Connect with us

ΕΚΕ

ΟΠΑΠ: Αυτά τα Χριστούγεννα χαρίζουμε Ευχοστολίδια

Ο ΟΠΑΠ, παραμένοντας ενεργά δίπλα στην ελληνική κοινωνία και στη νέα γενιά, υλοποιεί για έβδομη συνεχή χρονιά την πρωτοβουλία, ώστε να γίνουν πραγματικότητα οι χριστουγεννιάτικές ευχές χιλιάδων παιδιών που έχουν πραγματική ανάγκη.

Στόχος αυτής της μεγάλης γιορτής προσφοράς και αγάπης για τα εφετινά Χριστούγεννα, είναι να εκπληρωθούν οι ευχές 5.034 παιδιών του οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού», των Παιδικών Χωριών SOS και της ΕΛΕΠΑΠ. Τα παιδιά έχουν αποτυπώσει τις ευχές τους σε ζωγραφιές και στην πραγματοποίησή τους μπορούμε να συμβάλουμε όλοι μας με ασφάλεια από το σπίτι, χρησιμοποιώντας υπολογιστή, κινητό τηλέφωνο ή tablet. 

Η συμμετοχή στη δράση Ευχοστολίδια εφέτος γίνεται αποκλειστικά μέσω διαδικτύου και online καταστημάτων, λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών που έχει δημιουργήσει η πανδημία του Covid-19. Από σήμερα κιόλας, οι υποστηρικτές της πρωτοβουλίας του ΟΠΑΠ από όλη την Ελλάδα μπορούν να επισκεφθούν την ιστοσελίδα www.euxostolidia.gr ή να κατεβάσουν δωρεάν την εφαρμογή «Ομάδα Προσφοράς ΟΠΑΠ», όπου θα βρουν τις ζωγραφιές-ευχές των παιδιών. Όσοι επιθυμούν να εκπληρώσουν μία ή και περισσότερες ευχές, θα πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής απλά βήματα:

  • Επιλέγουν την παιδική ζωγραφιά-ευχή που θέλουν να πραγματοποιήσουν
  • Αγοράζουν διαδικτυακά το δώρο που ανταποκρίνεται στην ευχή 
  • Στέλνουν τη δική τους ευχή στο παιδί που θα λάβει το δώρο 

Για την πραγματοποίηση της ευχής και την αγορά του δώρου, οι επισκέπτες της ιστοσελίδας www.euxostolidia.gr και της εφαρμογής «Ομάδα Προσφοράς ΟΠΑΠ» μεταφέρονται στα συνεργαζόμενα e-shops των Zackret, Funky Buddha, Jumbo και των εκδόσεων Ψυχογιός.  

Όλοι οι συμμετέχοντες στην πρωτοβουλία Ευχοστολίδια  έχουν τη δυνατότητα να λάβουν την αυθεντική ζωγραφιά κάθε ευχής που πραγματοποιούν, για να θυμούνται τη σημαντική τους προσφορά.

32.319 παιδικές ευχές και 39 έργα υποστήριξης

Η «Ομάδα Προσφοράς ΟΠΑΠ», εκτός από την πραγματοποίηση παιδικών ευχών, συμβάλλει και στην υλοποίηση νέων έργων υποστήριξης στους φορείς που συμμετέχουν στα Ευχοστολίδια. 

Συγκεκριμένα, όσοι συμμετέχουν στις δωρεάν δοκιμασίες της «Ομάδας Προσφοράς ΟΠΑΠ», συγκεντρώνουν πόντους, οι οποίοι μετατρέπονται από τον ΟΠΑΠ σε έργα υποστήριξης στους φορείς που παίρνουν μέρος στα Ευχοστολίδια, με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των παιδιών και τη δημιουργία ενός ευχάριστου περιβάλλοντος. 

Από το 2014, με την υποστήριξη όλων μας, η πρωτοβουλία Εταιρικής Υπευθυνότητας Ευχοστολίδια έχει πραγματοποιήσει 32.319 παιδικές ευχές.  Επιπλέον, ο ΟΠΑΠ έχει υλοποιήσει 39 έργα υποστήριξης στους φορείς που συμμετείχαν στο πρόγραμμα τα πρ

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΚΕ

Nestlé και ‘’Alliance for YOUth’’ δημιουργούν 300.000 νέες ευκαιρίες

Η πανδημία Cοvid-19 έχει τεράστιο αντίκτυπο στην κοινωνία και ειδικά στους νέους. Τα τελευταία στατιστικά στοιχεία το αποδεικνύουν, με την ανεργία των νέων να αυξάνεται ξανά με περισσότερους από 3 εκατομμύρια νέους άνεργους στην Ευρώπη, 80.000 στην Ελλάδα.

Σήμερα περισσότερο από ποτέ, απαιτούνται προσπάθειες για την υποστήριξη των νέων και στο πλαίσιο αυτό η Nestlé και η Alliance for YOUth ανακοίνωσαν ότι θα δημιουργήσουν 300.000 νέες ευκαιρίες για τους νέους σε όλη την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική, έως το 2025. Παρά την πανδημία, η Nestlé και οι 300 συνεργάτες της, θέλουν να συνεχίσουν τις προσπάθειές τους και να προσφέρουν ευκαιρίες απασχόλησης, μαθητείας και πρακτικής άσκησης.  Οι εταιρείες που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία θέλουν να εξοπλίσουν τη νέα γενιά με τις κατάλληλες ψηφιακές και «πράσινες» δεξιότητες για να διαμορφώσει την κοινωνία του αύριο. Σκοπός της πρωτοβουλίας “Alliance for YOUth”, που εγκαινιάστηκε από τη Nestlé το 2014, είναι να ενώνει εταιρείες που θέλουν να βοηθήσουν τους νέους να εισέλθουν στην αγορά εργασίας.

Ο Marco Settembri, Διευθύνων Σύμβουλος της Nestlé για τη Ζώνη της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Βόρειας Αφρικής ανέφερε: «Η επένδυση στους νέους είναι η πιο σημαντική επένδυση για την κοινωνία. Με τους συνεργάτες μας στην Alliance for YOUth, έχουμε ήδη προσφέρει περισσότερες από 450.000 ευκαιρίες απασχόλησης και κατάρτισης, από την έναρξη αυτής της πρωτοβουλίας το 2014. Είμαι περήφανος που συνεχίζουμε αυτό το ταξίδι όλοι μαζί».

Μιλώντας στη διαδικτυακή εκδήλωση AllianceforYOUth, ο NicolasSchmit, Ευρωπαίος Επίτροπος Απασχόλησης και Κοινωνικών Δικαιωμάτων, δήλωσε: «Η Επιτροπή έχει δεσμευθεί να βοηθήσει τους νέους να επανέλθουν από την πανδημία πιο δυνατοί και να αποκτήσουν τα εφόδια για να αλλάξουν την αγορά εργασίας. Στο πρόγραμμα Υποστήριξης για την Απασχόληση των Νέων που παρουσιάσαμε τον Ιούλιο, καθορίσαμε τους τρόπους με τους οποίους θα βοηθήσουμε τους νέους να εργαστούν ή να εκπαιδευτούν περισσότερο, να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους, να τους διασφαλίσουμε μαθητείες και να γεφυρώσουμε το κενό προς την εύρεση εργασίας. Η πρωτοβουλία AllianceforYOUthαποτελεί ένα μοντέλο εταιρικής συνεργασίας από το οποίο μπορούν να εμπνευσθούν και άλλοι και το οποίο έχει ήδη ξεπεράσει τους αρχικούς του στόχους. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όσους συμμετέχουν σε αυτή την πρωτοβουλία για τις προσπάθειες και την αφοσίωση που δείχνουν στην υποστήριξη των νέων «.

Στη Nestlé, αυτή η κοινή φιλοδοξία αποτελεί μέρος της πρωτοβουλίας Nestlé Needs YOUth, ενός προγράμματος για την υποστήριξη των νέων στην επαγγελματική τους ζωή, που εγκαινιάστηκε το 2013 στην Αθήνα. Οι δράσεις του προγράμματος περιλαμβάνουν:

  • Παροχή 20.000 ευκαιριών απασχόλησης και 20.000 προγραμμάτων μαθητείας και πρακτικής άσκησης σε όλη την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική έως το 2025. Από την έναρξη του Nestlé Needs YOUth το 2013, η εταιρεία έχει ήδη προσφέρει περισσότερες από 26.000 μαθητείες και θέσεις πρακτικής άσκησης. Στην Ελλάδα, από το 2013, η Nestlé έχει προσφέρει 703 ευκαιρίες απασχόλησης και 285 θέσεις μαθητείας και πρακτικής άσκησης ενώ θα προσφέρει άλλες 200 μέχρι το 2025. Κατά τη διάρκεια του lockdown, η Nestlé οργάνωσε ψηφιακή εκπαίδευση για τους μαθητευόμενους της για να τους επιτρέψει να ολοκληρώσουν το απαιτούμενο πρόγραμμα εκπαίδευσης τους. Η Nestlé εφαρμόζει επίσης ψηφιακές πρωτοβουλίες που επιτρέπουν στους νέους να αποκτήσουν επαγγελματική εμπειρία μέσω εικονικών προγραμμάτων πρακτικής άσκησης.
  • Ψηφιακές δεξιότητες. Η Nestlé αναπτύσσει περαιτέρω την eBusiness Ακαδημία της για τους νέους. Οι εκπαιδευόμενοι που εγγράφονται στο πρόγραμμα θα αποκτήσουν προηγμένες ψηφιακές δεξιότητες (αναζήτηση, δεδομένα, ηλεκτρονικό εμπόριο). Ιδιαίτερη προσοχή θα δοθεί επίσης στις ψηφιακές δεξιότητες στα εργοστάσια. Το 2019, η Nestlé ξεκίνησε μια συνεργασία με τη Microsoft για να επιτρέψει στους μαθητευόμενους των εργοστασίων να αποκτήσουν πιστοποίηση ψηφιακών δεξιοτήτων.
  • Υποστήριξη της γεωργικής επιχειρηματικότητας. Η Nestlé συνεργάζεται με νέους αγρότες για την ενίσχυση βιώσιμων γεωργικών πρακτικών. Η Nestlé θέλει να ενισχύσει τα προγράμματά της με τους αγρότες για να επιταχύνει την πορεία προς ουδέτερες εκπομπές άνθρακα στην αλυσίδα εφοδιασμού τροφίμων. Αυτό θα βοηθήσει τη Nestlé να επιτύχει μηδενικές καθαρές εκπομπές αερίων θερμοκηπίου έως το 2050.
  • Διαδικτυακές δραστηριότητες για «ετοιμότητα στην εργασία». Η Nestlé θα συνεχίσει να οργανώνει και να συμμετέχει σε ψηφιακές εκθέσεις σταδιοδρομίας και εργαστήρια για την υποστήριξη των νέων που αναζητούν εργασία.  
  • Προώθηση της επιχειρηματικότητας. Η Nestlé και η Alliance for YOUth  ενώνουν τις δυνάμεις τους με τον οργανισμό Junior Achievement Europe για να βοηθήσουν τους νέους Ευρωπαίους να αποκτήσουν επιχειρηματικές δεξιότητες. Μέσω αυτής της συνεργασίας, περισσότεροι από 550 φοιτητές έχουν ήδη αποκτήσει προσόντα Επιχειρηματικών Δεξιοτήτων, τα τελευταία τρία χρόνια. 

Η κλιματική αλλαγή και ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι μερικές από τις πολλές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η κοινωνία. Με αυτές τις δράσεις, η Nestlé θέλει να εξοπλίσει τη νέα γενιά με τις κατάλληλες δεξιότητες για να τους δώσει τη δυνατότητα να αντιμετωπίσουν αυτές τις προκλήσεις. Η Nestlé και η AllianceforYOUth θα παρέχουν τακτικές ενημερώσεις σχετικά με τις δεσμεύσεις και τις δραστηριότητές τους.

Περισσότερα

ΕΚΕ

Novartis: Διαδικτυακά βιωματικά εργαστήρια σε όλη την Ελλάδα

Στην εποχή που διανύουμε οι ισορροπίες έχουν αλλάξει και ενώ νιώθουμε την ανάγκη να είμαστε δίπλα ο ένας στον άλλον περισσότερο από κάθε άλλη φορά, είναι απαραίτητο να είμαστε σε απόσταση για να παραμείνουμε ασφαλείς.

Το πρόγραμμα «Είσαι γυναίκα. Είσαι δύναμη!» συνεχίζει και φέτος να αντλεί έμπνευση από τις γυναίκες που νοσούν ή έχουν νοσήσει από καρκίνο του μαστού, προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα και επανασχεδιάζεται, ώστε οι συμμετέχουσες να μπορέσουν να το παρακολουθήσουν διαδικτυακά, όπου κι αν βρίσκονται, από την ασφάλεια του σπιτιού τους. Στόχος είναι, μέσα από τα δωρεάν διαδικτυακά βιωματικά εργαστήρια, με βασικό άξονα την τέχνη και την έκφραση, καμία γυναίκα να μη νιώσει μόνη και απομονωμένη σε αυτήν τη δύσκολη περίοδο.

Το πρόγραμμα πραγματοποιείται υπό την αιγίδα της Εταιρείας Ογκολόγων Παθολόγων Ελλάδος και με την υποστήριξη του Πανελληνίου Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο Μαστού, του Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο του Μαστού Ν. Θεσσαλονίκης και του Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο του Μαστού Ν. Αχαΐας «Άλμα Ζωής». 

Οι εγγραφές έχουν ξεκινήσει και οι ενδιαφερόμενες έχουν τη δυνατότητα να δηλώσουν ηλεκτρονικά συμμετοχή στο πρόγραμμα από τις 20 Νοεμβρίου. 

Η Άννα Μουρίκη, Υπεύθυνη Επικοινωνίας στο τμήμα Ογκολογίας της Novartis Hellas ανέφερε σχετικά: «Μόνο το 2019, η πρωτοβουλία της Novartis Hellas «Είσαι γυναίκα. Είσαι δύναμη!» προσέφερε 300 ώρες σεμιναρίων και είχε για ακόμα μια φορά μεγάλη αποδοχή, με περισσότερες από 150 συμμετέχουσες μόνο από την Αθήνα. Ήδη οι συνολικές συμμετοχές, από τότε που ξεκίνησε το πρόγραμμα, ξεπερνούν τις 550 σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα. Μπροστά στα εμπόδια που μας βάζει η πανδημία εμείς αποφασίσαμε να δυναμώσουμε ακόμα περισσότερο και χάρη στη θερμή υποστήριξη και ευελιξία των συνεργατών μας, να ανοίξουμε τα φτερά του προγράμματος και να γίνει πανελλαδικό. Τα ενθαρρυντικά σχόλια των γυναικών που συμμετείχαν πέρσι στο πρόγραμμα μάς επιβεβαίωσαν ότι όχι απλά δεν πρέπει να σταματήσουμε, αλλά να συνεχίσουμε με ακόμα μεγαλύτερη «φόρα». Πλέον, μπορούν να παρακολουθήσουν τα σεμινάρια γυναίκες που, λόγω απόστασης, δε θα είχαν τη δυνατότητα να συμμετέχουν, και αυτό είναι μια μεγάλη ευκαιρία ώστε να διευρυνθεί η δυναμική του προγράμματος». 

«Η πανδημία μάς έχει επηρεάσει όλους, τόσο στην καθημερινότητά μας, όσο και στην ψυχολογία μας. Για τις ευπαθείς ομάδες, στις οποίες ανήκουν και όσοι έχουν νοσήσει ή νοσούν από καρκίνο, το social distancing είναι απαραίτητο για να θωρακιστούν όσο μπορούν από τον ιό – κάτι που μπορεί να επιφέρει ακόμα μεγαλύτερη επίπτωση σε ψυχολογικό επίπεδο. Με τα digital βιωματικά εργαστήρια κάθε γυναίκα αποκτά το δικό της ηλεκτρονικό ‘’παράθυρο’’ στον κόσμο: μοιράζεται τις εμπειρίες της, ανακουφίζεται και αποκτά την αίσθηση του ανήκειν, η οποία τώρα είναι πιο σημαντική από ποτέ. Τα εργαστήρια αυτά λειτουργούν υποστηρικτικά για την κάθε γυναίκα, που νοσεί ή έχει νοσήσει από καρκίνο του μαστού και με εργαλεία την τέχνη και την αυτοέκφραση προσφέρουν μια ψυχική ανάταση, μια ασπίδα αισιοδοξίας στη μάχη με τον καρκίνο του μαστού» ανέφερε ο Ιωάννης Μπουκοβίνας, Παθολόγος-Ογκολόγος, πρόεδρος της Εταιρείας Ογκολόγων Παθολόγων Ελλάδος. 

Η Κλεοπάτρα Γαβριηλίδου Πρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Γυναικών με καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής» και εκπρόσωπος των 3 συλλόγων «Άλμα Ζωής» υπογράμμισε ότι «σε περιόδους δύσκολες, όπως αυτή που όλοι βιώνουμε, έννοιες όπως η συντροφιά, η συναισθηματική υποστήριξη, καθώς και το ακμαίο ηθικό, αποκτούν άλλη αξία. Φέτος, το πρόγραμμα ‘’Είσαι γυναίκα. Είσαι δύναμη!’’ κάνει το δικό του ‘’άλμα’’, ανεβάζει ταχύτητα και δίνει μια ανάσα αισιοδοξίας σε ασθενείς από όλη την Ελλάδα που, λόγω των συνθηκών, βιώνουν αυτή τη δυνατή εμπειρία πιο μοναχικά. Τα διαδικτυακά βιωματικά σεμινάρια έρχονται για να δώσουν τη δυνατότητα έκφρασης και ενδυνάμωσης σε κάθε γυναίκα που το έχει ανάγκη».

Όπως και τα προηγούμενα χρόνια, η Λίντα Καπετανέα, χορογράφος, performing artist και Καλλιτεχνική Διευθύντρια του Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, δίνει «πρόσωπο» στο πρόγραμμα, αναδεικνύοντας τη δύναμη της γυναίκας μέσω της χορευτικής έκφρασης.

Το πρόγραμμα «Είσαι γυναίκα. Είσαι δύναμη!» επανέρχεται, λοιπόν, με έναν ολοκληρωμένο κύκλο εργαστηρίων διάρκειας δέκα εβδομάδων, τα οποία περιλαμβάνουν ποικίλες δραστηριότητες με βασικό άξονα τους την τέχνη και την έκφραση.

Οι συμμετέχουσες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε:

  • Μουσικοθεραπεία 
  • Δραματοθεραπεία 
  • Εικαστική θεραπεία 
  • Χοροκινητική θεραπεία και Υoga – therapy 

Οι ενδιαφερόμενες θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν ηλεκτρονικά, μια φορά την εβδομάδα και για διάστημα δέκα εβδομάδων το εργαστήριο της επιλογής τους. Είναι πολύ σημαντικό η κάθε συμμετέχουσα να δεσμευτεί για την διαδικτυακή παρουσία της καθόλη τη διάρκεια του κύκλου του εργαστηρίου που θα επιλέξει. Παράλληλα, υπάρχει η δυνατότητα δήλωσης συμμετοχής σε σεμινάρια:

  • Μαγειρικής και Υγιεινής διατροφής 
  • Μakeup

Φέτος, η οικογένεια του «Είσαι γυναίκα. Είσαι δύναμη!» μεγαλώνει. Τα βιωματικά εργαστήρια πραγματοποιούνται υπό την ψυχοθεραπευτική προσέγγιση της Gestalt από έμπειρους Ψυχοθεραπευτές και Συμβούλους Ψυχικής Υγείας. Ο αγαπητός σεφ Βαγγέλης Δρίσκας θα συνεχίσει να δείχνει συνταγές για υγιεινά πιάτα και γεύματα σε συνεργασία με τους διατροφολόγους – διαιτολόγους Ευάγγελο Ζουμπανέα και Βασίλη Κατσίλα, ενώ ο Παντελής Τουτουντζής, επίσημος Makeup Expert της L’Oréal Paris Greece, θα δώσει συμβουλές και ιδέες μακιγιάζ. Επιπλέον, ο γνωστός σεφ Πάνος Ιωαννίδης θα παρουσιάσει ένα διαδικτυακό σεμινάριο μαγειρικής, βασισμένο στις ανάγκες των γυναικών που θα λάβουν μέρος.

Περισσότερα

ΕΚΕ

Future Foods. Ο νέος φιλόδοξος στόχος της Unilever

Η Unilever ανακοίνωσε νέο διεθνή στόχο για πωλήσεις ύψους 1 δις ευρώ ετησίως από plant-based κρέατα και υποκατάστατα γαλακτοκομικών προϊόντων, εντός των επόμενων 5-7 ετών.

Η ανάπτυξη θα προέλθει μέσα από την ευρεία διάθεση της μάρκας «The Vegetarian Butcher», καθώς και μέσα από περισσότερες φυτικές προτάσεις σε μάρκες όπως Hellmann’s, Magic, και Algida. Ο στόχος αυτός αποτελεί μέρος της νέας πρωτοβουλίας της Unilever με τίτλο «Future Foods» η οποία παρουσιάστηκε προ ημερών και χωρίζεται σε δυο κεντρικούς πυλώνες: α) να βοηθήσει το κόσμο να στραφεί προς μια πιο υγιεινή διατροφή και β) τη μείωση του περιβαλλοντικού αντίκτυπου της παγκόσμιας αλυσίδας παραγωγής τροφίμων. 

H Unilever, η οποία παράγει επίσης τα προϊόντα Lipton, Ben & Jerry’s και Knorr, προχώρησε παράλληλα και στις ακόλουθες δεσμεύσεις: 

  • Μείωση κατά 50% της σπατάλης τροφίμων που προκαλείται από τις δραστηριότητες της εταιρείας από το εργοστάσιο έως το ράφι μέχρι το 2025 – 5 χρόνια συντομότερα από την προηγούμενη δέσμευση της εταιρείας, όπως είχε ανακοινωθεί στο Champions 12.3. 
  • Διπλασιασμός του αριθμού των προϊόντων που προσφέρουν «θετική» διατροφική αξία παγκοσμίως μέχρι το 2025 – σε αυτά ανήκουν τα προϊόντα που περιέχουν σημαντικές ποσότητες λαχανικών, φρούτων, πρωτεϊνών, ή και θρεπτικών ουσιών, όπως βιταμίνες, ψευδάργυρο, σίδηρο και ιώδιο. 
  • Συνεχής μείωση του επιπέδου θερμίδων, νατρίου (αλατιού) και ζάχαρης στα προϊόντα της:
    • Μέχρι το 2022, το 85% του παγκόσμιου χαρτοφυλακίου τροφίμων της Unilever θα βοηθήσει τους καταναλωτές να μειώσουν την πρόσληψη αλατιού στα 5g την ημέρα.
    • Μέχρι το 2025, το 95% των συσκευασμένων παγωτών της Unilever δεν θα περιέχει πάνω από 22g ζάχαρης συνολικά, και 250Kcal σε κάθε μερίδα. Οι αλλαγές αυτές αποτελούν σε συνέχεια των αλλαγών που έγινε στα παιδικά παγωτά της εταιρείας το 2014. 

Η Hanneke Faber, Πρόεδρος Foods & Refreshments της Unilever, δήλωσε σχετικά: «Ως μια από τους μεγαλύτερους παραγωγούς προϊόντων τροφίμων παγκοσμίως, έχουμε μεγάλο μερίδιο στη προσπάθεια μεταστροφής του παγκόσμιου συστήματος τροφίμων. Δεν εξαρτάται από εμάς τι θα επιλέξει ο κόσμος για τη διατροφή του, αλλά είναι δική μας ευθύνη να παρέχουμε υγιεινές και χορτοφαγικές επιλογές σε όλους. Αυτοί είναι μεγάλοι και φιλόδοξοί στόχοι που αντιπροσωπεύουν τη δέσμευσή μας να γίνουμε μια δύναμη για το καλό. Είναι ευρέως γνωστό ότι το υφιστάμενο σύστημα τροφίμων είναι άδικο και αναποτελεσματικό. Ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι σε όλο το κόσμο πεινάνε την ώρα που δυο δισεκατομμύρια είναι υπέρβαροι ή παχύσαρκοι. Το ένα τρίτο της παγκόσμιας παραγωγής τροφίμων πετιέται. Και η κτηνοτροφία είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος παράγοντας που συμβάλει στο φαινόμενο του θερμοκηπίου, μετά τα ορυκτά καύσιμα, και ένας από τους βασικούς παράγοντες αποψίλωσης δασών, μόλυνσης των υδάτων και του αέρα και εξαφάνισης της βιοποικιλότητας». 

Η Liz Goodwin Senior Fellow και Διευθύντρια του Food Loss and Waste στο World Resources Institute τόνισε: «Η σπατάλη και απώλεια τροφής έχουν τεράστιο αντίκτυπο στη παγκόσμια οικονομία, το περιβάλλον και την κοινωνία. Γνωρίζουμε πως η σπατάλη και απώλεια τροφίμων συμβάλει στο 8% των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου καθώς και στη σπατάλη γης και νερού που χρησιμοποιείται για την παραγωγή τροφής. Πρέπει να παρακινήσουμε όσες περισσότερες εταιρείες γίνεται ώστε να ανταπεξέλθουν και να θέσουν ως προτεραιότητά τους το ζήτημα της σπατάλης τροφίμων και να λάβουν δράση στη μείωσή  της. Είναι σπουδαίο που βλέπουμε την Unilever να αναλαμβάνει ηγετική θέση σε αυτή τη προσπάθεια. Δεδομένου του μεγέθους και της επιρροής της, η δέσμευση της για μείωση κατά το ήμισυ της σπατάλης και απώλειας τροφίμων σε όλες τις δράσεις της σε παγκόσμιο επίπεδο, αναμφίβολα θα ωθήσει και άλλους να αναλάβουν δράση». 

Περισσότερα
κουφώματα pvc τεχνοπαν

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ