Aύξηση σχεδόν 100% στο ενδιαφέρον των Ελλήνων για τη βιώσιμη μόδα

Date:

Share post:

H βιωσιμότητα αλλά και ο αντίκτυπος της διαδικασίας παραγωγής στο φυσικό περιβάλλον παραμένει ένα σημαντικό θέμα συζήτησης για το χώρο της μόδας αρκετά χρόνια τώρα και είναι προφανές ότι το ενδιαφέρον αυξάνεται και στη χώρα μας. Μάρκες που ειδικεύονται στην παραγωγή ηθικής μόδας κερδίζουν συνεχώς έδαφος και στην Ελλάδα, με τη ζήτηση σε βιώσιμα προϊόντα να αυξάνει κατά 91% (αριθμός exit clicks σε προϊόντα από βιώσιμες μάρκες από τους επισκέπτες του GLAMI.gr), σε σύγκριση με το 2019. 

Βιώσιμα υλικά θεωρούνται αυτά που είναι φιλικά προς το περιβάλλον. Το οργανικό βαμβάκι, το λινό, η κλωστική κάνναβη ή ο ανακυκλωμένος πολυεστέρας είναι μερικά από αυτά. Στην Ελλάδα, ο αριθμός των παραγγελιών για ρούχα από υλικά όπως τα παραπάνω αυξήθηκε κατά 95%, σύμφωνα με εσωτερικά δεδομένα της πλατφόρμας Glami, σε σχέση με το 2019, με τις προβλέψεις να επιβεβαιώνουν ότι οι παραγγελίες για το 2021 θα είναι ακόμη υψηλότερες. Επιπλέον, μέχρι και τον Αύγουστο του 2021, το GMV (η ακαθάριστη αξία εμπορευμάτων) που δημιουργήθηκε για βιώσιμες μάρκες, από τους επισκέπτες του GLAMI, είναι ήδη στο +96% σε σύγκριση με το σύνολο του GMV για το 2019. *εσωτερικά δεδομένα της μηχανής αναζήτησης μόδας GLAMI.

Καθώς οι καταναλωτές ενδιαφέρονται όλο και περισσότερο για βιώσιμα προϊόντα, οι μάρκες προσπαθούν να καλύψουν αυτήν την τάση και να παρέχουν στους πελάτες τους περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα υλικά και την παραγωγή, τις δίκαιες συνθήκες για τους εργαζόμενους στα εργοστάσια της Ασίας κ.ά., πληροφορίες που θεωρούνται σημαντικές από τους καταναλωτές προϊόντων μόδας. Ωστόσο, για να θεωρηθεί μια μάρκα βιώσιμη, πρέπει να πληροί περισσότερα από ένα κριτήρια. «Στο GLAMI, εκτιμούμε τις μάρκες που έχουν δεσμευτεί να κάνουν βήματα προς αυτή την κατεύθυνση και τις αναδεικνύουμε στον κατάλογό μας χρησιμοποιώντας το ειδικό σήμα βιωσιμότητας. Εάν ο επισκέπτης δει οποιοδήποτε προϊόν με αυτή την ειδική σήμανση, μπορεί να είναι βέβαιος ότι η μάρκα πληρεί αρκετά από τα κριτήρια που έχουμε θέσει όσον αφορά στα υλικά, τις συνθήκες εργασίας ή τη διαφάνεια που πρέπει να διέπουν τη μάρκα για να θεωρηθεί βιώσιμη» εξηγεί ο Brand Manager του GLAMI, Ξενοφών Ελευθεριάδης.

Σοφία Εμμανουήλ
Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Related articles

Διάκριση της πρωτοβουλίας KPMG “Global Cyber Day” στα Bravo

Ξεχώρισε στη θεματική Εκπαίδευση - Νέα Γενιά - Διά βίου μάθηση στον Πυλώνα «Κοινωνία» στην οποία επωφελήθηκαν περισσότεροι από 1.400 μαθητές.

Συνεργασία My market και Fabric Republic

Η δράση ξεκίνησε πιλοτικά με την τοποθέτηση ειδικά διαμορφωμένων κάδων σε 10 καταστήματα My market στην Αττική.

ΑΒ Βασιλόπουλος: Έκανε τη διαφορά στον Εθελοντισμό για 12η χρονιά

Στο πλαίσιο της Ημέρας Εθελοντισμού της ΑΒ Βασιλόπουλος υλοποιήθηκαν 235 δράσεις σε όλη την Ελλάδα από τα καταστήματα, τις αποθήκες, αλλά και τα κεντρικά γραφεία.

Η FRONERI υποστηρικτής του “No Finish Line Athens 2022”

Eργαζόμενοι της εταιρείας συμμετείχαν ενεργά στον αγώνα 100 ωρών, περπατώντας ή/και τρέχοντας με στόχο να διανύσουν χιλιόμετρα αγάπης που θα μεταφραστούν σε χρηματική προσφορά προς την Ένωση «Μαζί για το Παιδί».