Connect with us

Ανά Κλάδο

AXA Ασφαλιστική και Εταιρική Υπευθυνότητα

axa asfalistiki

Η Εταιρική Υπευθυνότητα απαιτεί μία μακροπρόθεσμη εστίαση, λαμβάνοντας υπόψη και τη διεθνή πτυχή ορισμένων τοπικών ζητημάτων. Η ΑΧΑ είναι ενεργό μέλος σε διεθνείς και εθνικούς οργανισμούς, των οποίων στόχος είναι να προωθήσουν την Εταιρική Υπευθυνότητα και την αειφόρο ανάπτυξη (Ευρωπαϊκή Χάρτα για την Οδική Ασφάλεια, Ελληνικό Δίκτυο για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, Οικονομικό Σύμφωνο του ΟΗΕ, Geneva Association: Η Δήλωση του Κιότο για την κλιματική αλλαγή, «Caring for Climate», The Business Leadership Platform», United Nations Environmental Program Finance Initiative, Carbon Disclosure Project).

Υπευθυνότητα στο εργασιακό περιβάλλον

Η AXA είναι υπεύθυνος εργοδότης και έχει ως στόχο τη δέσμευση των εργαζομένων. Η επίτευξη αυτού του στόχου σημαίνει τη δημιουργία ενός εργασιακού χώρου βασισμένου στις αξίες της AXA που καλλιεργούν τη διαφορετικότητα και τις ίσες ευκαιρίες για όλους, προωθούν τη συμμετοχή των εργαζομένων, ενθαρρύνουν την επαγγελματική ανάπτυξη και υποστηρίζουν την ευημερία των εργαζομένων.

Οι δεσμεύσεις της Εταιρίας

Για την επίτευξη της Φιλοδοξίας της ΑΧΑ να γίνει η προτιμώμενη Εταιρία στον κλάδο της, είναι απαραίτητα τα κίνητρα, η δέσμευση όλου του προσωπικού και ο σεβασμός των εργαζομένων στις αξίες του Ομίλου – επαγγελματισμός, καινοτομία, πραγματισμός, ομαδικό πνεύμα και ακεραιότητα. Σε αντάλλαγμα, η AXA έχει δεσμευθεί να προωθήσει την ικανοποίηση των εργαζομένων προβάλλοντας τις ακόλουθες αρχές.

• Σεβασμός των εργαζομένων στον εργασιακό χώρο
• Παροχή ίσων ευκαιριών για όλους.
• Σεβασμός της διαφορετικότητας των εργαζομένων.
• Διεξαγωγή της εργασίας με ακεραιότητα και ενθάρρυνση των επιχειρηματικών εταίρων να κάνουν το ίδιο.
• Πολιτική ενάντια στη παρενόχληση στο χώρο εργασίας.
• Προώθηση εποικοδομητικού διαλόγου μεταξύ της AXA, των εργαζομένων και των εκπροσώπων.
• Στήριξη των προσπαθειών των εργαζομένων για την επίτευξη μιας υγιούς ισορροπίας μεταξύ εργασίας και ζωής.

Διαχειριστικό Μοντέλο που αναπτύσσει τους εργαζομένους

Η AXA εργάζεται για να εξασφαλίσει ότι όλοι οι εργαζόμενοι έχουν:

• Ποιότητα των πληροφοριών σχετικά με τις βασικές προτεραιότητες.
• Ξεκάθαρους ατομικούς στόχους.
• Υποστήριξη που απαιτείται από τον Διευθυντή για την ανάπτυξη και ενίσχυση των ατομικών δεξιοτήτων και της τεχνογνωσίας.
• Δίκαια συστήματα βάσει της επίδοσης για επιβράβευση και αναγνώριση.

Διεθνείς δεσμεύσεις

Με την υπογραφή του Οικουμενικού Συμφώνου του ΟΗΕ, η AXA έχει δεσμευτεί να διατηρήσει 10 οικουμενικές αρχές, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που αφορούν τα ανθρώπινα δικαιώματα και τα πρότυπα εργασίας: την ελευθερία του συνεταιρίζεσθαι, το δικαίωμα συλλογικής διαπραγμάτευσης, την εξάλειψη όλων των μορφών αναγκαστικής ή υποχρεωτικής εργασίας, εξάλειψη των διακρίσεων, την αποτελεσματική κατάργηση της παιδικής εργασίας, και την κατάργηση των διακρίσεων σε θέματα απασχόλησης και άσκησης του επαγγέλματος.

Πελάτες

Υπευθυνότητα στις σχέσεις με τους πελάτες και στα προϊόντα τους

Η AXA προάγει την υπευθυνότητα στις σχέσεις με τους πελάτες μέσω της απλής και ξεκάθαρης επικοινωνίας, μέσω της προώθησης των προϊόντων της, καθώς και της υπεύθυνης διαχείρισης της διαδικασίας αποζημιώσεων. Η Εταιρεία προσφέρει αποταμιευτικά και επενδυτικά προϊόντα και υπηρεσίες που επίσης ενθαρρύνουν και επιβραβεύουν περιβαλλοντικά υπεύθυνες συμπεριφορές, καθώς και τη μείωση του κοινωνικού αποκλεισμού.

Σεβασμός προς τον Πελάτη

Για μία ασφαλιστική εταιρία, ο σεβασμός προς τον πελάτη περιλαμβάνει την ποιότητα των παρεχόμενων πληροφοριών με διαφάνεια και ακρίβεια, καθώς και το καθήκον να παρέχει ορθές συμβουλές και εγγυημένη εμπιστευτικότητα ανά πάσα στιγμή, τη δίκαιη μεταχείριση για όλους, και ειλικρινή διαφημιστικά μηνύματα.

Περιβάλλον

Η AXA έχει δεσμευθεί να μειώσει τις άμεσες επιπτώσεις της στο περιβάλλον, με την ενεργή διαχείριση των αποβλήτων, των εκπομπών και την κατανάλωση των φυσικών πόρων. Έχουν επίσης, επίγνωση του ρόλου που μπορούν να διαδραματίσουν στην προώθηση της περιβαλλοντικής συνείδησης των ενδιαφερομένων μερών τους, συμβάλλοντας στη βελτίωση της κατανόησης των παγκόσμιων περιβαλλοντικών κινδύνων, καθώς και τη δέσμευση να υποστηρίξουν τον αγώνα ενάντια στην κλιματική αλλαγή και άλλων προσπαθειών προστασίας του περιβάλλοντος.

Κοινωνία

AXA HEARTS IN ACTION

Οι Έλληνες εθελοντές με υψηλό αίσθημα κοινωνικής ευθύνης και προσφοράς, το 2010 προσέφεραν τις υπηρεσίες και το χρόνο τους στους παρακάτω φορείς: Το Εργαστήρι, Χαμόγελο του Παιδιού, Εταιρία Προστασίας Σπαστικών, Βάψιμο παιδικής χαράς.

Φιλανθρωπία

Πρόγραμμα Βοηθείας και Αλληλεγγύης στο χωρίο Μηλέα, Δήμου Ζαχάρως

Η ΑΧΑ Ασφαλιστική με σεβασμό και ενδιαφέρον απέναντι στους ανθρώπους που επλήγησαν από τις καταστροφικές πυρκαγιές του Σεπτεμβρίου 2007, ξεκίνησε πρόγραμμα βοηθείας και αλληλεγγύης στο χωριό Μηλέα, του Δήμου Ζαχάρως.

Ανθρωπιστική βοήθεια

Μετά από τις φυσικές καταστροφές στην Ιαπωνία και στην Αϊτή κάθε εταιρία του Ομίλου ΑΧΑ συγκέντρωσε ένα ποσό, με τη συνδρομή όλων των Συναδέλφων, των Συνεργατών καθώς και της τοπικής Διοίκησης. Ο Όμιλος ΑΧΑ κινητοποιήθηκε άμεσα δημιουργώντας ένα ταμείο διπλασιάζοντας τις δωρεές των υπαλλήλων Το ποσό που συγκεντρώθηκε από την ΑΧΑ Ελλάδος δόθηκε στον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό, ο οποίος έκανε εκστρατεία ανθρωπιστικής βοήθειας για την κάλυψη των άμεσων αναγκών των ανθρώπων που επλήγησαν στην Ιαπωνία και στην Αϊτή.

Ερευνητικό Ταμείο της ΑΧΑ

Το Ερευνητικό Ταμείο της ΑΧΑ δημιουργήθηκε το 2008 για να ενθαρρύνει την επιστημονική έρευνα που θα συμβάλει στην κατανόηση και την πρόληψη των περιβαλλοντικών και κοινωνικο-οικονομικών κινδύνων.

Εκπαίδευση για ασφαλή οδήγηση

Η ΑΧΑ Ασφαλιστική δημιούργησε ένα online εργαλείο εκπαίδευσης για την ασφαλή οδήγηση που είναι διαθέσιμο σε όλους τους επισκέπτες της ιστοσελίδας της.

Πρόγραμμα κυκλοφοριακής αγωγής

Η ΑΧΑ Ασφαλιστική και το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Πάνος Μυλωνάς δημιούργησαν ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα ασφαλούς οδήγησης και κυκλοφορίας για τους μαθητές Γυμνασίου-Λυκείου στα σχολεία.

Εκπαίδευση για την πρόληψη του Διαβήτη

Η ΑΧΑ Ασφαλιστική σύναψε πρόσφατα τριετή συμφωνία με την Κάρτα Διαβήτη, η οποία τελεί υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ομοσπονδίας Διαβήτη (ΕΛΟΔΙ) και δημιούργησε ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης γονέων και παιδιών. Αποστολή του προγράμματος είναι η ενημέρωση για την πρόληψη και για την έγκαιρη διάγνωση της νόσου.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Τραπεζικός

Η Τράπεζα Πειραιώς παρουσίασε τις Αρχές Υπεύθυνης Τραπεζικής

Οι Αρχές Υπεύθυνης Τραπεζικής (Principles for Responsible Banking) παρουσιάστηκαν σήμερα, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, σε εκδήλωση που διοργάνωσε η Τράπεζα Πειραιώς, με κεντρικό ομιλητή τον Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος κ. Γιάννη Στουρνάρα.

Οι αρχές, που έχουν τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, διαμορφώθηκαν μέσα στο 2018 από 28 τράπεζες από όλο τον κόσμο, οι οποίες αντιπροσωπεύουν πάνω από 17 τρισ. δολάρια σε στοιχεία ενεργητικού και είναι μέλη του Προγράμματος των Ηνωμένων Εθνών για το Περιβάλλον (United Nations Environment Programme Finance Initiative – UNEP FI). Η Τράπεζα Πειραιώς, η μόνη ελληνική τράπεζα, είναι μια εκ των 28 τραπεζών και συμμετείχε από την πρώτη στιγμή, ενεργά στην παγκόσμια αυτή προσπάθεια.

Οι Αρχές Υπεύθυνης Τραπεζικής θα διέπουν στο μέλλον τις δραστηριότητες και τη λειτουργία των τραπεζών σε παγκόσμιο επίπεδο. Οι Αρχές καθορίζουν το ρόλο των τραπεζών στη σύγχρονη κοινωνία, ευθυγραμμίζοντας τη στρατηγική τους με τους παγκόσμιους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης και τη Συμφωνία του Παρισιού για την Κλιματική Αλλαγή, όπως εκφράζονται από τα Ηνωμένα Έθνη.

Στο πλαίσιο της ομιλίας του, ο Διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος κ. Γιάννης Στουρνάρας, τόνισε πως η κεντρική τράπεζα στηρίζει ολόθερμα τις Αρχές της Υπεύθυνης Τραπεζικής και μέσα από το ρόλο της προτρέπει όλες τις τράπεζες να τις υιοθετήσουν και να θέσουν φιλόδοξους στόχους. Πρόσθεσε δε ότι η Τράπεζα της Ελλάδος είναι από τις πρώτες κεντρικές τράπεζες, που ασχολήθηκαν ενεργά με το θέμα της κλιματικής αλλαγής, συστήνοντας την ΕΜΕΚΑ το 2009. Στην ίδια κατεύθυνση, η ίδια η Τράπεζα της Ελλάδος, επιλέγει και επενδύει σε ένα σημαντικό στόχο της παγκόσμιας κοινότητας, τον Στόχο 13 για τη βιώσιμη ανάπτυξη των Ηνωμένων Εθνών, δηλαδή στη δράση για το κλίμα, τη στιγμή που η περιβαλλοντική πρόκληση είναι σημαντικότερη από ποτέ.

Όπως είπε ο Διοικητής: «Ο επαναπροσδιορισμός της έννοιας της οικονομικής ανάπτυξης σε ένα πλαίσιο βιωσιμότητας είναι κρίσιμος για την πορεία μας στο μέλλον. Είναι ενδεικτικό πως, και για τη φετινή χρονιά, τους πρώτους επτά μήνες εξαντλήσαμε όλους τους φυσικούς πόρους που μπορούν να ανανεώνουν τα οικοσυστήματα σε χρονικό διάστημα ενός έτους».

Σύμφωνα με τον κ. Στουρνάρα: «Ο ρόλος του χρηματοοικονομικού τομέα μπορεί να είναι καταλυτικός σε αυτά τα ζητήματα, ιδιαίτερα στην προαγωγή της οικονομικής ανάπτυξης σε ισορροπία με την προστασία του περιβάλλοντος και την κοινωνική ευημερία. Τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα μπορούν να συνεισφέρουν μέσα από τις δικές τους δραστηριότητες και επενδύσεις αλλά και μέσα από τη σχέση τους με άλλους οικονομικούς κλάδους και καταναλωτές. Ειδικότερα, ο τραπεζικός τομέας μπορεί και πρέπει να ηγηθεί της προσπάθειας για ένα βιώσιμο μέλλον μέσα από την κατεύθυνση κεφαλαίων σε δράσεις που αποφέρουν θετικά αποτελέσματα για την κοινωνία και την καθοδήγηση των πελατών του στην ορθή διαχείριση των κοινωνικών και περιβαλλοντικών προκλήσεων.

Σε αυτό το πλαίσιο, τέθηκαν σε εξάμηνη διαβούλευση από το UNEP FI οι Αρχές Υπεύθυνης Τραπεζικής, οι οποίες διαμορφώθηκαν από 28 τράπεζες διεθνώς, μεταξύ των οποίων και η Τράπεζα Πειραιώς. Σκοπός είναι οι Αρχές αυτές να καθορίσουν τον ρόλο και τις ευθύνες του τραπεζικού τομέα στη διαμόρφωση ενός βιώσιμου μέλλοντος». Ο πρόεδρος της Τράπεζας Πειραιώς κ. Γιώργος Χαντζηνικολάου δήλωσε: «Οι Αρχές αποτυπώνουν την ευθύνη που αναλαμβάνει ο χρηματοπιστωτικός τομέας να ηγηθεί της προσπάθειας για μια βιώσιμη οικονομία σε παγκόσμιο επίπεδο.

Στην Τράπεζα Πειραιώς αντιλαμβανόμαστε ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα την υιοθέτηση των Αρχών Υπεύθυνης Τραπεζικής και δηλώνουμε ότι μαζί με άλλες Τράπεζες από όλο τον κόσμο, με τους πελάτες μας, τους μετόχους μας, τους επενδυτές και τους κοινωνικούς εταίρους, θα εργαστούμε για μια βιώσιμη οικονομία, για ένα καλύτερο αύριο, για εμάς και τις μελλοντικές γενιές». Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Τράπεζας Πειραιώς κ. Χρήστος Μεγάλου επισήμανε: «Η συμμετοχή της Τράπεζας Πειραιώς στη διαδικασία για τη διαμόρφωση των Αρχών Υπεύθυνης Τραπεζικής στο πλαίσιο του UNEP FI ήταν για μας μια αυτονόητη επιλογή γιατί οι μεγάλοι στόχοι της βιώσιμης ανάπτυξης, της κοινωνικής προσφοράς και της υπεύθυνης τραπεζικής συμπεριφοράς είναι θεμελιώδη στοιχεία της στρατηγικής μας, και συνάδουν τόσο με το επιχειρηματικό μοντέλο μας όσο και με τις νέες μας Αξίες της Υπευθυνότητας, της Αξιοκρατίας και της Διαφάνειας. Στην Τράπεζα Πειραιώς, υποστηρίζουμε έμπρακτα και ολοκληρωμένα επιχειρηματικούς τομείς όπως οι Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, η Εξοικονόμηση Ενέργειας και η Ευφυής Γεωργία και ενθαρρύνουμε επιχειρηματικές δραστηριότητες με αντίστοιχο προσανατολισμό, διαδραματίζοντας ηγετικό ρόλο στη βιώσιμη ανάπτυξη της Ελληνικής Οικονομίας.

Διαθέτοντας την απαραίτητη τεχνογνωσία, η Τράπεζα Πειραιώς παρέχει ολοκληρωμένη υποστήριξη στις ελληνικές επιχειρήσεις για επενδύσεις σε καθαρές τεχνολογίες, μέσω εξειδικευμένων εργαλείων χρηματοδότησης με ευνοϊκούς όρους και σύγχρονων συμβουλευτικών υπηρεσιών. Στόχος μας είναι η προσαρμογή των επιχειρήσεων στο νέο μοντέλο βιώσιμης ανάπτυξης, η ενίσχυσή της ανταγωνιστικότητάς τους στη διεθνή αγορά και η συμμετοχή μας στην επίτευξη των Στόχων για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη που διαμόρφωσαν τα Ηνωμένα Έθνη». Για τις Αρχές Υπεύθυνης Τραπεζικής και τις προκλήσεις της προσαρμογής, που καλείται να αντιμετωπίσει ο τραπεζικός τομέας διεθνώς, μίλησε σε ζωντανή σύνδεση από τη Γενεύη και την έδρα του UNEP FI, η κα Simone Dettling, επικεφαλής της ομάδας Τραπεζών του UNEP FI και συντονίστρια των 28 τραπεζών που συνδιαμόρφωσαν τις Αρχές. Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν εκπρόσωποι της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών, της Ακαδημαϊκής κοινότητας, εκπρόσωποι τραπεζών, ερευνητικών οργανισμών, δικτύων βιώσιμης ανάπτυξης παραγωγικών φορέων, διεθνών ελεγκτικών οίκων.

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

COSMOTE: Χρυσό βραβείο για την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών στη νοηματική γλώσσα

Για την υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών στη νοηματική γλώσσα διακρίθηκε η COSMOTE στα φετινά e-volution awards αποσπώντας το χρυσό βραβείο, στην κατηγορία «Εξυπηρέτηση / Ικανοποίηση Πελατών». H υπηρεσία δίνει τη δυνατότητα στα άτομα που αντιμετωπίζουν προβλήματα ακοής να εξυπηρετηθούν στη νοηματική γλώσσα από εκπρόσωπο της Εξυπηρέτησης Πελατών, μέσω video κλήσης.

Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στο www.cosmote.gr (Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00-21:00), αλλά και σε περισσότερα από 125 καταστήματα COSMOTE, σε όλη την Ελλάδα, ενώ στόχος είναι να επεκταθεί και στα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ μέσα στο 2019. Στα καταστήματα που φέρουν την ειδική σήμανση, ο επισκέπτης μπορεί, μέσω υπολογιστή και web κάμερας, να επικοινωνήσει απευθείας με τον εκπρόσωπο της Εξυπηρέτησης Πελατών ο οποίος με τη σειρά του ενημερώνει τον πωλητή, ώστε ο επισκέπτης να εξυπηρετηθεί γρήγορα και εύκολα. Η υπηρεσία εξυπηρέτησης στη νοηματική καλύπτει όλα τα προϊόντα COSMOTE (σταθερή, κινητή τηλεφωνία, ευρυζωνικές υπηρεσίες, συνδρομητική τηλεόραση, λύσεις ICT).

Διακρίσεις για την COSMOTE στα e-volution awards

Εκτός από το χρυσό βραβείο, στα φετινά e-volution awards, η COSMOTE απέσπασε, επίσης, βραβείο Bronze, στην κατηγορία “Mobile Commerce”, για το SelfieCare, την πρωτοποριακή λύση που αυτοματοποιεί με απλό και ασφαλή τρόπο διαδικασίες ανταλλαγής εγγράφων μέσα από το smartphone ή το tablet του πελάτη.

Για το COSMOTE@ΥourService, το Mobileapp που παρέχει ένα ολοκληρωμένο πακέτο υποστήριξης και επίλυσης εξειδικευμένων θεμάτων τεχνολογίας, τιμήθηκε η εταιρεία στην κατηγορία “Digital Transformation”, με ένα ακόμα Bronze βραβείο.

Αξιοποιώντας τεχνολογίες αιχμής και με σεβασμό στις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες κάθε ατόμου, η COSMOTE συνεχίζει να εμπλουτίζει με νέες ψηφιακές υπηρεσίες και σύγχρονες λύσεις την εξυπηρέτηση των πελατών της.

Με προτεραιότητα στην εμπειρία του πελάτη, η εξυπηρέτηση γίνεται πιο άμεση, πιο ευέλικτη και προσαρμοσμένη στο προφίλ κάθε πελάτη ξεχωριστά. Τα e-volution awards επιβραβεύουν τις καλύτερες πρακτικές στο ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρείν της χώρας.

Διοργανώθηκαν φέτος για όγδοη συνεχή χρονιά από την Boussias Communications και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ELTRUN, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA).

Περισσότερα

SDG's

Σημαντικές παροχές της INTERAMERICAN στους εργαζομένους της

Στο πλαίσιο της εταιρικής στρατηγικής για την κατά προτεραιότητα προσέγγιση ζητημάτων σχετικών με τον κομβικό τομέα της εργασίας και το ανθρώπινο κεφάλαιο, που συνδέονται καθοριστικά με τον εκσυγχρονιστικό μετασχηματισμό της INTERAMERICAN και τη βιώσιμη ανάπτυξη, η εταιρεία προχώρησε από το νέο έτος σε σειρά βελτιωτικών αλλαγών στις παροχές της προς τους εργαζομένους.

Συγκεκριμένα, η INTERAMERICAN ενθαρρύνει περαιτέρω τη μέριμνα κεφαλαιοποιητικής αποταμίευσης, αυξάνοντας την εργοδοτική εισφορά της στο Ταμείο Επαγγελματικής Ασφάλισης (ΤΕΑ) των εργαζομένων από 4,25% σε 5,25% και ενισχύοντας με αυτό τον τρόπο τη συνολικότερη υποστήριξη που παρέχει σε αυτόν τον πρωτοποριακό θεσμό υπέρ των υπαλλήλων της. Υπενθυμίζεται πως το ΤΕΑ των εργαζομένων της εταιρείας είναι το μοναδικό στην ελληνική ασφαλιστική αγορά και ένα από τα 14 ομοειδή επαγγελματικά ταμεία προαιρετικής ασφάλισης που λειτουργούν έως σήμερα στη χώρα μας. Το ΤΕΑ των εργαζομένων διαθέτει αποθεματικό 17.291.603,70 εκατ. ευρώ, αριθμεί 1238 μέλη και έχει δώσει έως και το τέλος του 2018 συνολικά εφάπαξ παροχές σε μέλη του 2.683.916,07 εκατ. ευρώ.

Παράλληλα, μεριμνώντας ιδιαίτερα για τη φροντίδα υγείας, η εταιρεία βελτιώνει την παρεχόμενη έκπτωση στο προσωπικό της και τα εξαρτώμενα μέλη που έχουν κάλυψη στο Βασικό και το Συμπληρωματικό Πρόγραμμα Ομαδικής Ασφάλισης των Υπαλλήλων και επιθυμούν να ασφαλιστούν με ατομικό συμβόλαιο υγείας. Ειδικότερα, η παρεχόμενη έκπτωση ασφάλισης με τα προγράμματα Medisystem και Medihospital αυξάνεται σε 40%, ενώ προβλέπεται παροχή έκπτωσης 30% και στην ατομική ασφάλιση υγείας με το νέο σύστημα «bewell». Ακόμη, παρέχεται το δικαίωμα μεταφοράς της ασφαλισιμότητας από το ομαδικό ασφαλιστήριο συμβόλαιο στο ατομικό σε όλους ανεξαιρέτως τους ασφαλισμένους με Ομαδικό Βασικό και Συμπληρωματικό Πρόγραμμα. Η μεταφορά ασφαλισιμότητας για τα προγράμματα του «bewell» θα εφαρμόζεται για καλύψεις νοσηλείας από ατύχημα ή ασθένεια, κλινικές εξετάσεις (ιατρούς) και νοσοκομειακό/χειρουργικό επίδομα. Όλες οι εκπτωτικές παροχές στους εργαζομένους ισχύουν για έκδοση ατομικού συμβολαίου απευθείας από την εταιρεία.

Επιπλέον, από τον Φεβρουάριο η INTERAMERICAN θα παρέχει στο προσωπικό της έκπτωση 10% στα ασφάλιστρα νέων συμβολαίων και ανανεωτηρίων για ασφάλιση αυτοκινήτου με το πρόγραμμα «Auto Total Personnel», με ετήσια επανεξέταση αυτής της παροχής.

Στρατηγικά, η εταιρεία επενδύει ιδιαίτερα στην εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού της, στο πλαίσιο της ανάπτυξης μιας νέας μορφής οργάνωσης και ενός νέου τρόπου εργασίας. Μοχλούς της μετάβασης στο νέο τρόπο εργασίας αποτελούν η εισαγωγή μεθοδολογιών (agile, lean), η δημιουργία νέων, συγχρόνων ρόλων, περιοχών ευθύνης και προοπτικών εξέλιξης για τους ταλαντούχους εργαζομένους και ακόμη, η ενθάρρυνση της συμμετοχής και συνεργασίας για την ανάπτυξη της καινοτομίας (πρόγραμμα accelerator) με την κατάθεση ιδεών και την προώθηση της εφαρμογής των προκρινομένων, μετά από στάδια δοκιμασίας, για λειτουργικές ανάγκες της INTERAMERICAN.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ