Η πανδημία επιδεινώνει τις ανισότητες και τη φτώχεια στον κόσμο, αν και ενισχύει τις δράσεις για το Κλίμα και το περιβάλλον, αντιθέσεις που εγείρουν ανησυχίες για...
Aβεβαιότητα για το μέλλον εκφράζουν δύο στις πέντε ΜΚΟ (61%), το 1/4 (ή 24%) τοποθετείται με αισιοδοξία και μία στις δέκα (13,4%) εκφράζει ουδέτερη στάση, σύμφωνα...
Οι καταναλωτές θέλουν οι επιχειρήσεις και τα brand μόδας να ενεργούν υπεύθυνα και να λαμβάνουν υπόψη τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις της δραστηριότητάς τους αναβαθμίζοντας αυτό...
Η Μύλοι Λούλη, μια εταιρεία με μακρά ιστορία και παράδοση εφτά γενιών, βρέθηκε για πρώτη φορά στη λίστα με τις 20 Πιο Αξιοθαύμαστες Επιχειρήσεις στην Ελλάδα,...
Σχεδόν το 70% των κονδυλίων που διαθέτουν οι ελληνικές εταιρείες σε δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ) κατευθύνεται στο ανθρώπινο δυναμικό και στην κοινωνία, σύμφωνα με έρευνα...
Ο Covid-19 έχει αποσυντονίσει την διεθνή βιομηχανία τροφίμων και παρά το γεγονός ότι στη χώρα μας δηλώνεται σε όλους τους τόνους – τόσο από φορείς και...
Την ώρα που εξαπλώνεται ο κορωνoϊός σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του κόσμου, δορυφορικές εικόνες δείχνουν μια δραστική μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης σε περιοχές...
Η ΕΚΠΟΙΖΩ, αλλά και όλες οι Ενώσεις Καταναλωτών μέλη της ΠΟΜΕΚ “Η Παρέμβαση”, πραγματοποίησαν έρευνα, μετά από πλήθος καταγγελιών των καταναλωτών για τις αυθαίρετες χρεώσεις από...