Connect with us

1# Μηδενική Φτώχεια

ActionAid: Διαγωνισμός για νέους δημοσιογράφους

H ActionAid καλεί νέους δημοσιογράφους και δημιουργούς περιεχομένου να συμμετάσχουν στον διαγωνισμό «Write for Inclusion» με θέμα την ένταξη προσφύγων και μεταναστών στην κοινωνική, οικονομική, πολιτιστική και πολιτική ζωή της Ελλάδας.

Όπως αναφέρει η οργάνωση σε ανακοίνωσή τη, στην εποχή της ακραίας πόλωσης και της ξενοφοβίας, λίγος λόγος γίνεται για την ένταξη και τη θετική συμβολή των μεταναστών και προσφύγων. Στην Ελλάδα του σήμερα, σπανίζουν τα παραδείγματα ένταξης, συμπερίληψης και ενσωμάτωσης στην κοινωνία. Οι συμμετέχοντες στον διαγωνισμό καλούνται να αναδείξουν ιστορίες, πρακτικές, παραδείγματα και πολιτικές ένταξης γυναικών, ανδρών και παιδιών που προάγουν την κοινωνική συνοχή στις τοπικές κοινότητες της χώρας.

Μια κοινωνία, όπου ο κάθε άνθρωπος απολαμβάνει κοινωνικά, πολιτικά και οικονομικά δικαιώματα, αναλαμβάνοντας την ευθύνη του ως ενεργός παγκόσμιος πολίτης είναι το όραμα της ActionAid και βασικός πυλώνας της δράσης της. Στο πλαίσιο αυτό, τόσο η συμμετοχή, όσο η ευαισθητοποίηση και η εκπαίδευση του ευρέος κοινού είναι στρατηγικός στόχος της οργάνωσης. Οι δημοσιογράφοι και οι δημιουργοί περιεχομένου έχουν καταλυτικό ρόλο στην ενημέρωση της κοινωνίας και στη διαμόρφωση απόψεων. Με τον διαγωνισμό αυτόν η ActionAid προσβλέπει στην προώθηση θετικών παραδειγμάτων ένταξης συμπολιτών μας.

Διάρκεια Διαγωνισμού

Ο διαγωνισμός διεξάγεται έως και την Κυριακή 13 Οκτωβρίου ώρα 24:00. Οι νικητές θα επιλεχθούν από πενταμελή κριτική επιτροπή με βάση την πρωτοτυπία, την προσέγγιση του θέματος, την έρευνα, την ευκρίνεια του μηνύματος και τη συνολική εικόνα.

Δικαίωμα Συμμετοχής στον Διαγωνισμό

Δικαίωμα συμμετοχής στο διαγωνισμό έχουν μόνο φυσικά πρόσωπα, ηλικίας από 18 μέχρι και 35 ετών (κατά την ημερομηνία έναρξης του διαγωνισμού), ανεξαρτήτως εθνικότητας. Οι συμμετέχοντες δεν απαιτείται να διαθέτουν πτυχίο δημοσιογραφίας ή παραπλήσιας δημόσιας ή ιδιωτικής σχολής. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η κατοχή έγκυρων ταξιδιωτικών εγγράφων για ταξίδι εντός Ε.Ε. καθώς και η γνώση της αγγλικής γλώσσας. Kάθε άτομο έχει δικαίωμα μίας συμμετοχής. Άτομα από ευάλωτες ενθαρρύνονται να υποβάλουν αίτηση.

Βραβεία

Το πρώτο βραβείο του διαγωνισμού είναι η συμμετοχή σε ταξίδι αλληλεγγύης της ActionAid, διάρκειας μιας εβδομάδας με όλα τα έξοδα καλυμμένα. Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, ο νικητής/ η νικήτρια θα έχει την ευκαιρία να δημιουργήσει περιεχόμενο σχετικό με την καταπολέμηση της φτώχειας και τα ανθρώπινα δικαιώματα.

Το δεύτερο βραβείο θα στείλει τους 12 πρώτους του διαγωνισμού (συμπεριλαμβανομένου του πρώτου νικητή/νικήτριας) σε σεμινάριο για την ηθική δημοσιογραφία, το οποίο υλοποιείται σε συνεργασία με την Αυστριακή Πλατφόρμα για τη Δημοσιογραφία και την Πολιτική Ανάπτυξης (Austrian Platform for Journalism and Development Policy) και το Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών της Βιέννης (FH). Το σεμινάριο θα απαρτίζεται από 5 ενότητες. Η πρώτη ενότητα θα πραγματοποιηθεί στη Βιέννη στις 8-10 Νοεμβρίου, όπου η ActionAid θα καλύψει όλα τα έξοδα των συμμετεχόντων, τρεις ενότητες θα υλοποιηθούν διαδικτυακά ενώ η τελευταία θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν περισσότερες πληροφορίες εδώ.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

1# Μηδενική Φτώχεια

FrieslandCampina Hellas: 2.000.000 ποτήρια γάλα από το ΝΟΥΝΟΥ

Η FrieslandCampina Hellas – ΝΟΥΝΟΥ, υλοποιεί και στηρίζει από το 2015 το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «ΝΟΥΝΟΥ: Ένα Ποτήρι Γάλα για κάθε Παιδί!», έχοντας τη φροντίδα των παιδιών κεντρικό άξονα της φιλοσοφίας του.

Διανύοντας μόλις τον 4ο χρόνο, το πρόγραμμα έχει ήδη προσφέρει πάνω από  2.000.000 ποτήρια γάλα ΝΟΥΝΟΥ σε δεκάδες ιδρύματα και φορείς στήριξης ανηλίκων σε όλη την Ελλάδα συμβάλλοντας στις ανάγκες τους σε γάλα.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, βλέποντας στα πρόσωπα των παιδιών το αύριο, η FrieslandCampina Hellas αποδεικνύει έμπρακτα τη στήριξή της στην ελληνική κοινωνία και οικογένεια. Το «ΝΟΥΝΟΥ: Ένα Ποτήρι Γάλα για κάθε Παιδί!», αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του ολιστικού προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Κύκλος Φροντίδας», που αντανακλά τις αξίες της, τη φροντίδα, τον σεβασμό για το Παιδί και την Οικογένεια και σε παρακινεί να νοιάζεσαι, να σέβεσαι, να κάνεις το καλό αθόρυβα και ουσιαστικά.

Ο Κωνσταντίνος Μαγγιώρος, Διευθύνων Σύμβουλος της FrieslandCampina Hellas, δήλωσε: «Η προσφορά μας στον Άνθρωπο και στην Κοινωνία πηγάζει από την ευθύνη, την ακεραιότητα, την εμπιστοσύνη και την αφοσίωσή μας, αξίες που αντικατοπτρίζονται στη στρατηγική της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Κύκλος Φροντίδας» και χαρακτηρίζει οτιδήποτε κάνουμε. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η πρωτοβουλία μας «ΝΟΥΝΟΥ: Ένα Ποτήρι Γάλα για κάθε Παιδί!», με το οποίο έχουμε ήδη προσφέρει 2.000.000 ποτήρια γάλα σε παιδιά και συνεχίζουμε! Με κίνητρο τα πολύτιμα χαμόγελα των παιδιών ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες των φορέων που τα στηρίζουν σε όλη την Ελλάδα, συμβάλλοντας έτσι, στο σπουδαίο έργο τους. Η FrieslandCampina Hellas-ΝΟΥΝΟΥ θα βρίσκεται πάντα δίπλα στα παιδιά, που είναι η ελπίδα και το μέλλον μας».

Περισσότερα

1# Μηδενική Φτώχεια

Μασούτης: Στηρίζει την “Κιβωτό”

Koντά στα παιδιά από την «Κιβωτό του Kόσμου» στη Χίο βρέθηκε με την έναρξη της σχολικής χρονιάς η εταρεία Διαμαντής Μασούτης.

Η γνωστή αλυσίδα super market πρόσφερε σε 50 παιδιά σχολικές τσάντες και δωροεπιταγές. Ας σημειωθεί ότι η εταιρεία επί σειρά ετών υλοποιεί ένα ευρύ πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στις περιοχές που δραστηριοποιείται. Επίσης, στηρίζει ευάλωτες ομάδες σε συνεργασία σε πολλούς φορείς, σχολεία, κοινωνικές δομές δήμων και λοιπές κοινωνικές ομάδες που ασχολούνται με τη φροντίδα του ανθρώπου και του περιβάλλοντος. Αξιοσημείωτα είναι τα αποτελέσματα του προγράμματος «Μαζί, όπου υπάρχει ανάγκη», που υλοποιείται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά με τον φιλανθρωπικό οργανισμό «Αποστολή» της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών, με στόχο την καταπολέμηση της ανθρωπιστικής κρίσης και την αρωγή συνανθρώπων μας που έχουν πραγματική ανάγκη.

Περισσότερα

1# Μηδενική Φτώχεια

«Εθελοντές εν Δράσει» από τη Eurolife ERB

Ο Όμιλος Eurolife ERB, στο πλαίσιο του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής του ευθύνης, +πράτουμε, διοργάνωσε στα γραφεία του Εβδομάδα Εθελοντισμού, από τις 16 έως και τις 20 Σεπτεμβρίου.

Η ενέργεια σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την ethelon. Με το σύνθημα «Εθελοντές εν Δράσει», οι εργαζόμενοι συμμετείχαν σε μια σειρά από δραστηριότητες, με στόχο να προσφέρουν σε ανθρώπους που χρειάζονται υποστήριξη και βοήθεια. Κάθε μέρα ο Όμιλος φιλοξενούσε διαφορετική δράση στις εγκαταστάσεις του, υποστηρίζοντας συνολικά το έργο πέντε διαφορετικών ΜΚΟ.

Η Εβδομάδα Εθελοντισμού ξεκίνησε δυναμικά, με τους εργαζόμενους να υποτιτλίζουν παλιές ταινίες του ελληνικού κινηματογράφου, βοηθώντας με τον τρόπο αυτό να τις απολαύσουν άνθρωποι που έχουν δυσκολίες στην ακοή. Με τη συγκεκριμένη δράση, ο Όμιλος Eurolife ERB υποστήριξε τη ΜΚΟ ΔΡΩ, της οποίας το έργο απευθύνεται κυρίως σε κωφά ή βαρήκοα άτομα.

Στη συνέχεια, οι εγκαταστάσεις της εταιρείας μετατράπηκαν σε γραμμή παραγωγής, με τους εργαζόμενους να ετοιμάζουν τσάντες με όλα τα απαραίτητα είδη για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς. Από τετράδια και μολύβια, μέχρι πλαστελίνη και τέμπερες, οι συνολικά 500 τσάντες μοιράστηκαν σε οικογένειες με παιδιά που ζουν κάτω από δύσκολες συνθήκες, μέσω της ΜΚΟ Ένα Παιδί – Ένας Κόσμος.

Οι «Εθελοντές εν Δράσει» συνέχισαν το έργο τους, φτιάχνοντας hygiene kits με είδη πρώτης ανάγκης, όπως σαπούνι και οδοντόβουρτσες, για άστεγους, χρόνια άνεργους, ευάλωτες οικογένειες και ηλικιωμένους. Στο τέλος της ημέρας, οι εργαζόμενοι της εταιρείας παρέδωσαν στη ΜΚΟ Emfasis Foundation 700 hygiene kits, για να μοιραστούν σε συνανθρώπους μας.

Σειρά είχαν την επόμενη ημέρα τα family kits για οικονομικά ευάλωτες οικογένειες. Οι εργαζόμενοι της Eurolife ERB συσκεύασαν συνολικά 700 κιβώτια με τρόφιμα πρώτης ανάγκης, όπως γάλα, μακαρόνια και ρύζι. Η δράση υποστήριξε το έργο της ΜΚΟ Equal Society, η οποία ανέλαβε να μοιράσει τα κιβώτια στις ωφελούμενες οικογένειες.

Η Εβδομάδα Εθελοντισμού ολοκληρώθηκε με την προετοιμασία παιδικών snacks για το σχολείο. Προωθώντας την αξία της σωστής και ισορροπημένης διατροφής, οι εργαζόμενοι της Eurolife ERB έφτιαξαν 300 πακέτα με snacks και χυμούς, για να μοιραστούν, στη συνέχεια, στα παιδιά που φροντίζει η ΜΚΟ Φίλοι του Παιδιού.

Η Αναστασία Καφίρη, Γενικός Διευθυντής της ethelon, δήλωσε ότι «Χαιρόμαστε ιδιαίτερα για τη στρατηγική συνεργασία που έχουμε με τον Όμιλο Eurolife ERB, αποτελώντας τον συνδετικό κρίκο με την Κοινωνία των Πολιτών και έχοντας αφουγκραστεί τις ανάγκες των οργανισμών, που συμμετείχαν στη συγκεκριμένη δράση».

Οι «Εθελοντές εν Δράσει» του Ομίλου Eurolife ERB συμμετείχαν καθημερινά στις δράσεις και απέδειξαν ότι αφιερώνοντας μόλις λίγα λεπτά από το χρόνο τους, ήταν αρκετό για να κάνουν τη διαφορά!

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ