Connect with us

1# Μηδενική Φτώχεια

Bayer: Δεσμεύσεις δεκαετίας για βιωσιμότητα

Ενόψει της νέας δεκαετίας που ξεκινά η Bayer αναλαμβάνει δράση ώστε να υλοποιήσει μια σειρά μέτρων και δεσμεύσεων βιωσιμότητας.

Σε συμφωνία με τους στόχους βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών και της Συμφωνίας των Παρισίων, η εταιρεία έχει θέσει φιλόδοξους στόχους που θα επιτευχθούν μέχρι το 2030. «Κάνοντας τη βιωσιμότητα ένα ακόμα ισχυρό κομμάτι της στρατηγικής και των λειτουργιών μας, επιδιώκουμε να επιτύχουμε μακροπρόθεσμες αποδόσεις και να έχουμε θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία και το περιβάλλον», δήλωσε ο Werner Baumann, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Bayer AG.

Όλος ο πλανήτης αντιμετωπίζει μια πρωτοφανή πρόκληση προκειμένου να εξασφαλίσει ότι ο ολοένα αυξανόμενος σε αριθμό και ηλικία παγκόσμιος πληθυσμός θα μπορεί να έχει ευημερία, χρησιμοποιώντας τους διαθέσιμους πόρους  με πιο βιώσιμο τρόπο. «Το μέγεθος της εταιρείας μας, μας δημιουργεί ευθύνη αλλά ταυτόχρονα μας δίνει και την ευκαιρία να δράσουμε. Γι’ αυτό, τώρα ενισχύουμε σημαντικά τις προσπάθειες μας για βιωσιμότητα» δήλωσε ο κ. Baumann.

Από εδώ και στο εξής η Bayer θα καταγράφει τους στόχους για βιωσιμότητα με την ίδια αυστηρότητα και ευθύνη που διαχειρίζεται τους οικονομικούς της στόχους. Επιπλέον, η Bayer θα ιδρύσει ένα ανεξάρτητο Συμβούλιο Βιωσιμότητας το οποίο θα απαρτίζεται από εξωτερικούς εμπειρογνώμονες στον τομέα  της βιωσιμότητας και ρόλος του θα είναι αφενός να συμβουλεύει το διοικητικό συμβούλιο και αφετέρου να παρακολουθεί και να ενισχύει περαιτέρω τις προσπάθειες  της Bayer για βιωσιμότητα.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, οι πρωτοβουλίες της Bayer έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να βοηθήσουν ακόμη περισσότερους ανθρώπους να ευημερήσουν και να κάνουν αποδοτικότερη χρήση των φυσικών πόρων. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο η Bayer θέτει τους ακόλουθους λεπτομερείς στόχους.

Πρόσβαση σε υγεία και υψηλής ποιότητας διατροφή για εκατοντάδες εκατομμύρια ανθρώπους

Ως το 2030 η Bayer στοχεύει να υποστηρίξει 100 εκατομμύρια μικροκαλλιεργητές σε χώρες χαμηλού και μεσαίου εισοδήματος παρέχοντας τους πρόσβαση σε περισσότερες καινοτομίες, γνώσεις και συνεργασίες. Η υποστήριξη της Bayer θα συμβάλει στην αύξηση της τοπικής προσφοράς τροφίμων και στη μείωση της φτώχειας στις αγροτικές κοινότητες. Σήμερα υπάρχουν περίπου 550 εκατομμύρια μικρές φάρμες παγκοσμίως οι οποίες παράγουν τρόφιμα για το 80% του πληθυσμού στις αναπτυσσόμενες χώρες. Ωστόσο, λόγω της μικρής παραγωγής, πολλοί αγρότες υποφέρουν και οι ίδιοι από την έλλειψη τροφής ή τον υποσιτισμό. 

Εντός του ίδιου χρονικού πλαισίου, η Bayer σκοπεύει να προσφέρει σε 100 εκατομμύρια γυναίκες από χώρες με χαμηλό και μεσαίο εισόδημα, τη δυνατότητα οικογενειακού προγραμματισμού, διασφαλίζοντας τους πρόσβαση σε σύγχρονα αντισυλληπτικά χάπια με προσιτή τιμή. Η Bayer παρέχει ήδη αντισυλληπτικά χάπια σε περίπου 40 εκατομμύρια γυναίκες σε χώρες με χαμηλό και μεσαίο εισόδημα. Οι μέθοδοι οικογενειακού προγραμματισμού είναι ζωτικής σημασίας για την υποστήριξη της υγείας, των δικαιωμάτων και της οικονομικής κατάστασης των γυναικών. Αυτή τη στιγμή, περισσότερα από 200 εκατομμύρια γυναίκες σε χώρες με χαμηλό και μεσαίο εισόδημα έχουν ανάγκη για σύγχρονη αντισύλληψη.

Σε γενικές γραμμές, η Bayer εργάζεται για την προσαρμογή των τιμών των προϊόντων της στην εκάστοτε τοπική αγοραστική δύναμη και την ενίσχυση των προγραμμάτων πρόσβασης ασθενών προκειμένου να αυξήσει αφενός τη διαθεσιμότητα των προϊόντων και αφετέρου να καταστήσει ακόμη πιο προσιτή την τιμή τους. Η Bayer θα εξακολουθεί να υποστηρίζει τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ) για την  καταπολέμηση των παραμελημένων τροπικών νόσων μέσω δωρεάς προϊόντων και παροχής οικονομικής υποστήριξης.

Επιπλέον, η Bayer στοχεύει να διευρύνει την προσβασιμότητα στην υγεία για 100 εκατομμύρια ανθρώπους σε ευπαθείς ομάδες σε όλο τον κόσμο. Σήμερα, τουλάχιστον ποσοστό 50% του παγκόσμιου πληθυσμού δεν έχει πρόσβαση σε βασικές υπηρεσίες υγείας, συμπεριλαμβανομένης της ίδιας της αυτοφροντίδας. Επεκτείνοντας την πρόσβαση σε λύσεις αυτοφροντίδας και στην εκπαίδευση στον τομέα της υγείας, η Bayer βοηθάει ενεργά στην πρόληψη ασθενειών και προσφέρει περίθαλψη σε κοινότητες όπου η μόνη επιλογή μπορεί να είναι η αυτοφροντίδα. Εστιάζοντας με προτεραιότητα στην υγεία των γυναικών και την διεύρυνση της πρόσβασης σε θρεπτικά ιχνοστοιχεία για εγκύους και παιδιά, η Bayer σκοπεύει να αυξήσει τη διαθεσιμότητα και την οικονομική προσιτότητα των αξιόπιστων προϊόντων της και να υποστηρίξει πρωτοβουλίες αυτοφροντίδας.

Σημαντικά μέτρα για την προστασία του κλίματος και του περιβάλλοντος

Η Bayer έχει ασχοληθεί με την προστασία του κλίματος για δεκαετίες και θα εντείνει περαιτέρω τις προσπάθειές της για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής και την προστασία της βιοποικιλότητας.

Η εταιρεία σκοπεύει έως το 2030 να καταστήσει ουδέτερες σε εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα όλες τις δραστηριότητές της. Για να επιτευχθεί αυτό, η Bayer σκοπεύει να εφαρμόσει μέτρα ενεργειακής απόδοσης, να κάνει χρήση 100% ανανεώσιμων πηγών και να αντισταθμίσει τις υπόλοιπες εκπομπές μέσω της δέσμευσης άνθρακα που θα ενισχύει τη βιοποικιλότητα. 

Η Bayer έχει δεσμευτεί σαφώς για την πρωτοβουλία “Science Based Targets”. Το έργο αυτό ξεκίνησε από το Disclosure Project  (CDP), το Παγκόσμιο Σύμφωνο των Ηνωμένων Εθνών, το Παγκόσμιο Ινστιτούτο Πόρων (WRI) και τον Παγκόσμιο Οργανισμό για τη Φύση (WWF) και σήμερα περισσότερες από 700 εταιρείες έχουν δεσμευτεί να αναλάβουν δράση για την κλιματική αλλαγή και να θέσουν στόχους μείωσης των εκπομπών προκειμένου να διατηρήσουν την αύξηση της παγκόσμιας θερμοκρασίας κάτω των 2°C. Με αυτά τα δεδομένα, η Bayer επιδιώκει την εξάλειψη των εκπομπών σε ολόκληρη την αλυσίδα αξιών, μέσω της συνεργασίας με προμηθευτές και πελάτες, καθώς και με την εφοδιαστική αλυσίδα της εταιρίας.

Η Bayer ακόμα, σκοπεύει στα μέρη όπου δραστηριοποιείται να συνεργαστεί με τους αγρότες για να μειώσει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της στη γεωργία. Στοχεύει επίσης να μειώσει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου – ανά χιλιόγραμμο καλλιεργειών που παράγονται σε μεγάλες γεωργικές αγορές – και τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις της φυτοπροστασίας κατά 30%  μέχρι το 2030. Για το σκοπό αυτό, η Bayer θα βοηθήσει τους αγρότες να εφαρμόσουν πιο βιώσιμες πρακτικές, όπως μείωση της άροσης και ακριβέστερη χρήση της φυτοπροστασίας και των λιπασμάτων μέσω καινοτόμων προϊόντων και ψηφιακών εργαλείων.

Συνεισφορά στους στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών

Οι δεσμεύσεις της Bayer για βιωσιμότητα στοχεύουν στην επίτευξη αποτελεσμάτων σύμφωνα με τους στόχους για Βιώσιμη Ανάπτυξη των Ηνωμένων Εθνών (SDGs). Τα Ηνωμένα Έθνη συμφώνησαν σε 17 στόχους για Βιώσιμη Ανάπτυξη (SDGs) προκειμένου έως το 2030 να διασφαλίσουν ένα καλύτερο κόσμο για τους ανθρώπους και τον πλανήτη μας. Ωστόσο, σύμφωνα με τον ΟΗΕ, απαιτείται επείγουσα και ταχύτερη πρόοδος. «Με μόνο δέκα χρόνια περιθώριο, οι εταιρείες πρέπει να ανταποκριθούν στις ευθύνες τους και να ενεργήσουν αναλόγως», δήλωσε ο κ. Werner Baumann. «Η Bayer συμβάλλει όσο λίγες εταιρείες στους στόχους της Βιώσιμης Ανάπτυξης και αυτό ακριβώς είναι η δέσμευσή μας».

Εκτός από την καταπολέμηση της πείνας (SDG 2) και την προώθηση της υγείας και της ευημερίας (SDG 3), η Bayer δεσμεύεται να συμβάλει ουσιαστικά στη λήψη μέτρων για το κλίμα (SDG 13) και στην προστασία της ζωής στον πλανήτη (SDG 15). Οι γυναίκες διαδραματίζουν βασικό ρόλο στις μικροκαλλιέργειες, στον οικογενειακό προγραμματισμό και στη διασφάλιση της υγείας των οικογενειών τους. Βοηθώντας τις να συνειδητοποιήσουν την δυναμική τους συμβάλουμε στην επίτευξη της ισότητας των φύλων (SDG 5) το οποίο με την σειρά του θα προσφέρει σημαντικά κοινωνικοοικονομικά οφέλη στις τοπικές κοινότητες και στις οικονομίες.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

1# Μηδενική Φτώχεια

«Το Χαμόγελο του Παιδιού»: Στήριξε 95.717 παιδιά το 2019

Τον ετήσιο απολογισμό των δράσεών του παρουσίασε «Το Χαμόγελο του Παιδιού», την Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2020, στο Πανελλήνιο Κέντρο Υπηρεσιών Υγείας και Κοινωνικής Φροντίδας.

Στη διάρκεια της καθιερωμένης συνέντευξης τύπου ανακοινώθηκε ο συνολικός αριθμός των παιδιών και των οικογενειών που στήριξε ο Οργανισμός το 2019 μέσα από το σύνολο των δράσεών του για κάθε παιδί θύμα Βίας, για κάθε παιδί θύμα Εξαφάνισης, για κάθε παιδί με προβλήματα Υγείας και για κάθε παιδί και την οικογένειά του σε κατάσταση Φτώχειας.

«Όπως κάθε χρόνο έτσι και σήμερα στο πλαίσιο της διαφάνειας και της λογοδοσίας προς όλους εκείνους που στηρίζουν τον Οργανισμό, παρουσιάζουμε τον απολογισμό του έργου μας, που καταδεικνύει το μέγεθος του καθημερινού μας αγώνα να υποστηρίξουμε όλα τα  παιδιά και τις οικογένειές τους που βρίσκονται σε ανάγκη. Μέσα από τη συντονισμένη προσπάθεια, το παράδειγμα των επαγγελματιών και χιλιάδων εθελοντών μας και κυρίως με την κατάθεση ψυχής, το 2019 καταφέραμε να στηρίξουμε με ποιοτικό και ολιστικό τρόπο 95.717 παιδιά. 24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες τον χρόνο, πανελλαδικά και σε διαρκή συνεργασία με τους θεσμούς καταφέρνουμε να δίνουμε ένα φιλί ζωής στα παιδιά μέσα από την άμεση κινητοποίηση και αξιοποίηση όλων των μηχανισμών, υποδομών και υπηρεσιών που έχουμε στη διάθεσή μας» τόνισε ο Πρόεδρος του Δ.Σ του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού» Κώστας Γιαννόπουλος.

Στη διάρκεια της συνέντευξης τύπου ο κ. Γιαννόπουλος ανακοίνωσε μια σειρά από νέες υπηρεσίες και εργαλεία που θα ενισχύσουν το πλέγμα προστασίας παιδιών και ενηλίκων που βρίσκονται σε άμεσο κίνδυνο.  Συγκεκριμένα, η καινοτόμα υπηρεσία «Missing Alert Ηellas» που υλοποιείται στο πλαίσιο Συμφώνου Συνεργασίας με το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, λειτουργεί στο πρότυπο του Amber Alert Hellas και ενεργοποιείται στις περιπτώσεις εξαφάνισης ενηλίκων από 18 μέχρι 65 ετών που ανήκουν σε ευάλωτες ομάδες και ομάδες υψηλού κινδύνου και η ζωή τους βρίσκεται σε άμεσο κίνδυνο.  Επίσης, ανακοινώθηκε το Chat App της Γραμμής SOS 1056 με την ευγενική υποστήριξη της Γενικής Διεύθυνσης Πληροφορικής της ΕΤΕ, η εφαρμογή Missing Alert App με την ευγενική υποστήριξη της COSMOTE και το πρόγραμμα Child Rescue, με τη συμμετοχή 10 οργανισμών από 6 ευρωπαϊκές χώρες και τον συντονισμό του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου.

Η ανακοίνωση των στατιστικών στοιχείων πλαισιώθηκε από πραγματικές ιστορίες τις οποίες παρουσίασαν επαγγελματίες του Οργανισμού που εργάζονται στην πρώτη γραμμή, τονίζοντας ακόμη μια φορά ότι πίσω από κάθε αριθμό υπάρχει η αληθινή ιστορία ενός παιδιού και της οικογένειάς του.

Πιο αναλυτικά, βάσει των στατιστικών στοιχείων για το 2019:

«Το Χαμόγελο του Παιδιού» δίπλα σε κάθε παιδί θύμα Βίας:

  • Η «Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή για τα Παιδιά SOS 1056» δέχτηκε 272.453 τηλεφωνικές κλήσεις με το 34,1% να αφορά σε καταγγελίες για παιδιά που διέτρεχαν κίνδυνο και 763 ηλεκτρονικά μηνύματα.
  • Η «Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή για τα Παιδιά SOS 1056» δέχτηκε 825 καταγγελίες σοβαρών περιστατικών κακοποίησης παιδιών και αφορούσαν στο σύνολό τους 1.622 παιδιά. Το 40% αφορούσε παιδιά 0-6 ετών. Στο 48% οι καταγγελίες αφορούσαν την παραμέληση/εγκατάλειψη παιδιών ενώ στο 36,5% θύτες ήταν οι «γονείς».
  • Πραγματοποιήθηκαν 167 επιτόπιες παρεμβάσεις για 244 παιδιά που διέτρεχαν άμεσο κίνδυνο. Το 34% αυτών των παιδιών είχαν ανάγκη άμεσης απομάκρυνσης από το οικογενειακό τους περιβάλλον.
  • Δέχτηκε 124 αιτήματα για φιλοξενία 214 παιδιών σε κίνδυνο. Στο 48,5% ο λόγος του αιτήματος αφορούσε παιδιά σε παραμέληση.
  • Η «Ευρωπαϊκή Γραμμή Υποστήριξης για παιδιά 116111» δέχτηκε 7.991 τηλεφωνικές κλήσεις.
  • Η «Ευρωπαϊκή Γραμμή Υποστήριξης για παιδιά 116111» παρείχε υπηρεσίες συμβουλευτικής για θέματα ανηλίκων σε 5.048 άτομα. Σε ποσοστό 18,5% οι καλούντες απευθύνθηκαν στον οργανισμό για προβλήματα που αφορούσαν στις σχέσεις εντός της οικογένειας.
  • Συνολικά 301 παιδιά μεγαλώνουν στα 11 Σπίτια του Οργανισμού πανελλαδικά. Το 2019 ήρθαν 46 παιδιά.
  • 71 πλέον ενήλικα παιδιά συνεχίζουν να υποστηρίζονται από τον Οργανισμό, ενώ σπουδάζουν και εργάζονται.
  • 353 παιδιά έλαβαν 4.719 διαγνωστικές και θεραπευτικές υπηρεσίες από τη διεπιστημονική ομάδα που στελεχώνει «Το Σπίτι του Παιδιού».
  • Πραγματοποιήθηκαν διαδραστικές παρεμβάσεις πρόληψης και ευαισθητοποίησης σε 35.114 παιδιά στο πλαίσιο 1.181 επισκέψεων πανελλαδικά με τη συμμετοχή μαθητών, 2.947 εκπαιδευτικών και 7.388 γονέων και κηδεμόνων και ελεύθερου κοινού.

«Το Χαμόγελο του Παιδιού» δίπλα σε κάθε παιδί θύμα Εξαφάνισης:

  • Η «Ευρωπαϊκή Γραμμή για τα Εξαφανισμένα Παιδιά 116000» δέχτηκε 9.352 τηλεφωνικές κλήσεις.
  • Η «Ευρωπαϊκή Γραμμή για τα Εξαφανισμένα Παιδιά 116000» δέχτηκε 129 αιτήματα για υποστήριξη ερευνών αναζήτησης 129 εξαφανισμένων παιδιών. Από το σύνολο βρέθηκαν τα 108 παιδιά, αναζητούνται ακόμα 18 παιδιά ενώ για 3 παιδιά διεκόπη η επικοινωνία.
  • Πραγματοποιήθηκαν διαδραστικές παρεμβάσεις πρόληψης και ευαισθητοποίησης σε 1.027 γονείς και κηδεμόνες στο πλαίσιο 110 επισκέψεων πανελλαδικά με τη συμμετοχή 735 μαθητών, 1.322 εκπαιδευτικών και ελεύθερου κοινού.

«Το Χαμόγελο του Παιδιού» δίπλα σε κάθε παιδί με προβλήματα Υγείας:

  • Πραγματοποίησε διακομιδές 2.642 νεογνών και παιδιών και 800 ενηλίκων ανταποκρινόμενο σε 5.639 σήματα και διανύοντας 362.195 χλμ! Από τα 2.642 παιδιά, τα 450 ήταν νεογνά και βρέφη
  • Υποστηρίχτηκαν 1.460 παιδιά με προβλήματα υγείας και ο Οργανισμός ανταποκρίθηκε σε 9.825 αιτήματα. Από το σύνολο των 1.460 παιδιών τα 617 ήταν ανασφάλιστα και άπορα.
  • 9.806 παιδιά απασχολήθηκαν δημιουργικά μέσα από 18.321 δράσεις σε 10 Νοσοκομεία στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και την Πάτρα.
  • 398 παιδιά δέχτηκαν τις υπηρεσίες του προγράμματος «Παιδιατρική κατ’ οίκον νοσηλεία» με 2.998 επισκέψεις γιατρών, φυσικοθεραπευτών και νοσηλευτών.
  • To 2019 «Το Χαμόγελο του Παιδιού» παρείχε φιλοξενία σε 4 οικογένειες που τα παιδιά τους νοσηλεύονται με χρόνιες παθήσεις σε Νοσοκομεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και τα οποία διαμένουν εκτός των δύο παραπάνω αστικών κέντρων.
  • Στο νέο Πολυϊατρείο πραγματοποιήθηκαν 251 ιατρικές εξετάσεις σε 184 παιδιά εκ των οποίων τα 78 ήταν ανασφάλιστα.
  • Οι 4 κινητές μονάδες προληπτικής ιατρικής (πολυϊατρείο «Ιπποκράτης», Ακουoλογική/Οφθαλμολογική μονάδα, Οδοντιατρική/Παιδιατρική μονάδα και το νέο κινητό πολυϊατρείο «Ασκληπιός) επισκέφθηκαν 117 σταθμούς εξέτασαν δωρεάν 17.960 άτομα πραγματοποιώντας 31.296 προληπτικές ιατρικές/οδοντιατρικές εξετάσεις. «Το Χαμόγελο του Παιδιού» συνεργάστηκε με 302 γιατρούς διαφόρων ειδικοτήτων και οδοντιάτρους σε όλη την Ελλάδα που εθελοντικά προσέφεραν τις υπηρεσίες τους στα παιδιά. Από το 2002 έως και το τέλος του 2019 εξετάστηκαν δωρεάν 134.269 παιδιά και έχουν υλοποιηθεί  313.035 εξετάσεις.

«Το Χαμόγελο του Παιδιού» δίπλα σε κάθε παιδί που ζει ή απειλείται να βρεθεί σε συνθήκες Φτώχειας:

  • Στήριξε πανελλαδικά 13.639 παιδιά και τις οικογένειές του, συμπεριλαμβανομένου παιδιών προσφύγων και μεταναστατών οικογενειών, φορέων και δομών προσφύγων που ζουν ή απειλούνται να βρεθούν σε συνθήκες φτώχειας. Σε ποσοστό 77,2% οι οικογένειες ήταν άνεργων γονέων ή απασχόλησης σε επισφαλή εργασία.
  • Στα 3 σπίτια Ημερήσιας Φροντίδας στην Ηλεία, στο Αγρίνιο και στον Μύτικα Χαλκίδας συμμετείχαν 51 παιδιά. Το 78,43% των παιδιών συμμετείχαν στη δράση λόγω κοινωνικών αιτιών.

Παράλληλα, 5.988 παιδιά απασχολήθηκαν δημιουργικά στον παιδότοπο του Oργανισμού στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών – Ελευθέριος Βενιζέλος.

Επιπρόσθετα, 1.750 παιδιά και ενήλικες επισκέφθηκαν και συμμετείχαν στο Εργαστήριο Ενημέρωσης, Εκπαίδευσης και Τεχνολογίας «Οδυσσέας».

Περισσότερα

1# Μηδενική Φτώχεια

Το μεγάλο πάρτι της «σχεδίας»

Tο ελληνικό περιοδικό δρόμου συμπληρώνει επτά χρόνια ζωής και το γιορτάζει με ένα μεγάλο πάρτι, στο δικό του σπίτι, στην καρδιά του ιστορικού κέντρου της Αθήνας, την Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου.

Επτά χρόνια… φαγούρα! Φαγούρα δημιουργική, αυτή που δεν αφήνει το μυαλό να βαλτώσει, αλλά το προκαλεί να «κατεβάσει» ιδέες και να βρει λύσεις. Αυτή τη φαγούρα γιορτάζουμε την Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου με ένα μεγάλο πάρτι στο σπίτι της «σχεδίας» (www.shediahome.gr), Κολοκοτρώνη 56 και Νικίου 2. Καλεσμένοι όλοι οι φίλοι της «σχεδίας» μας, που τέτοιες μέρες, πριν από επτά χρόνια, στις 27 Φεβρουαρίου του 2013, άνοιξε πανιά και ξεκίνησε το ταξίδι της στους δρόμους της πόλης μας, κάνοντας πράξη τη δημοσιογραφία της αλληλεγγύης και φωτίζοντας «μονοπάτια που οδηγούν έξω από το σκοτάδι της κοινωνικής απομόνωσης και απαξίωσης»*.

Από τις 9 το βράδυ και μέχρι πρωίας, οι πόρτες στο «σχεδία home» ανοίγουν διάπλατα, και οι άνθρωποι του ελληνικού περιοδικού δρόμου σας περιμένουμε για να μοιραστούμε αστείες και συγκινητικές ιστορίες, αλλά και για να διασκεδάσουμε παρέα, να χορέψουμε, ακούγοντας ωραίες μουσικές και απολαμβάνοντας εξαιρετικά κοκτέιλ. 

Στο μπαρ του «σχεδία home», πέρα από τους δικούς μας ανθρώπους, θα βρίσκεται και ο βραβευμένος μπάρμαν Πέτρος Μυτιληναίος, που ειδικά για τη μεγάλη μας γιορτή έχει ετοιμάσει τρία μοναδικά κοκτέιλ, τα οποία θα σερβίρονται στην ειδική τιμή των 5 ευρώ. 

Ενώ το πάρτι μας θα «ντύσουν» με χορευτικούς ρυθμούς κορυφαίοι μουσικοί παραγωγοί της πόλης από τον αγαπημένο μας Pepper 96,6, όπως η Λιάνα Μαστάθη.

Καλή μας διασκέδαση και καλά ταξίδια.

Περισσότερα

1# Μηδενική Φτώχεια

Chiquita: Οι νικητές του διαγωνισμού «Βάλε την Πινελιά σου»

Δεκατέσσερα νέα σχέδια έχουν επιλεγεί από τις συνολικά είκοσι νικητήριες συμμετοχές στον διασκεδαστικό παγκόσμιο διαγωνισμό της Chiquita, μέσα από τον οποίο καταναλωτές από όλο τον κόσμο κλήθηκαν να δημιουργήσουν τα δικά τους σχέδια, που θα κοσμήσουν το εμβληματικό μπλε αυτοκόλλητο της διάσημης μπανάνας.

Τα σχέδια που επιλέχθηκαν πρόκειται να κάνουν την εμφάνισή τους σε εκατομμύρια μπανάνες Chiquita σε όλο τον κόσμο από το τέλος Φεβρουαρίου. 

Η ενέργεια «Βάλε την πινελιά σου» έτρεξε στην αρχή του σχολικού έτους 2019 σε ΗΠΑ, Γερμανία, Αυστρία, Ιταλία, Ελλάδα, Βέλγιο και Ολλανδία, προσφέροντας δώρα, όπως iPads Pro και Apple pencils. Κατά τη διάρκεια της ενέργειας, οι καταναλωτές είχαν την ευκαιρία να δημιουργήσουν σχέδια και να τα ανεβάσουν στην ειδικά διαμορφωμένη ιστοσελίδα του διαγωνισμού «Βάλε την πινελιά σου». Η Chiquita έλαβε περίπου 500 συμμετοχές.

Οι νικητές είναι:

  • Μαρία Σ., Χαράλαμπος Δ., Μαρία Τ. από την Ελλάδα
  • Regina R., Alexandria H. και Aviva M. από τις ΗΠΑ
  • Karolien S., Tim de L. και Jenny C. από την Ολλανδία
  • Valérie G., Elodie D., Caroline C. από το Βέλγιο
  • Valentina A., Mariangela R., Carlo Andrea S. από την Ιταλία
  • Mara G., Alexandra U. και Sonja M. από τη Γερμανία
  • Martina K. και Simone H. από την Αυστρία

Η Chiquita τροφοδοτεί τη διασκέδαση γιατί οι νόστιμες μπανάνες της περιέχουν πολλές απαραίτητες βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία. Αποτελούν μια φυσική πηγή ενέργειας και είναι ένας νόστιμος τρόπος για να απελευθερωθούν οι δυνατότητες κάθε δημιουργικού μυαλού, σε κάθε ηλικία. Μια μπανάνα Chiquita προσφέρει άμεση και σταθερή ώθηση ενέργειας χάρη στα υγιεινά φυσικά σάκχαρα και τις διαλυτές ίνες. Αυτό το φρούτο περιέχει επίσης κάλιο,  το οποίο, σύμφωνα με έρευνες, μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα εγρήγορσης και κατ’επέκταση να ενισχύσει τη διαδικασία εκμάθησης.

Τα επιλεγμένα σχέδια θα αποτελέσουν μέρος της μακράς και εντυπωσιακής ιστορίας του διάσημου Μπλε Αυτοκόλλητου της Chiquita και θα προστεθούν στις ανά τον κόσμο διαφορετικές συλλογές του αυτοκόλλητου, όπως το Ροζ Αυτοκόλλητο, αφιερωμένο στην ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση για τον καρκίνο του μαστού, τα αυτοκόλλητα fitness και τα αυτοκόλλητα περιορισμένης έκδοσης Ricardo Cavolo. Τα σχέδια που διακρίθηκαν θα χρησιμοποιηθούν επίσης και στο προωθητικό υλικό της Chiquita, καθώς επίσης και στην ιστοσελίδα της εταιρείας.

Η εταιρεία προτρέπει τους καταναλωτές να αναζητήσουν και τα 14 νέα θεματικά αυτοκόλλητα στα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, ξεκινώντας από το τέλος Φεβρουαρίου. 

Από το ξεκίνημά της η Chiquita έδειξε την ισχυρή της δέσμευση στην ενασχόλησή της με τα παιδιά, την οποία συνεχίζει ακόμη επενδύοντας σε δράσεις για τις επόμενες γενιές. Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Being a Good Neighbour», επιδεικνύει τη δέσμευσή της προς τις κοινότητες στις οποίες ζουν οι εργαζόμενοι της εταιρείας και, μεταξύ άλλων, στηρίζουν την εκπαίδευση των παιδιών των εργαζομένων τόσο μέσω των επενδύσεων σε σχολικές υποδομές όσο και μέσω της παροχής σχολικών πακέτων. Σε ετήσια βάση, διανέμει πάνω από 3.300 σχολικά πακέτα στα παιδιά των εργαζομένων τηςε Γουατεμάλα, Ονδούρα και Κόστα Ρίκα. Τα εκπαιδευτικά πακέτα που διαθέτει η εταιρεία έχουν στόχο τη στήριξη των παιδιών με όλο το υλικό που απαιτείται για να αριστεύσουν, προσφέροντάς τους έτσι προοπτικές και ελπίδα για το μέλλον τους.

Περισσότερα
Test

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ