Connect with us

ΜΜΕ

1ο Συνέδριο Ναυτεμπορικής για την ΕΚΕ, με την υποστήριξη του csrindex.gr

Με τίτλο “Η ΕΚΕ Καταλύτης Βιώσιμης Ανάπτυξης: 17 Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης – 17 Τομείς Αιχμής για Επιχειρήσεις και Στελέχη”, πραγματοποιείται την Τετάρτη, 28 Μαρτίου το 1ο Συνέδριο Ναυτεμπορικής για την ΕΚΕ, με την υποστήριξη του csrindex.gr ως χορηγού επικοινωνίας.

Σε μια περίοδο που οι οικονομικοί δείκτες μοιάζουν να σταθεροποιούνται, μια σημαντική ευκαιρία προβάλλει για τη χώρα μας: η βιώσιμη οικονομική ανάπτυξη με γνώμονα την Ατζέντα 2030 του ΟΗΕ. Η ελληνική κυβέρνηση έχει εισέλθει στην τελική ευθεία προετοιμασίας για την παρουσίαση του Εθνικού Σχεδίου της στο Φόρουμ Υψηλού Επιπέδου των Ηνωμένων Εθνών για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη, τον Ιούλιο του 2018.

Ο επιχειρηματικός κόσμος σχεδιάζει πορεία προσέγγισης των 17 Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης, καθώς οι καταναλωτές ήδη πριμοδοτούν εταιρείες με προφίλ καλού εργοδότη, όπως και εταιρείες που επιδιώκουν βελτιστοποίηση του ενεργειακού τους αποτυπώματος, προωθούν την ανακύκλωση και την κυκλική οικονομία, στηρίζουν ευπαθείς ομάδες κ.λπ.

Στο πλαίσιο αυτό και με στόχο να αναδείξει τις προκλήσεις για τις επιχειρήσεις και τα στελέχη τους, η Ναυτεμπορική, πιστή στις αξίες της έγκυρης ενημέρωσης για περισσότερες από 9 δεκαετίες, διοργανώνει το 1ο Συνέδριο για την Εταιρική Υπευθυνότητα με τίτλο «Η ΕΚΕ Καταλύτης Βιώσιμης Ανάπτυξης: 17 Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης – 17 Τομείς Αιχμής για Επιχειρήσεις και Στελέχη».

Θεματικές Ενότητες:

Ενότητα 1: ΕΚΕ – ΘΕΣΜΟΙ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ: Γιατί η αγορά δεσμεύθηκε στην εφαρμογή ενός «κοινωνικού» μνημονίου;

Ενότητα 2: ΕΚΕ – ΣΤΟΧΟΙ: Η Ατζέντα 2030 και το Εθνικό Πλαίσιο εφαρμογής

Πώς οι στρατηγικές ΕΚΕ δημιουργούν μια win-win σχέση με την κοινωνία;

Ενότητα 3: ΕΚΕ-ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ: Δημόσιος και Iδιωτικός Τομέας

Ποιοι τομείς στην Ελλάδα της κρίσης έχουν περισσότερο ανάγκη δράσεις εταιρικής υπευθυνότητας;

Ενότητα 4: ΕΚΕ-ΗΘΙΚΗ-ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΒΙΩΣΙΜΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ: Ποιοι πρωτοπορούν επενδύοντας στη βιώσιμη ανάπτυξη;

ROUNDUP: Οι καλές πρακτικές συναντούν τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης

Πρόγραμμα: http://events.naftemporiki.gr/eke2018/Schedule

Ομιλητές: http://events.naftemporiki.gr/eke2018/Speakers

Χορηγοί: http://events.naftemporiki.gr/eke2018/Sponsors

Δήλωση Συμμετοχής: http://events.naftemporiki.gr/eke2018/ParticipationForm

Facebook link: https://www.facebook.com/events/178975146161054/

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

«Bleed For The Throne» για καλό σκοπό

Με προσέλευση κοινού που ξεπέρασε κάθε προσδοκία, ολοκληρώθηκε η εθελοντική δράση αιμοδοσίας «Bleed For The Throne», η οποία υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος δράσεων Κοινωνικής Ευθύνης της Nova σε συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας (Ε.ΚΕ.Α).

Η προωθητική καμπάνια της δράσης χρησιμοποίησε ως βασική ιδέα τους ήρωες της σειράς «Game of Thrones», οι οποίοι για εφτά ολόκληρες σεζόν «αιμορραγούν» στην προσπάθειά τους να αποκτήσουν τον θρόνο του Westeros και προσκάλεσε τους φίλους της σειράς – και όχι μόνο – στο να συμμετάσχουν και αυτοί «δίνοντας το αίμα τους» για έναν καλό σκοπό. Η Nova, αγκαλιάζοντας με θέρμη αυτή την πρωτοβουλία της HBO, καθώς αποτελεί και το αποκλειστικό μέσο μετάδοσης της δημοφιλούς σειράς στην Ελλάδα, πραγματοποίησε αιμοδοσίες σε κεντρικά σημεία της Λάρισας, της Θεσσαλονίκης και της Αθήνας από τις 18 έως και τις 27 Μαρτίου.

Η ανταπόκριση των φίλων της σειράς ήταν εντυπωσιακή, καθώς εκατοντάδες επισκέφτηκαν τα κεντρικά σημεία αιμοδοσίας για να συμμετάσχουν στην ενέργεια. Στους εθελοντές αιμοδότες δόθηκε από ένα συλλεκτικό μπλουζάκι «Bleed For The Throne», ενώ είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε σχετικούς διαγωνισμούς, κερδίζοντας επιπλέον δώρα. Από την πλευρά της Nova, η κκ. Κατερίνα Κασκανιώτη, Pay TV Executive Director, δήλωσε σχετικά:


«Ήταν μια ενέργεια πολύ ξεχωριστή, την οποία αγκάλιασαν με ενθουσιασμό εκατοντάδες φίλοι της δημοφιλέστερης σειράς όλων των εποχών, τους οποίους και θέλω θερμά να ευχαριστήσω! Με όχημα το «Game of Thrones» – και σε συνεργασία με την HBO και με το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας – πολλοί από τους δυναμικούς φίλους της σειράς συμμετείχαν με το «ίδιο τους το αίμα» στον ιδιαίτερα σημαντικό για τη χώρα μας κοινωφελή σκοπό της εθελοντικής αιμοδοσίας».

Κατερίνα Κασκανιώτη_Pay TV Executive Director Forthnet

Η κα Χάρις Ματσούκα, Πρόεδρος του Ε.ΚΕ.Α. δήλωσε σχετικά: «Αυτή η συνεργατική δράση του Ε.ΚΕ.Α. με τη Nova έγινε με στόχο τη δημιουργία μίας καινοτόμας καμπάνιας προσέλκυσης του κοινού στην εθελοντική αιμοδοσία και κυρίως της νέας γενιάς στην οποία η δημοφιλής σειρά «Game of Thrones» έχει πολύ μεγάλη απήχηση». Το «Bleed For The Throne» είναι μία από τις μεγαλύτερες, διεθνούς εμβέλειας, εθελοντικές δράσεις αιμοδοσίας που πραγματοποιήθηκαν ποτέ από μία εταιρεία στο χώρο του entertainment, καθώς αποτελεί μία πρωτοβουλία της HBO, σε συνεργασία με τους αντίστοιχους παρόχους συνδρομητικής τηλεόρασης σε 15 χώρες σε όλο τον κόσμο, με όχημα τον τελευταίο κύκλο της δημοφιλούς σειράς «Game of Thrones».

Περισσότερα

3# Καλή Υγεία & Ευημερία

«Bleed for the Throne»

Η Nova, στο πλαίσιο του προγράμματος δράσεων Κοινωνικής Ευθύνης που πραγματοποιεί με αναγνωρισμένους οργανισμούς και φορείς, διοργανώνει, κατ’ αποκλειστικότητα στην Ελλάδα και σε συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας (Ε.ΚΕ.Α),  τη δράση εθελοντικής αιμοδοσίας, «Bleed for The Throne», που υλοποιείται διεθνώς με αφορμή τον τελευταίο κύκλο της δημοφιλούς σειράς «Game of Thrones», της HBO.

Το «Bleed For The Throne» αποτελεί τη μεγαλύτερη, διεθνούς εμβέλειας, εθελοντική δράση αιμοδοσίας που έχει πραγματοποιηθεί ποτέ από μία εταιρεία στο χώρο του entertainment.

Η προωθητική καμπάνια της δράσης χρησιμοποιεί ως βασική ιδέα τους ήρωες της σειράς «Game of Thrones», οι οποίοι για εφτά ολόκληρες σεζόν «αιμορραγούν» στην προσπάθειά τους να αποκτήσουν τον θρόνο του Westeros και προσκαλεί τους φίλους της σειράς – και όχι μόνο – στο να συμμετέχουν και αυτοί «δίνοντας το αίμα τους» για έναν καλό σκοπό.
Η Nova, αγκαλιάζοντας με θέρμη αυτή την πρωτοβουλία της HBO, καθώς αποτελεί και το αποκλειστικό μέσο μετάδοσης της δημοφιλούς σειράς στην Ελλάδα, πραγματοποιεί αιμοδοσίες στα παρακάτω σημεία:

  • 18/3 στη Λάρισα, «Ο Μύλος Του Παππά», Ωράριο Αιμοδοσίας: 8.30-15.00.
  • 19/3 στη Θεσσαλονίκη στη ΔΕΘ περίπτερο 14, Ωράριο Αιμοδοσίας: 09:00-20:00.
  • 26-27/3 στο Μετρό Συντάγματος, Ωράριο Αιμοδοσίας: 09.00 – 20.00.

Στους εθελοντές αιμοδότες θα δοθεί από ένα συλλεκτικό μπλουζάκι «Bleed For The Throne». Ακόμη, θα έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε σχετικό διαγωνισμό κερδίζοντας επιπλέον δώρα. Αναφορικά με τη συμμετοχή τους στον σχετικό διαγωνισμό, οι ενδιαφερόμενοι εθελοντές αιμοδότες θα μπορούν να συμπληρώσουν την ειδική φόρμα η οποία βρίσκεται στο παρακάτω link: http://www.novaguide.gr/bleedforthethrone Οι Cersei, Tyrion, Jon, Arya, και πολλοί ακόμα χαρακτήρες της δημοφιλούς σειράς «Game of Thrones», έδωσαν το αίμα τους για τον θρόνο … Εσύ;

Περισσότερα

8# Αξιοπρεπής Εργασία & Οικονομική Ανάπτυξη

Disrupt Greece: Σύμπραξη για την απασχόληση

Ο μεγάλος διαγωνισμός καινοτομίας, που διοργανώνουν για δεύτερη χρονιά Fortune και Industry Disruptors – Game Changers με στρατηγικό συνεργάτη την εταιρεία Παπαστράτος, κορυφώνεται με ένα event, που έχει ως θέμα το «μέλλον της εργασίας», στο Μουσείο Μπενάκη στις 25 Σεπτεμβρίου.

Στο επίκεντρο θα βρεθούν η τεχνητή νοημοσύνη, οι νέες δεξιότητες που απαιτεί η ψηφιακή εποχή, ο ρόλος των ευέλικτων σχημάτων και της κουλτούρας των νεοφυών επιχειρήσεων στο τρόπο που δουλεύουμε και η αυτοματοποίηση των διαδικασιών, ως απόρροια της χρήσης των νέων τεχνολογικών εργαλείων.

Παράλληλα οι δέκα καλύτερες ομάδες του διαγωνισμού θα διεκδικήσουν στη σκηνή του Disrupt Greece χρηματικά έπαθλα και υπηρεσίες ύψους 100.000 ευρώ.

Στη συνέντευξη τύπου που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη στα Spaces της οδού Ερμού, όπου στεγάζονται πολλοί επιχειρηματίες για να αναπτύξουν τις ιδέες τους, οι εκπρόσωποι του διαγωνισμού αναφέρθηκαν αναλυτικά στο τι θα δούμε στις 25 Σεπτεμβρίου, που θα ξεκινήσει στις 15.00 και θα ολοκληρωθεί στις 20.00, αλλά και στους στόχους που επιδιώκει να πετύχει η πλατφόρμα καινοτομίας DISRUPT GREECE.

Η Βrand Manager του Fortune, Αναστασία Παρετζόγλου, ανέφερε ότι στόχος της πρωτοβουλίας είναι η εδραίωση ενός ζωντανού και εξελισσόμενου δικτύου καινοτομίας που θα αποτελέσει παράδειγμα για το μέλλον. “Τελικός σκοπός μας, είναι μέσα από τον Κύκλο Καινοτομίας του Disrupt Greece, να εδραιωθεί μία κοινότητα επιχειρηματιών, ερευνητών, μεντόρων, στελεχών της αγοράς και επενδυτών, που θα ενδυναμώνουν το οικοσύστημα και θα συμβάλλουν με λύσεις που μπορούν να βοηθήσουν τις ομάδες να «σταθούν» τόσο στην εγχώρια όσο και στην διεθνή  αγορά”, πρόσθεσε.

Για το άνοιγμα ενός νέου κύκλου καινοτομίας που τείνει να καταστεί θεσμός μίλησε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Παπαστράτος, Χρήστος Χαρπαντίδης, ενώ δεσμεύτηκε πως τόσο ο ίδιος, όσο και η ομάδα του, θα συνεχίσουν να στηρίζουν έμπρακτα τη νεοφυή επιχειρηματικότητα.

Ο κ. Χαρπαντίδης τόνισε πως η χώρα έχει ανάγκη να στηριχτεί στις νέες επιχειρήσεις, αλλά και να επενδύσει στη δημιουργία γνώσης και στην παραγωγή καινοτομίας.

“…Με όχημα την καινοτομία, τα όνειρα, όσο μεγάλα και αν είναι, μπορούν να γίνουν πραγματικότητα. Στην Παπαστράτος γνωρίζουμε καλά την αξία της. Χάρη σε αυτή μπορέσαμε να σταματήσουμε την παραγωγή τσιγάρων, ανοίγοντας ένα νέο μεγάλο κεφάλαιο στην ιστορία μας. Το ίδιο μπορεί να συμβεί με τη χώρα. Η επόμενη μέρα περνά μέσα από την Ελλάδα της καινοτομίας”.

Ο Μιχάλης Στάγκος, Διευθύνων Σύμβουλος της MSCOMM και συν-ιδρυτής των Industry Disruptors – Game Changers, αναφερόμενος στα οφέλη των νεοφυών επιχειρήσεων που θα λάβουν μέρος στο διαγωνισμό, τόνισε πως εκτός από την εμπειρία που θα αποκομίσουν, οι νικητές θα αναπτύξουν τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες, θα μάθουν πώς να στήσουν την δομή της επιχείρησής τους, και πώς να επεκταθούν με επιτυχία εκτός συνόρων.

Στις 25 Σεπτεμβρίου θα δώσουν το παρόν ομιλητές όπως ο Neil Harbisson, το πρώτο «cyborg του κόσμου», με ενσωματωμένη κεραία στο κρανίο του, ο Αlessio Aceti της Karspersky, ειδικός σε θέμα ασφαλείας και big Data, o Martin Wilckens της Deutsche Telecom, αλλά και από την ελληνική σκηνή η Μαρία Ευθυμίου και ο Θεοδόσης Τάσιος σε ένα ανατρεπτικό δίδυμο επί σκηνής, ο επικεφαλής της Lamda Development Οδυσσέας Αθανασίου και πετυχημένες ελληνικές εταιρείες όπως η Innoetics και η Moosend.

Το Disrupt Greece  τελεί υπό την αιγίδα του ΣΕΒ και έχει τη στήριξη των κυριότερων φορέων του οικοσυστήματος.

Executive partner του Disrupt Greece είναι η ΣΟΛ, η μεγαλύτερη εταιρεία ορκωτών ελεγκτών λογιστών στην Ελλάδα, που θα σχεδιάσει για τους φετινούς φιναλίστ του διαγωνισμού ένα πρόγραμμα πρακτικής και τεχνικής βοήθειας για τη συνολική οικονομική και αναπτυξιακή εικόνα του εγχειρήματός τους.

Το Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος είναι ο ακαδημαϊκός συνεργάτης του Disrupt Greece για το 2018 και στις εγκαταστάσεις του πραγματοποιείται φέτος το Bootcamp του μεγάλου διαγωνισμού επιχειρηματικότητας για την εκπαίδευση και την προετοιμασία των ομάδων που δήλωσαν συμμετοχή.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ