε περισσότερες συμμετοχές μέσα στις επόμενες εβδομάδες, που θα πραγματοποιηθεί συνάντηση της ομάδας.

Χρηματοδότηση της καινοτομίας. Θα παράσχουμε χρηματοδότηση σε περίπου 20 παγκόσμιες αγορές για να υποστηρίξουμε ειδησεογραφικούς οργανισμούς, προκειμένου να δημιουργήσουν βιώσιμες επιχειρήσεις ειδησεογραφικών βίντεο. Διαθέσιμες σε μια βάση εφαρμογών για ειδησεογραφικούς οργανισμούς όλων των ειδών, οι επιχορηγήσεις αυτές θα επιτρέψουν στους συνεργάτες μας να επεξεργαστούν βασικές δεξιότητες, να εκπαιδεύσουν το προσωπικό τους στις βέλτιστες πρακτικές των βίντεο, να ενισχύσουν τις εγκαταστάσεις παραγωγής και να αναπτύξουν βελτιστοποιημένο πλαίσιο για την ανάρτηση βίντεο στο διαδίκτυο.

Υποστήριξη. Δημιουργούμε μια νέα ομάδα ειδικών, που επικεντρώνεται στην υποστήριξη των εκδοτών. Τα μέλη της θα είναι εγκατεστημένα σε όλο τον κόσμο και θα υποστηρίζουν τους συνεργάτες μας σε θέματα κατάρτισης και βέλτιστων πρακτικών στις σχετικές πλατφόρμες, ανάπτυξης νέου κοινού, σε καθημερινές λειτουργίες της πλατφόρμας και σε εξελιγμένες (εξεζητημένες) τεχνικές ενσωματώσεις.

Οι ειδησεογραφικοί οργανισμοί που ενδιαφέρονται για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις προσπάθειες αυτές, μπορούν να εγγραφούν εδώ.

Καθιστώντας εύκολα προσβάσιμες τις έγκυρες πληροφορίες

Η έγκυρη πληροφόρηση είναι πολύ σημαντική για τους θεατές, ειδικά σε περιπτώσεις ραγδαία εξελισσόμενων γεγονότων έκτακτης επικαιρότητας, γι’ αυτό και επενδύουμε ολοένα σε νέα χαρακτηριστικά των προϊόντων μας, που θα διασφαλίζουν, στις πρώτες θέσεις αναζήτησης, την προβολή ειδήσεων από αξιόπιστες πηγές:

Παροχή περισσότερων πηγών και περιεχομένου σχετικά με την έκτακτη επικαιρότητα

Σε περίπτωση ενός έκτακτου γεγονότος χρειάζεται χρόνος για να διασταυρωθεί η είδηση, να παραχθεί και να αναρτηθεί ένα βίντεο υψηλής ποιότητας. Συνήθως, οι δημοσιογράφοι προτιμούν να γράψουν πρώτα ένα άρθρο για να μεταδώσουν τα έκτακτα νέα, παρά να προβάλλουν βίντεο. Γι’ αυτό και, τις επόμενες εβδομάδες, στις ΗΠΑ, στα αποτελέσματα αναζήτησης στο YouTube, θα αρχίσουμε να προβάλλουμε σύντομα αποσπάσματα των ειδησεογραφικών αυτών δημοσιευμάτων, τα οποία, κατά τη διάρκεια των πρώτων ωρών ενός σημαντικού έκτακτου γεγονότος, θα παραπέμπουν στα πλήρη άρθρα με την υπενθύμιση ότι η επικαιρότητα βρίσκεται σε εξέλιξη και τα δεδομένα μπορούν να μεταβληθούν γρήγορα.

Περισσότερα

ΜΜΕ

Συνεργασία ANT1 και ΜΕΓΑ Α.Ε. σε πρόγραμμα ΕΚΕ

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Μητέρας, ο ΑΝΤ1 και η 100% ελληνική εταιρεία προσωπικής υγιεινής ΜΕΓΑ Α.Ε. στήριξαν το Σύλλογο Προστασίας Αγέννητου Παιδιού «Η Αγκαλιά» και πρόσφεραν περισσότερες από 6.500 βρεφικές πάνες Babylino Sensitive για την κάλυψη άμεσων αναγκών των δεκάδων μαμάδων που υποστηρίζει «Η Αγκαλιά».

Eιδικότερα, ο ΑΝΤ1, στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, «Κάθε Παιδί, μια Αγκαλιά» συνεχίζει να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες και να υλοποιεί δράσεις που αφορούν στο παιδί και στην οικογένεια, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο στη βελτίωση της ποιότητας της ζωής του, για ένα καλύτερο μέλλον.

Και επειδή οι μαμάδες παίζουν τον πιο σημαντικό ρόλο στη ζωή ενός παιδιού και στη ζωή όλων μας, ο ΑΝΤ1 σε συνεργασία με τη ΜΕΓΑ Α.Ε. και τα Babylino, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Μητέρας, αποφάσισαν να στηρίξουν φέτος, μέσα από το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του ΑΝΤ1, «Κάθε Παιδί μια Αγκαλιά», το έργο του Συλλόγου Προστασίας Αγέννητου Παιδιού – «Η Αγκαλιά» και βρίσκεται δίπλα στις μαμάδες που μας χρειάζονται.

Έτσι, περισσότερες από 6.500 βρεφικές πάνες Babylino Sensitive διατέθηκαν για την κάλυψη των άμεσων αναγκών των δεκάδων μαμάδων που υποστηρίζει «Η Αγκαλιά».

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ