Connect with us

17# Συνεργασία για τους Στόχους

Athens Digital Lab: Σύμπραξη εταιρειών και Ιδρυμάτων για την Αθήνα

Με πρωτοβουλία του Athens Partnership, του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, της COSMOTE και της Νokia, με Δωρεά του ΙΣΝ αναπτύσσεται ένα εγχείρημα που αλλάζει την Αθήνα και υποστηρίζει τη νεανική επιχειρηματικότητα.

Στο πλαίσιο της υλοποίησης της ψηφιακής στρατηγικής του δήμου Αθηναίων και με αποκλειστική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), το Athens Partnership με τη συνεργασία της COSMOTE, της Νokia και του ΙΣΝ, δημιουργούν το Athens Digital Lab. To πρότυπο εργαστήριο έρευνας και ανάπτυξης προηγμένων λύσεων smart city, υποστηρίζει καινοτόμες λύσεις που θα αναβαθμίσουν την ποιότητα ζωής των κατοίκων και επισκεπτών της Αθήνας.

Το Athens Digital Lab αναζητά ψηφιακές ιδέες που αλλάζουν την πόλη και καλεί άτομα, ομάδες και νεοφυείς επιχειρήσεις που αγαπούν την τεχνολογία και την καινοτομία να καταθέσουν τις προτάσεις τους, που απαντούν σε πραγματικές ανάγκες της πρωτεύουσας και θα εξελιχθούν σε προηγμένες λύσεις Internet of Things (IoT – Διαδίκτυο των Πραγμάτων) για έξυπνες πόλεις. Οι θεματικές γύρω από τις οποίες θα πρέπει να κινούνται οι προτάσεις είναι: Καθαριότητα, Στάθμευση, Διαχείριση Πρασίνου, Διαχείριση Δημόσιου Χώρου, Διαχείριση Στόλου Οχημάτων, Ανοικτή Θεματική Ενότητα.

Θα επιλεγούν πέντε ομάδες, που θα έχουν τη δυνατότητα να εργαστούν για διάστημα έξι μηνών σε έναν ειδικά διαμορφωμένο, σύγχρονο και πλήρως εξοπλισμένο χώρο, τον οποίο θα παρέχει ο δήμος Αθηναίων, έχοντας στη διάθεσή τους όλα τα απαιτούμενα τεχνικο-οικονομικά μέσα για την υλοποίηση της πρότασής τους. Επιπλέον, θα έχουν:

τεχνική υποστήριξη και καθοδήγηση από στελέχη του δήμου Αθηναίων, της COSMOTE και της Νokia πρόσβαση στην εξειδικευμένη ΙοΤ πλατφόρμα της Νokia, IMPACT, που προσφέρει ένα ασφαλές περιβάλλον βασισμένο σε πρότυπα για την υλοποίηση νέων υπηρεσιών IoT, προηγμένες υποδομές δικτύου από την COSMOTE.

Κατά την υλοποίηση, οι ομάδες θα μπορούν να πραγματοποιήσουν δοκιμές πεδίου, ενώ θα έχουν πρόσβαση στα αντίστοιχα δεδομένα του δήμου Αθηναίων για την ωρίμανση των λύσεων. Οι λύσεις που θα αναπτυχθούν, θα μπορούν: να τεθούν σε εφαρμογή στον δήμο Αθηναίων για δύο χρόνια και, παράλληλα, με την υποστήριξη της COSMOTE και της Νokia, να αποκτήσουν πρόσβαση σε κανάλια πωλήσεων στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Οι δηλώσεις συμμετοχής ξεκινούν στις 17 Οκτωβρίου και θα ολοκληρωθούν την Κυριακή, 19 Νοεμβρίου 2017. Υποβάλλονται αποκλειστικά στο www.athensdigitallab.gr.

Ο Δήμαρχος Αθηναίων, κ. Γιώργος Καμίνης, δήλωσε σχετικά: «Με το Athens Digital Lab, η Αθήνα αποκτά το δικό της εργαστήριο έρευνας και ανάπτυξης προηγμένων λύσεων Smart City και η ψηφιακή στρατηγική του δήμου Αθηναίων εισέρχεται σε φάση υλοποίησης. Θέτουμε τις προτεραιότητες για τις προκλήσεις της πόλης και στοχεύουμε σε τεχνολογικές λύσεις που θα αναβαθμίσουν, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, την καθημερινότητα των πολιτών της Αθήνας. Δίνουμε την ευκαιρία σε ικανούς νέους – μηχανικούς, ερευνητές και επιχειρηματίες, να γίνουν μέρος της εξέλιξης αυτής. Ευχαριστούμε ιδιαίτερα το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος για τη συνεχή στήριξη και εμπιστοσύνη που μας παρέχει, καθώς βεβαίως την COSMOTE, την Νokia και το Athens Partnership που έμπρακτα υποστηρίζουν το παρόν και το μέλλον της Αθήνας».

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

16# Ειρήνη, Δικαιοσύνη & Ισχυροί Θεσμοί

Stoiximan: Στη φανέλα της SC Βrag, με το brand Betano

Δύο μόνο μήνες μετά την είσοδό της στην πορτογαλική αγορά, υπό το διεθνές της brand BETANO, η Stoiximan μεγαλώνει την οικογένεια των αθλητικών χορηγιών της στις χώρες που δραστηριοποιείται, εγκαινιάζοντας σημαντική χορηγική συνεργασία με το ιστορικό σωματείο του πορτογαλικού ποδοσφαίρου, Sporting Clube de Braga.

Το σήμα του διεθνούς brand BETANO θα κοσμεί την φανέλα της SC Braga για τις επόμενες τρεις σεζόν. H δημοφιλής ομάδα της Βraga, που συμμετέχει στο πρωτάθλημα της Primeira Liga (Α’ Εθνική κατηγορία), έχει σημαντικές ευρωπαϊκές διακρίσεις στο παλμαρέ της, έχοντας φτάσει μέχρι και τον τελικό του Europa League το 2011. Παράλληλα πρόκειται για έναν oργανισμό με κοινωνικό έργο και αξίες που ταιριάζουν με αυτές της Stoiximan. Με αυτόν τον τρόπο η Stoiximan μεγαλώνει ακόμη περισσότερο την ήδη μεγάλη χορηγική οικογένεια του Ομίλου. Σε αυτή περιλαμβάνονται η VfB Stuttgart στην ανώτερη κατηγορία του ποδοσφαιρικού πρωταθλήματος της Γερμανίας, ο ΠΑΟΚ, ο Ολυμπιακός και ο ΟΦΗ στην Ελλάδα, ο Απόλλων Λεμεσού στην Κύπρο, η CS Universitatea Craiova στη Ρουμανία. Παράλληλα, η Stoiximan είναι χορηγός της Διεθνούς Ολυμπιακής Ακαδημίας, των εθνικών μας ομάδων πόλο ανδρών και γυναικών, καθώς και 17 ακόμη αθλητών, μεταξύ των οποίων οι Χρυσοί Ολυμπιονίκες Λευτέρης Πετρούνιας, Κατερίνα Στεφανίδη και Άννα Κορακάκη.

Η σταθερή υποστήριξη στον αθλητισμό βρίσκεται στον πυρήνα της δραστηριότητας της εταιρείας ήδη από το ξεκίνημά της. Η κορυφαία εταιρεία GameTech στην Ελλάδα είναι μια από τις πλέον αναπτυσσόμενες εταιρείες στην Ευρώπη. Με παρουσία σε 6 χώρες και απασχολώντας περισσότερους από 600 ανθρώπους η Stoiximan δημιουργεί προϊόντα και υπηρεσίες που είναι ανταγωνιστικά διεθνώς. Με έμφαση στην Τεχνολογία, το Υπεύθυνο Παιχνίδι και τον Αθλητισμό, η εταιρεία υλοποιεί ένα εκτεταμένο πλάνο υποστήριξης του αθλητισμού, που επεκτείνεται σε επίπεδο ομάδων και μεμονωμένων αθλητών, από τα πιο διαδεδομένα αθλήματα μέχρι τα λιγότερο δημοφιλή, έχοντας αγγίξει μέχρι σήμερα περισσότερους από 400 αθλητές.

Ο Πάνος Κωνσταντόπουλος, Chief Marketing Officer του Ομίλου με αφορμή την ανακοίνωση χορηγίας σημείωσε: «Ως διεθνής εταιρεία με τοπική προσέγγιση και μακροπρόθεσμο όραμα σε όλες τις συνεργασίες μας, αναπτύσσουμε ισχυρούς δεσμούς με τους ανθρώπους και τους αθλητικούς συλλόγους σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιούμαστε. Με αυτό το πνεύμα καλωσορίζουμε την Sporting Clube de Braga, ομάδα με μεγάλη ιστορία στην Πορτογαλία, στην μεγάλη χορηγική οικογένεια της Stoiximan. Για εμάς κάθε χορηγία είναι περισσότερο από μια απλή συνεργασία για κοινό όφελος. Στόχος μας είναι να συνεργαζόμαστε για να προωθούμε το πνεύμα του fair play και των αξιών του αθλητισμού σε κάθε μας δράση».

Ο συνιδρυτής και CEO του Ομίλου Stoiximan, Γιώργος Δασκαλάκης σημείωσε σχετικά: «Κάθε σταθμός στην ιστορία της Stoiximan είναι διαφορετικός. Στόχος μας είναι να ενταχθούμε στην πορτογαλική αγορά με ουσία και μακροπρόθεσμο ορίζοντα. Σαν οργανισμός διαθέτουμε την εμπειρία και τη γνώση που απαιτούνται για να τα καταφέρουμε. Πέρα, όμως, από το να προσφέρουμε ποιοτικά προϊόντα και υπηρεσίες, φιλοδοξία μας είναι και να δημιουργήσουμε ισχυρούς δεσμούς με την ίδια τη χώρα, την ιστορία και τους ανθρώπους της. Στα πλαίσια αυτά είναι μεγάλη μας χαρά που για τα επόμενα τρία χρόνια θα είμαστε ο βασικός χορηγός ενός τόσο ιστορικού συλλόγου και είμαστε περήφανοι που η Braga θα γιορτάσει την επόμενη σεζόν τα 100 της χρόνια έχοντας το Betano, το διεθνές brand της Stoiximan, στη φανέλα της».

Περισσότερα

10# Λιγότερες Ανισότητες

Σε εξέλιξη το φόρουμ υψηλού επιπέδου του ΟΗΕ

Με επίκεντρο 6 από τους 17 Παγκόσμιους Στόχους το Πολιτικό Φόρουμ Υψηλού Επιπέδου του ΟΗΕ για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη (HLPF) εγκαινίασε τις εργασίες του, που διαρκούν από 9 έως 18 Ιουλίου στη Νέα Υόρκη.

Φέτος το φόρουμ εστιάζει στους Στόχους: – 4: Ποιοτική Εκπαίδευση, – 8: Αξιοπρεπής Εργασία και Οικονομική Ανάπτυξη, – 10: Λιγότερες Ανισότητες, – 13: Δράση για το Κλίμα, – 16: Ειρήνη, Δικαιοσύνη και Ισχυροί Θεσμοί και – 17: Συνεργασία για τους Στόχους.

Σύμφωνα με την ελληνική πλατφόρμα για την ανάπτυξη στο HLPF 2019 βρίσκονται και οργανώνουν παράλληλες εκδηλώσεις το GCAP και το SDG Watch Europe. Μια από τις εκδηλώσεις είναι η παρουσίαση έκθεσης για το Στόχο 10, με τίτλο “Falling through the cracks: Exposing inequalities in Europe and beyond”. Η έκθεση αποτελεί συλλογικό αποτέλεσμα 15 εθνικών εκθέσεων και 11 θεματικών αναφορών με τη συμβολή 58 οργανώσεων, συμπεριλαμβανομένης και της ελληνικής έκθεσης, τη σύνταξη της οποίας επιμελήθηκε το μέλος μας Κόσμος Χωρίς Πολέμους και Βία στο πλαίσιο του προγράμματος (MESA).

Περισσότερα

17# Συνεργασία για τους Στόχους

Οι νικητές του “Trophy – Τροφή Challenge”

Καινοτόμες ιδέες για τη διατροφή και την αγροτική παραγωγή σε ένα live – pitching και επιχειρηματικές πρακτικές και συζητήσεις για το ρόλο της τεχνολογίας στην αντιμετώπιση των διατροφικών προκλήσεων κυριάρχησαν στην εκδήλωση του τελικού του “Trophy – Τροφή Challenge”, την Πέμπτη 11 Ιουλίου στο Μουσείο Μπενάκη.

Ο Διαγωνισμός κινητοποίησε συνολικά περισσότερους από 60 εκπροσώπους πανεπιστημιακών και εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, καθώς και ανθρώπους των επιχειρήσεων, επαγγελματίες και επενδυτές που συμμετείχαν στις επιτροπές αξιολόγησης. Συνολικά 50 ομάδες κατέθεσαν προτάσεις. Οι 40 από αυτές πέρασαν στους ημιτελικούς και έλαβαν καθοδήγηση για την περαιτέρω ανάπτυξη του επιχειρηματικού τους σχεδίου από μέντορες από την Ελλάδα, την Τουρκία και τις Η.Π.Α. Οι 10 πέρασαν στους φιναλίστ και διαγωνίστηκαν μπροστά στην κριτική επιτροπή για τα έπαθλα, χρηματικά και μη.

Στην εκδήλωση μίλησαν δύο από τους σημαντικότερους Έλληνες εκπροσώπους της επιχειρηματικότητας στον κλάδο της αγροδιατροφής στην Ελλάδα. Ο Αλέξανδρος Κουρής, Ιδιοκτήτης και Ιδρυτής της βραβευμένης μικροζυθοποιίας ΝΗΣΟΣ απευθύνθηκε στους νέους επιχειρηματίες και μίλησε για την αντίληψη της επιτυχίας ως πορεία προς την αυτοπραγμάτωση και για τη σημασία της «ταύτισης» του Επιχειρηματία με τη Δραστηριότητα, σε σημείο που η Δραστηριότητα γίνεται μέρος της ύπαρξής του και ασκείται με πάθος.

Ο Σωτήρης Μπαντάς, Διευθύνων Σύμβουλος της CENTAUR Analytics, αναφέρθηκε στη συμβολή της τεχνολογίας στη διάσωση των αγροτικών προϊόντων και περιέγραψε πως η πλατφόρμα της εταιρείας διασώζει την παραγωγή στους αποθηκευτικούς χώρους απελευθερώνοντας μέρος της αξίας αγροτικών αγαθών, η οποία εκτιμάται διεθνώς σε περίπου 1 τρις δολ. ετησίως. Μεγάλοι νικητές του πρώτου διαγωνισμού αγροδιατροφής “Trophy – Τροφή Challenge”, αναδείχθηκαν οι:

PROSPER. Η ομάδα έλαβε το 1ο βραβείο αξίας 8.500 ευρώ στην κατηγορία Foodtech, με την πούδρα από υποπροϊόντα ψαριού πλέον των 1.200 τόνων ετησίως από τις ελληνικές ιχθυοκαλλιέργειες. Πρόκειται για μια spin-off εταιρεία με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, της οποίας τα προϊόντα σκοπό έχουν την ενίσχυση της γεύσης σε χώρους μαζικής εστίασης.

OILWAY. Η ομάδα έλαβε το 2ο βραβείο αξίας 4.000 ευρώ στην κατηγορία Foodtech, με την αξιοποίηση αποβλήτων βιομηχανιών τροφίμων. Ξεκίνησαν με την αξιοποίηση του τυρογάλακτος, από το οποίο προκύπτει ορός γάλακτος και στη συνέχεια ένα έλαιο πλούσιο σε γ-λινολενικό οξύ, το GLA, με αντικαρκινικές, αντιθρομβωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες.

SMART METER ANYWHERE. Η ομάδα έλαβε το 1ο βραβείο αξίας 8.500 ευρώ στην κατηγορία Agritech, με τους έξυπνους μετρητές ενέργειας με λογισμικές πλατφόρμες βάσει της αρχής Pay-as-you go. Απευθύνονται σε οικιακούς καταναλωτές και παραγωγικά φορτία σχετικά με τη γεωργία στις αγροτικές περιοχές των αναπτυσσόμενων χωρών και κυρίως στην αγορά της Υποσαχάριας Αφρικής.

FIBRO-I και CHLOE IRRIGATION SYSTEM. Το 2ο βραβείο αξίας 4.000 ευρώ στην κατηγορία Agritech μοιράστηκαν δυο ομάδες. Το Fibro-I είναι ένα συμπληρωματικό υλικό μόνωσης της μελισσοκομικής κυψέλης, με στόχο τη διατήρηση της θερμοκρασίας, την αύξηση του προσδόκιμου ζωής των μελισσών και εν τέλει τη μείωση του κόστους παραγωγής για τον μελισσοκόμο. Το Chloe Irrigation System ελαχιστοποιεί τη σπατάλη νερού στην αγροτική χρήση και επιτρέπει στο χρήστη του να ελέγχει τις καλλιέργειες εξ αποστάσεως, καθώς ο αγρότης έχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τη διαχείριση των χωραφιών του.

Οι 5 νικητές κέρδισαν επιπλέον ειδικά προνόμια και απευθείας συμμετοχή στους τελικούς του παγκόσμιου διαγωνισμού αγροδιατροφής και τεχνολογίας Future Agro Challenge, που θα πραγματοποιηθεί τον Σεπτέμβριο του 2019. Επιπλέον, οι πρώτοι νικητές κάθε κατηγορίας κέρδισαν εκπαιδευτική επίσκεψη διάρκειας 5 ημερών, στο Πανεπιστήμιο Rutgers στις Η.Π.Α., ενώ θα επωφεληθούν και από εξατομικευμένο πρόγραμμα επιχειρηματικής ανάπτυξης, που θα υλοποιηθεί σε συνεργασία με την Endeavor Greece, διάρκειας ενός έτους. Και οι 40 ομάδες που συμμετείχαν στους ημιτελικούς του διαγωνισμό κέρδισαν εισιτήρια για να παρακολουθήσουν στο Global Agripreneurship Summit στη Θεσσαλονίκη.

Για το διαγωνισμό “Trophy – Τροφή Challenge” και το πρόγραμμα «Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά» μίλησε επίσης η Έφη Λαζαρίδου, Διευθύνουσα Σύμβουλος του Προγράμματος, καθώς και η Εύα Πολυζωγοπούλου, Αναπληρώτρια Γενική Διευθύντρια Προγραμμάτων του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος ενώ η Ελένη Βρεττού, Ανώτερη Γενική Διευθύντρια της Τράπεζας Πειραιώς και μέλος της Κριτικής Επιτροπής στην κατηγορία Foodtech τόνισε ότι: “Η Τράπεζα Πειραιώς αναλαμβάνει πρωτοβουλίες, που ξεπερνούν τη χρηματοδοτική στήριξη της υγειούς επιχειρηματικότητας, η οποία είναι δεδομένη, και επιδιώκει να συμβάλλει στην επίλυση δομικών προβλημάτων του κλάδου μέσω της ανάπτυξης ισχυρών αλυσίδων αξίας, της μείωσης του κόστους παραγωγής και του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, της επίτευξης οικονομιών κλίμακας, της αξιοποίησης βέλτιστων τεχνικών, και της σύνδεσης της παραγωγής με τον τελικό καταναλωτή. Η καινοτομία έχει ουσιώδη ρόλο καθώς μπορεί να γεφυρώσει τις βραχυπρόθεσμες προκλήσεις και τις μακροπρόθεσμες επιδιώξεις στον αγροδιατροφικό τομέα. Ο Διαγωνισμός «Trophy – Τροφή Challenge» είναι απόλυτα συμβατός με το όραμα και τους στόχους της Τράπεζας Πειραιώς”.

Για τη σημασία του προγράμματος μίλησε τέλος και ο Μιχάλης Στάγκος, συνιδρυτής των Industry Disruptors Game Changers (ID-GC).

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ