Aύξηση σχεδόν 100% στο ενδιαφέρον των Ελλήνων για τη βιώσιμη μόδα

Οι φωτιές του Αυγούστου, η κλιματική αλλαγή αλλά και η πανδημία φαίνεται να μην άφησαν ανεπηρέαστους τους Έλληνες καταναλωτές ακόμη και στις επιλογές ένδυσης και υπόδησης.
store, clothing, shop-984393.jpg
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
Share on print

H βιωσιμότητα αλλά και ο αντίκτυπος της διαδικασίας παραγωγής στο φυσικό περιβάλλον παραμένει ένα σημαντικό θέμα συζήτησης για το χώρο της μόδας αρκετά χρόνια τώρα και είναι προφανές ότι το ενδιαφέρον αυξάνεται και στη χώρα μας. Μάρκες που ειδικεύονται στην παραγωγή ηθικής μόδας κερδίζουν συνεχώς έδαφος και στην Ελλάδα, με τη ζήτηση σε βιώσιμα προϊόντα να αυξάνει κατά 91% (αριθμός exit clicks σε προϊόντα από βιώσιμες μάρκες από τους επισκέπτες του GLAMI.gr), σε σύγκριση με το 2019. 

Βιώσιμα υλικά θεωρούνται αυτά που είναι φιλικά προς το περιβάλλον. Το οργανικό βαμβάκι, το λινό, η κλωστική κάνναβη ή ο ανακυκλωμένος πολυεστέρας είναι μερικά από αυτά. Στην Ελλάδα, ο αριθμός των παραγγελιών για ρούχα από υλικά όπως τα παραπάνω αυξήθηκε κατά 95%, σύμφωνα με εσωτερικά δεδομένα της πλατφόρμας Glami, σε σχέση με το 2019, με τις προβλέψεις να επιβεβαιώνουν ότι οι παραγγελίες για το 2021 θα είναι ακόμη υψηλότερες. Επιπλέον, μέχρι και τον Αύγουστο του 2021, το GMV (η ακαθάριστη αξία εμπορευμάτων) που δημιουργήθηκε για βιώσιμες μάρκες, από τους επισκέπτες του GLAMI, είναι ήδη στο +96% σε σύγκριση με το σύνολο του GMV για το 2019. *εσωτερικά δεδομένα της μηχανής αναζήτησης μόδας GLAMI.

Καθώς οι καταναλωτές ενδιαφέρονται όλο και περισσότερο για βιώσιμα προϊόντα, οι μάρκες προσπαθούν να καλύψουν αυτήν την τάση και να παρέχουν στους πελάτες τους περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα υλικά και την παραγωγή, τις δίκαιες συνθήκες για τους εργαζόμενους στα εργοστάσια της Ασίας κ.ά., πληροφορίες που θεωρούνται σημαντικές από τους καταναλωτές προϊόντων μόδας. Ωστόσο, για να θεωρηθεί μια μάρκα βιώσιμη, πρέπει να πληροί περισσότερα από ένα κριτήρια. «Στο GLAMI, εκτιμούμε τις μάρκες που έχουν δεσμευτεί να κάνουν βήματα προς αυτή την κατεύθυνση και τις αναδεικνύουμε στον κατάλογό μας χρησιμοποιώντας το ειδικό σήμα βιωσιμότητας. Εάν ο επισκέπτης δει οποιοδήποτε προϊόν με αυτή την ειδική σήμανση, μπορεί να είναι βέβαιος ότι η μάρκα πληρεί αρκετά από τα κριτήρια που έχουμε θέσει όσον αφορά στα υλικά, τις συνθήκες εργασίας ή τη διαφάνεια που πρέπει να διέπουν τη μάρκα για να θεωρηθεί βιώσιμη» εξηγεί ο Brand Manager του GLAMI, Ξενοφών Ελευθεριάδης.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Εγγραφή στο Newsletter

Γίνε και εσύ ένας από τους 3,000 κοινωνικά υπεύθυνους συνδρομητές μας!

τα πιο πρόσφατα νέα της ΕΚΕ

το Εβδομαδιαίο Newsletter του CSR

Γίνε και εσύ ένας από τους 3,000 κοινωνικά υπεύθυνους συνδρομητές μας!