Έχοντας διαχρονικά ως στρατηγική της προτεραιότητα τη μάχη κατά της σπατάλης των τροφίμων και με μία σειρά δράσεων Πράσινου Προσανατολισμού, κυκλικής οικονομίας, εκπαίδευσης των καταναλωτών προς...
Τα ομάδα της ONEX αναγνωρίζει ότι το ατομικό και συλλογικό μερίδιο ευθύνης στο περιβαλλοντικό αποτύπωμα της κάθε ενέργειάς της και δεσμεύεται από τη στρατηγική της για...
Στη 1η διοργάνωση του Food Waste Conference, η οποία προβλήθηκε διαδικτυακά σε live streaming την Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου, παρουσιάστηκαν οι περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές προεκτάσεις της...
Η σπατάλη τροφίμων μας αφορά όλους κι έχει σοβαρές επιπτώσεις στο περιβάλλον, την οικονομία και την κοινωνία, γεγονός που ευαισθητοποίησε επιχειρήσεις και φορείς της κοινωνίας των...
Στις 16 Σεπτεμβρίου 2020 πραγματοποιήθηκε το πρώτο διαδικτυακό Global Green Beauty event της Garnier με κεντρικό ομιλητή τον Global Brand President της Garnier, Adrien Koskas, καθώς...
Με στόχο την ενίσχυση των σχέσεων και των δεσμών της με την Πανεπιστημιακή Κοινότητα, την τοπική αυτοδιοίκηση και τους οικονομικούς φορείς της χώρας, η Ελληνική Οργάνωση...
Από την Παρασκευή 28.08.2020 η Lidl Ελλάς δίνει την ευκαιρία στους καταναλωτές να προμηθευτούν παπούτσια υψηλής ποιότητας από ανακυκλωμένα πλαστικά απορρίμματα, συμβάλλοντας στο βιώσιμο μέλλον του...
Από τις 21 Αυγούστου 2020 και μέχρι τις 18 Σεπτεμβρίου στις 17.00 θα διαρκέσει η δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση (http://www.opengov.gr/minenv/?p=11148) για το σχέδιο νόμου για τα πλαστικά...
Σήμερα, Σάββατο, 22 Αυγούστου 2020, η ανθρωπότητα θα έχει καταναλώσει για φέτος περισσότερους φυσικούς πόρους απ’ όσους η Γη μπορεί να ανανεώσει μέσα σε 12 μήνες. ...
Η Ελλάδα είναι η χώρα του καλοκαιριού, αναφέρει η Melissa σε ανακοίνωσή της όπου αναλύει τη σημασία της υποστήριξης των παραγωγών. Όπως σημειώνει, ο θερισμός είναι...
Η Coca-Cola λανσάρει τη νέα καμπάνια, “Open Like Never Before”, η οποία αποτελεί την πρώτη επικοινωνιακή ενέργεια του brand, παγκοσμίως, μετά τις αλλαγές που έφερε ο...