Connect with us

4# Ποιοτική Εκπαίδευση

Αpivita: Ο Υφυπουργός Παιδείας χαιρετίζει το πρόγραμμα Pindos Wild Herbs

“H ελληνική επιχειρηματικότητα μπορεί μέσα από κατάλληλες συνεργασίες να ανταποκριθεί στα σύγχρονα οικολογικά ζητήματα και να καλλιεργήσει στους νέους ένα πνεύμα οικολογικής συνείδησης, συλλογικής ευθύνης και οικολογικού αλφαβητισμού”.

Με αυτά τα λόγια ο Υφυπουργός Παιδείας Δημήτρης Μπαξεβανάκης, χαιρέτισε την εκδήλωση για την παρουσίαση του προγράμματος Pindos Wild Herbs της Apivita και συνεχάρη την εταιρεία και τους Μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς New Wrinkle και Άγονη Γραμμή Γόνιμη για την πρωτοβουλία τους να επενδύσουν το σύνολο των κερδών που απορρέουν από τα κατάλληλα σχεδιασμένα προϊόντα της Apivita με άγρια βότανα της Πίνδου στην υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων οικολογικής ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης σε 25 σχολεία των νομών Ιωαννίνων και Γρεβενών.

Ο κ. Μπαξεβανάκης τόνισε μεταξύ άλλων: “Είναι κοινά αντιληπτό στη σύγχρονη εποχή ότι μόνο μέσα από σημαντικές πρωτοβουλίες, όπως η σημερινή, θα καταφέρει η ανθρωπότητα να περιορίσει πρακτικές του παρελθόντος που οδηγούσαν άκριτα στην κακοδιαχείριση των φυσικών πόρων με επιπτώσεις στην υγεία του ανθρώπου και του φυσικού περιβάλλοντος. Ευχόμαστε καλή επιτυχία στο πρόγραμμα κοινωνικής υπευθυνότητας που έχει δημιουργηθεί και είμαστε αρωγοί της όποιας προσπάθειας που συμβάλει ενεργά στην προαγωγή βιώσιμων λύσεων για την επίτευξη παγκόσμιων στόχων αειφόρου ανάπτυξης με την ενεργό εμπλοκή της σχολικής μονάδας. Η πρωτοβουλία σας είναι πολύ αξιόλογη και ευχόμαστε να αποτελέσει παράδειγμα και άλλων ελληνικών επιχειρήσεων. Κι αυτό καθώς αποδεικνύεται στην πράξη το πώς η εκπαίδευση είναι υπόθεση όλων καθώς προετοιμάζοντας ένα σύγχρονο, ανοικτό στην κοινωνία σχολείο που εκπαιδεύει ενεργούς πολίτες επενδύουμε συνολικά στην καλλιέργεια μιας νέας κουλτούρας συμμετοχικής δράσης και οικολογικής συνεργασίας. Η ολιστική αυτή θεώρηση που αναδεικνύει τον κοινωνικό ρόλο της επιχειρηματικότητας αποτελεί, άλλωστε, πυλώνα και της συνολικής προσπάθειας που επιτελείται στο Υπουργείο Παιδείας για την αναβάθμιση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης με στόχο να παρέχουμε ένα σύγχρονο Επαγγελματικό Λύκειο που προσφέρει διευρυμένες εκπαιδευτικές δυνατότητες και εργασιακή προοπτική στους αποφοίτους…”.

To πρόγραμμα

Σημειώνεται ότι κατά την επίσημη παρουσίαση του προγράμματος για τον Οικολογικό Αλφαβητισμό, ανακοινώθηκε ότι αυτό περιλαμβάνει την συμμετοχή 520 μαθητών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σε 25 σχολεία των νομών Ιωαννίνων και Γρεβενών. Τα παιδιά και οι νέοι των χωριών των Νομών Ιωαννίνων και Γρεβενών, θα μάθουν πώς μπορούν να συνδέσουν τη φύση, τη μοναδική βιοποικιλότητα της περιοχής τους και τα ιδιαίτερα τοπικά χαρακτηριστικά με υγιή, αειφόρο και καινοτόμο επιχειρηματικότητα. Σκοπός είναι να ξεκινήσει μια αλλαγή στα χωριά της Πίνδου, μια «ευαίσθητη» περιοχή που έχει πληγεί έντονα από την οικονομική κρίση, από ανθρώπους που ζουν εκεί και θα εργαστούν εκεί, αναπτύσσοντας με υγιή και αειφόρο τρόπο τον τόπο καταγωγής και παραμονής τους. Από τον τόπο τους, για τον τόπο τους.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα σχεδιάστηκε ειδικά για το εγχείρημα αυτό, από την Άγονη Γραμμή Γόνιμη και τη NEW WRINKLE, ενώ οι δάσκαλοι και οι καθηγητές που θα το εφαρμόσουν στα σχολεία, εκπαιδεύτηκαν στο Ινστιτούτο Embercombe, που εξειδικεύεται σε προγράμματα οικολογικού αλφαβητισμού στη Μεγάλη Βρετανία https://embercombe.org.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους εκλεκτοί καλεσμένοι, μεταξύ άλλων ο Υφυπουργός Μεταναστευτικής Πολιτικής,  Ιωάννης Μπαλάφας, ο Κωνσταντίνος Τασούλας, βουλευτής Ιωαννίνων, η Γιούλα Μητροκώστα, Αντιπεριφερειάρχης Ηπείρου, ο Θεόδωρος Παπαθεοδώρου, Βουλευτής Αχαΐας, εκπρόσωποι περιβαλλοντικών οργανώσεων κ.α..

Ο Νίκος Κουτσιανάς, επικεφαλής της εταιρείας τόνισε ότι η Apivita είναι μια αυθεντική εταιρεία με Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και το όραμά της είναι να αναπτύσσεται ως οργανισμός µε ηθικό, περιβαλλοντικά και κοινωνικά υπεύθυνο τρόπο, αφήνοντας κληρονομιά για τις επόμενες γενιές το εύ και αεί επιχειρείν, καινοτομείν, δημιουργείν. «Για εμάς το PINDOS Wild Herbs αποτελεί εξαίρετο παράδειγμα Κοινωνικής Υπευθυνότητας στη χώρα μας», είπε χαρακτηριστικά.

 

Ο εμπνευστής του προγράμματος, Θάνος Κουτσιανάς τόνισε ότι «ο Οικολογικός Αλφαβητισμος είναι πολύ σημαντικός σε ένα τόπο με τόσο πλούσια βιοπικοιλότητα που μπορεί να προσφέρει στους νέους ανθρώπους τη δυνατότητα να δημιουργήσουν ένα νέο τρόπο να συνομιλούν με τον μαγικό τόπο τους».

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

4# Ποιοτική Εκπαίδευση

Συνεργασίες που περιορίζουν το ψηφιακό χάσμα

Η κοινωνική πρόοδος στην ψηφιακή εποχή – μετά Covid-19 – απαιτεί ψηφιακές δεξιότητες, ώστε όλοι να μπορούν να συμμετέχουν, γεγονός που ήρθε να επιβεβαιώσει η πανδημία, με την ανάγκη για εξ’ αποστάσεως εργασία και εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση.

Της Σοφίας Εμμανουήλ (semmanouil@gmail.com)

Εστιάζοντας στον τομέα της εκπαίδευσης, αντλήσαμε στοιχεία από έρευνα της Deloitte σε συνεργασία με την IPSOS για λογαριασμό της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, που δημοσιεύθηκαν το 2019, όπου διαπιστώνεται ότι σχεδόν οι 8 στους 10 μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (79% στις μικρές τάξεις και 76% στις μεγαλύτερες) δεν είχαν συμμετάσχει ποτέ σε μάθημα προγραμματισμού ή εκμάθησης συγγραφής κώδικα στο σχολείο. Επίσης διαπιστώθηκε ότι τα κορίτσια ασχολούνται λιγότερο συχνά με τέτοια πεδία συγκριτικά με τα αγόρια. Κατά μέσον όρο, περισσότερες από 4 στις 5 Ευρωπαίες μαθήτριες που φοιτούν σε σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δεν συμμετέχουν ποτέ ή σχεδόν ποτέ στο σχολείο σε μαθήματα προγραμματισμού.

Είναι δε ενδεικτικό ότι περισσότεροι από 6 στους 10 Ευρωπαίους μαθητές διδάσκονται από ειδικούς επαγγελματίες πληροφορικής ψηφιακές δεξιότητες στον ελεύθερο χρόνο τους, καθώς η συμμετοχή σε υποχρεωτική εκπαίδευση πληροφορικής είναι λιγότερο συχνή στο δημόσιο σχολείο. 

Η θέσπιση της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Πληροφορικής ήταν μια πρωτοβουλία που στόχευε να κάνει τον προγραμματισμό και την εκμάθηση συγγραφής κώδικα προσιτή διαδικασία σε όλους. Στόχος της ΕΕ σε πρώτη φάση ήταν να ενθαρρύνει το 50% των σχολείων στην Ευρώπη να συμμετέχουν στη δράση. Πλέον η δράση τείνει να γίνει κίνημα ενώ πρωτοβουλίες αναλαμβάνονται τόσο από δημόσιους όσο και από ιδιωτικούς φορείς. 

Ωστόσο το χάσμα δεξιοτήτων δεν είναι εύκολο να εξαλειφθεί. Απαιτεί περισσότερες δράσεις και μεγαλύτερη κινητοποίηση σε μια εποχή που οι τεχνολογίες εξελίσσονται ραγδαία και η αυτοματοποίηση και η τεχνητή νοημοσύνη ενσωματώνονται ολοένα περισσότερο στις επιχειρηματικές λειτουργίες αλλάζοντας το περιβάλλον εργασίας. Μάλιστα η πανδημία επιταχύνει τις αλλαγές και κάνει πιο επιτακτική την ανάγκη για δράσεις που θα καλύψουν τα κενά. Κλειδί για την επόμενη μέρα είναι οι συνεργασίες. 

Από το κέντρο έρευνας της Interamerican για τον χρηματοοικονομικό αλφαβητισμό της γενιάς Ζ, σε συνέχεια της αύξησης της πολυπλοκότητας στο χρηματοοικονομικό περιβάλλον λόγω της οικονομικής κρίσης και των νέων τάσεων όπως το fintech, μέχρι το “Ψηφιακό Σχολείο για Όλους” του Ιδρύματος Μποδοσάκη και τις “Ψηφιακές Ακαδημίες” της Eurolife οι συνεργασίες είναι αυτές που μεγεθύνουν τον κοινωνικό αντίκτυπο των πρωτοβουλιών.

Εurolife FFH – Cyber Security International Institute

Ενδεικτικά σημειώνουμε ότι στο πλαίσιο του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της η Eurolife FFH συνεργάζεται με το Cyber Security International Institute με σκοπό την εκπαίδευση παιδιών και ενηλίκων από ολόκληρη τη χώρα σε θέματα που αφορούν τη χρήση του διαδικτύου, την ασφαλή πλοήγηση σε αυτό, καθώς και την εξοικείωσή τους με τις νέες τεχνολογίες. 

Μέσω της δωρεάς της Eurolife FFH, η επιστημονική ομάδα του CSIi έχει σχεδιάσει ένα πολύπλευρο πρόγραμμα εκπαιδεύσεων, το οποίο χωρίζεται σε τρεις Ψηφιακές Ακαδημίες πανελλαδικής εμβέλειας, με την κάθε μία να απευθύνεται σε διαφορετική ομάδα συμμετεχόντων:

  • Ψηφιακή Ακαδημία: Parent Edition
  • Ψηφιακή Ακαδημία: Student Edition
  • Ψηφιακή Ακαδημία: Travel Edition

Κοινός τους παρονομαστής είναι η χρήση του διαδικτύου, η προστασία από κυβερνοκινδύνους, η ασφάλεια κατά την εργασία και την περιήγηση σε αυτό, καθώς και η γνωριμία με τις απεριόριστες δυνατότητες που προσφέρει για προσωπική ανάπτυξη και εξέλιξη. 

Ειδικότερα η Ψηφιακή Ακαδημία: Student Edition, θα λειτουργεί με μηνιαίους κύκλους εκπαίδευσης, διάρκειας 16 ωρών ο καθένας, και θα αποτελείται από δυο εκπαιδευτικά τμήματα των 200 ατόμων. Η έναρξή της έχει προγραμματιστεί για τον προσεχή Σεπτέμβριο. Με την ολοκλήρωσή της, όλοι οι μαθητές θα συμμετάσχουν σε Hackathon, η θεματολογία του οποίου θα κινείται πάνω στα όσα διδάχθηκαν κατά τη διάρκειά της. Τα παιδιά θα έχουν με αυτόν τον τρόπο την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις γνώσεις που απέκτησαν από την Ακαδημία, να προκαλέσουν τη φαντασία τους και να εξασκήσουν πρακτικά τις δεξιότητές τους, δημιουργώντας κάτι δικό τους. Παράλληλα, θα έχουν τη δυνατότητα να δουν τα projects άλλων συμμετεχόντων, να συζητήσουν μεταξύ τους και να ανταλλάξουν ιδέες. 

Σύμφωνα με τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Eurolife FFH, Αλέξανδρο Σαρρηγεωργίου, ένας από τους πυλώνες δράσης του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας είναι να διευκολύνει την πρόσβαση των ανθρώπων στη γνώση και την εκπαίδευση. Γι’ αυτό και επενδύει συστηματικά σε δραστηριότητες που μπορούν να φτάσουν σε κάθε σημείο της Ελλάδας. Αυτή είναι η βάση της συνεργασίας με το Cyber Security International Institute, έναν οργανισμό με εμπειρία και γνώση στην ασφαλή χρήση του διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών.

Από την πλευρά του ο Εμμανουήλ Σφακιανάκης, Πρόεδρος του Cyber Security International Institute, επισημαίνει ότι το πρόγραμμα θα βρεθεί ακόμη και σε ακριτικά σημεία, όπου οι εξειδικευμένοι επιστήμονες της ομάδας του θα ενημερώσουν τους κατοίκους για το διαδίκτυο, τα οφέλη του, αλλά και τους κινδύνους κατά την περιήγηση σε αυτό. 

“Ψηφιακό Σχολείο για Όλους” 

Ένα άλλο παράδειγμα είναι το πρόγραμμα “Ψηφιακό Σχολείο για Όλους” του Ιδρύματος Μποδοσάκη, το οποίο χάρης στη συνεισφορά των εταιρειών Public – MediaMarkt, ΕΥΔΑΠ, Eurobank, MYTILINEOS, BCG και μεμονωμένων δωρητών πρόσφερε ήδη 3.150 tablets σε δημόσια σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της χώρας, προς διάθεση, μέσω των σχολικών μονάδων, στους μαθητές που τα έχουν ανάγκη. 

Η παράδοση των tablets οργανώνεται από το Ίδρυμα Μποδοσάκη, και η επιλογή των σχολείων πραγματοποιείται με υπόδειξη του Υπουργείου Παιδείας, σύμφωνα με τις καταγεγραμμένες ανάγκες. Η συγκεκριμένη δωρεά αποτελεί το πρώτο στάδιο του προγράμματος “Ψηφιακό Σχολείο για Όλους” και ανταποκρίνεται στην πρόσκληση του Υπουργείου Παιδείας για ενίσχυση των εκπαιδευτικών δομών της χώρας με τεχνολογικό εξοπλισμό. Στοχεύει στην ενίσχυση της δυνατότητας πρόσβασης στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση από όλους τους μαθητές, αλλά και πιο μακροπρόθεσμα, στην εμβάθυνση των ψηφιακών δεξιοτήτων της μαθητικής κοινότητας. Το επόμενο στάδιο του προγράμματος θα υλοποιηθεί μέσω των τακτικών δωρεών του Ιδρύματος Μποδοσάκη προς τα σχολεία της χώρας ενισχύοντας περαιτέρω τις ψηφιακές δυνατότητές τους.  

Οι συνεργασίες κοινωνικού αντίκτυπου

Η Χαρά Τασόγλου, Επικεφαλής Επικοινωνίας και Ανάπτυξης, Ίδρυμα Μποδοσάκη, σημειώνει χαρακτηριστικά στο csrindex: “Δρούμε ως κοινωφελές Ίδρυμα, αλλά και ως καταλύτης ευρύτερων συνεργασιών κοινωνικού αντικτύπου με επίκεντρο τον άνθρωπο. Η πανδημία δεν αποτέλεσε εξαίρεση. Συμπράξαμε με στόχο το μέγιστο κοινό καλό, με εταιρείες με σταθερή δέσμευση στην κοινωνική προσφορά και με άλλα Ιδρύματα. Η εποχή καλεί επιτακτικά για συνεργασίες φορέων και επιχειρήσεων με επίκεντρο τον άνθρωπο”.

Ας σημειωθεί ότι από την ίδρυσή του ως σήμερα το Ίδρυμα Μποδοσάκη έχει διαθέσει περισσότερα από 450 εκατομμύρια ευρώ για την εκπλήρωση των σκοπών του. Οι δωρεές που πραγματοποιεί από το 1973 υπηρετούν το όραμά του για μια κοινωνία ίσων ευκαιριών με δυνατότητες και προοπτική για όλους και αντικατοπτρίζουν τις 4 στρατηγικές προτεραιότητες του Ιδρύματος:

  • την προαγωγή της παιδείας
  • την αναβάθμιση της υγείας
  • την ενδυνάμωση της κοινωνίας των πολιτών
  • την προστασία του περιβάλλοντος

Πέραν όμως των δικών του πόρων και πρωτοβουλιών για την αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας το Ίδρυμα Μποδοσάκη ενώνει τις δυνάμεις του με εταιρείες και άλλα ιδρύματα με κοινές προτεραιότητες, με στόχο το μέγιστο κοινωνικό αντίκτυπο. Ενδεικτικά αναφέρονται ορισμένες συνεργασίες με εταιρείες και άλλα Ιδρύματα:

  • Το Ίδρυμα Μποδοσάκη με την υποστήριξη του Ιδρύματος της Coca-Cola (The Coca-Cola Foundation) και της Coca-Cola στην Ελλάδα (Coca-Cola Hellas και Coca-Cola Τρία Έψιλον) υποστήριξαν το Εθνικό Σύστημα Υγείας με δημιουργία 3 νέων, πλήρως εξοπλισμένων θέσεων ΜΕΘ και αντιδραστηρίων για τη διενέργεια 12.000 τεστ κορωνοϊού. Επιπρόσθετα, υποστήριξαν το πρόγραμμα “Βοήθεια στο Σπίτι plus” του Δήμου Αθηναίων συμβάλλοντας στην κάλυψη των αναγκών χιλιάδων συνανθρώπων μας που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες.
  • Το πρόγραμμα “Βοήθεια στο Σπίτι plus” του Δήμου Αθηναίων υποστηρίχθηκε και μέσα από την συνεργασία του Ιδρύματος με την εταιρεία Accenture που διοργάνωσε crowdfunding καμπάνια για τους εργαζομένους της και τα δίκτυά τους

Η επόμενη μέρα φέρνει μια νέα συνεργασία του Ιδρύματος Μποδοσάκη με την Coca-Cola στην Ελλάδα. Το ίδρυμα συμμετέχει στον σχεδιασμό και την υλοποίηση του προγράμματος Future Loading της Coca-Cola, μίας κοινωνικής πρωτοβουλίας για τις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου καφεστίασης και φιλοξενίας (Ho.Re.Ca) με στόχο να τις βοηθήσει να ανταποκριθούν επιτυχώς στη νέα πραγματικότητα μετά την πανδημία. Οι επωφελούμενες επιχειρήσεις θα έχουν την ευκαιρία να εναρμονιστούν με τα νέα ζητούμενα που απαιτούν επενδύσεις και τεχνογνωσία, να απαντήσουν στις προκλήσεις του σήμερα με σεβασμό στο περιβάλλον και να λάβουν τα απαραίτητα εργαλεία που θα οδηγήσουν στην ενίσχυση της επισκεψιμότητας και της εμπιστοσύνης των πελατών τους.

Περισσότερα

4# Ποιοτική Εκπαίδευση

Το CSIi δημιουργεί Ψηφιακές Ακαδημίες σε συνεργασία με τη Eurolife FFH

EurolifeFFH_CyberSecurity International Institute

Μια νέα συνεργασία, στο πλαίσιο του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της, ανακοινώνει η Eurolife FFH, ενώνοντας τις δυνάμεις της με το Cyber Security International Institute. Σκοπός της συνεργασίας αυτής είναι η εκπαίδευση παιδιών και ενηλίκων από ολόκληρη τη χώρα σε θέματα που αφορούν τη χρήση του διαδικτύου, την ασφαλή πλοήγηση σε αυτό, καθώς και την εξοικείωσή τους με τις νέες τεχνολογίες.

Μέσω της δωρεάς της Eurolife FFH, η επιστημονική ομάδα του CSIi έχει σχεδιάσει ένα πολύπλευρο πρόγραμμα εκπαιδεύσεων, το οποίο χωρίζεται σε τρεις Ψηφιακές Ακαδημίες πανελλαδικής εμβέλειας, με την κάθε μία να απευθύνεται σε διαφορετική ομάδα συμμετεχόντων:

  • Ψηφιακή Ακαδημία: Parent Edition
  • Ψηφιακή Ακαδημία: Student Edition
  • Ψηφιακή Ακαδημία: Travel Edition

Κοινός τους παρονομαστής είναι η χρήση του διαδικτύου, η προστασία από κυβερνοκινδύνους, η ασφάλεια κατά την εργασία και την περιήγηση σε αυτό, καθώς και η γνωριμία με τις απεριόριστες δυνατότητες που προσφέρει για προσωπική ανάπτυξη και εξέλιξη.

Η πρώτη φάση του προγράμματος ξεκινά άμεσα, με την έναρξη της Ψηφιακής Ακαδημίας: Travel Edition. Πρόκειται για την υλοποίηση μιας σειράς από ενημερωτικές και εκπαιδευτικές ημερίδες σε περιοχές της ηπειρωτικής Ελλάδας και στην Κρήτη. Οι εκπαιδευτές του CSIi, με ανοιχτό κάλεσμα προς τους κατοίκους κάθε περιοχής, θα αναλάβουν να παρουσιάσουν τα οφέλη από τη χρήση του διαδικτύου, καθώς και συμβουλές cyber security, μέσα από διαδραστικά εργαστήρια, ανοιχτές συζητήσεις και workshops. Συνολικά, θα πραγματοποιηθούν 33 εκπαιδευτικές ημερίδες.

H Ψηφιακή Ακαδημία: Parent Edition θα ξεκινήσει τον Σεπτέμβριο και απευθύνεται σε γονείς που θέλουν να μάθουν περισσότερα για το διαδίκτυο, προκειμένου να κατευθύνουν τα παιδιά τους σε ό,τι αφορά την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση των δυνατοτήτων του. Στόχος της Ακαδημίας αυτής είναι να εκπαιδεύσει τους συμμετέχοντες πάνω σε τεχνικές πληροφορίες που αφορούν το διαδίκτυο, καθώς και σε ψυχολογικά θέματα σχετικά με τη διάδραση παιδιών και εφήβων με αυτό. Η θεματολογία είναι οργανωμένη σε τρεις άξονες:

  • Ζητήματα τεχνικού χαρακτήρα, για όσα πρέπει να γνωρίζουν οι γονείς σχετικά με τις διαδικτυακές απάτες, τις ηλεκτρονικές εφαρμογές και την περιήγηση μέσω κινητών τηλεφώνων και άλλων συσκευών.
  • Η επικοινωνία του ανηλίκου στο διαδίκτυο, μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το online gaming. Η ενότητα αυτή θα εστιάσει ιδιαίτερα σε ζητήματα αποπλάνησης ανηλίκων, ηλεκτρονικού εκφοβισμού (bullying) και εθισμού στο διαδίκτυο.
  • Ασφάλεια στο Διαδίκτυο, με συμβουλές προς τους γονείς για την αντιμετώπιση των διαδικτυακών κινδύνων.

Κάθε κύκλος εκπαίδευσης θα αποτελείται από 8 ώρες διδασκαλίας τον μήνα, ενώ θα δημιουργηθούν δύο εκπαιδευτικά τμήματα, από 200 συμμετέχοντες το καθένα.

Η Ψηφιακή Ακαδημία: Student Edition έχει στόχο να ενθαρρύνει τη δημιουργική και εκπαιδευτική απασχόληση των παιδιών με τον κόσμο του διαδικτύου, προσφέροντας δωρεάν μαθήματα ετησίως πάνω σε βασικές γνώσεις προγραμματισμού, ρομποτικής και game development. Η Ακαδημία αυτή θα λειτουργεί με μηνιαίους κύκλους εκπαίδευσης, διάρκειας 16 ωρών ο καθένας, και θα αποτελείται από δυο εκπαιδευτικά τμήματα των 200 ατόμων. Η έναρξή της έχει προγραμματιστεί για τον προσεχή Σεπτέμβριο.

Με την ολοκλήρωσή της, όλοι οι μαθητές θα συμμετάσχουν σε Hackathon, η θεματολογία του οποίου θα κινείται πάνω στα όσα διδάχθηκαν κατά τη διάρκειά της. Τα παιδιά θα έχουν με αυτόν τον τρόπο την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις γνώσεις που απέκτησαν από την Ακαδημία, να προκαλέσουν τη φαντασία τους και να εξασκήσουν πρακτικά τις δεξιότητές τους, δημιουργώντας κάτι δικό τους. Παράλληλα, θα έχουν τη δυνατότητα να δουν τα projects άλλων συμμετεχόντων, να συζητήσουν μεταξύ τους και να ανταλλάξουν ιδέες.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Eurolife FFH, Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, δήλωσε σχετικά «Ένας από τους πυλώνες δράσης του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης μας είναι να διευκολύνουμε την πρόσβαση των ανθρώπων στη γνώση και την εκπαίδευση. Γι’ αυτό και επενδύουμε συστηματικά σε δραστηριότητες που μπορούν να φτάσουν σε κάθε σημείο της Ελλάδας. Αυτή είναι η βάση της συνεργασίας μας με το Cyber Security International Institute, έναν οργανισμό με εμπειρία και γνώση στην ασφαλή χρήση του διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών. Καθώς ζούμε σε έναν ψηφιακό κόσμο που εξελίσσεται συνεχώς, αξία για εμάς έχει να είμαστε στο πλευρό των ανθρώπων που θέλουν να μάθουν περισσότερα γι’ αυτό και ένα επωφεληθούν από τη χρήση του, όπου κι αν βρίσκονται στη χώρα».

«Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τη Eurolife FFH και τον κ. Σαρρηγεωργίου, καθώς με την κίνησή τους αυτή μας δίνουν τη δύναμη να συνεχίσουμε το καινοτόμο έργο μας σε όλη την επικράτεια», δήλωσε ο Εμμανουήλ Σφακιανάκης, Πρόεδρος του Cyber Security International Institute. «Πλέον είμαστε έτοιμοι να επισκεφθούμε ακόμη και ακριτικά σημεία, όπου οι εξειδικευμένοι επιστήμονές μας θα ενημερώσουν τους κατοίκους για το διαδίκτυο, τα οφέλη του, αλλά και τους κινδύνους κατά την περιήγηση σε αυτό. Θα ήθελα να συμπληρώσω ότι πρωτοβουλίες όπως αυτή της Eurolife FFH τιμούν τον ασφαλιστικό χώρο και το επιχειρείν στη χώρα, προάγοντας τη γνώση μέσα από ένα σύγχρονο μέσο».

Για περισσότερες λεπτομέρειες και δήλωση συμμετοχής (θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας) στις Ψηφιακές Ακαδημίες, μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.csii.gr.

Περισσότερα

4# Ποιοτική Εκπαίδευση

Microsoft: Ψηφιακές δεξιότητες για 25 εκατ. ανθρώπους παγκοσμίως

Η Microsoft ανακοίνωσε μια νέα παγκόσμια πρωτοβουλία εκμάθησης δεξιοτήτων με στόχο να μεταδώσει περισσότερες ψηφιακές δεξιότητες σε 25 εκατομμύρια ανθρώπους παγκοσμίως μέχρι το τέλος του έτους.

Η ανακοίνωση έρχεται ως απάντηση στην παγκόσμια οικονομική κρίση που προκάλεσε η πανδημία COVID-19. Η διευρυμένη πρόσβαση στις ψηφιακές δεξιότητες αποτελεί σημαντικό βήμα για την επιτάχυνση της οικονομικής ανάκαμψης, ειδικά για τους ανθρώπους που πλήττονται περισσότερο από τις απώλειες θέσεων εργασίας.

Η πρωτοβουλία αυτή, η οποία περιγράφεται αναλυτικά στο επίσημο blog της Microsoft, περιλαμβάνει άμεσες ενέργειες, που υποστηρίζουν όσους θέλουν να ενισχύσουν τις δεξιότητές τους και να επιδιώξουν εργασία σε κάποιον τομέα υψηλής ζήτησης. Παράλληλα, αξιοποιούνται όλα τα τμήματα της εταιρείας, συνδυάζοντας υπάρχοντες και νέους πόρους από το LinkedIn, το GitHub αλλά και τη Microsoft. Στις ενέργειες περιλαμβάνονται:

  • Χρήση των δεδομένων για τον εντοπισμό των θέσεων εργασίας με τη μεγαλύτερη απήχηση καθώς και των απαιτούμενων δεξιοτήτων για την κάλυψή τους.
  • Δωρεάν πρόσβαση σε διαδρομές εκμάθησης και δωρεάν περιεχόμενο που υποστηρίζει τους ανθρώπους να αναπτύξουν τις δεξιότητες που απαιτούνται για αυτές τις θέσεις.
  • Χαμηλού κόστους πρόσβαση σε πιστοποιητικά και ελεύθερη πρόσβαση σε εργαλεία αναζήτησης εργασίας που βοηθούν τους ανθρώπους, που αναπτύσσουν αυτές τις δεξιότητες, να εντοπίσουν νέες θέσεις εργασίας.

Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη τεχνολογική πρωτοβουλία που θα βασίζεται στα δεδομένα και στη ψηφιακή τεχνολογία. Αρχικά, αξιοποιεί δεδομένα για θέσεις εργασίας και δεξιότητες από το LinkedIn Economic Graph και στη συνέχεια παρέχει δωρεάν πρόσβαση σε περιεχόμενο από το LinkedIn Learning, το Microsoft Learn και το GitHub Learning Lab, σε συνδυασμό με πιστοποιήσεις της Microsoft και εργαλεία αναζήτησης εργασίας στο LinkedIn. Αυτές οι δυνατότητες είναι προσβάσιμες στη σελίδα opportunity.linkedin.com και θα είναι ευρέως διαθέσιμες διαδικτυακά σε τέσσερις γλώσσες: Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά και Ισπανικά.

Επιπλέον, η Microsoft ενισχύει την προσπάθεια με 20 εκατομμύρια δολάρια σε επιχορηγήσεις, για να βοηθήσει μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς παγκοσμίως να υποστηρίξουν όσους έχουν μεγαλύτερη ανάγκη. Το ένα τέταρτο του συνολικού ποσού, ή 5 εκατομμύρια δολάρια, θα δοθεί με τη μορφή επιχορηγήσεων σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς που υποστηρίζουν έγχρωμες κοινότητες στις Ηνωμένες Πολιτείες.

«Η πανδημία COVID-19 δημιούργησε τόσο μια κρίση δημόσιας υγείας όσο και μια οικονομική κρίση, και καθώς ο κόσμος ανακάμπτει, πρέπει να διασφαλίσουμε ότι κανένας δεν θα μείνει πίσω», δήλωσε ο CEO της Microsoft, Satya Nadella.

«Το μεγαλύτερο βάρος της τρέχουσας ύφεσης το σηκώνουν αυτοί που μπορούν να το αντέξουν λιγότερο», δήλωσε ο Πρόεδρος της Microsoft Brad Smith. «Τα ποσοστά ανεργίας αυξάνονται για τους έγχρωμους, τις γυναίκες, τους νεότερους εργαζόμενους, τα άτομα με αναπηρία καθώς και τα άτομα με τη λιγότερη εκπαίδευση. Στόχος μας είναι να συνδυάσουμε την καλύτερη τεχνολογία με ισχυρές συνεργασίες με κυβερνήσεις και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, για να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να αναπτύξουν τις δεξιότητες που απαιτούνται για να εξασφαλίσουν μια νέα δουλειά», προσθέτει.

«Η δημιουργία ευκαιριών για κάθε μέλος του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού αποτελεί τον πυρήνα των δραστηριοτήτων μας στο LinkedIn», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του LinkedIn, Ryan Roslansky. «Ως μέρος του οικοσυστήματος της Microsoft, έχουμε τη μοναδική ικανότητα να βοηθάμε όσους αναζητούν εργασία σε όλο τον κόσμο – ειδικά όσους επλήγησαν περισσότερο κατά τη διάρκεια της κρίσης COVID-19 – να αποκτήσουν τις δεξιότητες και να βρουν τις δουλειές που τους αξίζουν. Είμαστε περήφανοι που αξιοποιούμε τα κατάλληλα δεδομένα σχετικά με το ποιες θα είναι οι θέσεις εργασίας και οι δεξιότητες του μέλλοντος, για να δημιουργήσουμε τις σωστές διαδρομές μάθησης, βοηθώντας 25 εκατομμύρια άτομα που αναζητούν εργασία να εντοπίσουν τις επόμενες ευκαιρίες τους. Όλα αυτά είναι διαθέσιμα στo opportunity.linkedin.com», προσθέτει.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ