Connect with us

SDG's

Attica Group: 10 Χρόνια Εταιρικής Υπευθυνότητας

Η Attica Group προχώρησε στην έκδοση του Απολογισμού Εταιρικής Υπευθυνότητας που αφορά το 2018, ο οποίος ακολουθεί τις κατευθυντήριες οδηγίες GRI Standards του Global Reporting Initiative (σε επίπεδο συμφωνίας “Core”).

Ο Απολογισμός του 2018 αποτελεί τον 10ο συνολικά Απολογισμό της Attica Group και σηματοδοτεί 10 χρόνια αδιάλειπτης Λογοδοσίας στην Εταιρική Υπευθυνότητα.

Ο Απολογισμός της Attica Group, της πρώτης εταιρείας στον κλάδο της επιβατηγού ναυτιλίας παγκοσμίως που ακολούθησε από το 2016 τις κατευθυντήριες οδηγίες GRI Standards για την έκδοση Απολογισμού Εταιρικής Υπευθυνότητας, κάνει αναφορά σε 84 δημοσιοποιήσεις GRI, επεκτείνει για λόγους διαφάνειας την αναφορά σε συνολικά 225 ποσοτικούς δείκτες και περιλαμβάνει 42 μελλοντικούς στόχους, ενώ συμπεριλαμβάνει και την νεοαποκτηθείσα Hellenic Seaways έπειτα από την ολοκλήρωση της εξαγοράς του μετοχικού της κεφαλαίου.

Πέρα από την παρουσίαση των ενεργειών, των αποτελεσμάτων και των στόχων του Ομίλου, η έκδοση του Απολογισμού στοχεύει στην ενίσχυση του διαλόγου σε θέματα Εταιρικής Υπευθυνότητας με όλους τους Κοινωνικούς Εταίρους, καθώς περιγράφει με διαφάνεια και σαφήνεια την πρόοδο που έχει πετύχει, αλλά και τις περιοχές που πρέπει να ενισχύσει τις προσπάθειές του ώστε να βελτιωθεί περαιτέρω.

Αναφερόμενος στον 10ο Απολογισμό Εταιρικής Υπευθυνότητας της Attica Group, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Σπυρίδων Πασχάλης, επεσήμανε:

«Λειτουργώντας σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο οικονομικό και επιχειρηματικό περιβάλλον, για όλους εμάς στον Όμιλο Attica, η επιχειρηματική μας δραστηριότητα είναι άμεσα συνδεδεμένη με την Εταιρική Υπευθυνότητα, η οποία σημαίνει να λειτουργούμε με τρόπο υπεύθυνο ως επαγγελματίες και να σκεπτόμαστε μακροπρόθεσμα ως πολίτες. Αυτό στην πράξη μεταφράζεται στην οικονομική επιτυχία του Ομίλου μας, αλλά παράλληλα συνδυασμένη με την ενσωμάτωση της υπευθυνότητας στις καθημερινές μας πρακτικές διοίκησης, τη συνεισφορά στην υποστήριξη της κοινωνίας, τη δημιουργία κατάλληλων εργασιακών συνθηκών, τη διασφάλιση της ασφάλειας των επιβατών μας και τον περιορισμό της περιβαλλοντικής μας επίδρασης. Ως πρωτοπόροι στη δέσμευσή μας στις παγκόσμιες αρχές Εταιρικής Υπευθυνότητας, χαιρόμαστε πραγματικά βλέποντας ολοένα και περισσότερες εταιρείες του κλάδου μας να αναπτύσσουν δράσεις Υπευθυνότητας. Ελπίζουμε η αδιάλειπτη εδώ και 10 έτη δέσμευσή μας στη Λογοδοσία για τις ενέργειες αυτές μέσω της δημοσίευσης των Απολογισμών μας Εταιρικής Υπευθυνότητας κατά τα υψηλότερα διεθνή standards, να βρει μιμητές και στις υπόλοιπες εταιρείες. Από την πλευρά μας, είναι αυτονόητο ότι δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε την προσπάθεια που κάνουμε αναφορικά με την περαιτέρω διάδοση της Εταιρικής Υπευθυνότητας εντός και εκτός του Ομίλου, μία δέσμευση που στηρίζεται στο Όραμά μας, την Αποστολή μας και τις Αξίες μας, αλλά πάνω από όλα στο ήθος των εργαζομένων μας, που καλούνται να ανταπεξέλθουν επιτυχώς στις καθημερινές προκλήσεις».

Υπενθυμίζεται ότι η Attica Group δραστηριοποιείται στην επιβατηγό ναυτιλία μέσω των SUPERFAST FERRIES, BLUE STAR FERRIES, HELLENIC SEAWAYS και AFRICA MOROCCO LINK με συνολικά 31 πλοία που προσφέρουν σύγχρονες, υψηλού επιπέδου μεταφορικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Τα πλοία του στόλου της ταξιδεύουν σε 4 χώρες, σε 60 μοναδικούς προορισμούς, προσεγγίζοντας 71 λιμάνια, μεταφέροντας πάνω από 7 εκατ. επιβάτες, 1 εκατ. Ι.Χ. οχήματα και 400.000 φορτηγά αυτοκίνητα ετησίως.

Ο Απολογισμός Εταιρικής Υπευθυνότητας 2018 είναι διαθέσιμος στην ιστοσελίδα του Ομίλου www.attica-group.com.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

17# Συνεργασία για τους Στόχους

Ηiggs: Διακρατική online πλατφόρμα δωρεών στην Ευρώπη

Την πρώτη διακρατική online πλατφόρμα δωρεών στην Ευρώπη,  κατασκευασμένη από το Διακρατικό Δίκτυο Δωρεάς της Ευρώπης (Transnational Giving Europe Network), για να διευκολύνει τη φιλανθρωπία σε όλη την Ευρώπη παρουσίασε στις 29 Ιουνίου 2020, η FEDORA.

Αυτή η λύση διατίθεται με την ευκαιρία της έναρξης των εκστρατειών συγκέντρωσης χρημάτων των υποψηφίων των Βραβείων FEDORA 2020. 

Η πλατφόρμα στοχεύει στην απλοποίηση της διαδικασίας Ευρωπαϊκών online διασυνοριακών δωρεών μέσω μιας ψηφιακής φιλικής προς τον χρήστη εμπειρίας, επιτρέπει σε άτομα και εταιρείες να κάνουν δωρεές σε σκοπούς και οργανισμούς της επιλογής τους σε όλη την Ευρώπη, επωφελούμενοι από φορολογικές μειώσεις στη χώρα διαμονής τους σε εξασφαλισμένο νομικό και φορολογικό πλαίσιο. 

Η διασυνοριακή δωρεά παγκοσμίως και ειδικά στην Ευρώπη υπόκειται σε πολλούς περιορισμούς, καθώς οι δωρητές δεν έχουν ακόμη τη δυνατότητα να υποστηρίζουν διαδικτυακές μη κερδοσκοπικές οργανώσεις κοντά στην καρδιά τους σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Οι εθνικοί φορολογικοί κανονισμοί διαφέρουν από χώρα σε χώρα και η απουσία ομοιομορφίας έχει ως συνέπεια αργές διαδικασίες δωρεών. Σε συνεργασία με άλλους φορείς, η Transnational Giving Europe υποστηρίζει ένα ενιαίο πλαίσιο φιλανθρωπίας στην Ευρώπη με υψηλά πρότυπα χρηστής διακυβέρνησης.

Μέχρι το 2021, η πιλοτική έκδοση της διαδικτυακής Πλατφόρμας Transnational Giving Europe θα αναβαθμιστεί ώστε να συμπεριλάβει μεγάλο αριθμό Ευρωπαϊκών χωρών και όσο το δυνατόν περισσότερους δικαιούχους. Ο στόχος είναι να καταστεί η λύση προσβάσιμη σε ολόκληρο τον ευρωπαϊκό μη κερδοσκοπικό τομέα, καθιστώντας δυνατή τη συγκέντρωση κεφαλαίων από όλη την Ευρώπη από οποιαδήποτε μη κερδοσκοπική οργάνωση.

Ο ρόλος του HIGGS  στο διευρωπαϊκό πρόγραμμα

Αυτή η πρωτοβουλία συγχρηματοδοτείται από το πρόγραμμα «Δημιουργική Ευρώπη» (Creative Europe) της Ευρωπαϊκής Ένωσης και το Ελβετικό Ίδρυμα Φιλανθρωπίας στη Γενεύη, με την υποστήριξη του Ιδρύματος King Baudouin στις Βρυξέλλες, και υποστηρίζεται από το iRaiser, έναν κορυφαίο ειδικό στην Ευρώπη για λύσεις ψηφιακής συγκέντρωσης χρημάτων για μη κερδοσκοπικές οργανώσεις.

Δύο οργανισμοί έχουν συμμετάσχει στην ανάπτυξη αυτού του συστήματος και θα είναι επίσης οι πρώτοι μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί στην Ευρώπη που θα χρησιμοποιήσουν αυτήν τη νέα διαδικτυακή πλατφόρμα δωρεών: το FEDORA, η Ευρωπαϊκή Πλατφόρμα που υποστηρίζει την καινοτομία και τον διαπολιτισμικό διάλογο στους τομείς της όπερας και του μπαλέτου, και το Common Goal, ένα φιλανθρωπικό κίνημα που ενθαρρύνει τους επαγγελματίες ποδοσφαιριστές, τους διευθυντές και τις επιχειρήσεις να δεσμεύσουν τουλάχιστον 1% των κερδών τους σε μη κερδοσκοπικές οργανώσεις που βασίζονται στον αθλητισμό και προωθούν τους Στόχους Αειφόρου Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών.

Πώς,  όμως,  συμβάλλει στη συγκέντρωση πόρων το Transnational Giving Europe; Με έναν πολύ απλό τρόπο, παρέχοντας μια πολύ σημαντική ωφέλεια σε όσους επιλέγουν  να κάνουν δωρεές για κοινωφελή σκοπό, είτε είναι μεμονωμένοι είτε εταιρικοί κάτοικοι των συμβεβλημένων χωρών που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία: με κάθε διασυνοριακή δωρεά, ο εκάστοτε δωρητής συνεχίζει να επωφελείται από εθνικές φορολογικές εκπτώσεις στις δωρεές του χάρη στη συνεργασία με τους Εθνικούς Εταίρους της Transnational Giving Europe πανευρωπαΐκά, στις εξής χώρες, πέραν της Ελλάδας:

Αυστρία – Philanthropie Stiftung Österreich

Βέλγιο – King Baudouin Foundation

Βουλγαρία – BCause

Κροατία European Foundation for Philanthropy and Society Development (EFPSD)

Γαλλία – Fondation de France

Γερμανία – Maecenata Stiftung

Ελλάδα – Higher Incubator Giving Growth & Sustainability – HIGGS

Ουγγαρία – Carpathian Foundation Hungary

Ιταλία – Fondazione Lang Europe Onlus

Ρουμανία – Odorheiu Secuiesc Community Foundation

Ισπανία – Empresa y Sociedad Fundación

Ελβετία – Swiss Philanthropy Foundation

Ηνωμένο Βασίλειο – Charities Aid Foundation

Στην Ελλάδα, Εθνικός Εταίρος του TGE είναι το HIGGS, το οποίο, πιστό στην αποστολή του, παρέχει άλλον έναν τρόπο σύνδεσης των ανά την Ευρώπη Δωρητών με μη κερδοσκοπικές οργανώσεις και δράσεις κοινωφελούς χαρακτήρα. Πλέον, χάρη σε αυτήν τη συνεργασία, η Κοινωνία Πολιτών στην Ελλάδα έχει έναν ακόμη τρόπο για να προσεγγίσει δυνητικούς χρηματοδότες από το εξωτερικό, προσφέροντας το επιπρόσθετο κίνητρο των φορολογικών απαλλαγών για τις δωρεές τους.  

Περισσότερα

8# Αξιοπρεπής Εργασία & Οικονομική Ανάπτυξη

Coca-Cola: Kοινωνική, συνεργατική πρωτοβουλία με το Ίδρυμα Μποδοσάκη

Η Coca-Cola στην Ελλάδα ανακοίνωσε την έναρξη του προγράμματος «Future Loading» σε συνεργασία με το Ίδρυμα Μποδοσάκη, στρατηγικού συνεργάτη της κοινωνικής αυτής πρωτοβουλίας.

Το πρόγραμμα τελεί υπό την αιγίδα των Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Υπουργείου Τουρισμού, Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και Ενιαίου Φορέα Ελέγχου Τροφίμων (Ε.Φ.Ε.Τ) και έχει ως στόχο τη στήριξη των μικρών επιχειρήσεων καφεστίασης και φιλοξενίας (Ho.Re.Ca) και την ενίσχυση της απασχολησιμότητας στον κλάδο.

Το πρόγραμμα προσβλέπει στην ενίσχυση της ασφαλούς λειτουργίας των επιχειρήσεων, την ένταξή τους στην εποχή του ψηφιακού μετασχηματισμού, την προσέλκυση πελατών και την ενσωμάτωση  των αρχών της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας στην επιχείρησή τους.

Μέσω του προγράμματος “Future Loading”, η Coca-Cola στην Ελλάδα μαζί με το Ίδρυμα Μποδοσάκη και σημαντικές εταιρείες και οργανισμούς – υποστηρικτές, προσφέρουν τις  απαραίτητες πιστοποιήσεις για την ασφαλή λειτουργία, αλλά και δωρεάν εκπαίδευση στα στελέχη των μικρών αυτών επιχειρήσεων, προκειμένου να διευκολυνθεί η ομαλή μετάβαση στις νέες συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία. Πιο συγκεκριμένα, μέσω του προγράμματος επιτυγχάνεται:

Επανεκκίνηση & προσαρμογή στη νέα πραγματικότητα μέσα από:

·         Τον έλεγχο της εφαρμογής των κατάλληλων διαδικασιών πρόληψης και των ενδεδειγμένων από τις αρμόδιες αρχές και την επιστημονική κοινότητα πρακτικών για την αποφυγή της μετάδοσης του ιού, με την σφραγίδα πιστοποίησης TÜV AUSTRIA CoVid Shield, από τον φορέα TÜV AUSTRIA Hellas.

·         Διαδικτυακά σεμινάρια με θέμα την εξυπηρέτηση πελατών στη νέα κανονικότητα από την Avocado Learning Experiences, εταιρεία που δραστηριοποιείται στον χώρο της εκπαίδευσης και ανάπτυξης στελεχών και ομάδων, και με την υποστήριξη της Coca-Cola Τρία Έψιλον και του προγράμματος Youth Empowered: The HoReCa Edition

·         Εκπαίδευση σε θέματα υγιεινής & προστασίας μέσω του πρακτικού εφαρμοσμένου Οδηγού από τον Ενιαίο Φορέα Ελέγχου Τροφίμων (Ε.Φ.Ε.Τ.)

·         Προσφορά της λειτουργίας ανέπαφου check in/check out και εκπαίδευση μικρών ξενοδοχείων στη χρήση της λειτουργίας από τον Όμιλο Hotelbrain, που εξειδικεύεται στη διαχείριση και εκμετάλλευση ξενοδοχείων

·         Ειδικά σχεδιασμένο σεμινάριο από την Google, για τις τάσεις του τουρισμού στη νέα περίοδο

Ενίσχυση του ψηφιακού μετασχηματισμού μέσα από:

·         Εκπαίδευση στη χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ψηφιακού marketing, ηλεκτρονικού εμπορίου και εργαλείων συνεργασίας, από τo Found.ation και με την υποστήριξη της Coca-Cola Τρία Έψιλον και του προγράμματος Youth Empowered: The HoReCa Edition

·         Δωρεάν λογισμικά και λύσεις αυτοματισμού και CRM, από την Pobuca, εταιρεία με εξειδίκευση σε τεχνολογίες Customer eXperience (CX) και με την υποστήριξη της Coca-Cola Τρία Έψιλον και του προγράμματος Youth Empowered: The HoReCa Edition

·         Ειδικά σχεδιασμένο σεμινάριο με τίτλο “Digital Marketing & Marketplaces in the new world” από το efood

Διαφημιστική προβολή & προσέλκυση πελάτων μέσα από:

·         Παροχή on-line διαφημιστικού χώρου, από το Αθηνόραμα, μέσω ειδικής ενότητας στο www.athinorama.gr και υποστήριξη μέσω της πρωτοβουλίας «Restaurants back for good»

·         Διαδικτυακά σεμινάρια με θέμα το branding και την ανάλυση ανταγωνισμού, από τον οργανισμό The People’s Trust, που ειδικεύεται στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, με την υποστήριξη του Ιδρύματος Αθανασίου Κ. Λασκαρίδη

·         Συμβουλευτικές υπηρεσίες και περιεχόμενο για τις επιχειρήσεις – δικαιούχους από την Notice Content and Services (HO.RE.CA OPEN, FnB Daily)

Βιώσιμη ανάπτυξη και υιοθέτηση των αρχών Κυκλικής Οικονομίας & Ανακύκλωσης, σε συνεργασία με τη ΜΚΟ Οικολογική Εταιρία Ανακύκλωσης, μέσα από:

·         Παροχή του Zero Waste Future οδηγού της Coca-Cola

·         Παροχή κάδων οργανικών απορριμμάτων και λοιπού εξοπλισμού

·         Online workshops & σεμινάρια για τη διαχείριση απορριμμάτων στις επιχειρήσεις

·         Δημιουργία ψηφιακής πλατφόρμας εκπαίδευσης και καταχώρησης επιδόσεων

·         Πιστοποίηση και ένταξη στο 1ο δίκτυο Zero Waste HoReCa μετά από ένα έτος παρακολούθησης

Για την υποβολή αίτησης στο πρόγραμμα “Future Loading”, οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις θα πρέπει να πληρούν τα ακόλουθα κριτήρια, ενώ θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας για την ένταξή τους στο πρόγραμμα:

·         Να ανήκουν στον κλάδο καφεστίασης και φιλοξενίας (Ho.Re.Ca) και να λειτουργούν τα τελευταία 3 χρόνια

·         Να έχουν ετήσιο κύκλο εργασιών έως 500.000 ευρώ

·         Να διαθέτουν προσωπικό 2 έως 25 άτομα

·         Να είναι ανεξάρτητες επιχειρήσεις (να μην ανήκουν σε κάποιον μεγαλύτερο όμιλο εταιρειών)

·         Να έχουν τακτοποιημένες ασφαλιστικές υποχρεώσεις

·         Να τηρούν το πρότυπο HACCP σε θέματα υγιεινής και ασφάλειας τροφίμων

Το “Future Loading” φέρνει μαζί εταιρείες, φορείς και Ιδρύματα, σε μια πρωτοβουλία κοινωνικού χαρακτήρα. Ο κάθε εξειδικευμένος συνεργάτης συνεισφέρει στη δημιουργία μιας ‘εργαλειοθήκης’, ειδικά σχεδιασμένης για τις ανάγκες των μικρών επιχειρήσεων καφεστίασης και φιλοξενίας, ώστε με ασφαλή βήματα και σιγουριά να προσαρμοστούν στη νέα πραγματικότητα και να εξασφαλίσουν τη βιωσιμότητά τους στο μέλλον.

Ο αρχικός σχεδιασμός αφορά στη στήριξη 300 μικρών επιχειρήσεων Ho.Re.Ca, ενώ η Coca-Cola στην Ελλάδα και το Ίδρυμα Μποδοσάκη καλούν εταιρίες, φορείς και Ιδρύματα να συμβάλλουν στην υποστήριξη του προγράμματος, με στόχο τη μεγιστοποίηση του διαθέσιμου κεφαλαίου και την αύξηση του αριθμού των επωφελούμενων επιχειρήσεων.

Περισσότερα

SDG's

Η Eurolife FFH διακρίθηκε στα Corporate Affairs Excellence Awards

H Eurolife FFH βραβεύθηκε με Αριστείο στη φετινή διοργάνωση των Corporate Affairs Excellence Awards, στην κατηγορία Εσωτερική Επικοινωνία (Internal Communications & Employee Engagement), για το πρόγραμμα «Εθελοντές εν Δράσει».

Η διάκριση αυτή αναγνωρίζει μια σημαντική πρωτοβουλία της εταιρείας, η οποία είχε θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία και τους ανθρώπους που έχουν ανάγκη από την υποστήριξή μας.

Η ενέργεια «Εθελοντές εν Δράσει» της Eurolife FFH πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της, σε συνεργασία με την ethelon, έχοντας πάνω από 2.200 παιδιά, ενήλικες και οικογένειες ως ωφελούμενους.

Η εταιρεία σχεδίασε μια εθελοντική δράση για τους εργαζόμενους, με στόχο όλοι μαζί, ως μια συντονισμένη ομάδα, να υποστηρίξουν πέντε διαφορετικές ΜΚΟ που δραστηριοποιούνται για την υποστήριξη ανθρώπων από κοινωνικά ευάλωτες ομάδες.

Κάθε ημέρα, στα γραφεία της Eurolife FFH, οι εργαζόμενοι έπαιρναν μέρος σε διαφορετικές δραστηριότητες, οι οποίες περιλάμβαναν υποτιτλισμό παλιών ελληνικών ταινιών για άτομα με βαρηκοΐα και άλλες παρόμοιες παθήσεις, δημιουργία kits με σχολικά είδη για παιδιά, οργάνωση πακέτων με προϊόντα πρώτης ανάγκης για οικογένειες και είδη προσωπικής φροντίδας για άτομα που ζουν σε κατάσταση δρόμου, καθώς και δημιουργία lunch bags με υγιεινά snacks για παιδιά.

Οι εργαζόμενοι της εταιρείας ανταποκρίθηκαν με ταχύτητα στη δράση, με αποτέλεσμα τα πακέτα να είναι έτοιμα να παραδοθούν στις συνεργαζόμενες ΜΚΟ και τους ίδιους τους ωφελούμενους μέσα σε μόλις λίγες ώρες.

Λόγω της επιτυχίας της, η δράση επαναλήφθηκε λίγο καιρό αργότερα, με τους ανθρώπους της Eurolife FFH να συσκευάζουν χριστουγεννιάτικα δώρα για τα παιδιά δύο ιδρυμάτων.

Στόχος της εταιρείας είναι να συνεχίσει την υποστήριξη εθελοντικών δραστηριοτήτων, μαζί με την ethelon, κάνοντας τη διαφορά στη ζωή και την καθημερινότητα συμπολιτών μας που έχουν ανάγκη από υποστήριξη.

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ