Connect with us

Ανά Κλάδο

AXA Ασφαλιστική και Εταιρική Υπευθυνότητα

axa asfalistiki

Η Εταιρική Υπευθυνότητα απαιτεί μία μακροπρόθεσμη εστίαση, λαμβάνοντας υπόψη και τη διεθνή πτυχή ορισμένων τοπικών ζητημάτων. Η ΑΧΑ είναι ενεργό μέλος σε διεθνείς και εθνικούς οργανισμούς, των οποίων στόχος είναι να προωθήσουν την Εταιρική Υπευθυνότητα και την αειφόρο ανάπτυξη (Ευρωπαϊκή Χάρτα για την Οδική Ασφάλεια, Ελληνικό Δίκτυο για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, Οικονομικό Σύμφωνο του ΟΗΕ, Geneva Association: Η Δήλωση του Κιότο για την κλιματική αλλαγή, «Caring for Climate», The Business Leadership Platform», United Nations Environmental Program Finance Initiative, Carbon Disclosure Project).

Υπευθυνότητα στο εργασιακό περιβάλλον

Η AXA είναι υπεύθυνος εργοδότης και έχει ως στόχο τη δέσμευση των εργαζομένων. Η επίτευξη αυτού του στόχου σημαίνει τη δημιουργία ενός εργασιακού χώρου βασισμένου στις αξίες της AXA που καλλιεργούν τη διαφορετικότητα και τις ίσες ευκαιρίες για όλους, προωθούν τη συμμετοχή των εργαζομένων, ενθαρρύνουν την επαγγελματική ανάπτυξη και υποστηρίζουν την ευημερία των εργαζομένων.

Οι δεσμεύσεις της Εταιρίας

Για την επίτευξη της Φιλοδοξίας της ΑΧΑ να γίνει η προτιμώμενη Εταιρία στον κλάδο της, είναι απαραίτητα τα κίνητρα, η δέσμευση όλου του προσωπικού και ο σεβασμός των εργαζομένων στις αξίες του Ομίλου – επαγγελματισμός, καινοτομία, πραγματισμός, ομαδικό πνεύμα και ακεραιότητα. Σε αντάλλαγμα, η AXA έχει δεσμευθεί να προωθήσει την ικανοποίηση των εργαζομένων προβάλλοντας τις ακόλουθες αρχές.

• Σεβασμός των εργαζομένων στον εργασιακό χώρο
• Παροχή ίσων ευκαιριών για όλους.
• Σεβασμός της διαφορετικότητας των εργαζομένων.
• Διεξαγωγή της εργασίας με ακεραιότητα και ενθάρρυνση των επιχειρηματικών εταίρων να κάνουν το ίδιο.
• Πολιτική ενάντια στη παρενόχληση στο χώρο εργασίας.
• Προώθηση εποικοδομητικού διαλόγου μεταξύ της AXA, των εργαζομένων και των εκπροσώπων.
• Στήριξη των προσπαθειών των εργαζομένων για την επίτευξη μιας υγιούς ισορροπίας μεταξύ εργασίας και ζωής.

Διαχειριστικό Μοντέλο που αναπτύσσει τους εργαζομένους

Η AXA εργάζεται για να εξασφαλίσει ότι όλοι οι εργαζόμενοι έχουν:

• Ποιότητα των πληροφοριών σχετικά με τις βασικές προτεραιότητες.
• Ξεκάθαρους ατομικούς στόχους.
• Υποστήριξη που απαιτείται από τον Διευθυντή για την ανάπτυξη και ενίσχυση των ατομικών δεξιοτήτων και της τεχνογνωσίας.
• Δίκαια συστήματα βάσει της επίδοσης για επιβράβευση και αναγνώριση.

Διεθνείς δεσμεύσεις

Με την υπογραφή του Οικουμενικού Συμφώνου του ΟΗΕ, η AXA έχει δεσμευτεί να διατηρήσει 10 οικουμενικές αρχές, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που αφορούν τα ανθρώπινα δικαιώματα και τα πρότυπα εργασίας: την ελευθερία του συνεταιρίζεσθαι, το δικαίωμα συλλογικής διαπραγμάτευσης, την εξάλειψη όλων των μορφών αναγκαστικής ή υποχρεωτικής εργασίας, εξάλειψη των διακρίσεων, την αποτελεσματική κατάργηση της παιδικής εργασίας, και την κατάργηση των διακρίσεων σε θέματα απασχόλησης και άσκησης του επαγγέλματος.

Πελάτες

Υπευθυνότητα στις σχέσεις με τους πελάτες και στα προϊόντα τους

Η AXA προάγει την υπευθυνότητα στις σχέσεις με τους πελάτες μέσω της απλής και ξεκάθαρης επικοινωνίας, μέσω της προώθησης των προϊόντων της, καθώς και της υπεύθυνης διαχείρισης της διαδικασίας αποζημιώσεων. Η Εταιρεία προσφέρει αποταμιευτικά και επενδυτικά προϊόντα και υπηρεσίες που επίσης ενθαρρύνουν και επιβραβεύουν περιβαλλοντικά υπεύθυνες συμπεριφορές, καθώς και τη μείωση του κοινωνικού αποκλεισμού.

Σεβασμός προς τον Πελάτη

Για μία ασφαλιστική εταιρία, ο σεβασμός προς τον πελάτη περιλαμβάνει την ποιότητα των παρεχόμενων πληροφοριών με διαφάνεια και ακρίβεια, καθώς και το καθήκον να παρέχει ορθές συμβουλές και εγγυημένη εμπιστευτικότητα ανά πάσα στιγμή, τη δίκαιη μεταχείριση για όλους, και ειλικρινή διαφημιστικά μηνύματα.

Περιβάλλον

Η AXA έχει δεσμευθεί να μειώσει τις άμεσες επιπτώσεις της στο περιβάλλον, με την ενεργή διαχείριση των αποβλήτων, των εκπομπών και την κατανάλωση των φυσικών πόρων. Έχουν επίσης, επίγνωση του ρόλου που μπορούν να διαδραματίσουν στην προώθηση της περιβαλλοντικής συνείδησης των ενδιαφερομένων μερών τους, συμβάλλοντας στη βελτίωση της κατανόησης των παγκόσμιων περιβαλλοντικών κινδύνων, καθώς και τη δέσμευση να υποστηρίξουν τον αγώνα ενάντια στην κλιματική αλλαγή και άλλων προσπαθειών προστασίας του περιβάλλοντος.

Κοινωνία

AXA HEARTS IN ACTION

Οι Έλληνες εθελοντές με υψηλό αίσθημα κοινωνικής ευθύνης και προσφοράς, το 2010 προσέφεραν τις υπηρεσίες και το χρόνο τους στους παρακάτω φορείς: Το Εργαστήρι, Χαμόγελο του Παιδιού, Εταιρία Προστασίας Σπαστικών, Βάψιμο παιδικής χαράς.

Φιλανθρωπία

Πρόγραμμα Βοηθείας και Αλληλεγγύης στο χωρίο Μηλέα, Δήμου Ζαχάρως

Η ΑΧΑ Ασφαλιστική με σεβασμό και ενδιαφέρον απέναντι στους ανθρώπους που επλήγησαν από τις καταστροφικές πυρκαγιές του Σεπτεμβρίου 2007, ξεκίνησε πρόγραμμα βοηθείας και αλληλεγγύης στο χωριό Μηλέα, του Δήμου Ζαχάρως.

Ανθρωπιστική βοήθεια

Μετά από τις φυσικές καταστροφές στην Ιαπωνία και στην Αϊτή κάθε εταιρία του Ομίλου ΑΧΑ συγκέντρωσε ένα ποσό, με τη συνδρομή όλων των Συναδέλφων, των Συνεργατών καθώς και της τοπικής Διοίκησης. Ο Όμιλος ΑΧΑ κινητοποιήθηκε άμεσα δημιουργώντας ένα ταμείο διπλασιάζοντας τις δωρεές των υπαλλήλων Το ποσό που συγκεντρώθηκε από την ΑΧΑ Ελλάδος δόθηκε στον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό, ο οποίος έκανε εκστρατεία ανθρωπιστικής βοήθειας για την κάλυψη των άμεσων αναγκών των ανθρώπων που επλήγησαν στην Ιαπωνία και στην Αϊτή.

Ερευνητικό Ταμείο της ΑΧΑ

Το Ερευνητικό Ταμείο της ΑΧΑ δημιουργήθηκε το 2008 για να ενθαρρύνει την επιστημονική έρευνα που θα συμβάλει στην κατανόηση και την πρόληψη των περιβαλλοντικών και κοινωνικο-οικονομικών κινδύνων.

Εκπαίδευση για ασφαλή οδήγηση

Η ΑΧΑ Ασφαλιστική δημιούργησε ένα online εργαλείο εκπαίδευσης για την ασφαλή οδήγηση που είναι διαθέσιμο σε όλους τους επισκέπτες της ιστοσελίδας της.

Πρόγραμμα κυκλοφοριακής αγωγής

Η ΑΧΑ Ασφαλιστική και το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Πάνος Μυλωνάς δημιούργησαν ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα ασφαλούς οδήγησης και κυκλοφορίας για τους μαθητές Γυμνασίου-Λυκείου στα σχολεία.

Εκπαίδευση για την πρόληψη του Διαβήτη

Η ΑΧΑ Ασφαλιστική σύναψε πρόσφατα τριετή συμφωνία με την Κάρτα Διαβήτη, η οποία τελεί υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ομοσπονδίας Διαβήτη (ΕΛΟΔΙ) και δημιούργησε ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης γονέων και παιδιών. Αποστολή του προγράμματος είναι η ενημέρωση για την πρόληψη και για την έγκαιρη διάγνωση της νόσου.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

SDG's

11η Έκθεση Εταιρικής Υπευθυνότητας WIND με 20 δεσμεύσεις

Με νέα στρατηγική που περιλαμβάνει “20 δεσμεύσεις για το 2020’’ η WIND υλοποιεί με συνέπεια την 16ετή στρατηγική της για την εταιρική υπευθυνόητα με κύριο μέλημα τη διαρκή βελτίωση της επίδρασής της στην Κοινωνία, τους Ανθρώπους, το Περιβάλλον, τους Πελάτες και την Οικονομία.

H εταιρεία δημοσίευσε την έκθεσή της με μία ξεχωριστή βιωματική εμπειρία εθελοντισμού σε συνεργασία με την Ethelon ετοιμάζοντας 1.000 πακέτα φαγητού για το Κέντρο Ημερήσιάς Υποδοχής Αστέγων της οργάνωσης Praksis στην Αθήνα. Η ενεργή συμμετοχή στη δωρεά είχε στόχο να εμπνεύσει τον εθελοντισμό, αξία που διαπνέει το μεγαλύτερο μέρος των κοινωνικών δράσεων της WIND σε επίπεδο Εταιρικής Υπευθυνότητας και ενισχύει τη διάδοση του μηνύματος της κοινωνικής προσφοράς και αλληλεγγύης προς τον συνάνθρωπο… μία έμπρακτη εφαρμογή της συνδεσιμότητας.

Εξάλλου, σημείο αναφοράς της Έκθεσης, όπως αναφέρουν τα στελέχη της εταιρείας, είναι ο όρος “connectivity”. Σαν μια κλωστή, ένα λεπτό νήμα, καθένας από την ομάδα της WIND με τις πράξεις του συνδέει και συνδέεται με τους Ανθρώπους, το Περιβάλλον, την Κοινωνία, τους Πελάτες και την Οικονομία δημιουργώντας ένα μεγάλο δίκτυο που συνεχώς επεκτείνεται και εξελίσσεται για να προσφέρει το αγαθό της επικοινωνίας και της συνδεσιμότητας στον ψηφιακό κόσμο απ’ άκρη σε άκρη σε όλη την Ελλάδα.

Νέα στρατηγική, ‘’20 Δεσμεύσεις για το 2020’’  

Η νέα στρατηγική που χαράζει η WIND –η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που υιοθετεί μία παγκόσμια προσέγγιση- αποτελείται από 20 δεσμεύσεις για το 2020 στο πλαίσιο της μακροχρόνιας δέσμευσής της για διαρκή συνεισφορά στην ελληνική κοινωνία και οικονομία με όρους βιώσιμης ανάπτυξης, εναρμονιζόμενη πλήρως με την Ατζέντα των Ηνωμένων Εθνών ως το 2030 (SDGs).

Mε την θέσπιση των 20 στόχων η WIND δεσμεύεται μέχρι το 2020 για:

τη διαρκή εκπαίδευση των ανθρώπων της, για την ισορροπημένη εργασιακή σχέση και για την ευκαιρία σε περισσότερες γυναίκες να αναλαμβάνουν θέσεις υψηλής διοικητικής ευθύνης.

τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της μέσω της μείωσης των εκπομπών και της κατανάλωσης ενέργειας, της μείωσης των αποβλήτων που καταλήγουν σε χώρους υγειονομικής ταφής και της δημιουργίας του πρώτου κλιματικά ουδέτερου καταστήματός

τη δημιουργία ενός ασφαλούς περιβάλλοντος πλοήγησης για τα παιδιά, μέσω του προγράμματος kids@safety και τον ψηφιακό μετασχηματισμό απομακρυσμένων νησιών μέσω του προγράμματος «Ερχόμαστε Κοντά»

την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας και τη συνεργασία της με εγχώριους προμηθευτές, αξιοποιώντας το ανθρώπινο δυναμικό και τις πρώτες ύλες της χώρας και τις συνεχείς επενδύσεις στις πιο σύγχρονες τεχνολογίες με στόχο την προσφορά  μιας εξαιρετικής εμπειρίας επικοινωνίας στους συνδρομητές.

Όπως σημειώνει στον πρόλογο της 11ης ετήσιας Έκθεσης Εταιρικής Υπευθυνότητας ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της WIND Ελλάς, Νάσος Ζαρκαλής: “H στρατηγική μας για την Εταιρική Υπευθυνότητα ξεδιπλώνεται με μια σειρά από δράσεις που αγγίζουν άμεσα και θετικά την ελληνική κοινωνία, όπως οφείλει να κάνει η WIND ως μία από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις της χώρας, με κρίσιμο οικονομικό και κοινωνικό αποτύπωμα’’.

Στη φωτογραφία: Κωσταπάνος Μηλιαρέσης – Co-Founder, CEO and BoD member Ethelon, Μαρί ΧάλακαΔιευθύντρια Ανεύρεσης Πόρων της PRAKSIS και ο Γιώργος Τσαπρούνης–  Διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων WIND Ελλάς

Περισσότερα

17# Συνεργασία για τους Στόχους

Visa: Στηρίζει “Το Χαμόγελο του Παιδιού” με Εθνική και Κωτσόβολο

Την στήριξη του πανελλαδικού έργου του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού», ανακοίνωσε η Visa σε συνεργασία με την Εθνική Τράπεζα και τον Κωτσόβολο.

Ειδικότερα, για πρώτη φορά σε σαράντα καταστήματα Κωτσόβολος πανελλαδικά, εγκαθίστανται τερματικά μηχανήματα POS, όπου με ένα απλό άγγιγμα της κάρτας όλοι θα μπορούν να στηρίξουν «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και τα παιδιά, που πραγματικά το έχουν ανάγκη.

Η δωρεά μέσω ανέπαφων συναλλαγών είναι πολύ απλή. Το ειδικό τερματικό POS θα βρίσκεται δίπλα από κάθε ταμείο των καταστημάτων, με μοναδική αποστολή την αποδοχή χρημάτων με αποκλειστικό αποδέκτη τον Οργανισμό «Το Χαμόγελο του Παιδιού». Τα συγκεκριμένα τερματικά θα λειτουργούν ανεξάρτητα από τα υπόλοιπα ήδη υπάρχοντα μηχανήματα για ηλεκτρονικές πληρωμές. Ακουμπώντας τις ανέπαφες Visa κάρτες στο νέο τερματικό θα πραγματοποιείται απευθείας δωρεά 2 ευρώ στον Οργανισμό, με την παράλληλη έκδοση ανάλογης απόδειξης

“Είμαστε χαρούμενοι που συνεργαζόμαστε με την Εθνική Τράπεζα και τον Κωτσόβολο για την υποστήριξη του πολύτιμου έργου του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού». Με την χρήση της τεχνολογίας ελπίζουμε να συγκεντρώσουμε δωρεές πιο εύκολα”, δήλωσε ο Νίκος Καμπανόπουλος, γενικός διευθυντής της Visa για Ελλάδα, Βουλγαρία και Κύπρο ενώ η Νέλλη Τζάκου – Λαμπροπούλου, γενική διευθύντρια Λιανικής Τραπεζικής, της Εθνικής επισήμανε ότι μία από τις θεμελιώδεις αξίες της Τράπεζας, σε όλη τη διάρκεια της πορείας της είναι η συνεισφορά της στην πρόοδο και ευημερία της ελληνικής κοινωνίας. “Ο καθένας από εμάς θα μπορεί να προσφέρει 2 ευρώ με τη χρήση της πιστωτικής ή χρεωστικής του κάρτα και να συμβάλει στην φροντίδα των παιδιών που μας έχουν ανάγκη”, πρόσθεσε ενώ από την πλευρά του ο Γιάννης Βασιλάκος, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Κωτσόβολος – Dixons South East Europe, επισήμανε ότι η ισχύς εν τη ενώσει μπορεί να αλλάξει τον κόσμο μας προς το καλύτερο. “Αποτελεί χρέος των μεγάλων εταιρειών να προσφέρουν συστηματικά προς την κοινωνία και να δημιουργούν αυτήν την κουλτούρα, τόσο στους εργαζομένους τους, όσο και στους πελάτες τους…”, τόνισε.

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

IΣΑ: Αποστολή του Ιατρείου Κοινωνικής Αποστολής στη Σκύρο

Κοντά στους κατοίκους της νησιωτικής Ελλάδας, βρέθηκαν οι εθελοντές του Ιατρείου Κοινωνικής Αποστολής, καθώς κλιμάκιο του Ιατρείου, μετέβη στις 23 Ιούνιου, σε αποστολή κοινωνικής αλληλεγγύης στη Σκύρο, με τη συμμετοχή γιατρών όλων των ειδικοτήτων.

Ειδικότερα, το κλιμάκιο αποτελείτο από τους κ.κ. Νίκο Καλλιακμάνη παθολόγο, Θωμά Ριζόπουλο Καρδιολόγο, Ιωάννη Κονιδάρη χειρουργό αγγειολόγο, Ελένη Μελιάδου παιδίατρο, Ιζόλδη Χατζηγιάννη ορθοπεδικό, Κάτωνα Νομικό Δερματολόγο, Μαρία Παλιατσέα ακτινολόγο, Δημήτρη Δημητρίου ουρολόγο, Μαρία Παιδονόμου βιοπαθολόγο και Άννα Παπαπροκοπίου φαρμακοποιό.

Επίσης σημαντική ήταν η συμβολή του Μηλτιάδη Χατζηγιαννάκη ΩΡΛ και πρώην Δημάρχου Σκύρου. Στο Πολυδύναμο Ιατρικό Κέντρο Σκύρου προσήλθαν και εξετάστηκαν 320 ασθενείς, ενώ έγιναν 51 απεικονιστικές εξετάσεις.

Σχολιάζονται το θέμα, ο πρόεδρος του ΙΣΑ Γ.Πατούλης ανέφερε μεταξύ άλλων: «Το Ιατρείο Κοινωνικής Αποστολής είναι δίπλα στο συνάνθρωπο που έχει ανάγκη. Παλεύουμε για να στηρίξουμε τις δομές του Δημόσιου Συστήματος Υγείας που καταρρέουν από την οικονομική κρίση και τις αποτυχημένες πολιτικές και δεν μπορούν πλέον να ανταποκριθούν στις ανάγκες των πολιτών. Όλα αυτά τα χρόνια έχουμε φτάσει στο τελευταίο άκρο της Ελλάδας. Οι εθελοντές του Ιατρείου προσέφεραν τις υπηρεσίες τους σε αποστολές που προϋπόθεταν πολύ προσωπικό χρόνο και κόπο και και για τη σημαντική αυτή συμβολή τους, ο ΙΣΑ τους ευχαριστεί θερμά».

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ