Connect with us

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

Cate Blanchett και Franziska Gsell συζητούν για τη βιωσιμότητα

Η αναγνωρισμένη ηθοποιός και παραγωγός Cate Blanchett, ambassador της IWC από το 2006 και η δύο φορές βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός Franziska Gsell, διευθύντρια μάρκετινγκ και πρόεδρος της επιτροπής βιωσιμότητας της IWC συνομίλησαν μέσω βίντεο κλήσης για τα θέματα βιωσιμότητας.

Η Cate Blanchett δήλωσε: «Από την πρώτη στιγμή που συναντηθήκαμε με τη Franziska το 2015, ανακαλύψαμε το κοινό μας ενδιαφέρον για τα θέματα βιωσιμότητας. Σήμερα, είναι πιο σημαντικό από ποτέ για τις μεγάλες εταιρείες να αναθεωρήσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα και να κάνουν σταθερά βήματα προς την ανάπτυξη της εταιρικής τους βιωσιμότητας. Η έννοια της διαφάνειας είναι πολύ βασική, δεδομένου ότι πλέον, οι πελάτες επιθυμούν να γνωρίζουν τον τρόπο με τον οποίο κατασκευάζεται ένα πολυτελές προϊόν». 

«Η Cate και εγώ συζητάμε συχνά για τη βιωσιμότητα καθώς είναι ένα θέμα που μας ευαισθητοποιεί πλήρως. Ήταν μεγάλη μου τιμή να συναντηθώ μαζί της μέσω βίντεο κλήσης και εκτιμώ τη συμβολή της στις προσπάθειες που καταβάλλουμε με στόχο τη μετατροπή μας σε μια πλήρως βιώσιμη εταιρεία πολυτελείας», προσέθεσε η Franziska Gsell. 

Κατά τη διάρκεια της συνομιλίας τους, η Blanchett και η Gsell συζήτησαν για τη διαχρονικότητα των IWC ρολογιών, τα οποία κατασκευάζονται με στόχο να είναι μια πραγματική κληρονομιά για πολλές γενιές. Επίσης, μίλησαν για τη σημασία της προστασίας του περιβάλλοντος μέσω της χρήσης ανανεώσιμης ενέργειας και τον περιορισμό των απορριμμάτων. Για παράδειγμα, η νέα συσκευασία της IWC γίνεται ταξιδιωτική θήκη, έτσι ώστε να μπορεί να χρησιμοποιείται για χρόνια αντί να πεταχτεί. Ένα ακόμη σημείο που συζητήθηκε ήταν η υπεύθυνη εξόρυξης πρώτων υλών και η πιστοποίηση για το πρότυπο 2019 Code of Practices που έχε λάβει η IWC από το Responsible Jewellery Council (RJC). 

Σημειώνεται ότι η IWC δημοδίευσε τον περασμένο Ιούλιο τη δεύτερη έκδοση της έκθεσης σχετικά με τη βιωσιμότητα σύμφωνα με τα πρότυπα του Global Reporting Initiative (GRI), υπογραμμίζοντας την ηγετική της θέση στη βιώσιμη κατασκευή πολυτελών ρολογιών. Το 2018, η IWC ήταν η πρώτη Ελβετική ωρολογοποιία που δημοσίευσε έκθεση σύμφωνα με τα παραπάνω παγκόσμια πρότυπα καλής πρακτικής. Στην έκθεση, η εταιρεία περιγράφει τον βαθμό με τον οποίο ανταποκρίθηκε στους στόχους που είχε θέσει το 2018 και παράλληλα έθεσε νέους, για το 2022. Η δημοσίευση της διετούς έκθεσης αποδεικνύει την πρόοδο που έχει σημειώσει η IWC στην ενσωμάτωση βιώσιμων πρακτικών στην καθημερινή λήψη αποφάσεων, καθώς και στην υπεύθυνη διαχείριση του κοινωνικού και περιβαλλοντικού της αντίκτυπου. 

Σκοπός αυτής της ιστοσελίδας είναι να αναδείξει τις δράσεις των εταιρειών που έχουν επενδύσει στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Να παρουσιάζει τις δράσεις τους, τις απόψεις τους αλλά και τις κυβερνητικές και Ευρωπαϊκές οδηγίες που κατά καιρούς προστίθενται. Η βιώσιμη ανάπτυξη τόσο της κοινωνίας όσο και του ιδιωτικού επιχειρείν είναι υπόθεση όλων μας. Από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα μέχρι τις διοικήσεις των επιχειρήσεων και από τα αρμόδια υπουργεία μέχρι τα διοικητικά συμβούλια των τοπικών κοινοτήτων.

Περισσότερα
Διαφημίσεις
Σχολιάστε

Σχολιάστε το άρθρο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

ΔΕΛΤΑ: Συμμετοχή στη «Συμμαχία για τη μείωση της Σπατάλης Τροφίμων»

Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον και με στόχο την αειφορική ανάπτυξη, η ΔΕΛΤΑ συστρατεύεται στη συντονισμένη δράση κράτους, αγοράς και κοινωνίας και συμμετέχει εθελοντικά στη «Συμμαχία για τη μείωση της Σπατάλης Τροφίμων». Η απόφαση της ΔΕΛΤΑ να ανταποκριθεί στην πρόσκληση, συμμετέχοντας εθελοντικά στη «Συμμαχία», έρχεται σαν συνέχεια της ιδιαίτερα έντονης δραστηριοποίησής της στον τομέα της μείωσης της σπατάλης τροφίμων, εδώ και αρκετά χρόνια. 

Στο πλαίσιο αυτό, η ΔΕΛΤΑ θεωρεί την εκπαίδευση και την ευαισθητοποίηση των νέων για το συγκεκριμένο θέμα εξαιρετικά σημαντική και υλοποιεί από το 2018 το στοχευμένο πρόγραμμα-παραμύθι «Ταξίδι στην Τροφούπολη». Οι εξειδικευμένοι Σύμβουλοι του Κέντρου Ενημέρωσης ΔΕΛΤΑ επισκέπτονται παιδικούς σταθμούς και νηπιαγωγεία και μιλούν σε μικρά παιδιά, ηλικίας 4-6 ετών, για τη σωστή αγορά και αποθήκευση των τροφίμων, την πρόληψη της σπατάλης και την προστασία του περιβάλλοντος.

Το πρόγραμμα αυτό κατέκτησε πρόσφατα το χρυσό βραβείο στα Environmental Awards 2020, όπου διακρίνονται σημαντικές δράσεις για το περιβάλλον, στην ενότητα “Resource Sustainability”. Έχει επίσης βραβευθεί άλλες δύο φορές φέτος, στα Responsible Business Awards 2020 και Corporate Affairs Excellence Awards 2020, στην κατηγορία δράση ΕΚΕ. Οι διακρίσεις αυτές αποτελούν επιπλέον σημαντική αναγνώριση της πολυετούς συνεργασίας της ΔΕΛΤΑ με την PRC Group-The Management House για το Κέντρο Ενημέρωσης ΔΕΛΤΑ.

Περισσότερα

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

Coca-Cola Τρία Έψιλον: Επιβράβευση για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη

H CocaCola Τρία Έψιλον  με 3 σημαντικές διακρίσεις στην 6η απονομή των Environmental Awards, επιβεβαίωσε την δέσμευσή της για την προστασία του περιβάλλοντος και της αειφορίας, με στόχο έναν κόσμο χωρίς απορρίμματα. Πιο συγκεκριμένα, η Coca-Cola Τρία Έψιλον απέσπασε Χρυσό Βραβείο για την 100% ανακύκλωση και αξιοποίηση των απορριμμάτων στο Σχηματάρι Mega Plant, Χρυσό Βραβείο για τη μείωση των παραγόμενων αποβλήτων του εργοστασίου παραγωγής τσιπς ΤΣΑΚΙΡΗΣ στην Αταλάντη και Αργυρό Βραβείο για τη στρατηγική αξιοποίησης πράσινης ενέργειας και μείωσης των εκπομπών CO2 με τη χρήση των νέων ηλεκτρικών περονοφόρων οχημάτων στις εγκαταστάσεις της.

Η Σουζάνα Ραρή, Διευθύντρια Εφοδιαστικής Αλυσίδας για Ελλάδα & Κύπρο της Coca-Cola Τρία Έψιλον, με αφορμή την απονομή των βραβείων ανέφερε: «Οι σημαντικές διακρίσεις έρχονται ως επιστέγασμα του προσεκτικού σχεδιασμού, της σκληρής δουλειάς και της αφοσίωσης με την οποία ολόκληρος ο οργανισμός της CocaCola Τρία Έψιλον στοχεύει στην βιώσιμη ανάπτυξη. Έχουμε θέσει ξεκάθαρους και φιλόδοξους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης, για την επίτευξη των οποίων εργαζόμαστε καθημερινά».  

Πιο αναλυτικά, το Σχηματάρι Mega Plant απέσπασε το Χρυσό Βραβείο για την 100% ανακύκλωση και αξιοποίηση των απορριμμάτων, με αποτέλεσμα να αποτελεί ένα Zero Waste Landfill. Σημαντικό ρόλο  ως προς αυτό διαδραματίζει η συνολική μείωση παραγωγής αποβλήτων, η ορθή διαχείρισή τους και η 100% αξιοποίησή τους, όπως η ανακύκλωσή τους σε νέα υλικά και η ενεργειακή τους αξιοποίηση.  Η επίτευξη αυτή έχει ακόμα μεγαλύτερη αξία καθώς το Σχηματάρι Mega Plant, αποτελεί το μεγαλύτερο ελληνικό εργοστάσιο αναψυκτικών και χυμών, απασχολεί περισσότερους από 400 εργαζόμενους και διαθέτει καθημερινά στην αγορά περισσότερα από 550 διαφορετικά προϊόντα για κάθε στιγμή και ώρα της μέρας. 

Χρυσό Βραβείο για τη μείωση των παραγόμενων αποβλήτων, απέσπασε και το εργοστάσιο παραγωγής τσιπς ΤΣΑΚΙΡΗΣ της Coca-Cola Τρία Έψιλον στην Αταλάντη, το οποίο αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες της περιοχής. Εφαρμόζοντας τις αρχές της Κυκλικής Οικονομίας έχει αναδειχθεί σε υπόδειγμα μείωσης παραγωγής απορριμμάτων με σχεδόν το 100% των παραπροϊόντων και αποβλήτων που προκύπτουν από την παραγωγική διαδικασία των τσιπς να αξιοποιείται ως πρώτη ύλη σε άλλες βιομηχανικές μονάδες.  Πιο συγκεκριμένα, το 97,3% του συνόλου των παραπροϊόντων και αποβλήτων από την παραγωγική διαδικασία αξιοποιούνται είτε ως πρώτη ύλη σε άλλες βιομηχανικές μονάδες, είτε ανακυκλώνεται σύμφωνα με τις βέλτιστες διαθέσιμες πρακτικές. 

Ιδιαίτερα σημαντικό είναι και το Αργυρό Βραβείο που έλαβε η εταιρεία για τη στρατηγική αξιοποίησης πράσινης ενέργειας και μείωσης των εκπομπών CO2 με τη χρήση των νέων ηλεκτρικών περονοφόρων οχημάτων στις αποθηκευτικές εγκαταστάσεις της. Τα νέα ηλεκτροκίνητα περονοφόρα, τεχνολογίας Li-ion, συνεισφέρουν δραστικά στη συνολική μείωση των εκπομπών CO2 στις μονάδες παραγωγής της εταιρείας. Πιο συγκεκριμένα χρησιμοποιούν ηλεκτρική ενέργεια από 100% ανανεώσιμες πηγές για τη φόρτισή τους, αντί υγραερίου, μηδενίζοντας έτσι τις εκπομπές CO2. Από το 2019, το 75% του συνόλου του στόλου των περονοφόρων έχει αντικατασταθεί με ηλεκτρικά, ενώ μέχρι το 2022 αναμένεται να ολοκληρωθεί η πλήρης αντικατάστασή του.

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον, όπως αναφέρει η ανακοίνωσή της, επιδιώκει να αυξάνει τη δραστηριότητά της μειώνοντας παράλληλα το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα.  Ως μέλος του Ομίλου Coca-Cola HBC, που έχει αναδειχθεί σε κορυφαία εταιρεία  στον κλάδο ποτών σε όλη την Ευρώπη σύμφωνα με τον Δείκτη Βιώσιμης Ανάπτυξης Dow Jones (DJSI), έχει στοχοθετήσει ένα στρατηγικό σύνολο δεσμεύσεων Βιώσιμης Ανάπτυξης με χρονικό ορίζοντα το 2025 τις οποίες πραγματοποιεί με υπευθυνότητα και συνέπεια.

Περισσότερα

12# Υπεύθυνη Κατανάλωση & Παραγωγή

Uncle Ben’s: Προωθεί τη βιώσιμη καλλιέργεια του ρυζιού

Το Uncle Ben’s, ένα από τα κορυφαία brands της Mars, αναλαμβάνει σταθερά πρωτοβουλίες που συμβάλλουν μακροπρόθεσμα στη βιωσιμότητα των πόρων και των πρώτων υλών των προϊόντων του, ενώ παράλληλα υποστηρίζει το έργο της Τράπεζας Τροφίμων που εξασφαλίζει τροφή σε ευπαθείς ομάδες στην Ελλάδα. Έτσι, κάθε αγορά προϊόντων Uncle Ben’s αποτελεί ουσιαστικά και μια δωρεά στην Τράπεζα Τροφίμων, καθώς μέρος του ποσού διατίθεται για την κάλυψη των αναγκών του φορέα.

Πιο συγκεκριμένα, το ρύζι αποτελεί βασική τροφή και πηγή ενέργειας για περίπου 3,5 δισεκατομμύρια ανθρώπους, ενώ η ζήτησή του αναμένεται να διπλασιαστεί μέχρι το 2050 λόγω της αύξησης του παγκόσμιου πληθυσμού. Παράλληλα όμως, η καλλιέργεια του ρυζιού έχει τεράστιες επιπτώσεις στο περιβάλλον λόγω των εκπομπών μεθανίου, καθώς και της χρήσης υδάτων που επιφέρει η διαδικασία της καλλιέργειας. Σε αυτό το πλαίσιο, το Uncle Ben’s έχει αναλάβει δράση και έχει καταφέρει να μειώσει το νερό που χρειάζεται για την καλλιέργεια του ρυζιού, εξοικονομώντας ποσότητα νερού που αντιστοιχεί σε 2 κούπες ανά άνθρωπο στον πλανήτη.

Στην Ελλάδα, το Uncle Ben’s ανέλαβε πρόσφατα και την πρωτοβουλία στήριξης της Τράπεζας Τροφίμων και των ευπαθών ομάδων στις οποίες απευθύνεται, συνδέοντας την αγορά των προϊόντων του με αντίστοιχη δωρεά. Επιπλέον, το Uncle Ben’s προσφέρει και 500 κιλά ρύζι για την κάλυψη επιπλέον αναγκών της Τράπεζας. Μέρος αυτής της κοινωνικής δράσης, είναι και ο γνωστός Ολυμπιονίκης της Ενόργανης Γυμναστικής, Λευτέρης Πετρούνιας, ο οποίος συμμετέχει στη σχετική καμπάνια #MaziKanoumeTiDiafora και καλεί τους καταναλωτές να αγκαλιάσουν αυτή τη σημαντική πρωτοβουλία και να συμμετέχουν και οι ίδιοι στην ενίσχυση της Τράπεζας Τροφίμων με την αγορά προϊόντων Uncle Ben’s. 

Η Δέσποινα Ρέτσα, Brand Manager Food Mars Multisales East Med δήλωσε σχετικά: «Σαν εταιρεία, στηρίζουμε παγκοσμίως ενέργειες βιώσιμης ανάπτυξης και δεσμευόμαστε να συμβάλλουμε με δυναμικό και στοχευμένο τρόπο – ξεκινώντας από τους συνεργάτες μας και τις κοινότητες στις οποίες δραστηριοποιούμαστε – στη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου για όλους. Στην Ελλάδα, ειδικά αυτήν την κρίσιμη περίοδο που λόγω της πανδημίας η επισιτιστική ανασφάλεια έχει επιδεινωθεί, αποφασίσαμε να υποστηρίξουμε το έργο της Τράπεζας Τροφίμων που εξασφαλίζει τροφή σε ευπαθείς ομάδες και να συνδράμουμε με το δικό μας τρόπο στην ενίσχυση του σκοπού του Ιδρύματος».

Περισσότερα
κουφώματα pvc τεχνοπαν

Ετικέτες

Εγγραφή στο Newsletter

ΑΠΟΨΕΙΣ