Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Τιμήθηκε για την επένδυσή της στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας

Date:

Share post:

Σε κορυφαία εταιρική πρωτοβουλία για την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας αναδείχθηκε το πρόγραμμα Heineken Growth Makers της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, στα φετινά Hellenic Responsible Business Awards.

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία έλαβε αργυρό βραβείο (Silver) στην κατηγορία «Πρότυπο Επένδυσης – Ενίσχυση της Επιχειρηματικότητας» στην τελετή απονομής που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, 15 Φεβρουαρίου, στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου.

Η πλατφόρμα Growth Makers by Heineken, που εγκαινιάστηκε τον Ιούνιο του 2017, αποτελεί την πιο πρόσφατη πρωτοβουλία της εταιρίας για τη στήριξη της νεοφυούς επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα. Εστιάζοντας στις νέες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον πρωτογενή τομέα και τον τουρισμό, πραγματοποιήθηκε σειρά εκδηλώσεων και δράσεων σε συνεργασία με τη θερμοκοιτίδα νεοφυών επιχειρήσεων Orange Grove, την οποία η Heineken στηρίζει ως μεγάλος χορηγός.

Μεταξύ αυτών, οι Growth Makers Nights, βραδιές συζήτησης, δικτύωσης και ανταλλαγής γνώσης για την επιχειρηματική κοινότητα, αφιερωμένες στην αγροτική παραγωγή και την τουριστική επιχειρηματικότητα. Ταυτόχρονα, διενεργήθηκε ένας διαγωνισμός για την ανάδειξη 5 ελπιδοφόρων νέων startups στον αγροδιατροφικό και τον τουριστικό τομέα, με συνολικό χρηματικό έπαθλο 10.000 ευρώ για τους νικητές. Οι επιλεγμένες Growth Makers Teams φιλοξενούνται στο Orange Grove και επωφελούνται από ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα επιχειρηματικής υποστήριξης.

H πλατφόρμα Growth Makers αποτελεί ένα κεντρικό κομμάτι του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Seeds for Growth» που υλοποιεί η Αθηναϊκή Ζυθοποιία. Μέσω του «Seeds for Growth», η εταιρεία έχει δεσμευτεί να παρέχει μέχρι το 2020 5000 ευκαιρίες (σπόρους) ανάπτυξης σε ταλαντούχα νεαρά άτομα, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο στην ανάπτυξη της καινοτόμου επιχειρηματικότητας και την αναστροφή του φαινομένου του brain drain. Μέσα από το πρόγραμμα, η εταιρία φιλοδοξεί να ενδυναμώσει τους νέους επιχειρηματίες με γνώση, δεξιότητες και καθοδήγηση, να καλλιεργήσει συνέργειες με θεσμικούς και παραγωγικούς φορείς και να συμβάλει στη δημιουργία μίας νέας κουλτούρας επιχειρηματικότητας.

Η Υπεύθυνη Εταιρικών Σχέσεων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, Έλλη Παναγιωτοπούλου, δήλωσε σχετικά: «Οι αρχές της υπεύθυνης επιχειρηματικότητας και της βιώσιμης και κοινωνικής ανάπτυξης είναι μέρος της ταυτότητας της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας και καθοδηγούν τη δράση μας. Η βράβευσή μας για την πρωτοβουλία Heineken Growth Makers υπογραμμίζει την μακρόχρονη επένδυσή μας στην ενίσχυση των νέων επιχειρήσεων, με τις οποίες μας συνδέει το πάθος για καινοτομία, δημιουργία και πρωτοπορία».

Σοφία Εμμανουήλ
Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Related articles

Enel Green Power Hellas: Χρονιά διαφορετικότητας και συμπερίληψης

Η Enel Green Power Hellas όρισε τη σεζόν 2022 -2023 ως Χρονιά Διαφορετικότητας και Συμπερίληψης υλοποιώντας μια σειρά από πρωτοβουλίες.

Eurolife FFH: Πρόγραμμα «ΜΑΜΑ» του SolidarityNow

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλες τις οικογένειες, εγκυμονούσες και νέους γονείς από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.

7 βραβεύσεις για τα METRO Cash & Carry στα Loyalty Awards 2023

Τα βραβεία αναγνωρίζουν τη διαχρονική δέσμευση των METRO Cash & Carry για δημιουργία καινοτόμων υπηρεσιών και προγραμμάτων.

Oι νικητές του Βραβείου Τέχνης Ιδρύματος Γ. & Α. Μαμιδάκη 2023

Από το 2019 ο θεσμός του Βραβείου Τέχνης υποστηρίζει σύγχρονους δημιουργούς προσφέροντάς τους την ευκαιρία να δημιουργήσουν για τη συλλογή του Ιδρύματος.
Skip to content