Connect with us

17# Συνεργασία για τους Στόχους

Alpha Bank: Η κουλτούρα του “Μαζί” – Πώς μια τράπεζα χτίζει γύρω από τις αξίες του εθελοντισμού

Ακιβισμός, άμισθη εργασία, αξιοποίηση ελεύθερου χρόνου, συμμετοχή σε δράσεις ΕΚΕ, ένταξη σε ΜΚΟ, επιστροφή στην κοινωνία συναισθηματικών ή υλικών αποθεμάτων… Όπως κι αν εκφράζεται κανείς με τον εθελοντισμό, δηλώνει: “είμαστε μαζί”. Με τον τρόπο αυτό προσφέρει θετικό έργο στην κοινωνία και μέσα από την ανιδιοτελή προσφορά του συμβάλλει στην προάσπιση των θεμελιωδών δικαιωμάτων των πολιτών και στην ενδυνάμωση της κοινωνικής αλληλεγγύης και συνοχής.

Της Σοφίας Εμμανουήλ (semmanouil@csrindex.gr)

Αυτή η κουλτούρα του “Μαζί”, που υπάρχει σε κάθε κοινωνία, σε εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο – και στην Ελλάδα ειδικότερα αναδείχθηκε με την οικονομική κρίση των τελευταίων ετών, που αφύπνισε τους πολίτες υπογραμμίζοντας τη δύναμη της κοινωνικής αλληλεγγύης και της συλλογικότητας στην επίλυση προβλημάτων – αποκτά διαφορετική σημασία όταν καλλιεργείται και αναπτύσσεται μέσα στους οργανισμούς, καθώς πέρα από την αξία που δημιουργεί στην κοινωνία επιστρέφει αξία στους ίδιους τους οργανισμούς.

Τα παραδείγματα εταιρειών που επιχειρούν να καλλιεργήσουν κουλτούρα εθελοντισμού είναι αρκετά κι ένα ενδεικτικό είναι αυτό της Alpha Bank. Η τράπεζα έχει συνδέσει την δραστηριότητά της με το “Μαζί” εδώ και πολλές δεκαετίες. Όταν υιοθέτησε αυτή την πολιτική, για λόγους επικοινωνίας και marketing, δεν φανταζόταν κανείς ότι θα έρθει καιρός που θα ανταποκρίνεται τόσο εύστοχα στις προκλήσεις της εποχής. Το “Μαζί” συνοδεύει από προϊόντα μέχρι πρωτοβουλίες, δράσεις και προγράμματα ΕΚΕ και εκφράζει την κουλτούρα εθελοντισμού που καλλιεργήθηκε στην τράπεζα επί σειρά ετών – και η οποία διατηρείται σε μεγάλο βαθμό παρά τις παρενέργειες της οικονομικής κρίσης που επηρέασε τον τραπεζικό κλάδο αλλάζοντας τα δεδομένα σε επίπεδο ανθρώπινου δυναμικού.

Η μηνιαία ηλεκτρονική έκδοση εσωτερικής επικοινωνίας «Μαζί», που εκδίδεται από τον Ιανουάριο του 1984 (σε συνέχεια άλλων εκδόσεων όπως «Το περιοδικό μας» και «Ειδήσεις – Αστραπή» που κυκλοφόρησαν την περίοδο 1970 – 1982), αποτελεί πηγή πληροφόρησης ποικίλων δράσεων στις οποίες πρωταγωνιστές είναι οι εργαζόμενοι του ομίλου τόσο στην Ελλάδα όσο και στις υπόλοιπες χώρες που έχει παρουσία.

Δεδομένου ότι ο εθελοντισμός συχνά καλλιεργείται σε παγκόσμια γεγονότα, όπως για παράδειγμα στους Ολυμπιακούς Αγώνες, είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι η Alpha Bank, με σκοπό την προαγωγή του αθλητικού ιδεώδους και της ευγενούς άμιλλας, υποστηρίζει δραστηριότητες, με χορηγικό σταθμό την ανακήρυξή της σε Μέγα Εθνικό Χορηγό των Ολυμπιακών Αγώνων ΑΘΗΝΑ 2004, την 8η Φεβρουαρίου 2001.

Έτσι στήριξε τόσο την Οργανωτική Επιτροπή όσο και κάθε επιχείρηση ή ιδιώτη που είχε ως σκοπό να συμμετάσχει καθ΄οιονδήποτε τρόπο στην προετοιμασία και υλοποίηση των Αγώνων.

Δράσεις και Προγράμματα

Η τράπεζα από το 2009 έχει θεσμοθετήσει την “Ημέρα Εθελοντισμού Ομίλου Alpha Bank”, στο πλαίσιο της οποίας οι εργαζόμενοι της Alpha Bank ενθαρρύνονται να συμμετέχουν, εθελοντικά, σε μία σειρά ενεργειών κοινωνικού και περιβαλλοντικού χαρακτήρα. Το 2017 η δράση αυτή διοργανώθηκε στις 18 Ιουνίου με τη συμμετοχή 350 εργαζομένων σε Ελλάδα, Κύπρο, Ρουμανία και Αλβανία.

Η Σύλβια Κουρκουλή, Προϊσταμένη Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Alpha Bank, εξηγεί στο CSRIndex ότι ο εθελοντισμός στον οργανισμό αποτυπώνεται τόσο σε κοινωνικές όσο και σε περιβαλλοντικές δράσεις ενώ η τράπεζα δίνει ιδιαίτερη έμφαση στις συνεργασίες με εξειδικευμένους φορείς για την ανάπτυξη και υποστήριξη προγραμμάτων.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο δράσεων κοινωνικής προσφοράς η Alpha Bank υλοποιεί το πρόγραμμα “Χέρι Βοηθείας”. Φέτος υλοποιήθηκε για έκτη συνεχή χρονιά με στόχο τη δωρεά τροφίμων σε ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού της χώρας (απόρους, πολυτέκνους, ηλικιωμένους, πληγέντες από φυσικές καταστροφές) αλλά και την υποστήριξη των εγχώριων προϊόντων, μέσω της συνεργασίας με ελληνικές επιχειρήσεις για την προμήθεια των τροφίμων που προσφέρονται.

Επίσης τον περασμένο Σεπτέμβριο κινητοποιήθηκαν εργαζόμενοι σε διάφορα μέρη της Ελλάδας από την Καβάλα μέχρι το Ρέθυμνο συγκεντρώνοντας σχολικά είδη για την υποστήριξη παιδιών που φιλοξενούνται σε Ιδρύματα. Τον Απρίλιο, με την ίδια ζέση, οι εργαζόμενοι της τράπεζας συγκέντρωσαν τρόφιμα, είδη πρώτης ανάγκης και ρουχισμού και τα διέθεσαν σε κοινοφελείς οργανισμούς.

Χάρη στη συμμετοχή των εργαζομένων η Alpha Bank υλοποιεί και μια σειρά περιβαλλοντικών προγραμμάτων καταδεικνύοντας την ευαισθητοποίηση του οργανισμού σε θέματα που αφορούν την ορθή χρήση των φυσικών πόρων, την ενίσχυση της πρωτογενούς παραγωγής κ.α.

Πολλές περιβαλλοντικές εθελοντικές ενέργειες γίνονται σε συνεργασία με ειδικούς φορείς, όπως το “Μάζεμα της Ελιάς” στο Αισθητικό Δάσος της Καισαριανής που υλοποιήθηκε φέτος σε συνεργασία με τη Φιλοδασική Ένωση Αθηνών και αντίστοιχα στη Θεσσαλονίκη στις εγκαταστάσεις της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής, όπου οι εθελοντές της τράπεζας ενημερώθηκαν για την διαδικασία ελαιοποιήσεως στο Κέντρο Ελιάς Κρίνος ενώ τα παιδιά των εθελοντών παρακολούθησαν βιωματικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα.

Σημαντική επιτυχία είχε και το πρόγραμμα “Μαζί με τα παιδιά στο Μουσείο και στο Θέατρο”, που περιλαμβάνει τη διοργάνωση θεατρικών παραστάσεων και ξεναγήσεων σε μουσεία, αποκλειστικά για παιδιά που φιλοξενούνται σε ιδρύματα, το οποίο επίσης υλοποιείται με τη βοήθεια εθελοντών από το προσωπικό της τράπεζας.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

17# Συνεργασία για τους Στόχους

Ίδρυμα Vodafone: 16 χρόνια προσφοράς στην Ελλάδα

Με τη φράση “Connecting for Good” να συνοψίζει τη φιλοσοφία του, το Ίδρυμα Vodafone συνδυάζει την κοινωνική συνεισφορά με τις τεχνολογίες των τηλεπικοινωνιών και συμπληρώνει φέτος 16 χρόνια προσφοράς στην Ελλάδα.

Σε συνεργασία με περισσότερους από 84 φορείς και οργανισμούς, συμβάλει καθημερινά στη βελτίωση της ζωής των ανθρώπων προς το καλύτερο και, ειδικότερα, των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων μέσα από τον σχεδιασμό και την υλοποίηση προγραμμάτων, γύρω από τους άξονες της Υγείας, της Εκπαίδευσης και της Κοινωνικής Ενσωμάτωσης.

Μόνο τον περασμένο χρόνο, περισσότεροι από 754.00 επωφελούμενοι απέκτησαν πρόσβαση στο αγαθό της υγείας μέσα από το Πρόγραμμα της Τηλεϊατρικής σε απομακρυσμένα σημεία της χώρας, STEM τεχνογνωσία μέσα από τα εργαστήρια STEMpowering Youth στην περιφέρεια, ευκαιρίες απασχόλησης σε Μη Κερδοσκοπικές Οργανώσεις μέσα από το Πρόγραμμα World of Difference και, τέλος, ικανότητες και δεξιότητες μέσω της τεχνολογίας για τη διεκδίκηση ενός καλύτερου αύριο μέσα από τη στήριξη του Επίκεντρου της ActionAid Ελλάς. Επίσης, το Ίδρυμα Vodafone ανταποκρίθηκε προσφυγική κρίση προσφέροντας στους πληθυσμούς που διαμένουν σε προσφυγικές δομές επικοινωνία, τεχνολογία & εκπαίδευση μέσα από τα προγράμματα Instant Networks & Instant Classrooms.

Παράλληλα, το Ίδρυμα Vodafone συμμετείχε σε μια σειρά από συνέδρια, όπως το Delphi Economic Forum, το Innovations Week της Βρετανικής Πρεσβείας, το CSR Connecting Event του Ιδρύματος Μποδοσσάκη κ.α., με στόχο την ενίσχυση της γνώσης και την ανταλλαγή καλών πρακτικών. Πρόσφατα διακρίθηκε στην κατηγορία Πρόγραμμα ΕΚΕ των Corporate Affairs Excellence Awards για το σύνολο της δράσης του, στη σύνδεσης της κοινωνικής συνεισφορά με τις τεχνολογίες των τηλεπικοινωνιών.

Περισσότερα

17# Συνεργασία για τους Στόχους

Στην τελική ευθεία για το No Finish Line 2018

Οι εγγραφές στο No Finish Line έκλεισαν, καθώς συμπληρώθηκαν οι 10.000 θέσεις, ξεπερνώντας κάθε προσδοκία.

Οταν θα έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία ελέγχου και επιβεβαιώσεων των εγγραφών, θα ανακοινωθεί εάν προκύπτουν διαθέσιμες θέσεις και πόσες είναι αυτές, για επί τόπου εγγραφές της τελευταίας στιγμής, στη γραμματεία του αγώνα στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος από τις 25 έως τις 29 Απριλίου.

Η παραλαβή του υλικού όσων έχουν γραφτεί και έχουν πληρώσει, θα γίνεται στη γραμματεία του αγώνα, στο Κέντρο Επισκεπτών (είσοδος ΚΠΙΣΝ από Ευριπίδου & Δοϊράνης), στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος από 22 έως 24 Απριλίου και ώρες 12:00 έως 20:00 και για 96 ώρες συνεχόμενα από τις 25 Απριλίου και ώρα 12:00 έως τις 29 Απριλίου και ώρα 12:00.

Το 2ο NFL Athens αρχίζει την Τετάρτη 25 Απριλίου ώρα 20:00 και τελειώνει μετά από 90 συνεχόμενες ώρες, την Κυριακή 29 Απριλίου ώρα 14:00.

Μεγάλοι Χορηγοί του 2ου No Finish Line Athens, είναι για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η Εθνική Ασφαλιστική, καθώς επίσης και η διεθνής στοιχηματική εταιρεία Sportingbet. Eπίσημοι Χορηγοί είναι η Protergia, ο Τομέας Ενέργειας της ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ, η Βίκος και η Veronis Jakobsen. Χορηγός εκπαίδευσης είναι ο οργανισμός Όμηρος και χορηγός φιλοξενίας ο ξενοδοχειακός Όμιλος ΧΑΝΔΡΗ. Media Partner είναι η συνδρομητική τηλεόραση Nova ενώ δεκάδες είναι οι εταιρείες που αποτελούν τους υποστηρικτές της διοργάνωσης.

Μεγάλοι Υποστηρικτές είναι η μπισκοτοβιομηχανία Παπαδοπούλου, η διεθνής εταιρεία αθλητικών ειδών Saucony, ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών, η διεθνής εταιρεία συμπληρωμάτων και προγραμμάτων διατροφής Herbalife και τα φυσικά καλλυντικά Βee Cera.

Επίσημοι Υποστηρικτές είναι οι εταιρείες εστίασης Μπεγνής Catering και Δειπνοσοφιστήριον, καθώς και το Canal Cafe στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. Επίσης η διεθνής αλυσίδα καταστημάτων λιανεμπορίου Lidl, η διεθνής αλυσίδα καταστημάτων οικιακών ειδών Praktiker και η εκτυπωτική βιομηχανία Χαϊδεμένος.

Περισσότερα

17# Συνεργασία για τους Στόχους

Η L’Oréal Hellas στηρίζει το Make-A-Wish (Κάνε–Μια–Ευχή–Ελλάδος)

Την υποστήριξή της στο Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) ανακοίνωσε η L’Oréal Hellas.

Με όχημα τη δύναμη της ομορφιάς – που μπορεί να αποτελέσει ισχυρό σύμβολο ελπίδας στις πιο δύσκολες στιγμές της ζωής – και συμμάχους τους εργαζόμενους και την ευρύτερη «οικογένειά» της, η L’Oréal Hellas φιλοδοξεί να εκπληρώσει ευχές παιδιών, που πάσχουν από πολύ σοβαρές ασθένειες. Ευχές που έχουν τη δύναμη να μεταμορφώσουν ζωές.

Σε συνεργασία με το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος), η L’Oréal Hellas έχει σχεδιάσει μια σειρά από ενέργειες που θα πραγματοποιηθούν για πρώτη φορά στη χώρα μας, στο πλαίσιο του κοινωνικού της προγράμματος, Sharing Beauty with Αll και στις οποίες θα συμμετάσχουν τόσο εργαζόμενοι της εταιρείας, όσο και η ευρύτερη «οικογένεια» φίλων της Ομορφιάς.

Πρώτος σταθμός στην προσπάθεια αυτή θα αποτελέσει το Walk for Wishes, ένας περίπατος με σκοπό την εκπλήρωση ευχών λιγότερο τυχερών παιδιών. Ο περίπατος θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο των εκδηλώσεων εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Ευχής, το Σάββατο 28 Απριλίου και είναι ανοιχτός προς όλους. Η L’Oréal Hellas θα είναι ο Μεγάλος Χορηγός της εκδήλωσης της Αθήνας και θα καλύψει τη συμμετοχή όλων των πολιτών που θα λάβουν μέρος, ενώ παράλληλα για να ενισχύσει ακόμα περισσότερο τον αντίκτυπο της ενέργειας, θα πραγματοποιήσει και μια επιπρόσθετη δωρεά ενός «Αστεριού Ευχής» για κάθε ένα συμμετέχοντα.

«Αποστολή μας στη L’Oréal είναι να κάνουμε τη ζωή πιο Όμορφη για όλους. Και τι μπορεί να είναι πιο όμορφο από ένα χαμόγελο στο πρόσωπο των παιδιών, ένα χαμόγελο που θα τα εμπνεύσει να ονειρευτούν ένα μαγικό αύριο, αλλά και που θα τους δώσει τη δυνατότητα να δουν τις ευχές τους να γίνονται πραγματικότητα; Με μεγάλη μας χαρά ανακοινώνουμε τη στρατηγική μας συνεργασία με το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος),έναν διεθνώς αναγνωρισμένο Οργανισμό, που μας ενώνει όλους κάτω από έναν απλό και συνάμα ισχυρό σκοπό: να εκπληρώσουμε ευχές που έχουν τη δύναμη να μεταμορφώσουν τις ζωές παιδιών με πολύ σοβαρές ασθένειες. Όλοι μαζί λοιπόν ενώνουμε τις δυνάμεις μας για να φέρουμε Χαρά, Δύναμη και Ελπίδα στις ζωές των παιδιών που μας χρειάζονται. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή-Ελλάδος) για την ευκαιρία που μας έδωσαν να μοιραστούμε τη δύναμη της Ομορφιάς με τα παιδιά που την έχουν ανάγκη», δήλωσε ο Mehdi Khoubbane, Γενικός Διευθυντής LOreal Hellas.

«Στη L’Oréal Hellas πιστεύουμε ότι είμαστε όλοι εταιρικοί πολίτες και ότι ο κάθε ένας από εμάς μπορεί να παίξει ένα σπουδαίο ρόλο. Για αυτό και όλοι εμείς Μαζί, η «οικογένεια» της L’Oréal Hellas, θα ενώσουμε τις δυνάμεις μας με το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή-Ελλάδος), για φέρουμε την Ομορφιά στη ζωή των παιδιών μάχονται για τη ζωή τους. Μια ευχή που εκπληρώνεται – και μάλιστα με τον πιο μαγικό και απρόσμενο τρόπο – μπορεί να μεταμορφώσει τη ζωή ενός παιδιού που πάσχει από μια πολύ σοβαρή ασθένεια. Όπως ακριβώς η Ομορφιά έχει τη δύναμη να μεταμορφώσει τη ζωή μας. Το «Walk-For-Wishes», που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 28 Απριλίου, με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Ευχής, αποτελεί τον πρώτο σταθμό στο ταξίδι μας. Όλοι μαζί θα ενώσουμε τις δυνάμεις μας για ένα καλύτερο, πιο όμορφο μέλλον για τα παιδιά που μας χρειάζονται, για τα παιδιά που πρέπει να συνεχίσουν να ονειρεύονται και να πιστεύουν ότι οι ευχές τους θα πραγματοποιηθούν», δήλωσε η Αλεξία Μπρη, Διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας LOréal Hellas.

Η Σάντρα Ζαφειρακοπούλου, Γενική Διευθύντρια του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) δήλωσε: «Νιώθουμε άπειρη ευγνωμοσύνη προς την L’Oréal Hellas για την αγάπη που μας προσφέρει. Η συνεργασία μας και η υποστήριξη στο έργο μας ξεπερνάει τα συμβατικά όρια υλοποίησης ενός προγράμματος ΕΚΕ και αγγίζει το έργο μας στην ουσία του. Οι άνθρωποι της L’Oréal Hellas θέλουν να συμβάλουν τα μέγιστα διαδίδοντας το όραμά μας και συμπαραστεκόμενοι σε κάθε βήμα μας τη χρονιά που διανύουμε. Έχουν αγκαλιάσει το έργο μας με συγκινητικό τρόπο και έχουν ήδη σχεδιάσει κάποιες ενέργειες που θα λάβουν χώρα για πρώτη φορά τόσο στο πλαίσιο του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) όσο και στο γενικότερο πλαίσιο κοινωνικού έργου που επιτελούν οι επιχειρήσεις. Γι΄ αυτό και αναφέρθηκα σε αγάπη και όχι απλά υποστήριξη. Νιώθουμε πολύ τυχεροί και ευχόμαστε ολόψυχα η σύμπραξη αυτή να αποτελέσει παράδειγμα και για άλλες εταιρείες που θέλουν να στηρίξουν φιλανθρωπικούς οργανισμούς».

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ