Connect with us

17# Συνεργασία για τους Στόχους

Alpha Bank: Η κουλτούρα του “Μαζί” – Πώς μια τράπεζα χτίζει γύρω από τις αξίες του εθελοντισμού

Ακιβισμός, άμισθη εργασία, αξιοποίηση ελεύθερου χρόνου, συμμετοχή σε δράσεις ΕΚΕ, ένταξη σε ΜΚΟ, επιστροφή στην κοινωνία συναισθηματικών ή υλικών αποθεμάτων… Όπως κι αν εκφράζεται κανείς με τον εθελοντισμό, δηλώνει: “είμαστε μαζί”. Με τον τρόπο αυτό προσφέρει θετικό έργο στην κοινωνία και μέσα από την ανιδιοτελή προσφορά του συμβάλλει στην προάσπιση των θεμελιωδών δικαιωμάτων των πολιτών και στην ενδυνάμωση της κοινωνικής αλληλεγγύης και συνοχής.

Της Σοφίας Εμμανουήλ (semmanouil@csrindex.gr)

Αυτή η κουλτούρα του “Μαζί”, που υπάρχει σε κάθε κοινωνία, σε εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο – και στην Ελλάδα ειδικότερα αναδείχθηκε με την οικονομική κρίση των τελευταίων ετών, που αφύπνισε τους πολίτες υπογραμμίζοντας τη δύναμη της κοινωνικής αλληλεγγύης και της συλλογικότητας στην επίλυση προβλημάτων – αποκτά διαφορετική σημασία όταν καλλιεργείται και αναπτύσσεται μέσα στους οργανισμούς, καθώς πέρα από την αξία που δημιουργεί στην κοινωνία επιστρέφει αξία στους ίδιους τους οργανισμούς.

Τα παραδείγματα εταιρειών που επιχειρούν να καλλιεργήσουν κουλτούρα εθελοντισμού είναι αρκετά κι ένα ενδεικτικό είναι αυτό της Alpha Bank. Η τράπεζα έχει συνδέσει την δραστηριότητά της με το “Μαζί” εδώ και πολλές δεκαετίες. Όταν υιοθέτησε αυτή την πολιτική, για λόγους επικοινωνίας και marketing, δεν φανταζόταν κανείς ότι θα έρθει καιρός που θα ανταποκρίνεται τόσο εύστοχα στις προκλήσεις της εποχής. Το “Μαζί” συνοδεύει από προϊόντα μέχρι πρωτοβουλίες, δράσεις και προγράμματα ΕΚΕ και εκφράζει την κουλτούρα εθελοντισμού που καλλιεργήθηκε στην τράπεζα επί σειρά ετών – και η οποία διατηρείται σε μεγάλο βαθμό παρά τις παρενέργειες της οικονομικής κρίσης που επηρέασε τον τραπεζικό κλάδο αλλάζοντας τα δεδομένα σε επίπεδο ανθρώπινου δυναμικού.

Η μηνιαία ηλεκτρονική έκδοση εσωτερικής επικοινωνίας «Μαζί», που εκδίδεται από τον Ιανουάριο του 1984 (σε συνέχεια άλλων εκδόσεων όπως «Το περιοδικό μας» και «Ειδήσεις – Αστραπή» που κυκλοφόρησαν την περίοδο 1970 – 1982), αποτελεί πηγή πληροφόρησης ποικίλων δράσεων στις οποίες πρωταγωνιστές είναι οι εργαζόμενοι του ομίλου τόσο στην Ελλάδα όσο και στις υπόλοιπες χώρες που έχει παρουσία.

Δεδομένου ότι ο εθελοντισμός συχνά καλλιεργείται σε παγκόσμια γεγονότα, όπως για παράδειγμα στους Ολυμπιακούς Αγώνες, είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι η Alpha Bank, με σκοπό την προαγωγή του αθλητικού ιδεώδους και της ευγενούς άμιλλας, υποστηρίζει δραστηριότητες, με χορηγικό σταθμό την ανακήρυξή της σε Μέγα Εθνικό Χορηγό των Ολυμπιακών Αγώνων ΑΘΗΝΑ 2004, την 8η Φεβρουαρίου 2001.

Έτσι στήριξε τόσο την Οργανωτική Επιτροπή όσο και κάθε επιχείρηση ή ιδιώτη που είχε ως σκοπό να συμμετάσχει καθ΄οιονδήποτε τρόπο στην προετοιμασία και υλοποίηση των Αγώνων.

Δράσεις και Προγράμματα

Η τράπεζα από το 2009 έχει θεσμοθετήσει την “Ημέρα Εθελοντισμού Ομίλου Alpha Bank”, στο πλαίσιο της οποίας οι εργαζόμενοι της Alpha Bank ενθαρρύνονται να συμμετέχουν, εθελοντικά, σε μία σειρά ενεργειών κοινωνικού και περιβαλλοντικού χαρακτήρα. Το 2017 η δράση αυτή διοργανώθηκε στις 18 Ιουνίου με τη συμμετοχή 350 εργαζομένων σε Ελλάδα, Κύπρο, Ρουμανία και Αλβανία.

Η Σύλβια Κουρκουλή, Προϊσταμένη Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Alpha Bank, εξηγεί στο CSRIndex ότι ο εθελοντισμός στον οργανισμό αποτυπώνεται τόσο σε κοινωνικές όσο και σε περιβαλλοντικές δράσεις ενώ η τράπεζα δίνει ιδιαίτερη έμφαση στις συνεργασίες με εξειδικευμένους φορείς για την ανάπτυξη και υποστήριξη προγραμμάτων.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο δράσεων κοινωνικής προσφοράς η Alpha Bank υλοποιεί το πρόγραμμα “Χέρι Βοηθείας”. Φέτος υλοποιήθηκε για έκτη συνεχή χρονιά με στόχο τη δωρεά τροφίμων σε ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού της χώρας (απόρους, πολυτέκνους, ηλικιωμένους, πληγέντες από φυσικές καταστροφές) αλλά και την υποστήριξη των εγχώριων προϊόντων, μέσω της συνεργασίας με ελληνικές επιχειρήσεις για την προμήθεια των τροφίμων που προσφέρονται.

Επίσης τον περασμένο Σεπτέμβριο κινητοποιήθηκαν εργαζόμενοι σε διάφορα μέρη της Ελλάδας από την Καβάλα μέχρι το Ρέθυμνο συγκεντρώνοντας σχολικά είδη για την υποστήριξη παιδιών που φιλοξενούνται σε Ιδρύματα. Τον Απρίλιο, με την ίδια ζέση, οι εργαζόμενοι της τράπεζας συγκέντρωσαν τρόφιμα, είδη πρώτης ανάγκης και ρουχισμού και τα διέθεσαν σε κοινοφελείς οργανισμούς.

Χάρη στη συμμετοχή των εργαζομένων η Alpha Bank υλοποιεί και μια σειρά περιβαλλοντικών προγραμμάτων καταδεικνύοντας την ευαισθητοποίηση του οργανισμού σε θέματα που αφορούν την ορθή χρήση των φυσικών πόρων, την ενίσχυση της πρωτογενούς παραγωγής κ.α.

Πολλές περιβαλλοντικές εθελοντικές ενέργειες γίνονται σε συνεργασία με ειδικούς φορείς, όπως το “Μάζεμα της Ελιάς” στο Αισθητικό Δάσος της Καισαριανής που υλοποιήθηκε φέτος σε συνεργασία με τη Φιλοδασική Ένωση Αθηνών και αντίστοιχα στη Θεσσαλονίκη στις εγκαταστάσεις της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής, όπου οι εθελοντές της τράπεζας ενημερώθηκαν για την διαδικασία ελαιοποιήσεως στο Κέντρο Ελιάς Κρίνος ενώ τα παιδιά των εθελοντών παρακολούθησαν βιωματικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα.

Σημαντική επιτυχία είχε και το πρόγραμμα “Μαζί με τα παιδιά στο Μουσείο και στο Θέατρο”, που περιλαμβάνει τη διοργάνωση θεατρικών παραστάσεων και ξεναγήσεων σε μουσεία, αποκλειστικά για παιδιά που φιλοξενούνται σε ιδρύματα, το οποίο επίσης υλοποιείται με τη βοήθεια εθελοντών από το προσωπικό της τράπεζας.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

17# Συνεργασία για τους Στόχους

AXA και Servier στο πρόγραμμα του Ελληνογαλλικού δικτύου καινοτομίας Mazinnov

H AXA και η Servier συμμετέχουν ενεργά στο πρόγραμμα του Ελληνογαλλικού δικτύου καινοτομίας Mazinnov που διοργανώνεται από τη Γαλλική Πρεσβεία στην Ελλάδα.

Οι δύο πολυεθνικοί οργανισμοί στηρίζουν τη νεοφυή ελληνική εταιρεία Techapps Healthier που βοηθά τους πολίτες να ζουν καλύτερα, μέσω της ψηφιακής οργάνωσης και διαχείρισης της υγείας τους

Με κεντρικά μηνύματα «Υιοθετώ μια startup», «Οραματίζομαι την Ελλάδα του αύριο», η Techapps Healthier, η ΑΧΑ και η Servier προχώρησαν σε μία τριμερή συνεργασία, η βάση της οποίας τέθηκε από το πρόγραμμα του ελληνογαλλικού δικτύου καινοτομίας Mazinnov (www.mazinnov.com) το οποίο διοργανώνει για δεύτερη φορά η Πρεσβεία της Γαλλίας στην Ελλάδα.

Μέσα από την τριμερή σύμπραξη οι δημιουργοί της startup Techapps Healthier (www.healthier-app.com) θα συνεργαστούν στενά με τους δύο πολυεθνικούς ομίλους σε επίπεδο ανταλλαγής γνώσης, διάχυσης των στόχων της στο κοινό και προσέλκυσης καταναλωτών στη χρήση της πλατφόρμας Healthier.

«Η συνεργασία αυτή θα μας βοηθήσει να αναπτύξουμε την εταιρεία μας και να βοηθήσουμε τους συνανθρώπους μας να οργανώνουν και να διαχειρίζονται κάθε πτυχή της υγείας τους, μέρα με τη μέρα. Κάθε χρόνο στην Ευρωπαϊκή Ένωση δαπανώνται περισσότερα από 100 δισεκατομμύρια ευρώ σε νοσηλείες, λόγω ελλιπούς συμμόρφωσης στη φαρμακευτική αγωγή από τους ασθενείς. Η πλατφόρμα που δημιουργούμε θα βοηθήσει τους ανθρώπους να έχουν καλύτερη οργάνωση, έλεγχο και χρήση φαρμάκων αλλά και να προλαμβάνουν πιθανές ασθένειες μέσα από τη στενή παρακολούθηση της υγείας και του ιατρικού ιστορικού τους» εξηγούν οι Νίκος Βασιλάκης και Αλέξης Δημητρόπουλος, εκ των ιδρυτών της Techapps Healthier.

«Αποστολή μας είναι να βοηθάμε τους πελάτες μας να ζουν καλύτερα, με τον τομέα της υγείας να αποτελεί στρατηγικό άξονα για την ΑΧΑ σε όλο τον κόσμο. Συμμετέχουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον στο πρόγραμμα του δικτύου Mazinnov και χαιρόμαστε που προχωράμε σε συνεργασία με τη Healthier. Είμαστε πεπεισμένοι ότι μπορεί να προσφέρει μια καλύτερη ζωή στους καταναλωτές και θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να στηρίξουμε την ανάπτυξή της» είπε ο Μπάμπης Αναστασιάδης, Διευθυντής Προϊόντων, Marketing & Επικοινωνίας της ΑΧΑ στην Ελλάδα.

«Ως ένας διεθνής φαρμακευτικός Όμιλος, τοποθετούμε τον ασθενή στο επίκεντρο όλων των δράσεών μας και είμαστε δεσμευμένοι στην καινοτομία, ώστε να εξυπηρετούμε καλύτερα τις ανάγκες των ασθενών. Πιστεύουμε ότι μέσω της εμπειρίας μας στην ανάπτυξη μιας start-up επιχείρησης σε συνδυασμό με το παγκόσμιο δίκτυό μας, θα μπορέσουμε να καθοδηγήσουμε αποτελεσματικά την Techapps Healthier, ώστε να λανσάρει επιτυχώς την καινοτόμο λύση που προσφέρει. Τέλος, πιστεύουμε ότι αυτή η ενέργεια θα βοηθήσει τόσο τους ασθενείς, όσο και τους Επαγγελματίες Υγείας, και είμαστε χαρούμενοι που μας δίνεται η ευκαιρία να συνεργαστούμε με ανθρώπους που μοιράζονται το ίδιο όραμα και που τολμούν να καινοτομήσουν, ώστε να προσφέρουν καλύτερες θεραπευτικές λύσεις» πρόσθεσε ο Frédéric Fouilloux, Γενικός Διευθυντής της Servier HELLAS.

Περισσότερα

17# Συνεργασία για τους Στόχους

Coca Cola 3E: “Youth Empowered”, δρόμοι καριέρας για 20.000 νέους – 9+1 στελέχη μιλούν στο CSRIndex

Με στόχο να δημιουργήσει ευκαιρίες καριέρας για 20.000 νέους μέχρι το 2020, σε μια εποχή που οι δυσκολίες αυξάνονται και οι ευκαιρίες μειώνονται, η Coca Cola Τρία Έψιλον μεγεθύνει τον κοινωνικό της αντίκτυπο μέσω του προγράμματος “Youth Empowered”, μια πρωτοβουλία που προσφέρει: συνδυασμό προσωπικών και επαγγελματικών δεξιοτήτων σύμφωνα με τις ανάγκες της αγοράς, καθοδήγηση από υψηλόβαθμα στελέχη και επαγγελματική δικτύωση.

Της Σοφίας Εμμανουήλ (semmanouil@csrindex.gr)

Έμπειρα στελέχη της Coca-Cola Τρία Έψιλον και των συνεργατών του “Youth Empowered”, που συμμετέχουν εθελοντικά στο πρόγραμμα, μιλούν στο CSR Index για τις δυσκολίες με τις οποίες είναι αντιμέτωποι οι νέοι, για τις αδυναμίες του εκπαιδευτικού συστήματος που ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό για το έλλειμμα δεξιοτήτων των αποφοίτων αλλά και για τις λύσεις και τις νέες ευκαιρίες που προσφέρονται.

“Στόχος μας είναι μέχρι το 2020, 20.000 νέοι να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα και να δουν μέσα από αυτό μία θετική αλλαγή στη ζωή τους”, αναφέρει στο CSR Index η Αγγελική Πατρούμπα, Διευθύντρια Επικοινωνίας Coca Cola Τρία Έψιλον.

Αξιολόγηση

Η κ. Πατρούμπα εξηγεί ότι το πρόγραμμα περιλαμβάνει μία σειρά αξιολογήσεων για το περιεχόμενο, τους μέντορες και την διεξαγωγή του, ώστε να εξασφαλίζεται ότι έχει πραγματική αξία για τους νέους που θα το παρακολουθήσουν. Επιπλέον, δεσμεύεται ότι η εταιρεία θα διατηρήσει επαφή με τους συμμετέχοντες στο μέλλον, μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας.

Ενδεικτικά αναφέρει: “…οι αξιολογήσεις που πήραμε από τα σεμινάρια που πραγματοποιήσαμε μέχρι σήμερα ήταν πολύ θετικές και μας δίνουν κατευθύνσεις και ιδέες για τα επόμενα σεμινάρια. Το 100% των συμμετεχόντων δήλωσε πως το πρόγραμμα του προσέφερε κάτι νέο και χρήσιμο για τα επόμενα μελλοντικά του βήματα, με τις παρακάτω δεξιότητες να θεωρούνται οι σημαντικότερες: ικανότητες διαπραγμάτευσης, business planning, τεχνικές πωλήσεων, διαχείριση χρόνου και προετοιμασία βιογραφικού. Οι ενότητες που παρουσίασαν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τους συμμετέχοντες ήταν τα οικονομικά, το business planning, το project management, η δημιουργία βιογραφικού και η προσομοίωση συνέντευξης…”.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία προωθεί την εθελοντική συμμετοχή στελεχών της στο πρόγραμμα αναγνωρίζοντας το χρόνο που διαθέτουν στο πλαίσιο του ωραρίου εργασίας και όχι στον ελεύθερο χρόνο τους.

9 στελέχη του προγράμματος μιλούν στο CSR Index

Παρακάτω παραθέτουμε ενδεικτικές απόψεις υψηλόβαθμων στελεχών του ομίλου, επιχειρηματιών και μεντόρων που προσφέρουν εθελοντικά την εμπειρία τους.

Αντώνης Σεγρέδος, Partner Econοmics Manager CocaCola Τρία Έψιλον: “Ο λόγος που συμμετέχω στο πρόγραμμα Youth Empowered είναι η δυνατότητα που μου προσφέρει να συναναστραφώ με νέους ανθρώπους και να τους μεταφέρω στο βαθμό που μπορώ τις δεξιότητες εκείνες, που θα τους βοηθήσουν στην ανεύρεση μίας εργασίας και στην επαγγελματική τους σταδιοδρομία. Θα συνιστούσα ανεπιφύλακτα το πρόγραμμα Youth Empowered σε ένα νέο άνθρωπο καθώς θα του έδινε τη δυνατότητα να αποκτήσει γνώσεις, δεξιότητες και να ακούσει από ανθρώπους της αγοράς πράγματα, τα οποία δεν θα τα δει σε κανένα πανεπιστήμιο και σε καμία σχολή”.

Δημήτρης Μεταξάς, Διευθυντής Εκπαίδευσης του Εμπορικού τμήματος της CocaCola Τρία Έψιλον για την Ελλάδα και την Κύπρο: “Είμαι με την Coca – Cola Τρία Έψιλον 15 χρόνια και πραγματικά ένιωσα την ανάγκη, εθελοντικά, να έρθω και να μοιραστώ με νέους ανθρώπους πράγματα που θα είχαν βοηθήσει πάρα πολύ κι εμένα στα πρώτα μου βήματα”.

Δημήτρης Μποσνίδης, Distribution Manager για Ελλάδα και Κύπρο, CocaCola Τρία Έψιλον: “Ο λόγος για τον οποίο αποφάσισα να συμμετάσχω στο πρόγραμμα Youth Empowered είναι γιατί μου δίνεται η ευκαιρία να γίνω μέντορας σε ανθρώπους, οι οποίοι ψάχνουν να βρουν δουλειά αυτή τη στιγμή, να τους βοηθήσω με την εμπειρία μου και με τα προβλήματα τα οποία αντιμετώπισα, όταν έψαχνα και εγώ δουλειά. Είναι ένα πρόγραμμα το οποίο δίνει στους ανθρώπους τη δυνατότητα να μάθουν συγκεκριμένες δεξιότητες… Άρα τους βοηθάμε με το business planning: όταν θα τους ρωτήσουν σε μία συνέντευξη σχετικά, θα γνωρίζουν για τί πράγμα μιλάμε, ποιοι είναι οι όροι, και ποια είναι η διαδικασία. Όταν θα τους ρωτήσουν αν γνωρίζουν project management θα έχουν γνώση… Επομένως, εμείς βοηθάμε τους ανθρώπους και μέσα από δεξιότητες που ήδη έχουν από τις σπουδές τους και από τον κοινωνικό του περίγυρο, να τις ενισχύσουν με συγκεκριμένες διαδικασίες”.

Ανθή Δημάκου, Υπεύθυνη Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών CocaCola Τρία Έψιλον: “Το Youth Empowered είναι μία πολύ καλή ευκαιρία για μένα να μοιραστώ εμπειρία και γνώσεις. Θεωρώ ότι είναι ένα πραγματικά δυνατό πρόγραμμα που δίνει ουσία στους ανθρώπους που συμμετέχουν προσφέροντας χειροπιαστή γνώση. Είναι πράγματα απλά τα οποία τα παιδιά σίγουρα θα τα χρησιμοποιήσουν στην μετέπειτα σταδιοδρομία τους. Είναι σίγουρα μία δύσκολη κατάσταση η σημερινή, που σημαίνει ότι δεν υπάρχουν πολλές ευκαιρίες. Παρόλα αυτά, ο καθένας στην πορεία του βλέπει ότι χρειάζεται μία αλλαγή, άρα αρκεί να το προσπαθήσει. Προσωπικά ξεκίνησα ως καθηγήτρια, από το κομμάτι της διδασκαλίας, από αγγλική φιλολογία και μοντέρνα λογοτεχνία, έκανα μία μεγάλη αλλαγή σε business training. Από εκεί σε τομείς όπως methods and procedures και πλέον είμαι στην εξυπηρέτηση πελατών που σημαίνει call center management. Αν θέλει κάποιος μπορεί να κάνει τη μεγάλη αλλαγή, αρκεί να το κυνηγήσει και να έχει ένα πλάνο. Και νομίζω ότι το Youth Empowered προσφέρει ακριβώς αυτό. Βοηθάει τους ανθρώπους που συμμετέχουν να οργανωθούν και να κάνουν ένα πλάνο για το πώς μπορούν να βελτιωθούν και να πάνε εκεί που θέλουν να πάνε”.

Κωνσταντίνα Κώτσια, Talent Development Specialist για Ελλάδα και Κύπρο, CocaCola Τρία Έψιλον: “Συμμετέχω με μεγάλη μου χαρά στο Youth Empowered ως μέντορας καθώς πέρα από το ότι βοηθάμε νέους ανθρώπους να αποκτήσουν τα εφόδια εκείνα που χρειάζονται για την επόμενη θέση που θέλουν να κατακτήσουν κι εγώ η ίδια παίρνω πάρα πολλά από την ενέργειά τους. Μας δίνουν πάρα πολλά στοιχεία από τις νέες τους ιδέες, την ενέργεια και τη θέληση που έχουν να αποκτήσουν αυτά που θέλουν για το μέλλον τους. Η αγορά εργασίας σήμερα όπως όλοι ξέρουμε είναι πάρα πολύ δύσκολη και οι απαιτήσεις σε όλες τις εταιρείες είναι πάρα πολλές. Γι` αυτό είναι πολύ σημαντικό που υπάρχει το πρόγραμμα Youth Empowered για να δώσει στους ανθρώπους τα εφόδια που θα τους βοηθήσουν να φτάσουν σε μία θέση που πραγματικά επιθυμούν. Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και αυτό που πραγματικά ξεχωρίζει είναι οι λεπτομέρειες. Λεπτομέρειες που μέσα από τις διαφορετικές ενότητες που έχουμε σχεδιάσει για τα παιδιά μπορούν να μάθουν, να πάρουν όλες εκείνες τις πληροφορίες που θέλουν και να σταθούν στο επόμενο βήμα τους”.

Μανώλης Χλουβεράκης, Κέντρο Εθελοντών Μάνατζερ Ελλάδος (ΚΕΜΕΛ): “Αυτή τη στιγμή το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι η ανεργία των νέων. Eίναι παράξενο ότι οι εργοδότες δυσκολεύονται να βρουν άτομα για τις θέσεις που έχουν προκηρύξει. Φαίνεται παράλογο, αλλά τουλάχιστον τα συμπεράσματα από έρευνες που έγιναν έδειξαν ότι υπάρχει ένα μεγάλο κενό, μεταξύ των δεξιοτήτων που νομίζουν ότι έχουν οι νέοι και τις δεξιότητες τις οποίες ζητούν οι εργοδότες. Και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μην καλύπτονται θέσεις εργασίας. Όταν ακούσαμε για το Youth Empowered ήταν κάτι θαυμάσιο για εμάς, γιατί αποσκοπεί ακριβώς στο να κλείσει αυτό το κενό μεταξύ δεξιοτήτων που χρειάζεται η αγορά, και δεξιοτήτων που πιθανόν έχουν ή δεν έχουν οι νέοι. Και όχι μόνο αυτό, αλλά δίνει και πάρα πολλές γνώσεις, εμπειρίες και εργαλεία στους νέους για να κάνουν κάποια δικιά τους επιχείρηση, και μάλιστα πολύ ανταγωνιστική επιχείρηση… Ήμουν παρουσιαστής και μέντορας στη Θεσσαλονίκη, στο πρώτο σεμινάριο Υouth Εmpowered και πραγματικά έμεινα εντυπωσιασμένος από την ποιότητα και οργάνωση όλου του σεμιναρίου, αλλά επίσης και από την ποιότητα των παιδιών που παρακολούθησαν το σεμινάριο. Η διοργάνωση ήταν καταπληκτική και αυτό μας δίνει δύναμη όχι μόνο να συμμετάσχουμε σαν ΚΕΜΕΛ, αλλά και να ενισχύσουμε περισσότερο τις προσπάθειές μας, μαζί με την Coca-Cola Τρία Έψιλον, να φέρουμε κάποια αλλαγή σε αυτά τα θέματα. Τα παιδιά τα οποία πραγματικά αποσκοπούν να βρουν κάποιο δουλειά ή να φτιάξουν μία επιχείρηση να κάνουν αίτηση στο πρόγραμμα, να το παρακολουθήσουν ζωντανά ή ακόμα και διαδικτυακά στην πλατφόρμα, youthempowered.gr, την οποία έχει λανσάρει η Coca-Cola Τρία Έψιλον”.

Βασίλης Βέλκος, Recruitment & Career Services Manager στο kariera.gr: “Το Youth Empowered είναι από τα προγράμματα που έλειπαν από την αγορά εργασίας, γι’ αυτό κι εμείς ως kariera.gr είμαστε στρατηγικός συνεργάτης”

Μαντώ Πατσαούρα, Γενική Διευθύντρια του kariera.gr: “Στις ημέρες μας είναι χιλιάδες οι νέοι που χρειάζονται τη δική μας βοήθεια, τη δική μας υποστήριξη, ώστε να κάνουν την είσοδό τους στην αγορά εργασίας. Μία βασική πρόκληση που αντιμετωπίζουν οι εργοδότες σήμερα είναι να βρουν τα στελέχη με τις δεξιότητες που απαιτεί η αγορά. Εμείς δεν θα μπορούσαμε παρά να είμαστε αρωγοί της προσπάθειας της Coca- Cola Τρία Έψιλον να καλλιεργήσει στους νέους τις γνώσεις και τις δεξιότητες που τόσο έχουν ανάγκη, ώστε να έρθουν σε επαφή με τους εργοδότες και να καλύψουν τις ανοιχτές τους θέσεις. Το πρόγραμμα αυτό προσφέρει εκπαίδευση σε business αλλά και σε soft skills, mentoring από έμπειρα στελέχη της αγοράς και δικτύωση που είναι βασική στις ημέρες μας, ώστε κάποιος να καταλάβει ποιες είναι οι επαγγελματικοί διέξοδοι που του προσφέρονται”.

Χριστόφορος Λουτζάκης, CTO και Cofounder της εταιρείας OWIWI: “Το Youth Empowered είναι ένα πρόγραμμα ενίσχυσης της απασχολησιμότητας με επίκεντρο τις δεξιότητες των νέων ανθρώπων, οι οποίοι ψάχνουν να βρουν εργασία, καθώς υπάρχουν μεγάλες δυσκολίες στην Ελλάδα. Το πρόβλημα είναι μεταξύ πανεπιστημίου και αγοράς εργασίας, δηλαδή το πανεπιστήμιο δεν δίνει τα κατάλληλα εφόδια σε σχέση με αυτά που ζητάνε οι εταιρείες. Το Youth Empowered έρχεται να καλύψει αυτά τα κενά με κατάλληλα trainings, σεμινάρια και γνώσεις… Η OWIWI έχει φτιάξει ένα test δεξιοτήτων με σκοπό παίζοντας ένα παιχνίδι να μάθεις τι είσαι ικανός να κάνεις σε σχέση και με τις 4 ικανότητες τις οποίες μετράει (το παιχνίδι): ευελιξία, προσαρμοστικότητα, ανθεκτικότητα και λήψη αποφάσεων. Έτσι μαθαίνεις καλύτερα τον εαυτό σου, τι είσαι ικανός να κάνεις, αδυναμίες και πλεονεκτήματα με σκοπό σε ένα interview να μπορέσεις να βγάλεις τον πραγματικό σου εαυτό και εσύ ο ίδιος να μπορέσεις να το βάλεις και στο βιογραφικό σου σε επόμενα application που θα κάνεις σε διάφορες θέσεις”.

20 Γενικοί Διευθυντές

Προ ημερών (στις 13 Δεκεμβρίου) 20 Γενικοί Διευθυντές της Coca-Cola HBC, επικεφαλής των 28 χωρών του Ομίλου Coca-Cola Hellenic Bottling Company, βρέθηκαν στην Αθήνα και μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους με 100 νέους στο πλαίσιο του Προγράμματος “Youth Empowered”.

Σε ένα inspirational session που πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Αθήνα, έδρα της Coca-Cola Τρία Έψιλον, η διεθνής εμπειρία κορυφαίων στελεχών συνδυάστηκε με τους προβληματισμούς της νέας γενιάς για το μέλλον όπως: οι δεξιότητες που οδηγούν στην επιτυχία, ο σωστός επαγγελματικός προσανατολισμός, τα απαραίτητα χαρακτηριστικά για να βρει κάποιος εργασία και οι αξίες που χαρακτηρίζουν την Coca-Cola HBC.

Η πλατφόρμα elearning

Η πλατφόρμα www.youthempowered.gr είναι διαθέσιμη για όλους τους νέους, ανεξαρτήτως πτυχίων και εμπειρίας, σε όποιο σημείο της χώρας και αν βρίσκονται. Μια δυναμική ομάδα από μέντορες περιμένουν όσους εγγραφούν, για να μοιραστούν μαζί τους πολύτιμες πληροφορίες από την αγορά εργασίας. Η πλατφόρμα καλύπτει μέσω e-learnings 10 θεματικές ενότητες, που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων: πρακτικά tips για σωστή προετοιμασία και παρουσίαση πριν από μία συνέντευξη, δυνατά σημεία και αποτελεσματική προσωπική παρουσίαση, tips για δημιουργία επαγγελματικού δικτύου, οδηγίες για αποτελεσματική επικοινωνία, δημιουργία επιχειρηματικού πλάνου, βασικές γνώσεις οικονομικών, χρήσιμες τεχνικές διαπραγματεύσεων, δεξιότητες πωλήσεων, συμβουλές για σωστή διαχείριση χρόνου και βασικές αρχές διαχείρισης έργου.

Ευρύ δίκτυο συνεργατών και φορέων

Τo πρόγραμμα πλαισιώνεται από ένα ευρύ δίκτυο ειδικών της αγοράς εργασίας, καθώς και φορείς και επιχειρήσεις που συμβάλλουν σημαντικά στους σκοπούς του. Στρατηγικός συνεργάτης του προγράμματος είναι το Kariera.gr. Συνεργάτης Εκπαίδευσης είναι η Humanis ΗR Consultants, μια ομάδα Εκπαιδευτών και συμβούλων με σημαντική εμπειρία στην ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού. Το Job-Pairs, με εξειδίκευση στο mentoring, συμβάλει στην επιμέλεια και την οργάνωση του δικτύου των μεντόρων. To Κέντρο Εθελοντών Μάνατζερ Ελλάδος Κ.Ε.Μ.ΕΛ., παρέχει στους νέους επαγγελματική καθοδήγηση από τα μέλη του – ενεργά ή πρώην ανώτατα διευθυντικά στελέχη μεγάλων ελληνικών ή διεθνών εταιρειών – που συμμετέχουν σε ρόλο μέντορα και εισηγητή. Η Marketing Greece συνεισφέρει στο πρόγραμμα με ανάπτυξη περιεχομένου σχετικού με επαγγελματικές δεξιότητες στον τομέα του τουρισμού. Η εταιρεία Owiwi προσφέρει ένα έγκυρο και αξιόπιστο, ψυχομετρικό εργαλείο τελευταίας γενιάς υπό τη μορφή ηλεκτρονικού παιχνιδιού. Η PwC Greece, συνεισφέρει στην ενίσχυση του δικτύου των μεντόρων και στο περιεχόμενο του προγράμματος. Το πρόγραμμα ReGeneration, συμβάλει στην επικοινωνία με νέους υποψηφίους και την ενίσχυση συμμετοχής στο πρόγραμμα και το StartUpGreece, συμβάλλει στο πρόγραμμα, υποστηρίζοντας τους συμμετέχοντες, που επιθυμούν να ξεκινήσουν μία δική τους επιχείρηση.

Στη φωτογραφία η Αγγελική Πατρούμπα, Διευθύντρια Επικοινωνίας Coca Cola Τρία Έψιλον σε εκδήλωση του Υouth Εmpowered.

Περισσότερα

17# Συνεργασία για τους Στόχους

ΣΦΕΕ: Προσφορά στο Κέντρο Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων της Praksis

Αντιπροσωπεία του Συνδέσμου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος, ΣΦΕΕ, στο πλαίσιο της κοινωνικής πρωτοβουλίας «προΣfΕΕρουμε», επισκέφθηκε το σωματείο Praksis και πρόσφερε χρηματικό ποσό για τη στήριξη του Κέντρου Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων στα Άνω Πετράλωνα.

Το χρηματικό ποσό συγκεντρώθηκε από τη συμμετοχή της ομάδας του ΣΦΕΕ στον 35ο Αυθεντικό Κλασσικό Μαραθώνιο της Αθήνας, όπου, ταυτόχρονα με την αθλητική παρουσία του, ο Σύνδεσμος υποστήριξε οικονομικά το σπουδαίο έργο του σωματείου Praksis. Το Κέντρο, το οποίο ξεκίνησε να λειτουργεί το 2015, φιλοξενεί αυτήν τη στιγμή 25 ανήλικα παιδιά, από 13 έως 17 ετών. Κατά την επίσκεψη τους, οι εκπρόσωποι του ΣΦΕΕ προσέφεραν γλυκά και επιτραπέζια παιχνίδια στα παιδιά, ενώ, παράλληλα, επισκέφθηκαν το Πολυϊατρείο και το Κέντρο Ημέρας του σωματείου.

Ο πρόεδρος του ΣΦΕΕ, Πασχάλης Αποστολίδης, ανέφερε: «Η πρωτοβουλία αυτή είναι ένα ελάχιστο δείγμα κοινωνικής αλληλεγγύης. Προσπαθούμε στα χρόνια της κρίσης να βοηθήσουμε όσο μπορούμε περισσότερο ανθρώπους που το έχουν ανάγκη και να συμβάλλουμε έμπρακτα στην οικοδόμηση μίας κοινωνίας που σέβεται τους πολίτες της και βρίσκεται στο πλευρό τους. Και σε αυτόν το στόχο, το έργο του Praksis είναι όχι μόνο σημαντικό, αλλά ανεκτίμητο. Ιδιαίτερα σε αυτές τις άγιες ημέρες των Χριστουγέννων, το χαμόγελο και η αγάπη των παιδιών, με την οποία μας υποδέχθηκαν, είναι πραγματικά το καλύτερο και πιο αισιόδοξο μήνυμα για τη νέα χρονιά».

«Μπορεί το κέντρο αυτό να είναι μόνο μία μικρή ανακούφιση για τα χιλιάδες παιδιά που περιμένουν να φιλοξενηθούν στη χώρα μας, αλλά σε συμβολικό επίπεδο αναδεικνύεται ως σπουδαία πρωτοβουλία, και τέτοιου είδους πρωτοβουλίες συμβάλλουν στην κοινωνική αλληλεγγύη και την κοινωνική αφύπνιση» τόνισε ο πρόεδρος του σωματείου Praksis, Αλέξης Μαργαλιάς. «Ευχαριστούμε τον ΣΦΕΕ για την προσφορά του, καθώς η φροντίδα και η προστασία των ασυνόδευτων ανηλίκων φέρνει κοντά όλους εκείνους που έχουν τη δυνατότητα να συμβάλουν» πρόσθεσε.

Περισσότερα

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ