Connect with us

1# Μηδενική Φτώχεια

Business for YOUth για πρόσφυγες και νέους

Με τη συμμετοχή 350 νέων προσφύγων, μεταναστών καθώς και άλλων νέων από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, που ήθελαν να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους ως επιχειρηματίες συμμετείχαν στο πρόγραμμα επιχειρηματικότητας Business for YOUth (Μάρτιος 2018 Ιούλιος 2019). Η δράση αυτή αποτελεί μία μόνο από τις συνεργασίες μεταξύ του Citi Foundation και του International Rescue Committee (IRC).

Με δωρεά 2.000.000 δολαρίων, ως μέρος της παγκόσμιας πρωτοβουλίας Pathways to Progress του Ιδρύματος Citi, 1.000 νεαροί πρόσφυγες και μετανάστες καθώς και ευάλωτες ομάδες νέων στην Ελλάδα, την Ιορδανία και τη Νιγηρία αποκτούν επαγγελματική εκπαίδευση και χρηματική υποστήριξη για έναρξη επιχειρήσεων. Ειδικότερα, στην Αθήνα, το IRC συνεργάστηκε με το SolidarityNow που ανέπτυξε και εφάρμοσε το πρόγραμμα Business for YOUth σε συνεργασία με την κοινωνική επιχείρηση Knowl και έδωσε τη δυνατότητα σε 350 άτομα ηλικίας 18-35 ετών να εκπαιδευτούν σε βασικές αρχές επιχειρηματικότητας.

Τριάντα από τους συμμετέχοντες, που ξεχώρισαν τόσο για την επιχειρηματική τους ιδέα όσο και για την αποφασιστικότητά τους και τη δέσμευσή τους να κυνηγήσουν το όνειρό τους, επιλέχθηκαν και έλαβαν εξατομικευμένη υποστήριξη από μέντορες καθώς και ένα συμβολικό ποσό για την κάλυψη των πρώτων λειτουργικών εξόδων της επιχείρησής τους.

“Όταν ξεκινήσαμε τον Μάρτιο του 2018, το πρόγραμμα εκπαίδευσης και επιχειρηματικότητας Business For Youth, είχαμε μια φιλοδοξία: να δώσουμε σε νέους ανθρώπους την ευκαιρία να αποκτήσουν γνώσεις που θα τους βοηθούσαν να υλοποιήσουν τη δική τους επιχειρηματική ιδέα σε μια χώρα σαν τη δική μας, που παλεύει με την ανεργία και τον αποκλεισμό. Να τους δώσουμε την ευκαιρία να δημιουργήσουν, να αυτονομηθούν και να ανθίσουν! Σήμερα, με την ολοκλήρωση του προγράμματος, αισθανόμαστε ότι ο στόχος μας επιτεύχθηκε αφού οι αριθμοί και τα αποτελέσματα συμμάχησαν μαζί μας. Περισσότεροι από 350 νέοι άνθρωποι παρακολούθησαν 19 κύκλους μαθημάτων, ενώ 30 από αυτούς προχωρούν στο επόμενο στάδιο λαμβάνοντας ειδική συμβουλευτική για να κάνουν πράξη την επιχειρηματική τους ιδέα. Μια τέτοια αρχή μας δείχνει τη δυναμική και την ανάγκη που υπάρχει για τέτοιου είδους πρωτοβουλίες – κάτι που για εμάς στο Solidarity Now είναι προτεραιότητα”, σημειώνει η Αντιγόνη Λυμπεράκη, Γενική Διευθύντρια του Solidarity Now.

“Το IRC και το Citi Foundation έχουν δημιουργήσει μία παγκόσμια συνεργασία με σκοπό να βοηθήσουν επίδοξους νέους επιχειρηματίες στη δημιουργία των δικών τους επιχειρήσεων. Κατά τα τελευταία 2 χρόνια, έχουν υποστηριχθεί οι επιχειρηματικές ιδέες συνολικά 1,000 ατόμων στην Ελλάδα, στην Ιορδανία και στη Νιγηρία. Στην Ελλάδα το πρόγραμμα επικεντρώθηκε σε νέους Έλληνες και αιτούντες άσυλο και πρόσφυγες. Ελπίζουμε ότι η εμπειρία που αποκομίσαμε θα ενθαρρύνει παρόμοιες μελλοντικές πρωτοβουλίες και θα δώσει με αυτό τον τρόπο την ευκαιρία σε όλους και όλες να δημιουργήσουν μια νέα ζωή στην Ελλάδα. Μέσω του προγράμματος αυτού συναντήσαμε καταπληκτικούς, ταλαντούχους και δυνατούς ανθρώπους και τους ευχόμαστε ολόψυχα καλή τύχη στη δημιουργία των νέων τους επιχειρήσεων”, δήλωσε η Jana Frey, Country Director, IRC Hellas.

“Όπως και για πολλές άλλες σύγχρονες προκλήσεις, οι πόλεις βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της προσπάθειας ενσωμάτωσης των προσφύγων και των νέων από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες. Η πρωτοβουλία Pathways to Progress του Ιδρύματος Citi είναι η λύση που προσφέρουμε για θετικές προοπτικές στις ζωές τους μέσα από μία βιώσιμη οικονομική πορεία. Πιστεύουμε ότι η πιο σημαντική υποχρέωσή μας προς τους νέους είναι η δημιουργία εκείνων των προϋποθέσεων που θα τους ενθαρρύνουν να πιστεύουν στο μέλλον τους”, δήλωσε η Μανίνα Μενιδιάτη, Public Affairs Officer, Citi Ελλάδος.

“Είμαστε υπερήφανοι που μέσα από το στοχευμένο και εντατικό πρόγραμμα επιχειρηματικότητας, 350 νέοι και νέες ολοκλήρωσαν επιτυχώς το εκπαιδευτικό πρόγραμμα και άδραξαν την ευκαιρία να σκεφτούν, αναπτύξουν, παρουσιάσουν και κυρίως να δοκιμάσουν τις επιχειρηματικές τους ιδέες σε ένα «άγνωστο» περιβάλλον. Ιδιαίτερη σημασία δόθηκε και στην καλλιέργεια των Soft Skills, και σε γνώση και δεξιότητες άμεσα εφαρμόσιμες στην επιχειρηματική τους δραστηριότητα όπως την κοστολόγηση, το branding, τη χρηματοδότηση, κ.λπ. από επιχειρηματίες και επαγγελματίες μέντορες ώστε να υλοποιήσουν τα επιχειρηματικά τους σχέδια με τρόπο επαγγελματικό και κυρίως βιώσιμο. Μάλιστα, 30 εξ ’αυτών έλαβαν περαιτέρω εξατομικευμένη συμβουλευτική και καθοδήγηση στην ανάπτυξη του business plan. Η Knowl με γνώμονα το σεβασμό στον άνθρωπο, τις αξίες και ανάγκες του, θα εξακολουθήσει να υποστηρίζει ενεργά τέτοιου είδους πρωτοβουλίες”, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο Πρόεδρος της KOIN.Σ.ΕΠ. Knowl, Δρ. Ιωάννης Σαλαμούρης.

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

1# Μηδενική Φτώχεια

FrieslandCampina Hellas: 2.000.000 ποτήρια γάλα από το ΝΟΥΝΟΥ

Η FrieslandCampina Hellas – ΝΟΥΝΟΥ, υλοποιεί και στηρίζει από το 2015 το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «ΝΟΥΝΟΥ: Ένα Ποτήρι Γάλα για κάθε Παιδί!», έχοντας τη φροντίδα των παιδιών κεντρικό άξονα της φιλοσοφίας του.

Διανύοντας μόλις τον 4ο χρόνο, το πρόγραμμα έχει ήδη προσφέρει πάνω από  2.000.000 ποτήρια γάλα ΝΟΥΝΟΥ σε δεκάδες ιδρύματα και φορείς στήριξης ανηλίκων σε όλη την Ελλάδα συμβάλλοντας στις ανάγκες τους σε γάλα.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, βλέποντας στα πρόσωπα των παιδιών το αύριο, η FrieslandCampina Hellas αποδεικνύει έμπρακτα τη στήριξή της στην ελληνική κοινωνία και οικογένεια. Το «ΝΟΥΝΟΥ: Ένα Ποτήρι Γάλα για κάθε Παιδί!», αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του ολιστικού προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Κύκλος Φροντίδας», που αντανακλά τις αξίες της, τη φροντίδα, τον σεβασμό για το Παιδί και την Οικογένεια και σε παρακινεί να νοιάζεσαι, να σέβεσαι, να κάνεις το καλό αθόρυβα και ουσιαστικά.

Ο Κωνσταντίνος Μαγγιώρος, Διευθύνων Σύμβουλος της FrieslandCampina Hellas, δήλωσε: «Η προσφορά μας στον Άνθρωπο και στην Κοινωνία πηγάζει από την ευθύνη, την ακεραιότητα, την εμπιστοσύνη και την αφοσίωσή μας, αξίες που αντικατοπτρίζονται στη στρατηγική της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Κύκλος Φροντίδας» και χαρακτηρίζει οτιδήποτε κάνουμε. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η πρωτοβουλία μας «ΝΟΥΝΟΥ: Ένα Ποτήρι Γάλα για κάθε Παιδί!», με το οποίο έχουμε ήδη προσφέρει 2.000.000 ποτήρια γάλα σε παιδιά και συνεχίζουμε! Με κίνητρο τα πολύτιμα χαμόγελα των παιδιών ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες των φορέων που τα στηρίζουν σε όλη την Ελλάδα, συμβάλλοντας έτσι, στο σπουδαίο έργο τους. Η FrieslandCampina Hellas-ΝΟΥΝΟΥ θα βρίσκεται πάντα δίπλα στα παιδιά, που είναι η ελπίδα και το μέλλον μας».

Περισσότερα

1# Μηδενική Φτώχεια

Μασούτης: Στηρίζει την “Κιβωτό”

Koντά στα παιδιά από την «Κιβωτό του Kόσμου» στη Χίο βρέθηκε με την έναρξη της σχολικής χρονιάς η εταρεία Διαμαντής Μασούτης.

Η γνωστή αλυσίδα super market πρόσφερε σε 50 παιδιά σχολικές τσάντες και δωροεπιταγές. Ας σημειωθεί ότι η εταιρεία επί σειρά ετών υλοποιεί ένα ευρύ πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στις περιοχές που δραστηριοποιείται. Επίσης, στηρίζει ευάλωτες ομάδες σε συνεργασία σε πολλούς φορείς, σχολεία, κοινωνικές δομές δήμων και λοιπές κοινωνικές ομάδες που ασχολούνται με τη φροντίδα του ανθρώπου και του περιβάλλοντος. Αξιοσημείωτα είναι τα αποτελέσματα του προγράμματος «Μαζί, όπου υπάρχει ανάγκη», που υλοποιείται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά με τον φιλανθρωπικό οργανισμό «Αποστολή» της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών, με στόχο την καταπολέμηση της ανθρωπιστικής κρίσης και την αρωγή συνανθρώπων μας που έχουν πραγματική ανάγκη.

Περισσότερα

1# Μηδενική Φτώχεια

«Εθελοντές εν Δράσει» από τη Eurolife ERB

Ο Όμιλος Eurolife ERB, στο πλαίσιο του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής του ευθύνης, +πράτουμε, διοργάνωσε στα γραφεία του Εβδομάδα Εθελοντισμού, από τις 16 έως και τις 20 Σεπτεμβρίου.

Η ενέργεια σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την ethelon. Με το σύνθημα «Εθελοντές εν Δράσει», οι εργαζόμενοι συμμετείχαν σε μια σειρά από δραστηριότητες, με στόχο να προσφέρουν σε ανθρώπους που χρειάζονται υποστήριξη και βοήθεια. Κάθε μέρα ο Όμιλος φιλοξενούσε διαφορετική δράση στις εγκαταστάσεις του, υποστηρίζοντας συνολικά το έργο πέντε διαφορετικών ΜΚΟ.

Η Εβδομάδα Εθελοντισμού ξεκίνησε δυναμικά, με τους εργαζόμενους να υποτιτλίζουν παλιές ταινίες του ελληνικού κινηματογράφου, βοηθώντας με τον τρόπο αυτό να τις απολαύσουν άνθρωποι που έχουν δυσκολίες στην ακοή. Με τη συγκεκριμένη δράση, ο Όμιλος Eurolife ERB υποστήριξε τη ΜΚΟ ΔΡΩ, της οποίας το έργο απευθύνεται κυρίως σε κωφά ή βαρήκοα άτομα.

Στη συνέχεια, οι εγκαταστάσεις της εταιρείας μετατράπηκαν σε γραμμή παραγωγής, με τους εργαζόμενους να ετοιμάζουν τσάντες με όλα τα απαραίτητα είδη για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς. Από τετράδια και μολύβια, μέχρι πλαστελίνη και τέμπερες, οι συνολικά 500 τσάντες μοιράστηκαν σε οικογένειες με παιδιά που ζουν κάτω από δύσκολες συνθήκες, μέσω της ΜΚΟ Ένα Παιδί – Ένας Κόσμος.

Οι «Εθελοντές εν Δράσει» συνέχισαν το έργο τους, φτιάχνοντας hygiene kits με είδη πρώτης ανάγκης, όπως σαπούνι και οδοντόβουρτσες, για άστεγους, χρόνια άνεργους, ευάλωτες οικογένειες και ηλικιωμένους. Στο τέλος της ημέρας, οι εργαζόμενοι της εταιρείας παρέδωσαν στη ΜΚΟ Emfasis Foundation 700 hygiene kits, για να μοιραστούν σε συνανθρώπους μας.

Σειρά είχαν την επόμενη ημέρα τα family kits για οικονομικά ευάλωτες οικογένειες. Οι εργαζόμενοι της Eurolife ERB συσκεύασαν συνολικά 700 κιβώτια με τρόφιμα πρώτης ανάγκης, όπως γάλα, μακαρόνια και ρύζι. Η δράση υποστήριξε το έργο της ΜΚΟ Equal Society, η οποία ανέλαβε να μοιράσει τα κιβώτια στις ωφελούμενες οικογένειες.

Η Εβδομάδα Εθελοντισμού ολοκληρώθηκε με την προετοιμασία παιδικών snacks για το σχολείο. Προωθώντας την αξία της σωστής και ισορροπημένης διατροφής, οι εργαζόμενοι της Eurolife ERB έφτιαξαν 300 πακέτα με snacks και χυμούς, για να μοιραστούν, στη συνέχεια, στα παιδιά που φροντίζει η ΜΚΟ Φίλοι του Παιδιού.

Η Αναστασία Καφίρη, Γενικός Διευθυντής της ethelon, δήλωσε ότι «Χαιρόμαστε ιδιαίτερα για τη στρατηγική συνεργασία που έχουμε με τον Όμιλο Eurolife ERB, αποτελώντας τον συνδετικό κρίκο με την Κοινωνία των Πολιτών και έχοντας αφουγκραστεί τις ανάγκες των οργανισμών, που συμμετείχαν στη συγκεκριμένη δράση».

Οι «Εθελοντές εν Δράσει» του Ομίλου Eurolife ERB συμμετείχαν καθημερινά στις δράσεις και απέδειξαν ότι αφιερώνοντας μόλις λίγα λεπτά από το χρόνο τους, ήταν αρκετό για να κάνουν τη διαφορά!

Περισσότερα

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΔΗΜΟΦΙΛΗ