Connect with us

Εταιρείες Συμβούλων

Adecco: Ο ρόλος της εργαζόμενης μητέρας στην αγορά εργασίας

Με αφορμή την Ημέρα της Μητέρας, ο Όμιλος Adecco σκιαγραφεί τον ρόλο της εργαζόμενης μητέρας στη σύγχρονη αγορά εργασίας και καταγράφει τους τρόπους με τους οποίους εταιρείες και εργαζόμενοι μπορούν να επιτύχουν την ισορροπία στον διττό αυτό ρόλο.

Η πρόοδος που έχει σημειωθεί τις τελευταίες δεκαετίες αναφορικά με τη θέση της γυναίκας και ειδικότερα της μητέρας στην αγορά εργασίας είναι αδιαμφισβήτητη. Ωστόσο, η συζήτηση για την αντιμετώπιση των δύο φύλων στον εργασιακό χώρο και για το εάν εν τέλει παρέχονται οι ίδιες ευκαιρίες στα στελέχη, ανεξαρτήτως φύλου, παραμένει επίκαιρη και «ζωντανή».

Στη σύγχρονη εποχή, οι γυναίκες έχουν εισέλθει δυναμικά στον εργασιακό στίβο. Ταυτόχρονα, φαίνεται ότι η πίεση για τις εργαζόμενες μητέρες, οι οποίες καλούνται να είναι «πολύ καλές σε όλα», τόσο στον ρόλο της μητέρας όσο και σε αυτόν της επαγγελματία, έχει γίνει εντονότερη. Η ανταπόκριση στους πολλαπλούς ρόλους είναι πλέον μία καθημερινή πρόκληση, στην οποία η σύγχρονη γυναίκα ανταποκρίνεται, όπως φαίνεται, σε μεγάλο βαθμό με επιτυχία με αποτέλεσμα το παλαιότερο δίλημμα, καριέρα ή οικογένεια, να τείνει να εξαλειφθεί. Με ποιους τρόπους, όμως, μπορούμε να επιτύχουμε το επιθυμητό μέτρο, ώστε η εργαζόμενη μητέρα να μην καταβάλλεται από το άγχος, αλλά να μπορεί να συνδυάσει δημιουργικά και αποτελεσματικά την επαγγελματική εξέλιξη και την προσωπική/οικογενειακή ζωή;

Ο Όμιλος Adecco, με την πεποίθηση ότι οι ίσες ευκαιρίες για όλους στο εργασιακό περιβάλλον είναι αδιαπραγμάτευτες, απαριθμεί κάποια βασικά βήματα προκειμένου εργοδότες και εργαζόμενοι να υποστηρίξουν τον διττό ρόλο του εργαζόμενου γονιού, συμβάλλοντας στην περαιτέρω πρόοδο και εξέλιξη της αγοράς εργασίας.

Τι πρέπει να κάνουν οι εταιρείες για να κρατήσουν τα ταλαντούχα στελέχη τους και να τα υποστηρίξουν στον διττό ρόλο τους:

Αξιολόγηση των αναγκών του προσωπικού και δημιουργία εξατομικευμένων προγραμμάτων worklife balance

Η ενεργός πλέον παρουσία των γυναικών στην αγορά εργασίας έχει αυξήσει τις προκλήσεις στην επίτευξη ισορροπίας επαγγελματικής και προσωπικής ζωής και για τα δύο φύλα. Τώρα που η γυναίκα-μητέρα-επαγγελματίας διεκδικεί και πρέπει να έχει ίσες ευκαιρίες με τον άντρα–πατέρα–επαγγελματία, οι εταιρείες θα πρέπει να αναπτύσσουν αποτελεσματικά προγράμματα για να τους υποστηρίζουν, ώστε να παραμένουν παραγωγικοί.

Σε πρώτο στάδιο: Αξιολογείστε την κατάσταση στην εταιρεία. Πού βρίσκονται οι γονείς, άνδρες και γυναίκες, μέσα στον οργανισμό, σε ποια βαθμίδα, ποιες θέσεις; Ποια είναι η απόδοσή τους; Πώς διαχειρίζονται τον διττό ρόλο τους;

Σε δεύτερο στάδιο: Συζητήστε θέματα και προκλήσεις που αντιμετωπίζουν στην επαγγελματική και την οικογενειακή τους ζωή. Πώς οι ίδιοι θα ένιωθαν πιο αποδοτικοί στους δύο ρόλους τους.

Στόχος: Η αναγνώριση της πραγματικής κατάστασης σε αντίθεση με αυτό που υποθέτουμε ή ίσως ελπίζουμε πως ισχύει. Η αναγνώριση αυτή είναι που θα οδηγήσει σε αποτελεσματικές λύσεις.

Σχεδιασμός στρατηγικής

Οι περισσότερες εταιρείες περιορίζουν τις ενέργειές τους στην υποστήριξη των νέων μητέρων. Φυσικά, αυτές οι ενέργειες είναι απαραίτητες αλλά δεν επαρκούν. Το να είσαι εργαζόμενος γονιός είναι μια ιδιότητα που διαρκεί τουλάχιστον 18 χρόνια και φυσικά αφορά εξίσου τους άντρες και τις γυναίκες. Ο σχεδιασμός λοιπόν της στρατηγικής του οργανισμού θα πρέπει να γίνεται με βάση αυτήν την πραγματικότητα.

Ρεαλιστικές προσδοκίες

Η επιχείρηση πρέπει να επιδεικνύει ευαισθησία σε θέματα οικογένειας και να έχει ρεαλιστικές απαιτήσεις και προσδοκίες από το προσωπικό.

Ευελιξία

Είτε πρόκειται για εργασία από το σπίτι, για ευελιξία στο ωράριο ή στις ημέρες εργασίας, κάθε εργαζόμενος γονιός μπορεί να αποδώσει καλύτερα στους δύο ρόλους του, εάν νιώθει πως έχει την ευελιξία να οργανώσει ο ίδιος το πρόγραμμά του με τον καλύτερο για εκείνον τρόπο.

Τι πρέπει να κάνουν οι εργαζόμενοι γονείς για να επιτύχουν την επιθυμητή ισορροπία στον διττό ρόλο τους:

Δεν υπάρχει ένας κοινός τρόπος αποτελεσματικής διαχείρισης του διττού ρόλου, ούτε κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο για το πώς θα έπρεπε να είναι και τι θα έπρεπε να κάνει ένας εργαζόμενος γονιός. Η «τέλεια» ισορροπία μεταξύ οικογενειακής/προσωπικής και επαγγελματικής ζωής δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση, εάν φυσικά υποθέσουμε πως μπορεί ποτέ να επιτευχθεί. Πώς θα μπορούσαμε να κάνουμε όμως πιο λειτουργική την καθημερινότητα;

Αναγνώριση και αποδοχή των δυσκολιών που δημιουργεί ο διπλός ρόλος

Αρχικά, θα πρέπει να συνειδητοποιήσουμε πως είμαστε άνθρωποι και οι δυνάμεις μας δεν είναι ανεξάντλητες. Επίσης, πως η ημέρα έχει μόνο 24 ώρες. Κάποιες φορές, δεν μπορούν να γίνουν όλα και κάποιες άλλες δεν μπορούν να γίνουν όλα τέλεια. Κάποιες φορές, πρέπει απλά να λέμε «όχι». Αν μπορέσουμε να αναγνωρίσουμε την κατάσταση και να την αποδεχθούμε θα μπορέσουμε να θέσουμε και οι ίδιοι ρεαλιστικούς στόχους και να έχουμε ρεαλιστικές προσδοκίες, που θα μας επιτρέψουν να νιώθουμε καλά με τον εαυτό μας και με αυτά που προσφέρουμε, περιορίζοντας τις καθόλου χρήσιμες ενοχές.

Διαχείριση χρόνου και ιεράρχηση προτεραιοτήτων

Σκεφτείτε τι είναι πραγματικά σημαντικό κάθε στιγμή. Μεγιστοποιήστε τον χρόνο που απασχολείστε με αυτά που για εσάς είναι πραγματικά σημαντικά, ελαχιστοποιήστε αντίστοιχα τον χρόνο που σπαταλάτε σε ασήμαντα θέματα.

Αναζήτηση υποστήριξης από το επαγγελματικό περιβάλλον

Οι εταιρείες είναι στις μέρες μας πολύ περισσότερο εξοικειωμένες με την ανάγκη επίτευξης ισορροπίας μεταξύ προσωπικής και επαγγελματικής ζωής, καθώς έχει αποδειχθεί πως κάτι τέτοιο είναι απαραίτητο, τόσο για την ψυχική όσο και για τη σωματική υγεία των εργαζομένων τους, ενώ ταυτόχρονα έχει θετική επίδραση στις επιδόσεις τους στην εργασία. Η επιδίωξη αυτής της ισορροπίας είναι με άλλα λόγια αυτονόητη. Και στις περιπτώσεις που δεν είναι, ο εργαζόμενος θα πρέπει να μπορεί να τη διεκδικεί.

Αναζήτηση υποστήριξης από το οικογενειακό ή/ και φιλικό περιβάλλον

Μιλήσαμε για την αναγκαία υποστήριξη από το επαγγελματικό περιβάλλον, αλλά και το οικογενειακό/φιλικό περιβάλλον πρέπει να παίζει εξίσου υποστηρικτικό ρόλο. Με τους δύο γονείς εργαζόμενους και πολλές φορές σε ρόλους απαιτητικούς, χρειάζεται να υπάρχει πολύ καλή συνεννόηση και κατανόηση των αναγκών.

Με αφορμή την Ημέρα της Μητέρας, τρία στελέχη του Ομίλου Adecco και μητέρες μοιράζονται την προσωπική τους εμπειρία σχετικά με το πώς καταφέρνουν να είναι και μητέρες και γυναίκες καριέρας.

«Ο διπλός ρόλος της μητέρας εργαζόμενης σίγουρα δεν είναι εύκολα διαχειρίσιμος και τα όρια προσωπικού και επαγγελματικού χώρου είναι δυσδιάκριτα πολλές φορές. Απαιτείται καθημερινή προσωπική προσπάθεια και επιμονή προκειμένου να τηρηθούν οι ισορροπίες και να κερδίσεις τον σεβασμό τόσο στην εργασία όσο και στην οικογένεια. Συχνά, νοιώθεις ότι δεν υπάρχει αρκετός χρόνος για να προλάβεις να κάνεις όλα αυτά που θέλεις και πρέπει να γίνουν κατά τη διάρκεια της ημέρας. Συχνά, οι 24 ώρες δεν είναι αρκετές. Αυτό που χρειάζεται είναι σωστή προτεραιοποίηση και οργάνωση της καθημερινότητας, ώστε να επιτυγχάνεται η επιθυμητή διαχείριση χρόνου. Αντίστοιχα, βέβαια, την ίδια διαχείριση χρόνου πρέπει να επιδιώκει και ο πατέρας εργαζόμενος, του οποίου τον διττό ρόλο δεν πρέπει να υποτιμούμε, καθώς στις μέρες μας είναι εξίσου απαιτητικός. Πρέπει να μιλάμε λοιπόν για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι γονείς και όχι οι μητέρες μόνο».

Γεωργία Αλεξοπούλου, Recruitment Manager, Adecco Group Greece

«Ως εργαζόμενη μητέρα, συχνά είναι δύσκολο να ισορροπήσεις στους δύο αυτούς πολύ σημαντικούς ρόλους. Πολλές φορές, ο ένας λειτουργεί καταχρηστικά πάνω στον άλλο, με αποτέλεσμα να νιώθουμε ανεπαρκείς σε έναν από αυτούς ή, ακόμα χειρότερα, κάποιες φορές και στους δύο. Θέλει πολλή δουλειά με τον εαυτό σου για να μπορέσεις να βρεις τις απαραίτητες ισορροπίες, αλλά ούσα εργαζόμενη μητέρα, νιώθω ιδιαίτερα τυχερή που έχω τη δυνατότητα να μεγαλώνω δύο παιδιά – χρήσιμα μέλη της κοινωνίας, να τους προσφέρω και να δέχομαι τόση αγάπη, να νιώθω όλα αυτά τα μοναδικά συναισθήματα που μόνο η μητρότητα μπορεί να σου προκαλέσει, ενώ ταυτόχρονα μπορώ να απολαμβάνω την οικονομική ανεξαρτησία, τον ενθουσιασμό και τη δυνατότητα να παραμένω δημιουργική και παραγωγική στην εργασία μου».

Βίκυ Στοιχειού, Accounting Manager, Adecco Group Greece

«Η κοινωνία στο παρελθόν επέβαλε στη γυναίκα να θέτει σε προτεραιότητα το «σπίτι» και όχι την καριέρα, παρόλο που η ίδια η οικογένειά της επένδυε πολλά για την εκπαίδευση και την ανατροφή της με σκοπό την ανεξαρτησία της. Πλέον, σε μεγάλο βαθμό, η αντίληψη αυτή έχει εκλείψει. Εξάλλου, οι οικονομικές επιπτώσεις του να συντηρείται μια οικογένεια από ένα μόνο εισόδημα υποχρεώνουν την πλειοψηφία των γυναικών να παραμένουν ενεργές στην αγορά εργασίας. Αλλά δεν είναι μόνο αυτή η αιτία. Οι γυναίκες έχουν φιλοδοξίες, τις οποίες δεν χρειάζεται πια να παραβλέπουν. Οι φιλοδοξίες αυτές αποτελούν ισχυρή κινητήρια δύναμη για μια μητέρα που επιλέγει να εργαστεί, ειδικά όταν έχει επενδύσει πολύ χρόνο και κόπο για ανάπτυξη των γνώσεων της, των ικανοτήτων και των δεξιοτήτων της και έχει χτίσει ένα επαγγελματικό προφίλ αξιόλογο για την αγορά εργασίας».

Ευαγγελία Ίσαρη, Marketing & Communications Director, Adecco Group Greece

Τέλος, στην πρόοδο που έχει σημειωθεί αναφορικά με τη θέση της εργαζόμενης μητέρας στο σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον, αναφέρθηκε και ο Κωνσταντίνος Μυλωνάς, Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου Adecco Ελλάδας: «Τα τελευταία χρόνια, ολοένα και περισσότερες εταιρείες και οργανισμοί έχουν αναπτύξει πολιτικές που στόχο έχουν την ενδυνάμωσή τους με ταλαντούχα στελέχη, καταπολεμώντας στερεότυπα που στο παρελθόν κρατούσαν τα ταλέντα που ανήκαν σε συγκεκριμένες κατηγορίες εκτός αγοράς εργασίας. Ένα τέτοιο στερεότυπο αποτελεί και η αμφισβήτηση της ικανότητας μιας μητέρας να αποδίδει στην εργασία της. Είναι απαραίτητο για κάθε οργανισμό που θέλει να αναπτύσσεται και να πετυχαίνει να δίνει πραγματικά σημασία στην ποιότητα ζωής των εργαζομένων του, οι οποίοι θα πρέπει κάθε στιγμή να αισθάνονται σημαντικοί στον χώρο εργασίας τους».

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

8# Αξιοπρεπής Εργασία & Οικονομική Ανάπτυξη

Επιχειρηματικός Επιταχυντής INNOVATHENS – 7ος κύκλος

INNOVATHENS

Το INNOVATHENS powered by Samsung, ο Κόμβος Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολης Δήμου Αθηναίων, μετά από δύο επιτυχημένους θεματικούς κύκλους, διοργανώνει για 3η φορά Επιχειρηματικό Επιταχυντή “Creative Industries Vol. 3” αφιερωμένο στις Δημιουργικές και Πολιτιστικές Βιομηχανίες: βιβλίο, μουσική, (ανα)παραστατικές τέχνες (performing arts), τηλεόραση, κινηματογράφος, ραδιόφωνο, e-games και ψηφιακές εφαρμογές, εικαστικές τέχνες (visual arts), αρχιτεκτονική και διαφήμιση.

Ο Επιχειρηματικός Επιταχυντής (Business Accelerator) του INNOVATHENS είναι ένα 3μηνο πρόγραμμα ενίσχυσης της επιχειρηματικής δραστηριότητας. Παρέχει, χωρίς καμιά οικονομική επιβάρυνση, υψηλής ποιότητας υπηρεσίες σε startups και επιχειρήσεις ώστε να αναπτυχθούν, να εξελιχθούν και να διεκδικήσουν επάξια μια θέση στο οικοσύστημα καινοτομίας της πόλης, την ελληνική και, κυρίως, τη διεθνή αγορά.

Ο 7ος κύκλος του Επιχειρηματικού Επιταχυντή του INNOVATHENS διοργανώνεται με την υποστήριξη του Πολιτιστικού Ίδρυματος Ομίλου Πειραιώς (ΠΙΟΠ), της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών (ΑΣΚΤ), της εταιρίας Planet S.A. – Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Επιχειρηματικότητας, των Athens Σynergies και του ΚΕΜΕΛ (Κέντρο Εθελοντών Μάνατζερ Ελλάδος).

Συμμετοχές γίνονται δεκτές μέχρι την Κυριακή 21 Οκτωβρίου.

Περισσότερα

Εταιρείες Συμβούλων

Αdecco: Η Lisa Frommhold αναδείχθηκε “CEO for One Month”

Η Lisa Frommhold ανακηρύχθηκε χθες “Global CEO for One Month” του Ομίλου Adecco για το 2018, κατόπιν επιλογής ανάμεσα σε 204.000 υποψηφίους από 47 χώρες. Σε ηλικία μόλις 23 ετών, η Lisa θα περάσει έναν μήνα ακολουθώντας τον CEO του Ομίλου Adecco, Alain Dehaze, παρακολουθώντας συναντήσεις με υψηλόβαθμα στελέχη σε όλον τον κόσμο, συνεισφέροντας στον σχεδιασμό στρατηγικής και προσφέροντας φρέσκες ιδέες σχετικά με το μέλλον της απασχόλησης. Πρόκειται για μια εμπειρία που θα δώσει μεγάλη ώθηση στην καριέρα της και θα τη βοηθήσει να έχει μια επιτυχημένη πορεία στον χώρο του leadership in business καθώς θα έχει την ευκαιρία να δει στην πράξη πώς ανώτερα στελέχη διαχειρίζονται μια μεγάλη, διεθνή εταιρεία.

H διαδικασία επιλογής για το πρόγραμμα “CEO for One Month του 2018 ξεκίνησε τον Φεβρουάριο και κατόπιν μίας αυστηρής διαδικασίας αξιολόγησης σε επίπεδο χωρών, 47 ταλαντούχοι νέοι επιλέχθηκαν για να εργαστούν δίπλα στον Διευθύνοντα Σύμβουλο του Ομίλου Adecco στη χώρα διαμονής τους, αποκτώντας γνώση σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας της εταιρείας και σχετικά με τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα ανώτερα στελέχη της εταιρείας. Αυτοί οι 47 συμμετέχοντες στο πρόγραμμα κλήθηκαν στη συνέχεια να φέρουν εις πέρας συγκεκριμένα projects και αξιολογήθηκαν βάσει της απόδοσής τους σε αυτά. Δέκα εξ αυτών επιλέχθηκαν τελικά για να λάβουν μέρος σε ένα «διεθνές bootcamp» που έλαβε χώρα στο Λονδίνο αυτή την εβδομάδα.

Το «bootcamp» περιελάμβανε ατομικές και ομαδικές προκλήσεις, σχεδιασμένες με στόχο να αξιολογηθούν οι ηγετικές ικανότητες, η δημιουργικότητα, ο εναλλακτικός τρόπος σκέψης και το πνεύμα καινοτομίας των τελικών υποψηφίων. Η Lisa εντυπωσίασε την επιτροπή επιλογής καθώς διαθέτει έναν συνδυασμό έντονης διάθεσης για μάθηση και ικανοτήτων όπως επικοινωνιακότητα και ικανότητα αποτελεσματικής διαχείρισης ομάδας.

Το πρόγραμμα του Adecco Group “CEO for One Month» είναι μια μοναδική ευκαιρία για να βοηθήσει νέους ανθρώπους να εξελιχθούν και να προοδεύσουν στην καριέρα τους, προσφέροντάς τους αποτελεσματική εκπαίδευση μέσω εργασιακής εμπειρίας, αυξάνοντας την αυτοπεποίθηση τους καθώς και τη γενικότερη έκθεσή τους σε ένα οργανωμένο εργασιακό περιβάλλον.

Ο CEO του Ομίλου Adecco, Alain Dehaze, δήλωσε: «Συγχαρητήρια στην Lisa Frommhold για αυτή την εκπληκτική επιτυχία. Εντυπωσιαστήκαμε ιδιαίτερα από τις ικανότητες της Lisa συνολικά, τις ηγετικές δυνατότητές της, καθώς και τη θετική της διάθεση καθ’ όλη τη διαδικασία. Ανυπομονώ να συνεργαστούμε. Θα ήθελα επίσης να συγχαρώ όλους τους τελικούς υποψηφίους, όλοι τους είναι εκπληκτικά, ταλαντούχα άτομα με λαμπρό μέλλον μπροστά τους. Τους εύχομαι κάθε επιτυχία στις μελλοντική πορεία τους».

Σχολιάζοντας την ανακοίνωση, η “CEO for One Month” του Ομίλου Adecco παγκοσμίως για το 2018, Lisa Frommhold, δήλωσε: «Είμαι ενθουσιασμένη που γίνομαι μέλος του Adecco Group ως “CEO for One Month” του Ομίλου, και ανυπομονώ να αντιμετωπίσω όλες τις μελλοντικές προκλήσεις. Χθες ήμουν τρομερά αγχωμένη, αλλά άντλησα αυτοπεποίθηση και από τους υπόλοιπους τελικούς υποψηφίους, που είναι όλοι εξαιρετικά ταλαντούχοι και επάξια έφτασαν ως εδώ. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσοι συνέβαλαν στο να αποκτήσουμε αυτή την μοναδική εμπειρία».

Οι εγγραφές για το επόμενο πρόγραμμα “CEO for One Month programme” ξεκινούν τον Φεβρουάριου του 2019.

Περισσότερα

Εταιρείες Συμβούλων

5ο ετήσιο συνέδριο του Reload Greece Λονδίνο 6/10/18

Το 5ο ετήσιο συνέδριο του Reload Greece πραγματοποιείται φέτος στο Λονδίνο 6 Οκτωβρίου και φέρει τον τίτλο RG Connect18, καθώς φέρνει κοντά τη διεθνή επιχειρηματική κοινότητα, επενδυτές, ακαδημαϊκούς και φορείς χάραξης πολιτικής προκειμένου να ανταλλάξουν ιδέες με σκοπό να εμπνεύσουν ένα κλίμα που θα βοηθήσει στη διαμόρφωση του μέλλοντος της επιχειρηματικότητας.

Στο συνέδριο της φετινής χρονιάς “Where challenges Meet Solvers” θα συζητηθεί το πώς οι προκλήσεις που δημιουργούνται από την οικονομική κρίση, μπορούν να ξεπεραστούν από άτομα, θεσμούς και ιδρύματα που έχουν υιοθετήσει μια στάση “εύρεσης λύσης”.

Το μονοήμερο συνέδριο, θα πραγματοποιηθεί στο Prince Philip House στο Λονδίνο και θα αναζητήσει ποια πρακτικά βήματα μπορούν να γίνουν ώστε να αναπτυχθεί το εγχώριο ταλέντο και να λειτουργήσει ευεργετικά η κινητοποίηση που έχει δημιουργηθεί στην Ελληνική οικονομία με την έλευση του EquiFund, μίας από τις μεγαλύτερες επενδύσεις του Ευρωπαϊκού Ταμείου Επενδύσεων (ΕΤαΕ) στην Ευρώπη. 9 κονδύλια ύψους 400 εκατ. ευρώ έχει καθοριστεί να διατεθούν σε ελληνικές start-ups μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, και στο RG Connect18 η συζήτηση θα επικεντρωθεί στο ποιες πολιτικές δράσεις, ακαδημαϊκή υποστήριξη και θεσμικά πλαίσια πρέπει να τεθούν σε εφαρμογή ώστε να διασφαλιστεί το ότι αυτή η ευκαιρία που έχει δημιουργηθεί, θα αξιοποιηθεί στο έπακρον.

Παράλληλα με τους 40 ομιλητές απ’ όλο τον κόσμο, των οποίων οι συνεδρίες θα καλύψουν τα τρία βασικά θέματα “Connect, Learn and Inspire”’, το RG Connect18 θα περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα συνεδριών όπου θα πραγματοποιηθούν μεταξύ άλλων ομιλίες με βασικά σημαντικά μηνύματα, πρακτικά εργαστήρια, συζητήσεις σε πάνελ που θα δώσουν τροφή για σκέψη, καθώς και πολύτιμες ευκαιρίες για διαπροσωπική αλληλεπίδραση. Το συνέδριο θα προσφέρει επίσης την εξαιρετική δυνατότητα για την κοινότητα των start-ups να γνωρίσουν επενδυτές, μέντορες και άλλους επαγγελματίες με σκοπό να επεκτείνουν το δίκτυο επαφών τους.

Η λίστα των ομιλητών ανανεώνεται διαρκώς και μέχρι στιγμής περιλαμβάνει τα εξής ονόματα :

Γιώργος Χουλιαράκης, Αναπληρωτής Υπουργός Οικονομικών στην Ελλάδα, Πρόεδρος του Δ.Σ Council of Economic Advisors

Νίκος Μπονάτσος, Γεν. Διευθυντής, General Catalyst

Μιχάλης Τσαμάζ, Πρόεδρος του Δ.Σ & CEO, OTE Group

Δημήτρης Παπαστεργίου, Δήμαρχος Τρικάλων, Ελλάδα

Χρήστος Λ. Σταμάτης, Διευθ.Σύμβουλος, Stevia

Μανώλης Μανασσάκης,Γεν Διευθυντής, Uber Greece

Χρύσανθος Χρυσάνθου, Partner, Kindred Capital

Γιώργος Κυβερνήτης, Αντιπρόεδρος, Kyvernitis Travel

Μαρίνα Σάττη, Καλλιτέχνης

Renee Elliot, Ιδρύτρια, Planet Organic και Συν-ιδρύτρια, Beluga Bean

James A. Robinson, Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Chicago και Συν-συγγραφέας του βιβλίου ‘Why Nations Fail’

Ella Goldner, Συν- ιδρύτρια & Γεν. Διευθύντρια, Zinc

Francisco Veloso, Πρύτανης, Imperial College Business School

Maria Shiao, Σύμβουλος Επιχειρήσεων

10 start-up εταιρείες- απόφοιτοι των προγραμμάτων του Reload Greece θα εκθέσουν και θα παρουσιάσουν τις επιχειρήσεις τους, καθώς και ένας ειδικά διαμορφωμένος χώρος ονομαζόμενος «Cultural Hack» θα παρουσιάσει πως νέα πρωτοπόρα άτομα στο χώρο της Τέχνης, της Μόδας και του Design μεταδίδουν τις ιδέες τους για το πώς μπορούν να δοθούν λύσεις σε πρακτικές, θεωρητικές και πολιτιστικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι κλάδοι τους, το κοινό και οι χώρες τους. Με σκοπό να αναδειχθεί το πώς νέοι κινηματογραφιστές προκαλούν νέες αντιλήψεις και καταφέρνουν να ακούγεται η φωνή τους, το Reload Greece με μεγάλη ικανοποίηση ανακοινώνει τη συνεργασία του με το Thessaloniki International Short Film Festival και την παρουσίαση ενός συν-επιμελημένου προγράμματος με ταινίες μικρού μήκους του 2018, που επικεντρώνονται στα θέματα του RG Connect18.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ